Endometritis...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
noe80
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 8:33 am

Endometritis...

EntradaAutor: noe80 » dt. jul. 01, 2014 12:34 pm

Hola!

Obro aquest post perque no n'he trobat cap altra que parli d'aixo...

Us explico el meu cas. Tinc una nena de casi 4 anys, i des de fa dos anys i mig que li volem donar un germanet/a i no hi ha hagut sort (amb la nena no vam tenir cap problema). Al principi no li vam donar massa importancia durant els primers mesos, despres vam començar a pendre temperatura, testos ovulavio, despres ovusitol, seminogrames, histerosalpingografia i tot ok. Despres vam començar amb omifin, 6 cicles i res. Anem a RA i decidim fer una primera inse sense medicacio, com semblava q tot estava ok... Doncs res. Aleshores em diuen que em faci una histeroscopia per saber si hi ha algo malament, q per ecos no es veia res. Doncs resulta que tinc endometritis, que es una inflamacio de l'endometri causat per algun tipus d'infeccio (pot ser q l'agafes despres del part), i aixo provoca que els embrions no es puguin implantar. Toma ya! A bones hores m'ho troben!!!!
Ara he fet un tractament amb antibiotics, i a esperar que l'endometri es regeneri. Pero no se, tinc la sensacio q em van dira ixo per dir-me algun motiu... Tot i que he oarlat amb 4 metges diferents i tots em diuen el mateix

Jo volia saber si alguna s'hi ha trobat i si heu aconseguit l'embaras desitjat...

Merci
Imatge
Marta41
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. oct. 17, 2012 5:01 pm

Re: Endometritis...

EntradaAutor: Marta41 » dl. jul. 14, 2014 12:40 pm

jo tinc el mateix problema que tú, i m´ho van descobrir amb una histeroscòpia.
Avuí començo amb antibiòtics.


noe80 ha escrit:Hola!

Obro aquest post perque no n'he trobat cap altra que parli d'aixo...

Us explico el meu cas. Tinc una nena de casi 4 anys, i des de fa dos anys i mig que li volem donar un germanet/a i no hi ha hagut sort (amb la nena no vam tenir cap problema). Al principi no li vam donar massa importancia durant els primers mesos, despres vam començar a pendre temperatura, testos ovulavio, despres ovusitol, seminogrames, histerosalpingografia i tot ok. Despres vam començar amb omifin, 6 cicles i res. Anem a RA i decidim fer una primera inse sense medicacio, com semblava q tot estava ok... Doncs res. Aleshores em diuen que em faci una histeroscopia per saber si hi ha algo malament, q per ecos no es veia res. Doncs resulta que tinc endometritis, que es una inflamacio de l'endometri causat per algun tipus d'infeccio (pot ser q l'agafes despres del part), i aixo provoca que els embrions no es puguin implantar. Toma ya! A bones hores m'ho troben!!!!
Ara he fet un tractament amb antibiotics, i a esperar que l'endometri es regeneri. Pero no se, tinc la sensacio q em van dira ixo per dir-me algun motiu... Tot i que he oarlat amb 4 metges diferents i tots em diuen el mateix

Jo volia saber si alguna s'hi ha trobat i si heu aconseguit l'embaras desitjat...

Merci
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: Endometritis...

EntradaAutor: PLANETA » dl. jul. 14, 2014 10:14 pm

Hola,
Vaig tenir una endometritis postpart (per cesàrea)fa sis anys tractada amb antibiótic i ingrés. Ara fa uns mesos he patit un embaràs ectòpic i tinc por que l' endometritis pugui ser la causa. Us han dit que les trompes es poden veure afectades ? En cap moment em van dir que podía afectar a la fertilitat futura...
Avatar de l’usuari
noe80
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 8:33 am

Re: Endometritis...

EntradaAutor: noe80 » dt. jul. 15, 2014 3:57 pm

Hola... Veig que no soc la unica...

Marta, el teu cas quin es? Es el primer embaras? Jo no tinc cap tipus de molesties, aixi q em sorpren el diagnostic... Quins antibiotics et van recomenar? Jo ha vaig pel segon cicle despres dels antibiotics i d'aqui poc tornare a fer la histeroscopia. On us la vau fer?

Planeta, tu la vas passar postpart? Passar-la aleshires es xungo no? T'han anat controlant? Pel q tinc entes si q pot afectar les trompes, no deixa de ser una infeccio, q si no es tracta... D fet, jo em vaig fer una histerosalpingografia l'any passat i una trompa semblava qe podia estwr obstruidq, pero l'altra la tinc be segur

Jo ho he passat molt malament aquest ultim any i mig-dos anys.... Ara estic mes tranquila, i esperem q aquestw tranquilitat influeixi positivament...

Molta sort guapes
Imatge
Marta41
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. oct. 17, 2012 5:01 pm

Re: Endometritis...

EntradaAutor: Marta41 » dt. gen. 27, 2015 9:53 am

Hola, he passat per altre transfer i un altre negatiu. Em va fer mal, i sospito que no he acabat de curar l´endometritis. Les que l´heu tingut quin antibiçotic us heu pres?
Jo hem vaig fer les histeroscòpies a Dexeus
Avatar de l’usuari
noe80
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 8:33 am

Re: Endometritis...

EntradaAutor: noe80 » dt. gen. 27, 2015 8:15 pm

Hola marta, em sap molt greu el teu negatiu.... Veig que estas en reproduccio assisitida, puc oreguntar per quina causa? Per l'endometritis?
Jo vaig fer un tractament de 10 dies amb azitromicina i amoxicilina (zitromax i augmentine). Es un tractament bastwnt generic, normalment recomanen un altra antibiotic, durada 15 dies, pero ara no recordo com es diu

Jo la ultima histeroscopia va ser al setembre, i em va dir que havia millorat molt, pero des d'aleshores tampoc m'hi he quedat, i em fa por que la reproduccio assisitida twmpkc funcioni. El metge de dexeus em va recomenar fer laparoscopia per veure clarament les trompes , pero ja no se si fer-me mes proves. M'han dit q no cal una altra histeroscopia, ni una altra HSG...

MARTA, a tu que et comenta el metge? Si ja t'ha fet histeroscopies i han decidit tirar endavant es oq ho han vist clar...

Molts anims!
Imatge
Ester2
Entrades: 2
Membre des de: dj. feb. 11, 2021 9:37 pm

Re: Endometritis...

EntradaAutor: Ester2 » ds. abr. 16, 2022 12:58 pm

Hola noies! veig que es un tema que es parla poc, jo en breus començare amb antibiotic i vull ser mare despres!
Com us va anar el tractament? Heu aconseguit embaras? :()()::::

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::