Millors postures per concebre?
Millors postures per concebre?
Doncs això noies, quines son les millors postures per concebre???
Algú ho sap? jo havia sentit que la del misionero, però es veu que hi ha d'altres millors...
Molta sor a totes les que estem buscant!
Algú ho sap? jo havia sentit que la del misionero, però es veu que hi ha d'altres millors...
Molta sor a totes les que estem buscant!
-
VisitantVi
tainuuuu!!!!! mira, jo sempre havia sentit que la del misionera o la del gosset, per una banda perque la gravetat ajuda, i per l'altra perque la penetració pot ser més profunda i per tant els soldaditos han de recorrrer menys camí...
PEEEEEEEEEEEEEERO després de 6 mesos de misioneros i gossets... resulta que vam fer diana el dia que vam passar de tot, que ja havia passat la teòrica ovulació, i ni misionero ni gosset: jo a sobre que ja tocava!! apa!
En resum: relajate y disfruta que diuen, que la pose es lo de menys! I si fer sempre el mateix acaba sent un rotllo
PEEEEEEEEEEEEEERO després de 6 mesos de misioneros i gossets... resulta que vam fer diana el dia que vam passar de tot, que ja havia passat la teòrica ovulació, i ni misionero ni gosset: jo a sobre que ja tocava!! apa!
En resum: relajate y disfruta que diuen, que la pose es lo de menys! I si fer sempre el mateix acaba sent un rotllo

Copie algo que he trobat d'un altre fòrum
Cualquier mujer preocupada por embarazarse puede practicar y evitar varias posturas para incrementar sus posibilidades de concebir. Por ejemplo, evita sentarte a horcajadas sobre tu pareja porque esa postura favorecería que el esperma saliera de tu vagina.
Es conveniente cualquier otra postura en que el esperma de tu marido no corra el riesgo de salirse. Más aún, puedes colocarte una almohada debajo de las nalgas luego de hacer el amor, pues esta postura permitirá que el cuello del útero prácticamente esté sumergido en el esperma depositado en el fondo de tu vagina, lo que a su vez favorece que los espermatozoides atraviesen fácilmente el cuello. Pero no uses una almohada muy alta, porque eso provocará que el esperma se deposite detrás del cuello del útero, con lo que disminuirán tus posibilidades de embarazo. Por último, si tu ginecólogo te ha dicho que tienes un útero inclinado, es mejor que te pongas a gatas de modo que tu marido te penetre desde atrás, porque con esta postura una mujer con un útero inclinado o ladeado permite que el esperma tenga un mejor acceso a su cérvix.
Cualquier mujer preocupada por embarazarse puede practicar y evitar varias posturas para incrementar sus posibilidades de concebir. Por ejemplo, evita sentarte a horcajadas sobre tu pareja porque esa postura favorecería que el esperma saliera de tu vagina.
Es conveniente cualquier otra postura en que el esperma de tu marido no corra el riesgo de salirse. Más aún, puedes colocarte una almohada debajo de las nalgas luego de hacer el amor, pues esta postura permitirá que el cuello del útero prácticamente esté sumergido en el esperma depositado en el fondo de tu vagina, lo que a su vez favorece que los espermatozoides atraviesen fácilmente el cuello. Pero no uses una almohada muy alta, porque eso provocará que el esperma se deposite detrás del cuello del útero, con lo que disminuirán tus posibilidades de embarazo. Por último, si tu ginecólogo te ha dicho que tienes un útero inclinado, es mejor que te pongas a gatas de modo que tu marido te penetre desde atrás, porque con esta postura una mujer con un útero inclinado o ladeado permite que el esperma tenga un mejor acceso a su cérvix.
-
VisitantVi
També es molt import que després de fer-ho estiguis mitg horeta o una hora estirada i relaxada.
Lo de la postura no se, nosaltres practiquem varies, misionero, gosset, de costat amb les seves varietats personals, jajaja. D'aquesta manera nosaltres vam fer diana a la segona, tot i que no ha sortit bé.
A la pròxima seguirem amb la mateixa tactica.
Molta sort noies, a per el novembre
Lo de la postura no se, nosaltres practiquem varies, misionero, gosset, de costat amb les seves varietats personals, jajaja. D'aquesta manera nosaltres vam fer diana a la segona, tot i que no ha sortit bé.
A la pròxima seguirem amb la mateixa tactica.
Molta sort noies, a per el novembre
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Lo més important és practicar. Jo crec que faré el que em vingui més de gust pq sinó perd la gràcia no??al final semblara que estigui tot programat i en l'amor la improvització és lo millor (com a mínim per naltres), agafar el kamasutra i a la página que s'obri ala, a practicar s'ha dit jejeje

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

- anabelen2007

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
- cuqueta

- Contacta:
+
(solo ante el peligro) = (amb mooooooooooooolta sort) 

- anabelen2007

- cuqueta

- Contacta:
en teoria si pero a la practica o el
s'amaga i els
no troben l'adreça o algo falla perque una cosa esta clara totes naltres practicar el que es diu practicar practiquem!!!!!
s'amaga i els
no troben l'adreça o algo falla perque una cosa esta clara totes naltres practicar el que es diu practicar practiquem!!!!!

- anabelen2007

- cuqueta

- Contacta:
si pq els homes mai pregunten les adreces

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |