Com plantejar-li el tema....

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
wendolina81
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. des. 03, 2013 1:18 pm

Com plantejar-li el tema....

EntradaAutor: wendolina81 » dl. juny 16, 2014 2:16 pm

Hola noies,

Sóc nova per aqui. Porto un temps llegint-vos i xafardejant una mica per apendre de vosaltres fins que m'arribi el moment.
La cosa està en que jo ja porto un temps volent un baby, però la meva parella no es veu amb cor. Fa cosa d'un any vam quedar en que ell necessitava temps i em va demanar un any per fer-se idea. L'any ja ha passat i no sé cómo plantejar-li el tema de nou, sense acavar discutint o barallats o igual que fins ara, jo amb les ganes i ell que no vol..........

Gràcies pels vostres consells
Imatge
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Com plantejar-li el tema....

EntradaAutor: novella » dl. juny 16, 2014 2:42 pm

Ostres wendolina! Doncs a mi em sembla que hauria de ser tan fàcil com plantejar-li de nou! Perquè s'hauria d'enfadar?? Una altra cosa és que et faci por que aquest cop tampoc t'agradi la seva resposta...sigui com sigui no podràs amagar el tema sota una alfombra. És un tema massa important! Digue-li sense embuts!!!
Imatge
Imatge
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. juny 16, 2014 10:59 pm

Jo dic el mateix!!Torna-li a proposar a veure que et diu! Li agraden els nens a ell? Heu de parlar de lo bonic que es formar una familia, veure'l creixer, com es fa gran,..i sobretot pregunta-li sense por perque ha necessitat un any per pensar's-ho i encara no ha decidit la resposta, aizo es cosa de dos.
Sort wapissima!!!
mel29
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: mel29 » dt. juny 17, 2014 7:28 am

ànims wendolina!!

digue-li que necessites fer un pas endavant, que li has respectat el seu any... però potser si ara encara no ho veu clar, no ho veurà mai clar?
és que depen molt de com sigui... hi ha homes que necessiten trobar-se entre l'espasa i la paret per fer un pas endavant, i d'altres que si els apretes peten...

tu ho saps millor! ;-)
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

EntradaAutor: shibi » dt. juny 17, 2014 9:28 am

guapa! tal com et diuen totes...torna-li a plantejar.
hi ha homes que els hi costa molt fer aquest pas. Tu comenta-li una altre vegada. No tinguis por. És un pas molt important per part dels dos. No hi han d'haver discussions ni res. Tranquilament ho parleu.
Ja ens explicaràs que tal!
Ànims bunica!
Imatge

Imatge
rkl
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 12, 2012 6:31 pm

EntradaAutor: rkl » dt. juny 17, 2014 10:06 am

Crec que el més important és parlar-ne, això com tot, per poder arribar a un tu per mi, jo per tu. En aquesta qüestió és molt important estar-ne convençut per part del dos. A ells normalment sempre els hi costa una mica més, a les dones ens arriben unes ganes imperioses de tenir nens i ja no ens ho traiem de cap!
Sobretot parlar-ne tranquil.lament i molta calma!

Ànims!
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dt. juny 17, 2014 12:59 pm

Jo et diria el mateix que les companyes: parla-hi. Potser ell no creu que ara sigui el moment, però potser sí. A vegades ens poden sorprendre i, si ell té clar que vol ser pare, només serà qüestió de parlar del temps.
Imatge

ImatgeImatge
tilepa
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

EntradaAutor: tilepa » dt. juny 17, 2014 5:14 pm

Guapa!! Doncs si, no hi ha mes remei que parlar ne. A mi també em va passar, i quan jo treia el tema, ell em deia que encaaaara noooo.... i jo plorant com una bleda!! I era cada vegada el mateix!!

Al final jo no el volia pressionar mes. I un dia em va sorprendre i jugant jugant, vam començar a buscar. Jo amb mil dubtes per si encara no volia, pero ell em va dir que no feia res q no volia. Ara ja sha fet a la idea i ho va assumint, perque portem 6 cicles buscant i veu que no és tan fàcil.

Parleu-ho pero sobretot no forcis les coses. Espero que es decideixi aviat i que no trigueu gaire en realitzar aquest somni!!! Petons!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
nxe2015
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:47 pm
Ubicació: Valls

EntradaAutor: nxe2015 » dt. jul. 29, 2014 6:41 am

Anims i parlaho directament!/soc de lopinio que tenir un nen ha de ser desitjat per els dos sino no funciona ja que es dur i per tota la vida pero es la teva parella i ho has de parlar directament! Potser et sorpren la resposta!
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/521b6a/

Imatge

07/09 TE+
29/09 1a Visita Gine - tot bé!
12 setmanes i TS Perfecte!!
02/12 propera visita gine - sabrem que ets????

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 78 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::