•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de MAIG 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`
•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de MAIG 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`
HOLA CERCADORES!!!
Ja tornem a estar al peu del canó per animar-nos, fer-nos companyia, explicar les nostres vivències i el millor de tot CANTAR UN MUNT DE PANXUS. Perquè no ho sabeu encara però la nova dita d'aquest mes és:
"PEL MAIG PANXUS A RAIG" made in cercadores!!!
Aquest mes la BellaMar i jo us proposem ser .........................
NIMFES

És un ser màgic i fabulós que pot fer coses meravelloses! Són precioses, intel·ligents, enginyoses, amants de la bellesa, de la natura, de la música, de la calma!!!
I són moooolt bones AMANTS
Hi ha molts tipus de Nimfes: del boscos, de les fonts, mars, dels rius i llacs, i de les muntanyes!
I a vosaltres quina Nimfa us agradaria ser???
I com ja comença a ser tradició entre les cercadores, per tal de conèixer-nos millor us proposem uns petits DEURES!
Què us semblaria penjar-nos una foto d'un lloc on heu estat que us recordi a les Nimfes? Ens podeu explicar també perquè us ho recorda, quin record en teniu...

Vinga boniques! Penseu que cada mes que passa estem més aprop d'aconseguir el nostre somni, tenir dins nostre un petit cigronet i un futur fill!!! Ho aconseguirem!!!

NIMFES DEL MAIG
Podeu enviar missatges privats o per aquí mateix presentant-vos que us anirem afegint amb el següent format:
Nom d'usuària
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!
AIDÍN
Edat dels dos: jo 35 i l'Aidino 34
Cicle de cerca i durada del cicles: serà el 10è mes de cerca (espero que l'últim...)i els cicles els tinc força irregulars, però ronden els 28 dies.
Nº Fills: tenim dues nenes precioses de 8 i 5 anys, anem a buscar el tercer perquè ens encanta tenir la casa plena de soroll, amor, riures, balls, abraçades, crits....
Data NW: 22 de Maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs sóc una persona alegre i loka que m'encanta la canalla, la muntanya, els animals i la música.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: he fet de tot, però tornaré als inicis de la no-obsessió i només em guiaré per la clara d'ou, potser em faré TO i prenc àcid fòlic. El meu home menja a diari fruits secs que em va recomanar el "llevadoro buenorro"
PRUNETA30
Tinc 30 anys i en prunetu 38! 2n cicle post-abortament (un ou buit al febrer). Prenc acid fòlic i ovusitol i ell pren maca! també faig TO! Els meus cicles sembla q tornen a ser de 28-29 dies! Ole! Propera data NW el 15 de maig! Fem sexy month incrementant durant dies de TO positiu!
Busquem el nostre primer fill/a! Estem molt il•lusionats! Ens agrada l'esport, el cinema, ballar, llegir i sobretot estar juntets! Som molt familiars!
ANNABCN
Edat dels dos: 39 (Déu n’hi do...)
Cicle de cerca i durada dels cicles: cicle de cerca relatiu (després ho explico). Podríem dir que avui comença el segon cicle de cerca... Els meus cicles són entre 30 i 32 dies.
Nombre de fills: 1, el Max, però es va morir dos mesos després de néixer, perquè tenia una cardiopatia complexa detectada a la setmana 34 que es va complicar i no va poder superar.
Data NW: avui és el meu primer dia de cicle, així que direm 24 de maig
Prenc Folidoce des de fa una mica més d’un mes i mig cicle que prenc Ovusitol, que ja m’havia recomanat la meva ginecòloga.
He explicat la meva història amb més detall en un altre post. Sí, vaig tenir un fill preciós del qual només vaig poder disfrutar dos mesets, però que van ser els més intensos de la meva vida, això segur. D’això ara ja en farà tres mesos. Sempre portarem el nostre fill al cor, però tant el meu company com jo volem tornar a ser pares i l’edat no ens juga precisament a favor. La primera vegada ens vam quedar embarassats amb 38 jo i 37 ell per IA (no teníem cap problema “diagnosticat”, després de diverses proves; vam aconseguir-ho a la primera). Segurament haurem de tornar a recórrer a la RA però no perdem l’esperança de quedar-nos-hi de manera natural... per què no? És difícil, però no impossible. Així que ja hi estem posats...
ATUCHI
Edat dels dos: Jo 30, ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: 4r cicle i durada, al principi 28-30, des de fa 2 s'han descontrolat per complert. Vaig pel dia 44 i sense ovulació
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): ni idea
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. M'agraden molt les teràpies naturals i estic fent un curset online d'aprendre a fer massatges, encara que m'agradaria que me'ls donessin a mi també! també la lectura m'agrada molt i veure pelis romàntiques
Trucs, jo prenc oli d'onagra i acfol. ell un producte d'herbolari perquè el semino no va sortir gaire bé. Fem SM perquè al no saber quan ovulo sinó seria missió impossible! cul sota coixí un quart d'hora després per si de cas funciona...
LA_RODRI
Jo tinc 33 i el meu marit 34.
Ja tenim un peque i pensem anar a buscar el segon.
Soc força irregular i els meus cilcles molt llargs: 34-50 dies, aixi que em costa calcular la meva SW i la NW.
Per la claraweb crec que va ser la setmana passada... I la NW hauria de ser cap al 7 o 8 de Maig.
Ho fem quan ve de gust i intentem dies si dia no a la SW prevista...
El primer va arribar cap al 5 cicle buscant i després de 5 mesos de prendre Omifin per tornar a ovular després d'una temporada molt llarga amb anticonceptius. Ara espero no haver de prendre'l i que arribi aviat!!
TULIPHA
Tinc 27 anys i el Tulipho te 29
Aquest será el 6è cicle de cerca i la durada sol ser entre 27-28 dies, aquest últim més s'ha adelantat una mica però en general és així...
No tenim fills, aquest seria el primer!! i estem molt il.lusionats i amb ganes!!
La data de NW és pel 21 de Maig
Jo prenc Acfol i ell Aquilea Fértil
El mes passat no vam fer TO però aquest mes sí en farem, i quan arriba la SW fem dia si i dia no.
ESTRELLABRILLANT
Edat dels dos: jo 30 i l'estrello 34
Cicle de cerca i durada del cicles: és el 6è mes de cerca. Tinc els cicles força irregulars, l'últim va ser de 37...i crec que aquest serà de llibre i serà de 28. Tinc ovaris poliquístics.
Nº Fills: sería el primer!!!
Data NW (importantíssim!) l'espero pel 12 de maig! Aquest mes serà curtet!!! O com a mínim això espero!
Em prenc femasvit i controlo temperatura i faig TO. Fem sexy month però intensifiquen en la sexy week!
D'aquí una setmana aniré a la gine per fer revisió d'un quiste que em té una mik preocupada...
Els deures els faré a partir de la setmana vinent que hem marxat de pont!
EIWA
Edat dels dos: Eiwa 28, Eiwo 29
Cicle de cerca i durada del cicles: Encara estic al 5è cicle, d'aquí uns dies si no hi ha sort aquest mes tampoc, entraré al 6è cicle de cerca.
Nº Fills: Seria el primer/a.
Data NW (importantíssim!): 8 de maig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc mestra d'educació especial, també sóc consultora de bellesa i a més a més passejo amb una àvia cada dia, vaja que no m'aburreixo jejejeje. M'agrada molt gaudir de la família, dels amics i m'agrada fer manualitats, fer escapadetes de tant en tant... I sobretot, en aquesta etapa de la meva vida m'agrada ser positiva!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! L'Eiwo pren Aquilea Fèrtil i jo prenc Perles d'oli d'onagra. Fem SM però tenint en compte molt més la SW!
ESTIESTELET83 (Esti)
Edat dels dos: Estiestelet83. 31 anys i estiestelet81. 33 anys
Cicle de cerca i durada del cicles: Estic al 2on cicle, en uns dies si no hi ha sort entraré al 3er cicle de cerca.
Nº Fills: El primer/a.
Data NW (importantíssim!): Hauria de venir el 8 de maig. Sóc molt regular i cada mes em ve clavat als 28 dies. Esperem que aquest mes passi de llarg

Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc productora de concerts i ens encanta la música, la natura, l'esquí, l'aire lliure en general ( muntanya, platja...) i enguany al juliol farà 5 anys que ens vam casar i ens faria molta il·lusió celebrar-ho amb la bona notícia de l'embaràs.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència: Ho fem quan ens ve de gust i en la SW un dia si un dia no.
BILA
Edat: jo 34 i ell 36 (al maig en fa 37)
Cicle de cerca: 3r
Nº fills: serà el segon. En tenim un de preciós del gener de 2013
Data NW: 17 de maig (aprox)
Trucs: res especial. A la SW intentem fer-ho dia sí dia no, però amb un peque per casa, la cosa es complica
SERGEM
Data nw 31 maig i sw del 12-18 i el dia 17 en ppi serà dia O, el dia següent q li treguin el guix al sergemu aixi que...festa grossa per arrodonir la sw, no??
SANDRETAA
Jo: 30 (be...Aquest mes 31)...Ell 36
Cicles buscant: ufff no recordo pero crec que son 7 ben fets fets...
Número de fills: será el 2 tinc L'eric de noviembre del 2010!!
Data de no warry : 19 de maig... Bon regal d'aniversari, no creieu??
BELLAMAR
tinc 32 i el Bello 29
cincles: aquest es el nostres 5 cicle
nº fills: sería el primer
Data nw: AVUIIIIIIII.
dia 2 de maigFem quan volem i a la SW intentem dia si dia no.
No prenem res, jo quan m´enrecordo ( que es molt poc) prenc folidoce.
MIREIA@DÍDAC
Edat dels dos => jo 30 (recent fets) i ell 34
Cicle de reserca i durada dels cicles => primer cicle post-avortament i em duren 30 dies
N Fills => 1 de dos anys i mig
Data NW => 6/5
Alguna cosa que volgueu explicar => vaig ser jefa de febrer junt amb la meva Eiwa de cor, on després de 4 cicles de recerca em va fer la cantada mes maca del mon; però el destí va voler que a la setmana 7 tingues un avort natural. Així que després d'un cicle tornem a tenir llum verda, tot i que me fa molta por
Trucs => normalment fem SW, però des de l'avort que ho fem quan ens ve de gust.
CARGOLINA81
Edat dels dos: Jo 33 i ell 36
Cicle de cerca i durada del cicles: 13è mes de cerca seguits més uns 4 mesos abans d'un paron de 6 mesos per temes de feina. Els cicles em duren uns 28 dies aprox.
Nº Fills: de moment cap, esperem que aviat arribi el primer/a
Data NW: 19 de maig
Des de gener prenc ovusitol i faig TO, ens hem fet algunes proves pq sembla q ja està costant massa però tot ha sortit bé, així q seguim buscant.
MISKA
Edat dels dos: jo 29 i ell 30
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r cicle de cerca, cicles de 28-29 dies
Nº Fills: un nen de 2 anys
Data NW (importantíssim!): 26 de maig (he tingut una última warry molt llarga, espero que això no em destiroti la durada d'aquest cicle)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'encanten els nens i els animals, la natura, les manualitats i la criança amb mooolt d'amor. Sóc excessivament responsable i perfeccionista, bastant sensible i molt de la meva família.
Em fa bastant vèrtig aquesta cerca... Per molts motius però a la vegada moltíssima il.lusió
Trucs: de moment no en posarem cap en pràctica. He començat fa poc amb l'àcid fòlic, no fa els 3 mesos però no crec que tinguem tanta punteria com per quedar-nos el primer mes així que... Anem escalfant motors i de pas us conec!!
NUTELLA
Edat dels dos: 35 jo i nutello 37
Cicle de cerca: anem cap al 6è
Durada dels cicles: 27 dies aprox.
Data de NW: 21 de maig
Num fills: tenim un nen preciós d'any i mig i li volem donar un germanet.
El dia 2 vaig començar a pinxutejar, ara farem dia sí , día no...segons una aplicació ovulo el 7, i en altre el 8...intentarem pinxutejar a saco aquests dos dies...i la resta dia sí, día no...
RAGI
Edat dels dos: jo 35 i ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles: serà el primer cicle post legrat, durada sobre uns 30 dies.
Nº Fills: tenim una nena que farà 4 anys a l'octubre.
Data NW: 21 de maig
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: prenc ACFOL, i ovusitol dos sobres al dia, també faig servir TO i aleshores quan em marca el TO doncs a l'ataquer!!!
TUTE
Edat dels dos: 33 jo i 35 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle de cerca després d’abort per ou buit al gener
Nº Fills: 1 nena de 14 mesos i mig, deliciosa
Data NW (importantíssim!): exacta no sé, no tinc els cicles regulats al 100% per toca ja... la última va venir el 9 d'abril...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc Yodocefol i res més... anem fent i intensifiquem a la que pot ser la SW dia si, dia no...
AIXAMB
Edat dels dos: jo 31, ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles: cinquè cicle de cerca, durada dels cicles... aix si ho sapigués, que feliç seria!! Si seguim amb la tònica dels últims mesos aquest em tocaria un cicle d'uns 37 dies...
Nº Fills: Tenim una nineta, i busquem un germanet, que se'ns fa gran la Tíndari!!
Data NW (importantíssim!): la última va ser el dia 1 d'abril, l'estic esperant per qualsevol dia d'aquests... posem el dia 10, per posar algo!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..): Vaig anar a la ginecòloga pel tema de les warrys irregulars i em va canviar el yodocefol pel Natalben Preconceptivo
Sóc una crafty en potència, m'encanten les manualitats i fer-li cosetes xulis a la Tíndari, demà em vaig a puntar a l'atur, a veure si aquesta tranquil·litat ens porta algo bo.
YONENI
Edat dels dos: Tots dos 29
Cicle de cerca i durada del cicles: Primer mes de cerca, cicles de 29-30 dies
Nº Fills: 2. El gran té 6 anys i mig (2007) i el petit en farà 4 aquest mes (2010). Ens falta la nena!
Data NW (importantíssim!) M'havia d'haver vingut el 26 d'abril.
Alguna cosa que vulgueu explicar:
La W m'havia d'haver vingut el 26 d'abril, el 28 vam decidir anar a per la nena. Fins a les hores feiem sempre marxa enrera. Porto retràs de 12 dies, però 3 test d'orina negatius... Seria molta casualitat. Tinc pendent la visita al metge perquè m'ho mirin per sang. El yoneniman diu que si, que se m'han inflat els pits com quan estava embarassada dels altres dos.
Trucs:
Des que hem decidit anar a per la nena, cada dia!
NIMFADORA
aaaaaaaaaaaaaargh no m'ha publicat el meu superpost de presentació..........................
gra:

bueno, que sóc jo... La nimfadora, que m'apunto...
data NW: 12/05/2014
LILOU
Edat dels dos: jo 32 (33 el mes k ve) i en lilouet 32
Cicle de cerca i durada del cicles . Els meus cicles solen ser regulars de entre 28-30 dies. Aquest és el primer cicle de cerca
Nº Fills. Aquest seria el primer !!
Data NW (importantíssim!): en principi la NW pel 25/05
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Actualment visc a Alemanya, però estem fent plans per tornar a Catalunya pel setembre, en tenim unes ganes !!! Sóc una persona tranquilota, m'encanta la natura, els animals, llegir, els esports aquàtics, la platja i petar la xerrada! Des que vam decidir amb el lilouet posar-nos a la cerca de panxu tinc una sensació estranya dins meu, una sensació d'alegria que mai havia sentit, el pensar que estic entrant en una nova etapa de la meva vida totalment desconeguda, no sé si m'enteneu el que vull dir... jejjee
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: He pres àcid fòlic des de febrer més o menys i al lilouet també perquè vaig llegir que pels soldadets tb anava bé. Ara estic en plena SW ! Segons el meu gine, és millor fer pintxitus cada 3 o 4 dies per a què els bitxitos estiguin en plena forma.. Continuo fent vida normal, menjar, beure, viatges.. sense excessos, però en plan tranquila, tot i que es complicat perquè hi penso sovint.
NELA81
Edat dels dos: 33 recentment estrenats
Cicle de cerca i durada del cicles: 8è cicle de cerca. Entre 26 i 32 dies
Nº Fills: Seria el primer (i ja en tenim unes ganes boges, a veure si es porta poc amb el seu cosí que ha de nèixer a finals de Desembre!!!)
Data NW (importantíssim!): 25 de Maig
El 14 de Maig tinc cita amb el gine perquè ens va dir que ens faria proves si a l'Abril encara estàvem buscant. Espero que tot estigui bé i sinó que tingui fàcil solució.
Prenc Folidoce i controlo l'ovulació amb TO combinats amb la mesura de la tempe. Tinc el pre-seed sempre a la tauleta de nit per si algun cop el necessitem.
MICOMACO
LATAAT
Edat dels dos: Sr. Lataat 38 i jo 36
Cicle de cerca i durada del cicles: 1è cicle de cerca. Entre 28 dies
Nº Fills: Seria el primer (i ja en tenim unes ganes boges) tots dos ens morim de ganes de ser pares, però vem decidir casarnos primer, així que el passat 3 de maig ens vem casar i ... ja ens hi hem posat.
Data NW (importantíssim!): 24 de Maig
Vaig començar amb el Folidoce, però el vaig haver de deixar ara hi tornarem a la que el gine digui.
GRATTINI
Edat dels dos: jo 35 en Grattino 34
Cicle de cerca i durada del cicles 1 cicle de cerca. 28 dies de cicle.
Nº Fills: 1 nena preciosa d'agost del 2011
Data NW (importantíssim!): 21 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs tot just ens hi vam posar el mes passat i avui just m'ha vingut la Warry. Un disgust... I m'he enrecordat que bonic era compartir-ho amb altres dones durant la cerca de la meva filla i torno a ser aquí.
Prenc Àcid Fólic i ara començarem amb la Maca que amb l'Emma va ser una triomfada! I fem SW i TO.
CLAUDIARD
Edat dels dos:32 i 34
Cicle de cerca i durada del cicles: Portem 10 mesos, i un avortament al Gener :-( tenia cicles llargs ja que tinc ovaris poliquístics i des de l'avort, 2 cicles de 26, 20 i aquest últim de 43!!!!!!
Nº Fills:0
Data NW (importantíssim!):Avui amb 16 dies de retràs.... :-(
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!
Estic prenent oli d'onagra, de moment no sé dir si va bé o no, també desprès de l'avort em prenc l'àcid fòlic. No faig res més pero m'aniré llegint el que heu anat escribint. Tinc les hormones super esbalotades, i sobretot aquest mes... que la warry s'ha fet esperar tant. Porto tot el mes amb PSICOSÍNTOMES... aixxxx... està tot a la nostra ment diuen... Els TO no m'agraden... pero els mesos passen i potser haurem de fer servir tots els recursos que tenim, no? Els primers mesos de cercadora feiem un SM i ens ho passavem molt bé, pero ara he perdut les ganes de fer pinxitus que tenia abans... quina pena no? Aixo si que no pot ser!
Em llegiré la informació d'alimentació de la web ets el que menges i si teniu altra informació de com millorar la fertilitat si tens ovaris poliquístics, agrairé molt si m'ho dieu.
TRUC positiu: la meva mare va trigar 3 anys a tenir-me, i tenia 20 anys...!! resulta que cada cop que li venia la regla obrien una ampolla de cava amb el meu pare, i aixi s'animaven a seguir. Quan es van enterar que tenia panxu, també en van obrir una. M'aplico el cuento avui... que estic una mica ralladeta.

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)
CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"
Aquest mes tenim d'esperadora a la LORIEN, a la PARIS230, i a l'ATUCHI
ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen
JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, q s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina
ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC: aquell pinxito que es fa quan ja no t'aguantes, però que s'ha de fer si o si perquè se suposa que estàs en plena ovulació.
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.
FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SEXY WEEK= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.
SW= sexy week
SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
WW= warry week, doncs és la setmana en la que tenim la regla (aquella warry que no volem!!!)
FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
BITXITOS=espermatozoides. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)
CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
FF= Fertility Friend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
CANTAR POSITIU= acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
CLARA D'OU O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry
FASE DE DESESPERO o FASE PEL·LICULERA= coincideix amb la fase lútia: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació
i fent-se unes pel·lícules...PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)
PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.
LA FAMOSA CLARAWEB:
Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu ciclo avanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambios reflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periodo donde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodo más fértil de la mujer comienza en el último día que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmente esto sucede el día anterior a la ovulación o bien el mismo día de la ovulación. El aumento hormonal también reblandece el cuello uterino durante esta etapa. Normalmente el flujo actúa como una barrera protectora, pero durante el momento más fértil del ciclo permite que el esperma se desplace por el cuello uterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.
Postures super sexys per fer diana
- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.
- postureta ratpanat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat
- tancar cames i dormir : Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...
Consells per aconseguir panxolina:
- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Webs on comprar TE i TO:
http://www.amazon.es (Tiras de prueba de ovulación/fertilidad o Tiras de prueba de embarazo) http://www.amazon.es/ovulaci%C3%B3n-fer ... ation+test 40TO + 10TE =16€
http://www.ebay.com (Fertility pack http://www.ebay.es/itm/FERTILITY-PACK-5 ... 511&_uhb=1 11€: 20TO + 10TE +1 termòmetre basal)
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, les més utilitzades són:
http://www.serpadres.es/tools/calculadoras
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159
*** Alerta: aquestes calculadores preveuen una fase lútia de 14 dies (és el més habitual), però no té per què ser així en tots el casos, per tant poden indicar-te erròniament els dies d’ovulació.
Dieta durant l'embaràs: http://www.etselquemenges.cat/embaras/
Dieta durant la cerca: http://www.etselquemenges.cat/especials/fertilitat
Tractament amb Omifin:
Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.
Articles o webs/blogs interessants:
Post-part: http://maretameva.blogspot.com.es/2013/ ... ics-i.html
http://laurarodellar.blogspot.com.es/20 ... at-ii.html
http://www.proyecto-bebe.es/moco_cervical.htm
Consell de la ginecòloga de la LOVER per a tenir panxolina ràpidament:
En un cicle normal de 28 dies aprox.
Es calcula el dia CD14 i 3 dies avans l'home ha d'evitar l'ejaculació, per tenir quantitat i qualitat d'esperma.
Es te coit el CD14, CD15 i CD16.
I ja teniu un bebito en camí.[/quote]
Per poder penjar fotos al fòrum:
Hi ha un programa que es diu RECORTES que ve instalat als pc amb windows 7 (o superior) sino també us podeu descarregar un que és molt semblant que es diu MWSNAP http://mwsnap.softonic.com/. Són programes que serveixen per capturar una imatge concreta de la pantalla.
1. Seleccionar la foto que voleu penjar.
2. Guardar la foto.
3. Un cop tingueu guardada al pc la imatge que voleu penjar al fòrum, cal que aneu a la pàgina http://es.tinypic.com/
4. Allà heu de buscar l'arxiu que acabeu de guardar, i donar-li a carregar.
5. Inmediatament us sortirà una pantalla on hi ha diferents links (4 en concret). Heu de copiar el segon link que diu: Código IMG para foros y paneles de mensajes (aquest serà per poder penjar una foto al fòrum).
6. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!
Per poder penjar fotos al fòrum i que tothom les pugui veure: (les que encara no teniu els persmissos perquè no heu arribat als 100 missatges).
Perquè tothom les pugui veure com si fos una pàgina web, clicant el link...
1. Heu de fer el mateix procés anterior
2. Però copiar la tercera adreça que diu: Dirección URL para correo electrónico e IM.
3. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!
Aidín l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 30, 2014 4:40 pm, en total s’ha editat 24 vegades.
Aidín
Re: •´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de MAIG 2014 - ஐ..•.¸¸•´¯`
Oleeee! Que xulooo! M'apuntooooo!!!!
Tinc 30 anys i en prunetu 38! 2n cicle post-abortament (un ou buit al febrer). Prenc acid fòlic i ovusitol i ell pren maca! també faig TO! Els meus cicles sembla q tornen a ser de 28-29 dies! Ole! Propera data NW el 15 de maig! Fem sexy month incrementant durant dies de TO positiu!
Busquem el nostre primer fill/a! Estem molt il•lusionats! Ens agrada l'esport, el cinema, ballar, llegir i sobretot estar juntets! Som molt familiars!
Vinga precioses q el maig és nostre!
Vinga precioses q el maig és nostre!
Vinga noies que no decaiga!! Molt maco el post, m'agraden les ninfes!! pensaré en la foto!
Nom d'usuària: Atuchi
Cicle de cerca i durada del cicles: 4r cicle i durada, al principi 28-30, des de fa 2 s'han descontrolat per complert. Vaig pel dia 44 i sense ovulació
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. M'agraden molt les terapies naturals i estic fent un curset online d'aprendre a fer massatges, encara que m'agradaria que me'ls donessin a mi també! també la lectura m'agrada molt i veure pelis romantiques
Trucs, jo prenc oli d'onagra i acfol. ell un producte d'herbolari perque el semino no va sortir gaire bé. Fem SM perque al no saber quan ovulo sino seria missió impossible! cul sota coixi un quart d'hora despres per si de cas funciona...
Nom d'usuària: Atuchi
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. M'agraden molt les terapies naturals i estic fent un curset online d'aprendre a fer massatges, encara que m'agradaria que me'ls donessin a mi també! també la lectura m'agrada molt i veure pelis romantiques
Trucs, jo prenc oli d'onagra i acfol. ell un producte d'herbolari perque el semino no va sortir gaire bé. Fem SM perque al no saber quan ovulo sino seria missió impossible! cul sota coixi un quart d'hora despres per si de cas funciona...
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Jo tinc 33 i el meu marit 34.
Soc força irregular i els meus cilcles molt llargs: 34-50 dies, aixi que em costa calcular la meva SW i la NW.
Per la claraweb crec que va ser la setmana passada... I la NW hauria de ser cap al 7 o 8 de Maig.
Ho fem quan ve de gust i intentem dias si dia no a la SW prevista...
El primer va arribar cap al 5 cicle buscant i despres de 5 mesos de pendre Omifin per tornar a ovular despres d'una temporada molt llarga amb anticonceptius. Ara espero no haver de pendre'l i que arribi aviat!!
Ho fem quan ve de gust i intentem dias si dia no a la SW prevista...
El primer va arribar cap al 5 cicle buscant i despres de 5 mesos de pendre Omifin per tornar a ovular despres d'una temporada molt llarga amb anticonceptius. Ara espero no haver de pendre'l i que arribi aviat!!
Hola noies!!!!
Iniciem el mes i comencem post nou! quin bon començament noies, molt bé!!!
Jo sóc la Tulipha i tinc 27 anys i el Tulipho te 29
Aquest será el 6è cicle de cerca i la durada sol ser entre 27-28 dies, aquest últim més s'ha adelantat una mica però en general és així...
No tenim fills, aquest seria el primer!! i estem molt il.lusionats i amb ganes!!
El mes passat no vam fer TO però aquest mes sí en farem, i quan arriba la SW fem dia si i dia no.
Aviam si aquest mes tenim sort, noies!! moltes panxus al maig!!
Iniciem el mes i comencem post nou! quin bon començament noies, molt bé!!!
Jo sóc la Tulipha i tinc 27 anys i el Tulipho te 29
Aviam si aquest mes tenim sort, noies!! moltes panxus al maig!!
DPP: 27/01/2016
Juliol 2015: és un nen!!
- Estrellabrillant
- :: puça

- Entrades: 42
- Membre des de: dg. març 23, 2014 1:18 pm
Hola noies! Mes nou, esperança nova! Us deixo les meves dades!
Nom d'usuària: Estrellabrillant
Cicle de cerca i durada del cicles: és el 6è mes de cerca. Tinc els cicles força irregulars, l'últim va ser de 37...i crec que aquest serà de llibre i serà de 28. Tinc ovaris poliquístics.
Data NW (importantíssim!) l'espero pel 12 de maig! Aquest mes serà curtet!!! O com a mínim això espero!
Em prenc femasvit i controlo temperatura i faig TO. Fem sexy month però intensifiquen en la sexy week!
D'aquí una setmana aniré a la gine per fer revisó d'un quiste que em té una mik preocupada...
Us felicito pel post jefas! Un tema molt maco!
Nom d'usuària: Estrellabrillant
D'aquí una setmana aniré a la gine per fer revisó d'un quiste que em té una mik preocupada...
Us felicito pel post jefas! Un tema molt maco!
Bon dia del treballador Nimfes!!!!!!!!
Primer de tot vull felicitar i aplaudir a l'Aidín i la Bellamar, pel post increíble d'abril i per la seva voluntat per obrir el de maig... com diu aquella.. mujeres dignas de admirar
Moltes gràcies noies sou unes cracks
Jo aquest mes però no m'apunto, us seguiré a l'ombra i m'aniré passant, com us vaig explicar em vaig descuidar una mica de l'ovulació i ho vam fer fatal, a més el dia d'ovulació ens vam barallar i res bye bye pinxitus i ovulet... en fi, aquestes coses passen... Seria una verdadera sorpresa la panxu ja q només podria comptar amb els
dels dies anteriors, dificil, dificil... A més, algo que no hagués dit que diria però prefereixo no tenir panxu al maig, estic fatal de les lumbars i m'he tingut q prendre relaxants muscular pq em vaig quedar pillada, i per veure q tinc m'haig de fer radiografies i resonancia, per tant, no estaria molt tranquil·la sotmetent a un possible cigru a radiació.... En fi, molta sort a totes en aquest mes tan preciós que just comença

Primer de tot vull felicitar i aplaudir a l'Aidín i la Bellamar, pel post increíble d'abril i per la seva voluntat per obrir el de maig... com diu aquella.. mujeres dignas de admirar
Jo aquest mes però no m'apunto, us seguiré a l'ombra i m'aniré passant, com us vaig explicar em vaig descuidar una mica de l'ovulació i ho vam fer fatal, a més el dia d'ovulació ens vam barallar i res bye bye pinxitus i ovulet... en fi, aquestes coses passen... Seria una verdadera sorpresa la panxu ja q només podria comptar amb els
dels dies anteriors, dificil, dificil... A més, algo que no hagués dit que diria però prefereixo no tenir panxu al maig, estic fatal de les lumbars i m'he tingut q prendre relaxants muscular pq em vaig quedar pillada, i per veure q tinc m'haig de fer radiografies i resonancia, per tant, no estaria molt tranquil·la sotmetent a un possible cigru a radiació.... En fi, molta sort a totes en aquest mes tan preciós que just comença

lorien ha escrit:Bon dia del treballador Nimfes!!!!!!!!![]()
![]()
Primer de tot vull felicitar i aplaudir a l'Aidín i la Bellamar, pel post increíble d'abril i per la seva voluntat per obrir el de maig... com diu aquella.. mujeres dignas de admirar![]()
![]()
![]()
![]()
Jo aquest mes però no m'apunto, us seguiré a l'ombra i m'aniré passant, com us vaig explicar em vaig descuidar una mica de l'ovulació i ho vam fer fatal, a més el dia d'ovulació ens vam barallar i res bye bye pinxitus i ovulet... en fi, aquestes coses passen... Seria una verdadera sorpresa la panxu ja q només podria comptar amb elsdels dies anteriors, dificil, dificil... A més, algo que no hagués dit que diria però prefereixo no tenir panxu al maig, estic fatal de les lumbars i m'he tingut q prendre relaxants muscular pq em vaig quedar pillada, i per veure q tinc m'haig de fer radiografies i resonancia, per tant, no estaria molt tranquil·la sotmetent a un possible cigru a radiació.... En fi, molta sort a totes en aquest mes tan preciós que just comença
![]()
![]()
![]()
ostres Lorien em sap molt de greu! però tens raó si t'has de fer aquest tipus de prova millor fer-les ja i després tornar a cercar la panxu...jo també em vaig quedar pillada per l'esquena al febrer i es passa molt malament, realment fins que no et trobes en alguna d'aquestes no t'adones de tots els moviments que fem cada dia tan naturalment i l'esforç que li costa al cos fer-les
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Nimfes! hola a totes!
us escric per desitjar-vos molts sort i espero qeu el mes de maig la cerca porti molts fruits!!!
us escric per desitjar-vos molts sort i espero qeu el mes de maig la cerca porti molts fruits!!!
Hola Nimfes!!!
Aidín, Bellamar; nenes sou la bombaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Sort de vosaltres que sempre esteu disposades!
Molt xuli el nou post!
Bé, doncs ja deixem enrere els cicles anteriors i ens plantem al mes de maig, altre cop com a cercadora a veure si aquest hi ha més sort!
Vull que totes les nimfes aconseguim aviat panxu!
Nom d'usuària: Eiwa
Cicle de cerca i durada del cicles: Encara estic al 5è cicle, d'aquí uns dies si no hi ha sort aquest mes tampoc, entraré al 6è cicle de cerca.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc mestra d'educació especial, també sóc consultora de bellesa i a més a més passejo amb una àvia cada dia, vaja que no m'aburreixo jejejeje. M'agrada molt gaudir de la família, dels amics i m'agrada fer manualitats, fer escapadetes de tant en tant... I sobretot, en aquesta etapa de la meva vida m'agrada ser positiva!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! L'Eiwo pren Aquilea Fèrtil i jo prenc Perles d'oli d'onagra. Fem SM però tenint en compte molt més la SW!
Nenes, els deures els faré en un altre moment, que ara aquí al portàtil no tinc les fotos!
Bueno Nimfes maques, ens veiem per aquí aviat... intentaré desconectar una miqueta aquests dies, a veure si passen ràpid els dies que em queden de desespero!
MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Aidín, Bellamar; nenes sou la bombaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Sort de vosaltres que sempre esteu disposades!
Molt xuli el nou post! Bé, doncs ja deixem enrere els cicles anteriors i ens plantem al mes de maig, altre cop com a cercadora a veure si aquest hi ha més sort!
Vull que totes les nimfes aconseguim aviat panxu!
Nom d'usuària: Eiwa
Nenes, els deures els faré en un altre moment, que ara aquí al portàtil no tinc les fotos!
Bueno Nimfes maques, ens veiem per aquí aviat... intentaré desconectar una miqueta aquests dies, a veure si passen ràpid els dies que em queden de desespero!
MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Bona nit nimfes!!
Informar q la w ja esta aqui i q tinc data nw 31 maig i sw del 12-18 i el dia 17 en ppi sera dia O, el dia següent q li treguin el guix al sergemu aixi que...festa grossa per arrodonir la sw, no??
Molts anims a totes, aviam si aconseguim la nostra panxu!!
Informar q la w ja esta aqui i q tinc data nw 31 maig i sw del 12-18 i el dia 17 en ppi sera dia O, el dia següent q li treguin el guix al sergemu aixi que...festa grossa per arrodonir la sw, no??
Molts anims a totes, aviam si aconseguim la nostra panxu!!
- estiestelet83
- :: papallona

- Entrades: 116
- Membre des de: dj. gen. 30, 2014 7:27 pm
Hola noies! M'encanta l'optimisme i l'alegria que encomaneu.
Aquí van les meves dades:
Nom d'usuària: estiestelet83 (Podeu dir-me Esti ;))
Cicle de cerca i durada del cicles: Estic al 2on cicle, en uns dies si no hi ha sort entraré al 3er cicle de cerca.
Data NW (importantíssim!): Hauria de venir el 8 de maig. Sóc molt regular i cada mes em ve clavat als 28 dies. Esperem que aquest mes passi de llarg
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc productora de concerts i ens encanta la música, la natura, l'esquí, l'aire lliure en general ( muntanya, platja...) i enguany al juliol farà 5 anys que ens vam casar i ens faria molta il·lusió celebrar-ho amb la bona notícia de l'embaràs.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència: Ho fem quan ens ve de gust i en la SW un dia si un dia no.
Molta sort a totes i a veure si el mes de maig hi ha moltes panxus!!!
Aquí van les meves dades:
Nom d'usuària: estiestelet83 (Podeu dir-me Esti ;))
Molta sort a totes i a veure si el mes de maig hi ha moltes panxus!!!

Ja som al maig, panxes a raig! Ole, m'encanta!!!
Aquí les meves dades:
Trucs: res especial. A la SW intentem fer-ho dia sí dia no, però amb un peque per casa, la cosa es complica
Molta sort a totes! Aconseguirem la panxu, tard o d'hora!
Aquí les meves dades:
Molta sort a totes! Aconseguirem la panxu, tard o d'hora!
Hola ninfes!!!
Els deures ja els fare que des del mvl no se penjar fotos!!!
Els deures ja els fare que des del mvl no se penjar fotos!!!
Hola Hola rebonicas!!!!
Ja hi tornem a ser aqui ....AL MAIG PANXUS A RAIG!!!!!
Presentació al canto:
Bellamar
tinc 32 i el Bello 29
dia 2 de maig
Fem quan volem i a la SW intentem dia si dia no.
Bueno quines Nimfes mes xulas, mes guapes i mes simpaticones que tenim al nostre bosc de cercadores!! M´encanta el tema d´aquest mes es tan tan magic!!!
Aquest mes tindrem un munt de panxetes segur... Comença la juerga nenas!!!
>.-<
Segurament moltes teniu pont i aquest dies esteu fora, si es aixi...aprofiteu el bon temps, si us fa solete dedicau a tancar els ulls una estona i deixar que la caloreta os toqui la cara...a mi es una cosa que sempre em relaxa i em fa sentir super beeeee! Energies renovades!!!
m.Ego: Ahir vam estar al poble del meu cunyat, de cumple!!! vam fer barbacoa a l´hort i despres els mojitos anavan de boli...jajaja!!! Quan vaig aixecarme de la taula...uuuhhh..anava una mica piripi!!
Els meus mals de panxa caracteristics de pre-warri, ja van començar ahir..o sigui que per aixo vaig decidir que podía beurem un parell de mojitos, sense cap mena de por. Avui segueixo amb mal de panxona una mica mes intensa encara, o sigui que penso que es qüestio d´hores que la maleida w campi "a sus anchas". A sobre demà vaig de bateig...pffffff..... o sigui que mireu quin panorama!
bueno no penso deixar que la tristor m´atrapi si les meves pitjors sospites es confirmen!!! Tiraré endabant un altre mes amb totes vosaltres de la ma!!!
i res, com que aqui la nostra dita es que m´entre no hi ha warri hi ha esperança....pues aleeeee....jo encara tinc la meva ben alteta!!!
Apa noies i resta com esteu??
molts petonets per totes
Ja hi tornem a ser aqui ....AL MAIG PANXUS A RAIG!!!!!
Presentació al canto:
Bellamar
tinc 32 i el Bello 29
dia 2 de maigFem quan volem i a la SW intentem dia si dia no.
Bueno quines Nimfes mes xulas, mes guapes i mes simpaticones que tenim al nostre bosc de cercadores!! M´encanta el tema d´aquest mes es tan tan magic!!!
Aquest mes tindrem un munt de panxetes segur... Comença la juerga nenas!!!
>.-<Segurament moltes teniu pont i aquest dies esteu fora, si es aixi...aprofiteu el bon temps, si us fa solete dedicau a tancar els ulls una estona i deixar que la caloreta os toqui la cara...a mi es una cosa que sempre em relaxa i em fa sentir super beeeee! Energies renovades!!!
m.Ego: Ahir vam estar al poble del meu cunyat, de cumple!!! vam fer barbacoa a l´hort i despres els mojitos anavan de boli...jajaja!!! Quan vaig aixecarme de la taula...uuuhhh..anava una mica piripi!!
Els meus mals de panxa caracteristics de pre-warri, ja van començar ahir..o sigui que per aixo vaig decidir que podía beurem un parell de mojitos, sense cap mena de por. Avui segueixo amb mal de panxona una mica mes intensa encara, o sigui que penso que es qüestio d´hores que la maleida w campi "a sus anchas". A sobre demà vaig de bateig...pffffff..... o sigui que mireu quin panorama!
bueno no penso deixar que la tristor m´atrapi si les meves pitjors sospites es confirmen!!! Tiraré endabant un altre mes amb totes vosaltres de la ma!!!
i res, com que aqui la nostra dita es que m´entre no hi ha warri hi ha esperança....pues aleeeee....jo encara tinc la meva ben alteta!!!
Apa noies i resta com esteu??
molts petonets per totes
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
PANXUPACTE CERCADORES TARDOR-HIVERN:
Amb panxu : Petitanuria, Kith20, Stela, Copina, Xity, Melicanyella, Ximhy, Magar, Lalama, Jpd, Laurita, Lula, Peixicu, Perla, Laia, Bertian
Cercadores: Sergem, Bellamar, Petita, Marga, Dolceta, Mym, Pruneta, Atuchi, Irem
Amb panxu : Petitanuria, Kith20, Stela, Copina, Xity, Melicanyella, Ximhy, Magar, Lalama, Jpd, Laurita, Lula, Peixicu, Perla, Laia, Bertian
Cercadores: Sergem, Bellamar, Petita, Marga, Dolceta, Mym, Pruneta, Atuchi, Irem
- Mireia&Didac
- :: rateta

- Entrades: 193
- Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm
Bon día Nimfes!!!
M'agrada molt el tema del post i tot i que amb mil pors m'hi apunto!!!
Aíxi que us deixo les meves dades:
Nom d'usuària => Mireia&Didac
Cicle de reserca i durada dels cicles => primer cicle post-avortament i em duren 30 dies
Data NW => 6/5
Alguna cosa que volgueu explicar => vaig ser jefa de febrer junt amb la meva Eiwa de cor, on despres de 4 cicles de reserca em va fer la cantada mes maca del mon; pero el desti va voler que a la setmana 7 tingues un avort natural. Aixi que despres d'un cicle tornem a tenir llum verda, tot i que me fa molta por
Trucs => normalment fem SW, pero des de l'avort que ho fem quan ens ve de gust
Bueno nimfes pues ens anem seguint per aqui.
Molts PEPOS a totes i bon pont a les que el tenim
M'agrada molt el tema del post i tot i que amb mil pors m'hi apunto!!!
Aíxi que us deixo les meves dades:
Nom d'usuària => Mireia&Didac
Data NW => 6/5
Alguna cosa que volgueu explicar => vaig ser jefa de febrer junt amb la meva Eiwa de cor, on despres de 4 cicles de reserca em va fer la cantada mes maca del mon; pero el desti va voler que a la setmana 7 tingues un avort natural. Aixi que despres d'un cicle tornem a tenir llum verda, tot i que me fa molta por
Trucs => normalment fem SW, pero des de l'avort que ho fem quan ens ve de gust
Bueno nimfes pues ens anem seguint per aqui.
Molts PEPOS a totes i bon pont a les que el tenim
ooooh, ninfes, què bonic!!! el mes que em vaig quedar embarassada, el tema era sobre fades, i van haver un munt de panxes!!!!
MOLTA SORT!!!!

MOLTA SORT!!!!

BON DIA NIMFES!!!
Estic actualitzant dades com una loka i no tinc ni temps per escriure!!!Ahhhhhhh!
Me n'alegro mooolt que us agradi el tema!
BellaMar!!! Ànims bonica que potser tenim la primera Nimfeta "torrada de mojitos" jajajajajaja no pateixis jo també vaig pillar una torra amb la segona i estava prenyada, no m'ho vaig pensar ni de conya que ho podia estar! Així que ESPERANCES AMUUUUNT!
Com tenim a la Guineu, Marionilla i l'Atuchi? Encara tenim pendents aquestes Bestioletes Sexys del mes passat.... Hen vingut les w o tenim panxus?
Atuchi has ovulat?
Boniques després faig mega repassada que avui he d'anar a buscar un aixam d'abelles iupiiiiiii!
Us faré una promesa solemne que flipareu en colors.....

Estic actualitzant dades com una loka i no tinc ni temps per escriure!!!Ahhhhhhh!
Me n'alegro mooolt que us agradi el tema!
BellaMar!!! Ànims bonica que potser tenim la primera Nimfeta "torrada de mojitos" jajajajajaja no pateixis jo també vaig pillar una torra amb la segona i estava prenyada, no m'ho vaig pensar ni de conya que ho podia estar! Així que ESPERANCES AMUUUUNT!
Com tenim a la Guineu, Marionilla i l'Atuchi? Encara tenim pendents aquestes Bestioletes Sexys del mes passat.... Hen vingut les w o tenim panxus?
Atuchi has ovulat?
Boniques després faig mega repassada que avui he d'anar a buscar un aixam d'abelles iupiiiiiii!
Us faré una promesa solemne que flipareu en colors.....

Aidín
Bon dia !!! ho sento noies ... no puc entrar massa al treball i a casa ultimament arribo molt tard
com aneu !!! ja estem al maig eh ???? que rapid que passen els mesos !!!
jo vinc d'abril, pero he participat molt poc
... suposadament avui es el 2n dia de falta ... estic mooooolt nerviosa... tinc cicles de 28, llavors contant que hem tenia que haver vingut ahir !!!!! esperaré una mica per fer el T.E, perquè simptomes 0, ni per arribada de w ni per
una pregunta
... jo jugo a padel, un cop o dos cops a la setmana, no crec que passi res perquè segueixi no ? aquest diumenge tinc dos partits un pel matí i un altre per la tarde ...
anims ... intentare anant llegint i contestant mes !!! propòsit de maig !!! jijijij
petonets i anims a totes
com aneu !!! ja estem al maig eh ???? que rapid que passen els mesos !!!
jo vinc d'abril, pero he participat molt poc
una pregunta
... jo jugo a padel, un cop o dos cops a la setmana, no crec que passi res perquè segueixi no ? aquest diumenge tinc dos partits un pel matí i un altre per la tarde ... anims ... intentare anant llegint i contestant mes !!! propòsit de maig !!! jijijij
petonets i anims a totes
BELLAMAR!!! Jo t'estic esperant amb els braços oberts a mares de gener 2015 eh? A tu i a totes! Que com dieu, al mes de maig panxus a raig!
Les que esteu en modo desespero... paciència i la sort ja està tirada, no us mengeu el cap!
Les que esteu en plena SW... no pareu!!!! Al llit tot el dia
I les que acabeu de començar cicle... espero que tingueu les piles carregades per deixar ben secs als mariditos!!!!
Les que esteu en modo desespero... paciència i la sort ja està tirada, no us mengeu el cap!
Les que esteu en plena SW... no pareu!!!! Al llit tot el dia
I les que acabeu de començar cicle... espero que tingueu les piles carregades per deixar ben secs als mariditos!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 68 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |