embarazo y asma
embarazo y asma
Hola a todas,
el año pasado, a mis 31 años, me diagnosticaron asma y estoy con Rilast Turbohaler como medicación. Nuestra intención es empezar a buscar embarazo este verano. Fui al alergólogo y le dije de cambiar la medicación teniendo en cuenta que me daba miedo de que la medicación pudiera afectar al feto. Me dijo que no, que ninguna de sus pacientes había tenido problemas.
la verdad es que estoy un poco perdida, no se si buscarme un ginecólogo privado (tengo Sanitas) pero que haya tratado otros casos como el mío.
tenemos claro que al bebe lo tendremos en la Maternitat de Barcelona, conocéis algún gibebque trabaje por Sanitas y que trabaje también en la Maternitat?
alguna habéis estado con medicación para el asma durante el embarazo?
muchas gracias por cualquier información que me pdoais dar.
un abrazo!!
el año pasado, a mis 31 años, me diagnosticaron asma y estoy con Rilast Turbohaler como medicación. Nuestra intención es empezar a buscar embarazo este verano. Fui al alergólogo y le dije de cambiar la medicación teniendo en cuenta que me daba miedo de que la medicación pudiera afectar al feto. Me dijo que no, que ninguna de sus pacientes había tenido problemas.
la verdad es que estoy un poco perdida, no se si buscarme un ginecólogo privado (tengo Sanitas) pero que haya tratado otros casos como el mío.
tenemos claro que al bebe lo tendremos en la Maternitat de Barcelona, conocéis algún gibebque trabaje por Sanitas y que trabaje también en la Maternitat?
alguna habéis estado con medicación para el asma durante el embarazo?
muchas gracias por cualquier información que me pdoais dar.
un abrazo!!
- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
Re: embarazo y asma
Hola uapa! Jo tinc asma i abans de quedar-me embarassada em prenia Symbicort Turbuhaler i me'l van canviar pel Pulmicort Turbuhaler però com q m'ofegava em va dir q tornés al symbicort i cap problema! Tant l'alergoleg com la ginecologa em van dir q millor medicar perque és més perillós q li falti aire al nen q no pas la medicació!
Moltes gracies per la resposta!
per cert si el teu ginecòleg es de Barcelona, em podries passar per privat el nom, si us plau??
gracies de nou per la informació!
per cert si el teu ginecòleg es de Barcelona, em podries passar per privat el nom, si us plau??
gracies de nou per la informació!
- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
Me n'alegro d'haver-te ajudat!
Em sap greu la meva ginecologa és de Reus!
Em sap greu la meva ginecologa és de Reus!
Jo vaig desenvolupar asma amb el primer embaras. A urgències hem van donar el foster. Amb el segon embaras hem va tornar a passar i vaig fer servir el mateix.
Moltes gracies per la resposta Draco, et van fer algun seguiment escial per l'asma durant l'embaràs??
Arimar Jo tb soc asmatica desde fa 3 anys i exacte, el meu pneumoleg em va dir symbicort tot lembaràs. Jo soc de barcelona i estic encantada amb aquest doctor ja que mha tractat lenfermetat perfecte! Està on la coraxhán, al costat, es diu dr.ALiaga i el telf es 93 254 58 00 soc dassistencia pero porta moltes mes mutues! 
Goli ha escrit:Arimar Jo tb soc asmatica desde fa 3 anys i exacte, el meu pneumoleg em va dir symbicort tot lembaràs. Jo soc de barcelona i estic encantada amb aquest doctor ja que mha tractat lenfermetat perfecte! Està on la coraxhán, al costat, es diu dr.ALiaga i el telf es 93 254 58 00 soc dassistencia pero porta moltes mes mutues!
Moltíssimes gracies!!!!!
una abraçada!
Ara mhe adonat que the contestat el que no demanaces! Jajajaja la meva gine em va dir que la seva filla tb era asmatica i que el symbi cap problema! La meva gine es carme guash, del grup ginecorts.cel telf 93 439 58 89 ea mi me la va recomenar una noia del foro i és genial! A mi magrada el seu tracte i manera de fer.
Ja ens diràs si hi vas!
Ja ens diràs si hi vas!

Goli ha escrit:Ara mhe adonat que the contestat el que no demanaces! Jajajaja la meva gine em va dir que la seva filla tb era asmatica i que el symbi cap problema! La meva gine es carme guash, del grup ginecorts.cel telf 93 439 58 89 ea mi me la va recomenar una noia del foro i és genial! A mi magrada el seu tracte i manera de fer.
Ja ens diràs si hi vas!
jajajaja, ja deia jo però es pneumo o gine??
Gracies de nou guapa!!
et mantindré informada!!
Hola!!
la meva germana té un asma molt greu, es corticodependent, i toma una medicació que no li han pogut treure a l'embaràs... fins i tot ha tingut unes crisis embarassada, que li han punxat adrenalina xq es parava... així que no pateixis, que ja tenen alguna medicació que pots prendre sense por, que una desestabilització del teu asma , seria pitjor... el petit de la meva germana ja té 4 mesos i està perfecte!!
Que vagi molt bè!!
la meva germana té un asma molt greu, es corticodependent, i toma una medicació que no li han pogut treure a l'embaràs... fins i tot ha tingut unes crisis embarassada, que li han punxat adrenalina xq es parava... així que no pateixis, que ja tenen alguna medicació que pots prendre sense por, que una desestabilització del teu asma , seria pitjor... el petit de la meva germana ja té 4 mesos i està perfecte!!
Que vagi molt bè!!
jpd1980 ha escrit:Hola!!
Que vagi molt bè!!
Moltissimes gracies per la teva resposta, m'ha tranquilitzat mooolt!!
la teva germana estava seguida a Barcelona??
arimar ha escrit:jpd1980 ha escrit:Hola!!
Que vagi molt bè!!
De res, wapi. Amb tant tractament i no ha passat res, al contrari, la cortisona ha fet que els seus pulmons maduressin abans... i tots els altres medicaments tampoc l'han fet res... Ella fa seguiment a Terrassa.
jpd1980 ha escrit:arimar ha escrit:jpd1980 ha escrit:Hola!!
Que vagi molt bè!!
De res, wapi. Amb tant tractament i no ha passat res, al contrari, la cortisona ha fet que els seus pulmons maduressin abans... i tots els altres medicaments tampoc l'han fet res... Ella fa seguiment a Terrassa.
Gracies de nou!!!
Una abraçada!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]
[/url