vull ser mare i no puc.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
nora80
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 24, 2013 7:54 pm

vull ser mare i no puc.

EntradaAutor: nora80 » dl. jul. 07, 2014 10:24 am

Bon dia, fa quasi 3 anys que estem buscant ser pares i no hi ha manera, segons l'opinió de dos ginecòlegs especialistes tot està bé. D'aquí un mes faig la meva primera inseminació encara que ja m'han dit que només hi ha un 30 % d'exit ,sino funciona FIV. Fa 4 mesos estic provant acupuntura que m'ajuda bastant per l'ansietat. Aquest mes pensava que era el definitiu però avui m'ha vingut la regla, estic molt agobiada, desesperada, cada mes la mateixa decepció, tot el meu entorn d'amigues es queden embarassades el primer mes i jo no ho aconsegueixo, necessitava compartir amb algú tot ho que estic passant, per mi 3 anys es molt temps amb aquest tema, se que tinc el suport del meu marit i que la gent em diu no hi pensis, no t'agovis, pero no puc....

Gràcies
Avatar de l’usuari
mrscousteau
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 28, 2014 11:33 am

Re: vull ser mare i no puc.

EntradaAutor: mrscousteau » dl. jul. 07, 2014 11:18 am

Hola nora80!
Et comprenc perfectament! Jo he passat per 6 IA's, un embaràs que no va prosperar a la setmana 26 (duríssim) i per una FIV.
Ara estic embarassada per FIV de bessons i molt contenta!

No saps la d´alts i baixos que hem tingutel meu home i jo al llarg d'aquesta dura espera de 4 anys! I fins que no tinguis els nens als braços no respiraré tranquila.
Sí, pot semblar molt injust que en el nostre entorn sembla que els embarassos siguin en un plis-plas, però quan comences a anar a clíniques de reproducció assistida la realitat és ben diferent.
Dius que tens el recolçament del teu marit, és molt important, i segons com gestioneu aquest tema us pot unir molt! També és molt important que el centre on et tractin et generi tota la confiança del mòn!

Segur que ho aconseguiràs!!

Són impressionants els avenços que hi ha en aquesta matèria i les mil i una opcions.
ja sé que tothom t'ho diu, però des de la meva experiència, sigues positiva i pensa que el millor està per arribar. L'espera tindrà recompensa, no desesperis, ja sé que és molt dur.

Petons i ànims! :-()-)
Lataat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

Re: vull ser mare i no puc.

EntradaAutor: Lataat » dt. jul. 08, 2014 8:05 am

Molts petons i ànims!!!! ho he viscut de molt aprop i sé que és molt dur, però també he de dir que al final d'una manera o un altre tot acaba bé!
petonets,
buscoBaby
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dv. gen. 10, 2014 5:05 pm

Re: vull ser mare i no puc.

EntradaAutor: buscoBaby » dc. jul. 09, 2014 9:56 pm

Jo tambe entro per donar-te anims!!!
Nosaltres hem trigat dos anys en aconseguir l'embaras i ja estavem entrant en llista d'espera de la ss cuan el nostre petit miracle es va fer realitat de forma natural!! El cami ea dur i llarg pero veuras recompensat tots els teus somnis!!!!
Molts i molts anims
Avatar de l’usuari
nora80
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 24, 2013 7:54 pm

Re: vull ser mare i no puc.

EntradaAutor: nora80 » dc. jul. 09, 2014 10:08 pm

Moltes gràcies a totes. Es molt dura la situació. Us agraeixo molt les vostres paraules. Espero estar millor encara que es molt difícil després de tant temps desitjano i sense èxit i no saben el motiu. Gracies wapes! Un petó molt fort
Avatar de l’usuari
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: vull ser mare i no puc.

EntradaAutor: montsekit » dj. jul. 10, 2014 9:53 am

Molts ànims Nora!!! molta forca per tots dos!
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: vull ser mare i no puc.

EntradaAutor: Airin » dj. jul. 10, 2014 10:42 am

Jo també entro per donar-te ànims i dir-te que no defalleixis, que tard o d'hora ho aconseguireu. És molt dur trencar el cercle viciós de l'ansietat per no quedar-s'hi, el primer que voldries tu és estar el màxim de relaxada per afavorir-ho. No sé si has sentit a parlar del gluten com a possible causa d'infertilitat, jo he vist que se'n parlava per aquí al Socpetit, potser per provar de fer-te una anàlisi i que et mirin si hi tens intolerància no hi perds res. Moltíssima sort, espero que ben aviat puguis entrar a donar bones notícies. :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 109 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::