Quant fer un TE??
Quant fer un TE??
Bon dia!!!
Una pregunta de novata!
El meu dia de NW s'acosta i m'estic començant a plantejar quan em faig el TE.
Quin dia us el soleu fer?? Alguna marca que vagi millor??
Gracies boniques!!
Una pregunta de novata!
El meu dia de NW s'acosta i m'estic començant a plantejar quan em faig el TE.
Quin dia us el soleu fer?? Alguna marca que vagi millor??
Gracies boniques!!
Re: Quant fer un TE??
Bon dia, jo et recomanaria que esperessis a que vingui la regla, si passats uns dies , 4 o 5, no ve llavors fes-lo. Tot depèn de la paciència que tinguis! Pensa que si el fas massa d'hora pot ser que doni negatiu i sí ho estiguis i t'emportis una batacada innecessària. Amb les marques no et puc ajudar 
Hola arimar guapa
Jo les dues vegades m'he fet el TE el dia que m'havia de venir la regla (val a dir que sóc bastant puntual), he utilitzat el predictor i m'ha sortit el positiu les dues vegades també
Ara estic utilitzant el Clear Blue pels TO, i crec que de cara a la tercera panxu em faré un CB en comptes del predictor, perquè veig que és molt fiable també i a més em fa ilu veure-ho escrit en paraules ni que sigui una vegada

Jo les dues vegades m'he fet el TE el dia que m'havia de venir la regla (val a dir que sóc bastant puntual), he utilitzat el predictor i m'ha sortit el positiu les dues vegades també
Ara estic utilitzant el Clear Blue pels TO, i crec que de cara a la tercera panxu em faré un CB en comptes del predictor, perquè veig que és molt fiable també i a més em fa ilu veure-ho escrit en paraules ni que sigui una vegada

Arimar, jo en el primer embaras em vaig fer primer un TE al veure que no em venia la regla, espera uns dies i despres un CLEARBLUE .
En aquest segon embaras tambe vaig fer el mateix primer un TE i despres un CLEAEBLUE.
En aquest segon embaras tambe vaig fer el mateix primer un TE i despres un CLEAEBLUE.
Jo amb el 1r embaras vaig ferho al dia seguent que mhavia de venir i va sortir positivissim!!!!
Vaig utilitzar el de la farmacia normal, cap marca especial jeje
Vaig utilitzar el de la farmacia normal, cap marca especial jeje

http://www.fertilityfriend.com/home/521b6a/

07/09 TE+
29/09 1a Visita Gine - tot bé!
12 setmanes i TS Perfecte!!
02/12 propera visita gine - sabrem que ets????
Doncs jo els tres positius que he tingut me'ls he fet 3 o 4 dies abans de la regla.
Sobre la possibilitat del bioquímic, sí, és cert que hi és, però si hi ha un "problema", prefereixo saber-ho. Almenys sabré que una part del procés ha funcionat.
Si surt negatiu i després positiu, doncs alegria! haha
Impacient? Sí...
També he de dir que faig gràfiques i que el dia de l'ovulació el tinc sempre bastant controlat.
Sobre la possibilitat del bioquímic, sí, és cert que hi és, però si hi ha un "problema", prefereixo saber-ho. Almenys sabré que una part del procés ha funcionat.
Si surt negatiu i després positiu, doncs alegria! haha
Impacient? Sí...
També he de dir que faig gràfiques i que el dia de l'ovulació el tinc sempre bastant controlat.
Tutty29 ha escrit:Arimar, jo en el primer embaras em vaig fer primer un TE al veure que no em venia la regla, espera uns dies i despres un CLEARBLUE .
Tutty no sabia que es poden utilitzar els TE per detectar embaràs
com funciona?Re: Quant fer un TE??
Daniela, el TE serveixen per si veus que no et be la regla i creus que pots estar embarassada.
Tambe hi han els TO per saber si aquell dia ovules, jo aquest no l'he fet servir mai.
Tambe hi han els TO per saber si aquell dia ovules, jo aquest no l'he fet servir mai.
Tutty29 ha escrit:Daniela, el TE serveixen per si veus que no et be la regla i creus que pots estar embarassada.
ai avui estic ben despistada...
perdona tutty he llegit TO en comptes de TE i mhe fet un embolic

Moltissimes gracies guapes!!!!
Intentaré aguantar fins dissabte si no ve abans la warry.
Intentaré aguantar fins dissabte si no ve abans la warry.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 98 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |