Després d ' ectòpic...
Després d ' ectòpic...
Fa uns mesos vaig patir un embaràs ectòpic. Tinc un fill anterior .Quan passin uns mesos tornaré a la cerca de nou,tot i la por. Algún ginecòleg ens recomena la histerosalpingografia per veure l' estat de les trompes abans de quedar-me de nou ( ja que vaig tenir una infecció a l'úter pospart). D' altres metges ens han dit de no fer- la,perquè pot ser pitjor ( infeccions,etc)i a més no garanteix que pugui tornar a passar,encara que siguin permeables. Algú s'ha ha trobat ? Us han recomenat la prova després de l' ectòpic?
Re: Després d ' ectòpic...
Hola Planeta
Una pregunta un embaràs ectòpic, com es? VULL DIR q quan et quedes embarassada tens els mateixos símptomes...?
Una pregunta un embaràs ectòpic, com es? VULL DIR q quan et quedes embarassada tens els mateixos símptomes...?
Vaig tenir mal de pits però no tant com en l'embaràs del meu fill. El punt d' alarma van ser les pèrdues i a partir d ' aquí controls fins que es va diagnosticar.
Hola Planeta,
Em sap greu que hagis hagut de viure un embaràs ectòpic, a mi em va passar ara fa 13 mesos. En vaig parlar en aquest fil http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=41&t=12257&start=100[url][/url], no se si l'has vist. El que volia dir-te es que a mi em van fer laparoscòpia perquè el tractament amb metotrexate va resultar inefectiu, i als sis mesos ho varem tornar a intentar i ja estic de gairebé 33 stm. No tens perquè tenir la trompa malmesa, jo no faria l'histero d'entrada, ho intentaria uns mesos, i si no et quedes embarassada doncs a fer proves, però dona't una oportunitat, potser el teu cos està bé. Espero haver-te ajudat una mica.
Em sap greu que hagis hagut de viure un embaràs ectòpic, a mi em va passar ara fa 13 mesos. En vaig parlar en aquest fil http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=41&t=12257&start=100[url][/url], no se si l'has vist. El que volia dir-te es que a mi em van fer laparoscòpia perquè el tractament amb metotrexate va resultar inefectiu, i als sis mesos ho varem tornar a intentar i ja estic de gairebé 33 stm. No tens perquè tenir la trompa malmesa, jo no faria l'histero d'entrada, ho intentaria uns mesos, i si no et quedes embarassada doncs a fer proves, però dona't una oportunitat, potser el teu cos està bé. Espero haver-te ajudat una mica.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |