més sexe=més qualitat?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

més sexe=més qualitat?

EntradaAutor: creueta » dt. oct. 16, 2007 9:24 am

una notícia de la bbc explica que segons un estudi i en contra d'una creença força estesa, guardar els ..::·· ..::·· ..::·· per al nostre moment fèrtil no és útil, sinó el contrari...

amb una freqüència de claus diària o cada dos/tres dies, es redueix el risc de problemes en l'embaràs per espermatozoos d'adn malmès...

és a dir, que cal anar renovant el material!!!! :r) agua que no has de beber... déjala correr!!! :r)

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7045550.stm
Elidé
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dt. oct. 16, 2007 9:31 am

I qui aconsegueix aquesta freqüència? O jo anava per monja , o la gent menteix que dóna gust... :-D
creueta

EntradaAutor: creueta » dt. oct. 16, 2007 9:40 am

:-D

ai, elide, conec gent MOLT conscienciada que quan busca l'embaràs ho fa dia sí dia no des que li marxa la regla...

així que potser som TU i JO les raretes!!! :r)
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dt. oct. 16, 2007 9:45 am

Doncs noia, jo trobo que si ho fes d'aquesta manera seria molt estressant i perdria la gràcia... Em sembla que l'hauré d'encarregar per Internet :-D
.
.

EntradaAutor: . » dt. oct. 16, 2007 10:30 am

Jo també faré l'encàrrec per internet, què val?
Je je
Per cert, guapissim el gos de la foto, o gossa...
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dt. oct. 16, 2007 10:38 am

És un gos i es diu Merlin, es conserva jove però ja té 11 anys!
.
.

EntradaAutor: . » dt. oct. 16, 2007 10:39 am

Preciós el Merlin, natrus tenim una que es diu Akira, té 8 anys i és un terretrèmol la tia no para...!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 16, 2007 12:11 pm

arghhhh!!!!! o sigui que a sobre d'haver de fer repòs absolut i reeeeeeee de sexe fins que ens donin permís, ara resulta que s'estan rovellant els soldaditos!!!!!!!!!!!!!!!!
:-D :-D :-D :-D :-D
Jo he d'admetre que el dia-si-dia-també només el vam aconseguir una vegada, i durant una setmaneta i pico... admiro als que ho aconsegueixen durant tot el cicle!
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dt. oct. 16, 2007 12:33 pm

Noies, el meu home m'acaba d'enviar l'enllaç a la notícia... Sembla preocupat :-D

M'ho he llegit i he trobat la solució per descansar jo i fer-lo treballar a ell. Li demanaré que faci manualitats :ok:
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dt. oct. 16, 2007 12:36 pm

Per cert ., a les fotos que vas posar fas dies es veien llibres d'informàtica. Algú dels dos és programador o analista?
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dt. oct. 16, 2007 12:40 pm

El meu també :globus:
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dt. oct. 16, 2007 12:48 pm

No sé com està el teu, però el meu surt de treballar cada dia a les 18.00 h i és la personificació de la pau i la bondat, però malauradament tots dos som addictes a la tele i l'ordinador i tenim roba estesa a casa = poques oportunitats d'encarregar :-D
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dt. oct. 16, 2007 12:59 pm

:-D

Que bo, precisament fa dues setmanes que està buscant (de tant en tant li agafa la paranoia de la millora de feina i es posa a buscar) i avui m'ha escrit perquè l'agafaven d'un lloc i no sabia què fer.

Ostres, a mi m'encantaria poder treballar des de casa :p-)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 16, 2007 1:00 pm

elide ha escrit:Per cert ., a les fotos que vas posar fas dies es veien llibres d'informàtica. Algú dels dos és programador o analista?

Juas que observadora!! doncs sí, de fet ho som tots dos... Bueno, de fet som matemàtics tots dos, però hem acabat treballant d'informàtics (com la majoria). Ara jo estic a l'empresa de mon pare i faig altres coses, però ell sí: està en una consultoria. Els llibres són seus, jo ho tinc tot molt rovellat ja!

:r)
creueta

EntradaAutor: creueta » dt. oct. 16, 2007 1:01 pm

matemàtica??? que bo, gàrgola, m'imaginava de tot menys això!!! :ok:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 16, 2007 1:03 pm

Tema horaris fatal, per cert!
Sortim de casa a les 8, i el dia que a les 20 estem tots dos a casa és excepcional! Jo arribo cap a les 20 normalment, i ell més tard (també hi fa que treballa a Barcelona i no té carnet, o sigui que més d'una hora de viatge per tornar).

En fi... haurem de canviar moltes coses quan tinguem gargolitos, serà dur suposo! Pero ja ens anirà bé no centrar-nos tant en la feina!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 16, 2007 1:05 pm

elide!! si era d'everis que el volien agfar oju amb els horaris, que això de sortir a les 18 es un luxe que no tindria!!!!!!!!! :-D :-D
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dt. oct. 16, 2007 1:55 pm

No em sona Averis, però ja li comentaré. Sí, EGR, passa-me'l, a veure si l'exploto una mica i em retira :-D

Nosaltres treballem tots dos a Barcelona i vivim a Cerdanyola, o sigui que encara que sortim a les 18.00 h, arribem a casa a les 19.00 h. Però sóc conscient que som privilegiats! Abans era mig funcionària però me'n vaig anar, he guanyat pau però he perdut beneficis horaris i dies personals... :-:)
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dt. oct. 16, 2007 2:30 pm

.... matemàtica!!! Jo tampoc m'ho imaginava!!

El gargolito surtirà super llest amb tant matemàtics a la família!!

Ai si noies això de l'horari... quan tinguem fills els haurem de adequar!! Jo la veritat és que no em puc queixar per l'horari perquè me'l deixen escollir!!
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 16, 2007 2:36 pm

El que sortirà es un cap quadrat de coll..ns!!! entre el que porti de genètica, i que vulguis o no l'educarem tal com som, serà un bon cap quadrat!!!! (o tot el contrari, rotllo reveldia a sac)
El gargolo ja em va comentar l'altre dia que havia vist un llibre de com tractar als bebes i als nens molt petits perque no els hi facin por les mates de grans, perque les vegin com a jocs i s'hi vagin acostumant poc a poc... MAMA POR!!!! ja li vaig que quieto parao, que el bebe serà un bebe (el dia que arribi vaja) i no un mini-crack de les mates!!!!! Tot al seu temps, hombre, que després s'estressen la canalla!

En fi, ja veurem.. li haurem de buscar algun padrí artista per compensar una mica tanta racionalitat, que no és bo....

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::