HELP! Infecció d'orina, embaràs o què?
Re: HELP! Infecció d'orina, embaràs o què?
Normalment les infeccions d'orina "escuecen" (perdó però no se com es diu en català!) tant en el moment de fer pipi com abans i despres i pots tenir sensació de cremor per la zona del baix ventre. a més ganes constants d'anar a fer pipi encara que despres hi vagis i surti només una goteta.
simptomes d'embaraç a dia 17 no se, recent s'estaria implantant el ovul fecundat no se si ja dona simptomes tant d'hora. ho pots comentar a la farmacia si veus que no passa
simptomes d'embaraç a dia 17 no se, recent s'estaria implantant el ovul fecundat no se si ja dona simptomes tant d'hora. ho pots comentar a la farmacia si veus que no passa
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Cuca jo si que aniria pq soc molt propensa i alguna vegada m'han començat aixi! No sempre he tingut coïssor! I tb he tingut una miqueta de sang a vegades! No es res greu! Però jo aniria a urgencies! Et donaran un antibiotic i et passara de seguida!Ja ens diras que! Petons guapa!
Nunki30, infecció d'orina en tota regla. El metge et farà un cultiu i et donaran un antibiòtic. Després de cada relació hi ha risc de que el conducte urinari rebi algun bitxito i faci infecció. Jo per si de cas, em passo una tovalloleta humida estant estirada al llit, tot i que l'ideal seria anar al wc i fer un pipí per evitar l'entrada de microorganismes.
Ja veuràs que amb l'antibiotic de seguida desapareix la molèstia que expliques.
Ja veuràs que amb l'antibiotic de seguida desapareix la molèstia que expliques.
Esperant les nostres petites!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 108 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |