Buscant des de... juliol!
Buscant des de... juliol!
Bones a totes!!
Bueno, fa temps vaig passar per aquest fòrum per deixar el meu segell i dir-vos que no teníem intenció de ser pares fins d'aquí moooolt de temps.
Bé, doncs aquí hi sóc!
Després de molt parlar-ho deixo definitivament les pastilles el dia 02/07... ja no en compraré de més i anirem amb la calma buscant un baby.
Ha estat molt pensat per la situació laboral, la nostra edat (26 jo i 25 ell) i els nostres desitjos. Però els dos estem traballant, estem molt bé actualment i creiem que és un bon moment per tenir un fill ara, quan som sense ell tan feliços.
Espero trobar en vosaltres amigues i companyes de viatge.
A la família no ho sap ningú i d'amigues tampoco. Em fa cosa que triguem en quedar-nos i que la gent es posi pesada...
En fi, que tot un plaer poder deixar una miqueta de mi aquí!
Bueno, fa temps vaig passar per aquest fòrum per deixar el meu segell i dir-vos que no teníem intenció de ser pares fins d'aquí moooolt de temps.
Bé, doncs aquí hi sóc!
Després de molt parlar-ho deixo definitivament les pastilles el dia 02/07... ja no en compraré de més i anirem amb la calma buscant un baby.
Ha estat molt pensat per la situació laboral, la nostra edat (26 jo i 25 ell) i els nostres desitjos. Però els dos estem traballant, estem molt bé actualment i creiem que és un bon moment per tenir un fill ara, quan som sense ell tan feliços.
Espero trobar en vosaltres amigues i companyes de viatge.
A la família no ho sap ningú i d'amigues tampoco. Em fa cosa que triguem en quedar-nos i que la gent es posi pesada...
En fi, que tot un plaer poder deixar una miqueta de mi aquí!

Re: Buscant des de... juliol!
Halia, benvinguda!! Si tot va bé nosaltres també ens posarem a la cerca del nostre segon fill aquest juliol, o sigui que ens llegim per aquí!

- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 572
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
Halia, què atrevida!
Jo tinc la mateix edat que tu, però encara ho veig una mica lluny, tot i que a vegades en parlem. Però necessitem fer unes quantes coses abans, que després ja no es pot tirar enrere. Em sembla que això de ser mestra i veure tants nens i tantes famílies i -malauradament- tants problemes, em fa una mica enrere... em fa respecte.
Molta sort en la recerca!
Jo tinc la mateix edat que tu, però encara ho veig una mica lluny, tot i que a vegades en parlem. Però necessitem fer unes quantes coses abans, que després ja no es pot tirar enrere. Em sembla que això de ser mestra i veure tants nens i tantes famílies i -malauradament- tants problemes, em fa una mica enrere... em fa respecte.
Molta sort en la recerca!
Doncs sí, pot semblar-ho però nosaltres som moolt d'estar a casa, no ens agrada pas viatjar ni tenim coses que diguis "fes-les ja perqué després..." Així que creiem que és un bon moment!
A més, tampoc sabem quant podem trigar. Així que amb la calma...
Per sort, a l'àmbit laboral estem bé, tenim un piset molt mono que varem comprar al setembre i tot està ben plantat per buscar un fill. Si aquestes coses no estiguessin bé no m'ho plantejaria ... (Imagino els casos que deus veure a l'escola...).
Només volem tenir un, així que amb la calma...
A més, tampoc sabem quant podem trigar. Així que amb la calma...
Per sort, a l'àmbit laboral estem bé, tenim un piset molt mono que varem comprar al setembre i tot està ben plantat per buscar un fill. Si aquestes coses no estiguessin bé no m'ho plantejaria ... (Imagino els casos que deus veure a l'escola...).
Només volem tenir un, així que amb la calma...

Halia, te'n recordes de mi del guia nupcial???
Quina alegria veure't per aquí. Com va anar el casament????
Que bé que us hagueu decidit i trobar-te per aquí!!!
Ja anirem parlant!!!
Quina alegria veure't per aquí. Com va anar el casament????
Que bé que us hagueu decidit i trobar-te per aquí!!!
Ja anirem parlant!!!
La cerca sigui curta!!Jo vaig tenir el meu primer fill amb 30 anys, ara te 28 mesos i actualment estic embarassada de 10 setmanes, en el meu cas les dues cerques han estat a la primera. Disfruteu de la cerca que es una experienciia meravellosa!!!
Hola noies,
nosaltres també començarem la cerca aquest juliol!!!!
tenim un nen de 4 anys, i pensem que ja toca, o ara o mai com diu el meu home. aquest any ja fem els 36 tots dos, i ens hem dit vinga tornem-hi, ja tenim ganes de tornar a canviar bolquers, fer bibis,...bé tornar a viure l'experiència meravellosa de ser pares de nou.
Halia, Gisa, i totes les altres espero que comencem aquest viatge totes juntes i cantem ben aviat un positiu.
jo, ja fa tres setmanes que prens àcid fòlid per anar preparant el cos.
bona cerca a totes
anem parlant...
nosaltres també començarem la cerca aquest juliol!!!!
tenim un nen de 4 anys, i pensem que ja toca, o ara o mai com diu el meu home. aquest any ja fem els 36 tots dos, i ens hem dit vinga tornem-hi, ja tenim ganes de tornar a canviar bolquers, fer bibis,...bé tornar a viure l'experiència meravellosa de ser pares de nou.
Halia, Gisa, i totes les altres espero que comencem aquest viatge totes juntes i cantem ben aviat un positiu.
jo, ja fa tres setmanes que prens àcid fòlid per anar preparant el cos.
bona cerca a totes
anem parlant...
Nela, clar que m'enrecordo de tu!!!
Estàs també buscant o encara no?
El casament va anar de conya (ja fa gairebé 1 any!!!
) i el pis el varem estrenar un mes més tard o sigui que tot sobre rodes!!!
Veig que som algunes les que pel juliol estarem cercant...
Jo "primeriza" totalment... no tinc cap fill i per nosaltres és una experiència super nova...
Què és això de l'àcid fòlic??
Jo ni idea...
Estàs també buscant o encara no?
El casament va anar de conya (ja fa gairebé 1 any!!!
) i el pis el varem estrenar un mes més tard o sigui que tot sobre rodes!!! Veig que som algunes les que pel juliol estarem cercant...
Jo "primeriza" totalment... no tinc cap fill i per nosaltres és una experiència super nova...
Què és això de l'àcid fòlic??
Jo ni idea...

Doncs ja porto uns mesos de recerca. Encara que si aquest mes no la hem encertat ens tocarà posposar-la 3-4 mesos perquè he trobat feina i creiem que és el millor per tractar de fer-me "indefinida" (avui dia no es garantia de res però és un mínim).
L'àcid fólic és un complement que s'ha de prendre preferiblement abans de quedar-se embarassada i que ajuda a evitar malformacions com l'espina bífida.
L'àcid fólic és un complement que s'ha de prendre preferiblement abans de quedar-se embarassada i que ajuda a evitar malformacions com l'espina bífida.
Jo no em prendré res en principi fins que estigui embarassada... No vull que això ocupi molts pensaments tampoc... El que pretenc és anar fent...
Tens raó Nela, la feina és la feina. Jo no sóc indefinida però estic a l'espera de que em facin a l'octubre (o em prorroguin un any més). Davant l'incertesa i com que no està a les meves mans, ens hem decidit. Però tens raó, millor esperar a tenir alguna cosa segura.
A més, tampoc m'assegura ningú quedar-me a la primera. Porto molts anys amb les pastilles (uns 10) i imagino que el cos s'ha d'habituar...
Tens raó Nela, la feina és la feina. Jo no sóc indefinida però estic a l'espera de que em facin a l'octubre (o em prorroguin un any més). Davant l'incertesa i com que no està a les meves mans, ens hem decidit. Però tens raó, millor esperar a tenir alguna cosa segura.
A més, tampoc m'assegura ningú quedar-me a la primera. Porto molts anys amb les pastilles (uns 10) i imagino que el cos s'ha d'habituar...

Doncs sembla ser que no haurem de posposar la recerca, m'acabo de fer un TE i ha sortit la segona ratlleta

Nelaa!!!! Moltíssimes felicitats maca!!!!
Me n'alegro moltíssim!!!! Quina sort!!!!
Anem parlant per aqui!!!
Me n'alegro moltíssim!!!! Quina sort!!!!
Anem parlant per aqui!!!

Halia, jo tambe portava 10 anys amb les pastilles i vaig quedar-me a la primera, ara estic embarassada un altre cop i tambe ha sigut a la primera.
L'ho important es no estressar-se i disfrutant de cada"polvet", je je!!!
Tutty29 ha escrit:Halia, jo tambe portava 10 anys amb les pastilles i vaig quedar-me a la primera, ara estic embarassada un altre cop i tambe ha sigut a la primera.
Quina sort!!!!
La veritat és que sí. La qüestió és no estressar-se gaire i anar fent. Nosaltres gaudim moltíssim del sexe així que no serà cap sacrifici!! jajaja

Demà acabo les pastilles ja. Em prendré les de "descans" igualment per mantenir-les fins el final.
Cada cop queda menys per a que sigui una cerca en tota regla!
Cada cop queda menys per a que sigui una cerca en tota regla!

Halia: que tingueu una cerca exitosa i curteta! He entrat perquè crec que l'àcid fòlic és molt important. La majoria de gines recomanen prendre'n a partir de 3 mesos abans de la cerca. Són unes pastilletes ben econòmiques i s'ha comprovat que als països on es fa aquest tractament preventiu hi ha molts menys casos de malformacions del tub neural. Ho sento pel rotllo, però potser et serveix la informació!
Moltes gràcies!
Potser el compro. Ésque no ho tinc clar comprar-ho abans perquè he llegit també que durant l'embaràs recomanen prendre'l i si ja me'l prendré quan estigui embarassada no veig la "necessitat" de fer-ho mentres cerquem, no? Però potser passo per una farmàcia algun dia i el compro.
Avui les acabo ja... El meu cos porta tants anys que nose com s'ho farà sense elles!
Tot i que continuaré amb les placebo, com vaig comentar ahir...., fins el dia 2 que ja no prendré res! :)
Potser el compro. Ésque no ho tinc clar comprar-ho abans perquè he llegit també que durant l'embaràs recomanen prendre'l i si ja me'l prendré quan estigui embarassada no veig la "necessitat" de fer-ho mentres cerquem, no? Però potser passo per una farmàcia algun dia i el compro.
Avui les acabo ja... El meu cos porta tants anys que nose com s'ho farà sense elles!
Tot i que continuaré amb les placebo, com vaig comentar ahir...., fins el dia 2 que ja no prendré res! :)

Bon dia noies!!!
Primer de tot, Nela81 moltes felicitats!!! A gaudir de panxu!!!
Evagi, a nosaltres l'edat també ens comença a apretar (34) i per això també hem dit "o ara o mai". Que tinguem una cerca ben curta!!
Halia, fa un parell de dies que ja volia entrar per comentar el que et diu la Numa. Jo també m'estic prenent l'àcid fòlic des del mes de febrer. És molt important per prevenir defectes en la formació del tub neural i s'ha de prendre mínim tres mesos abans perquè el cos tingui unes bones reserves ja que la formació del tub neural comença a la tercera setmana, quan en principi, nosaltres ni tan sols sabem que estem embarassades. A mi m'ho van recomenar la gine, la llevadora i el metge de capçalera, i fins i tot hi ha estudis que defensen que el pare també s'hauria de prendre àcid fòlic (no en conec la validesa científica en aquest cas). És baratet i entra per la seguretat social! En fi, perdò pel rotllo i que tingui una cerca ben curta i divertida!!!
Primer de tot, Nela81 moltes felicitats!!! A gaudir de panxu!!!
Evagi, a nosaltres l'edat també ens comença a apretar (34) i per això també hem dit "o ara o mai". Que tinguem una cerca ben curta!!
Halia, fa un parell de dies que ja volia entrar per comentar el que et diu la Numa. Jo també m'estic prenent l'àcid fòlic des del mes de febrer. És molt important per prevenir defectes en la formació del tub neural i s'ha de prendre mínim tres mesos abans perquè el cos tingui unes bones reserves ja que la formació del tub neural comença a la tercera setmana, quan en principi, nosaltres ni tan sols sabem que estem embarassades. A mi m'ho van recomenar la gine, la llevadora i el metge de capçalera, i fins i tot hi ha estudis que defensen que el pare també s'hauria de prendre àcid fòlic (no en conec la validesa científica en aquest cas). És baratet i entra per la seguretat social! En fi, perdò pel rotllo i que tingui una cerca ben curta i divertida!!!

Hola,
Emfastidia haver de passar per tots els posts dient el mateix pero m'esgarrifa la tranquilitat amb que algunes noies es plantegen "passar" del acid folic. Jo vaig interrompre un embaras molt svançat perque la nena venia amb espina bifida, i aixo q havia pres acid folic. El acid folic s'ha de prendre abans de quedar-se embarassada ja q cal agafar reserves abans fel positiu ja q un cop tens el positiu pot ser tard, ja q la espina bifida es tanca (o no) al principi del embaras: despres no serveix de res. El mes barat es la marca Acfol, costa 3 euros i pico la caixa per a un mes i el venen sense recepta: tb podeu anar al metge de capçalera q us el recepti, amb recepta costa 1 wuro i pico
Sort a totes i no us arrisqueu amb aixo si us plau
Emfastidia haver de passar per tots els posts dient el mateix pero m'esgarrifa la tranquilitat amb que algunes noies es plantegen "passar" del acid folic. Jo vaig interrompre un embaras molt svançat perque la nena venia amb espina bifida, i aixo q havia pres acid folic. El acid folic s'ha de prendre abans de quedar-se embarassada ja q cal agafar reserves abans fel positiu ja q un cop tens el positiu pot ser tard, ja q la espina bifida es tanca (o no) al principi del embaras: despres no serveix de res. El mes barat es la marca Acfol, costa 3 euros i pico la caixa per a un mes i el venen sense recepta: tb podeu anar al metge de capçalera q us el recepti, amb recepta costa 1 wuro i pico
Sort a totes i no us arrisqueu amb aixo si us plau
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |