taques d'implantacio i despres regla?
taques d'implantacio i despres regla?
Hola a tothom, al final me decidit a crear un nou tema a veure si algú li passa com a mi. Nosaltres ja tenim un nen que va trigar en arribar un any i jo no vaig tenir tacat d'implantacio. Ara portem 6 mesos intentant quedar-nos de nou. I JUST i nomes en aquests 6 mesos durants els 10 dies despres de la ovulacio ( que ho se segur perque faig grafiques) començo a tacar fluxe vermellet! Pero finalment arriba la regla! Pit ser implantacio pero per algun motiu no cualla i baixa la regla??? A alguna li ha passat??? Graciess
Re: taques d'implantacio i despres regla?
Hola sylcar!! Jo sempre havia tingut regles regulars i sense tacadet previ. Fins que vem començar a cercar, d'això ja fa 5-6 cicles. Doncs des de que cerquem que tinc tacadet previ a W. De vegades dura 1 dia, de vegades 3 dies, pero sempre marronet i sempre acaba venint la W en todo su esplendor!
No et puc ajudar gaire, ho sento! Però es un rotllo perquè em crea falses ilusions, pensant que és implantació. Suposo que et passa igual!
Espero que la cerca sigui ben curteta!! I si vols passa per grafiqueres!! Petons!!
No et puc ajudar gaire, ho sento! Però es un rotllo perquè em crea falses ilusions, pensant que és implantació. Suposo que et passa igual!
Espero que la cerca sigui ben curteta!! I si vols passa per grafiqueres!! Petons!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Jo no estic buscant, però a mi em passava el mateix.
Vaig anar al ginecoleg i em va dir que era per un problema d'hormones que regulen la fase lutea.
Em va receptar anticonceptius tres mesos per regular-ho
En el teu cas no t'interressa prendre anticonceptius si estas buscant, però no esta de més que consultis si això et pot afectar a l'hora de buscar un embaras.
Molta sort.
Vaig anar al ginecoleg i em va dir que era per un problema d'hormones que regulen la fase lutea.
Em va receptar anticonceptius tres mesos per regular-ho
En el teu cas no t'interressa prendre anticonceptius si estas buscant, però no esta de més que consultis si això et pot afectar a l'hora de buscar un embaras.
Molta sort.
Jo seeeeempre he tingut tacadet pre-warry , entre 2-4 dies abansi els dos embarassos han estat a la primera. El gine mai m'ha dit res al respecte.
sylclar7: bon dia!, si no ho entenc malament, taques des de la ovulació?, o només és durant la ovulació? o un parell de dies avans de la w?. dubto que pugui ser implantació i després baixi la regla, com dius en el titol del post, perquè si fos això seria un abort i la teva regla seria ben diferent a una regla normal. ho sé perquè a mi m'ha passat. Penso que si esteu buscant embaràs i el tacat és des de la ovulació ho hauries de consultar al ginecòleg.
molta sort en la teva busca de germanet/a!!
molta sort en la teva busca de germanet/a!!
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Bon dia, potser no m´he explicat bé. Representa detecto ovulació i als 10 dius d'haver ovulat taco fluxe marronet-vermellet.Que just diuen que són els dies d'implantació i als 4-6 dies m'acava baixant la regla. Aixó mai m'ha passat. Si que soc de tenir regles irregulars pero mai he tacat els 4 dies abans de la regla...Acavaré consultant al ginecoleg!
Lautoncar i com es aquesta regla despres d'un abort?ho pots explicar si us plau quina diferencia vas trobar?
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
- PEDRA LLUNA
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dt. feb. 04, 2014 12:02 pm
Hola noies jo també taco marronet abans de la regla, a vegades son 4 dies abans de la warry, a vegades 2 i a vegades 0, en el meu cas es falta d'estrogens el teu endometri es desmorona abans d'hora, et recomanaria analítica complerta i sobretot anar al gine, quan abans sapigues com estas abans podras posar remei. Anims!!!
Atuchi ha escrit:Lautoncar i com es aquesta regla despres d'un abort?ho pots explicar si us plau quina diferencia vas trobar?
atuchi, primer de tot he de dir que cada dona som un món, i el que per mi no era "normal" per una altre ho podía ser... Vaig començar amb tacadet que potser era implantació, el dia de la W no va aparèixer i em vaig fer un TE que em va donar positiu, la mateixa tarda va tornar el tacadet, eren com restes, seguía pensant que era implantació, després de la visita a urgències on em van fer una beta per comprobar que si hi havia embaraç però amb valors que no corresponien amb les setmanes que estava, el sangrat es va intensificar, i la diferencia és que: (perdoneu per ser tant concreta) la sang de la W normalment surt tant si estàs de peu o al llit o com sigui, però la meva sang... la sensació és que simplement "queia", notava cuan sortia, cada vegada que tenia aquesta sensació anava al lavabo i "queia", era com un "chorro de sang sense força", i tumbada no sortia res, però cuan m'aixecava.. altre cop. El dilluns ja em van dir que havia sigut abort espontani, i estic esperant a la propera visita el dimecres per veure si he fet net. Des de la primera taca ja han passat dos setmanes.. i les meves W són de 4 dies.
Diuen que potser si no m'hagués fet un TE no ho hagués sabut... hauria pensat que era una regla rara... i tant rara!!
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
Ostres Lautoncar que recent no ho sabia sino no t'hagués preguntar em sap greu de debo...molts anims maca
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 75 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |