Morenes i segon embaràs

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sandrix77
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Morenes i segon embaràs

EntradaAutor: sandrix77 » dt. jul. 22, 2014 9:30 am

Hola noies,

Tinc un dubte. A veure si alguna de vosaltres me'l pot resoldre. Ahir vaig anar al metge (proctòleg) pq tenia una morena però amb l'embaràs me'n van sortir tres mes. Vaig anar a veure si m'havia de fer un tractament o q i em va dir que el millor era operar-les. El cas és q ara volíem anar a pel segon fill i em va dir q NI parlar-ne d'anar a buscar el 2n sense haver-me operat. Q després seria molt pitjor. Jo pensava q potser estaria bé operar-me després del 2n, ja q si no volem un tercer així no m'arrisco q em tornin a sortir. Però va i em diu això...A alguna li ha passat el mateix??? Heu passat un embaràs amb morenes q us van sortir en un anterior? Si és així, q heu fet?

Gràcies noies!
Imatge

Imatge
Cotones
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 20, 2014 2:42 pm

Re: Morenes i segon embaràs

EntradaAutor: Cotones » dt. jul. 22, 2014 10:00 am

Bon diaaaa!!

Aquí una patidora..XDXDXD

Mai havia patit de morenes però en el part de la meva petita, hem van sortir del tamany d'un meló..Sempre dic que per mí va ser pitjor les morenes que el part.

Ara estic de quasi 4 mesos (soc un desastre per les dates) i no m'he operat, sempre he pensat que clar..amb el segons embaraç/part la cosa empitjorarà..tot i que me les tracto tots els dies amb Avenoc que és homeopàtic i quan comenci el heavy el gine m'ha dit que puc utilitzar "ruscus" sense problemes.

També és cert que jo no pateixo restrenyiment i això no empitjora la situació, tot i que hem torna boja el picant (i ara no és el més convenient), però sempre he pensat que si amb el segon part hem tornen a sortir, seria una tonteria operar-me dues vegades.

És a dir que l'únic que et puc aconsellar és que demanis una segona opinió. Ja et dic que per mí ara mateix és soportable..d'aquí un parell de mesos no et ser dir.

Un petonet i ja m'explicaras el que has decidit o el que t'ha dit la segona opinió. :-()-)
clarabelle
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm

EntradaAutor: clarabelle » dt. jul. 22, 2014 10:59 am

Hola sandrix 77.
Justament acabo de publicar un post amb el títol: "Hemorroides i part amb fórceps. Realment cal?". Mira-te'l perque explico una mica la meva situació a 34 setmanes d'embaràs. Jo t'aconsello que solucionis el tema de les morenes abans de quedar embarassada. A mi no em molestaven gens abans del segon embaràs i m'han fet (i m'estan fent) patir molt durant.
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dt. jul. 22, 2014 12:03 pm

Ostres! Cotones, espero q no sigui res. He llegit el post de la clarabelle. Noia, vist així m'hauria d'operar oi? Pq jo en tinc 4, de morenes, un festival vaja. I no vull q em passi el q et va pasar a tu. En fi, espero q totes dues us vagi b, dintre del q cap. Clarabelle, tu tb demana segona opinió. alen fórceps? No ho sé, però vist el teu cas no me la jugo. Em fot pq ens hi acabàvem de posar, però és el q hi ha, oi??? La salut primer de tot.

Moltes gràcies a les dues. Ja em direu com us ha anat. :-()-)
Imatge

Imatge
anet30
:: gosset
Entrades: 492
Membre des de: dt. des. 14, 2010 5:56 pm

EntradaAutor: anet30 » dc. jul. 23, 2014 11:36 pm

Hola! Jo tb estic perocupada amb aixo... Arrel del primer part em van sortir i he tingut problemes... Ara estic molt be pero no se... Jo vaig a una digestologa i em va dir q em podia pendre el daflon, i em va dir un antirestrenyimet q mhuria de pendre x tb i q aixo mho podria pendre en l'embaras... Em podrieu enviar privats dient-me on us porten aquest tema? Moltes gracies jo tb em plantejo operacio!
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dv. jul. 25, 2014 9:22 am

anet30, tens un privat :ok:
Imatge

Imatge
anet30
Entrades: 492
Membre des de: dt. des. 14, 2010 5:56 pm

EntradaAutor: anet30 » dv. jul. 25, 2014 9:40 am

Merci!!!
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dt. set. 02, 2014 9:09 am

Hola noies!

Dilluns 25 vaig anar a una doctora de la mútua. Em va mirar. Em va dir q en tenia però q em recomanava operar-me dpés del 2n part. Pq no em pot garantir ni molt menys q em tornin a sortir un copa operada amb un 2n embaràs. I q una 2a operació no es podría fer. Q estigués tranki, q si em sortia una necro no sé q, q es pot punxar i q ja operaríem dpés del 2n.

B, no ho sé, però nos hem fet cas i ja estem en cerca. Creuem els dits!!!
Imatge

Imatge
nawaz
Entrades: 1
Membre des de: dt. des. 02, 2014 11:27 am

EntradaAutor: nawaz » dt. des. 02, 2014 11:29 am

I went to see Dr. Thomas Cortadellas the truth, I would not recommend, if the pregnancy goes well I guess there is no problem, but when it goes wrong Tomás Cortadellas all it does is take the patient off, bother, so everyone who has a baby with Cortadellas can speak well of him, but I think if it goes wrong the doctor should do not drop you and that's what made me, in addition to "throw me ground up" and treat me silly (between otroas things) instead of giving encouragement.
Download high quality LX0-102 dumps to prepare and pass northwood.edu with oracle certification dumps 70-243 dumps Also get free demos of www.curry.edu for review of United States Army Command & General Staff College

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::