¿A alguien le han realizado una HISTEROSALPINGOGRAFÍA?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
luna1973
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:32 pm

¿A alguien le han realizado una HISTEROSALPINGOGRAFÍA?

EntradaAutor: luna1973 » dl. oct. 15, 2007 4:52 pm

Hola a todas!!!

Después de un año buscando baby, me han mandado hacerme una histerosalpingografía (vaya palabrita...) y me la haré dentro de 3 días, el próximo jueves. Tengo varias dudas, a ver si alguien puede ayudarme:

¿Cuántos días hay que esperar después de la prueba para tener relaciones y buscar embarazo? ¿Hay que es esperar o no es necesario?

Antes de la prueba, ¿hay que estar sin tener relaciones?

¿Tendría que ir acompañada? Tengo que desplazarme a Barcelona para hacerme la prueba y no sé si después podré conducir...

MUCHAS GRACIAS A TODAS LAS QUE LEAN EL MENSAJE Y CONTESTEN!!!!

Luna
Gasteiztik
:: zebra
Entrades: 1275
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm

EntradaAutor: Gasteiztik » dl. oct. 15, 2007 5:11 pm

Luna,
Hay un post en buscant un embaràs que se llama así, histerosalpingografia, y allí encontrarás respuestas.
Yo me la hice hace 15 dias. No me dijeron nada de las relaciones, y yo tuve el día antes.
En el momento duele, pero luego se pasa rápido, yo conducí bien, aunque tenía molestias.
Estate tranquila y verás como todo sale bien.
Suerte!!!
dreilha
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dl. oct. 15, 2007 5:13 pm

Hola luna,

A mi me la van fer la stemana passada!! I estava força nervi però res!! Ànims!!

Com et diu la Gaste està explicat a l'altre post però si tens dubtes, tu pregunta que per això estem!!
Imatge
Imatge
electra
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:42 pm

EntradaAutor: electra » dl. oct. 15, 2007 8:59 pm

Hola,
suposo que ja t'han donat hora a l'inici del cicle. Jo com que ovulo molt a principis del cicle, vaig haver de prendre precaucions.
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dl. oct. 15, 2007 11:52 pm

Luna, jo me la vaig fer ja fa uns mesos i la gine em va recomanar no tenir relacions abans per evitar estar embarassada quan me la feia, diguem-ne que el que et fan és injectar-te un liquid que et recorre tot el que recorren els espermes, si fos el cas que s'haguéssin trobat amb l'ovul s'ho enduria tot.. millor no correr el risc. Améset fan moltes radiogrfies per veure si passa be el liquid per tot arreu, i ja sabeu que radiografies i possible embaràs és incompatible...

Sobre el conduir, jo vaig agafar la motode seguida i no va passar res. Ah! i hi vaig anar sola. No pateixis fa una mica d'engunia al moment que t'injecten el líquid però NO fa mal! a mi la gine em va ben espantar per res! Suposo que els metges també es curen una mica en salud per algun cas que ha fet molt mal, Estava jo histèrica i res!

Quan acaben de fer-ho fa com un dolor fort de regla, i a la que vaig anar al lavabo va baixar tot de cop! com si fos pipi però sense control.. jeje

De debò, no estigueu nervioses totes les que us ho hagueu de fer, no fa gens de mal, és només l'engunia d'espatxorrar-te allà al mig i que et van fer radiografies per mirar si el liquid passa per on ha de passar, res més!

Ah! i per tenir relacions... diuen que després de fer aquesta prova augmenten les possibilitats de quedar-se embarassada per el fet que "netegen" tots els conductes i els soldadets tenen més via lliure, jo però... no vaig tenir aquesta sort... jeje us la desitjo a totes les que us ho feu!!
Imatge
daniela
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

Re: ¿A alguien le han realizado una HISTEROSALPINGOGRAFÍA?

EntradaAutor: daniela » dc. oct. 24, 2007 8:30 pm

luna1973 ha escrit:Hola a todas!!!

Después de un año buscando baby, me han mandado hacerme una histerosalpingografía (vaya palabrita...) y me la haré dentro de 3 días, el próximo jueves. Tengo varias dudas, a ver si alguien puede ayudarme:

¿Cuántos días hay que esperar después de la prueba para tener relaciones y buscar embarazo? ¿Hay que es esperar o no es necesario?

Antes de la prueba, ¿hay que estar sin tener relaciones?

¿Tendría que ir acompañada? Tengo que desplazarme a Barcelona para hacerme la prueba y no sé si después podré conducir...

MUCHAS GRACIAS A TODAS LAS QUE LEAN EL MENSAJE Y CONTESTEN!!!!

Luna

Què tal lluna, ja t'has fet la prova? On te l'has fet? Et dónen els resultats al moment??? explica explica!!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::