Quan començar a buscar el segon

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rita2013
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

Quan començar a buscar el segon

EntradaAutor: rita2013 » dt. ago. 19, 2014 11:37 pm

Hola noies! No sé si hi ha un altre post sobre això. Quina diferència d'edat creieu que és la millor entre germans?
Nosaltres tenim un petitonet de 4 mesos que ens va costar bastant (vam acabar en RA) i ara, tot i que faig LM ja tinc la regla regular. I com que tampoc no som uns jovenets (34 els dos) em comença a picar el cuquet de buscar el segon. No per posar-nos-hi ara, però potser d'aquí a dos o tres mesos. Probablement no ho aconseguirem pel mètode natural, però la possibilitat hi és!
Com avantatges de tenir fills bastant seguits la gent em diu que així es crien junts i que no tenen gelos, i que com més esperem més mandra farà! Com inconvenients la feinada que suposa, la dedicació que podré tenir amb cada un d'ells i que no sé si és bo pel cos tenir dos embarassos molt seguits. Què en penseu?
super_patet
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm

Re: Quan començar a buscar el segon

EntradaAutor: super_patet » dt. ago. 19, 2014 11:46 pm

Ay rita, jo estic igual que tu. El meu nadó té 3 mesos (també de RA), i ja estic pensant en tornar-ho a intentar, jeje. L'altre dia ho parlava amb la meva parella, i volem començar ja amb la dieta, vitamines i tota la pesca per intentar-ho natural. Si no, anirem a pels congelats.
Bona nit!
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dc. ago. 20, 2014 12:23 am

Jo tinc bessons i et puc dir que això que no es tenen gelos no és veritat. T'hi pots trobar igualment.

Nosaltres estem buscant un altre cop des que els nens tenien set mesos, per l'edat nostra i perquè creiem que millor tot de cop; no sé, és molt personal. Així que més d'un any després ens tornem a trobar amb la RA de cara, perquè ja veiem que natural no podrà ser. :ufs: Sort!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
turuleta
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

EntradaAutor: turuleta » dc. ago. 20, 2014 7:24 am

Jo amb un any i mig encara no mhi veig amb cor.el meu fill reclama molta atencio i tampoc dorm b a les nits.prefereixo esperarme a q sigui una mica mes gran pq pugui comprendre q si no latenc no es pq no lestimi,sino pq hi ha un petito amb necessitats diferents dell.i pptser fins i tot pot col.laborar
Imatge
Imatge
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » dc. ago. 20, 2014 8:47 am

Això és una decisió molt personal i difícil d'aconsellar. Jo estic esperant la segona i quan neixi la gran tindrà 4 anys i mig. A la meva filla li he pogut dedicar tota l'atenció que ha necessitat i ara ella està encantada de tenir una germaneta. A veure com ho porta però és mes fàcil explicar-li les coses i arribar a acords amb ella a aquesta edat que amb 2 anys. Jo trobo que si es porten molt poc el gran és encara molt bebé i se li demana un extra. També depen de com sigui, del seu caràcter,...I la situació personal també hi compta obviament. Jo sempre havia dit que volia que es portessin 3 anyets, però quan va arribar l'hora no m'hi vaig veure en cor, la veia petita, jo treballant, el meu home moltes hores fora de casa...
clod
Entrades: 134
Membre des de: dc. maig 30, 2012 7:26 am

EntradaAutor: clod » dc. ago. 20, 2014 8:50 am

Jo també sóc mare RA i també volia fills bastant seguidets. amb això de la LM (el meu nen demanava pit cada hora a la nit) no em va baixar la regla fins que no va fer l'any, que va començar a dormir molt millor. es va deslletar ell sol cap als 15-16 mesos i aleshores ens hi vam tornar a posar (no podia fer cap tractament mentre donava el pit), i mira, si tot va bé al 2015 tindrem el segon fill >.-<:
Imatge
Imatge
bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dc. ago. 20, 2014 9:06 am

UFF!!!! això és una decisió molt personal que depèn de molts factors, jo penso que aconsellar és de mal fer perquè no hi ha dos nens iguals, dos pares iguals etc etc etc.... mai es poden comparar les situacions tot i que és inevitable!
Jo la veritat és que no em va entrar el cuquet de tenir un segon fill fins que la meva filla va fer els 2 anys, abans ni m'ho plantejava ni en tenia ganes. Al final es portaran 3 anys i 4 mesos, i ja veurem com anirà! jo a ella la veig molt germana gran, molt marassa, li agraden els bebès i crec que voldrà col·laborar amb el petit, a veure si és veritat! de gelos suposo que n'hi haurà, però em sembla una reacció ben humana, i quan hi siguin ja trobarem la manera de gestionar-los.
Jo penso que això s'ha de fer quan se'n tenen ganes i hi ha il·lusió per fer-ho, sense pensar tant en avantatges i inconvenients perquè cada nen és diferent!
Aly84
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dc. ago. 20, 2014 10:53 am

Com t'han dit això és molt personal. També penso I he vist que encara que siguin molt seguits també es pot manifestar gelos...

I referent a la meva experiencia personal. Jo fins que la meva filla no va fer 14 mesos, no em vaig veure en cor de pensar en 1 segon, Doncs, reclamava molt la meva atenció.

Als 18 mesos ens ho van plantejar de buscar, però difícil perque encara no tenía menstruació

Ara té 27 mesos I veig què ara si que entendria I podría esperar mentre atengués al bebè petit.

Això m'ha fet despertar més les ganes de buscar al segon. Però encara estic sense menstruació, xk seguim amb molt pit, però Nosaltres anem fent intents .

Tinc una amiga que els seus fills es porten tres anys, ara tenen 5 I 2 anys, I tot i que hi ha moments de tot, a mi en fa molta gràcia veure com el gran ajuda I també quan juguen.

Però b, tot es molt personal i suposo que també depen del carácter de cadascú I dels mateixos nens.
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dc. ago. 20, 2014 11:11 am

Suposo que jo això de seguits ho veig diferent pel fet de tenir bessonada. No he tingut exclusivitat per a un fill únic, per tant, aquest aq 'inconvenient' per mi no hi és, pq veig que tot es pot gestionar (millor o pitjor). Jo amb set mesos en tenia ganes, però ara en tinc moltes! :love:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Nime
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Nime » dc. ago. 20, 2014 11:14 am

Ja t'ho han dit, és de mal aconsellar, però t'explico la meva experiència:

He tingut el Bruno fa tot just 10 dies i es porta 20 mesos i un dia exactes amb el Mateo, el "gran". Quan em vaig quedar embarasaada per segona vegada em va caure el món a terra, va ser sorpresa total. Jo volia esperar que el Teo fes els 2 anyets per buscar el germanet i quan ens hi vam quedar nomès tenia 11 mesos i ni tan sols caminava.

Conforme va anar passant l'embaràs, el Teo es va anar fent més autònom, ja caminava, menjava sol i de tot sense problemes, va començar la llar i dormia tota la nit (això ho ha fet sempre). A més és un nen que s'entreté molt solet ((tot i que nosaltres tmabé juguem amb ell, és clar) i mooolt carinyós.

Amb l'arribada del Bruno ell està encara més rialler i content de l'habitual; li fa petons, li agafa peus i mans, el busca al bressol només llevar-se...

No sé, la veritat és que ha estat una sorpresa súper agadable com s'ho ha agafat, ara estic desiyjant que el Bruno sigui una mica més gran per veure'ls interactuar i jugar junts ^_^

Crec que depèn molt de cada nen, si el gran és molt demandant o no, com pprta tema horaris, dormir, menjar...

Sigui quina sigui la vostra decisió, serà la correcta per q vosaltres :)
Imatge
Aly84
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dc. ago. 20, 2014 11:20 am

Jejeje! Si jo en moments d'aquells crítics d'atabalament, penso: "Amb dos com ho faria?" I penso que les mares bessoneres sou SUPERS!
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dc. ago. 20, 2014 12:02 pm

Jo tinc un nen de 30 mesos i estic embarassada de 18 setmanes, quan faci els 3 anys naixera el seu germanet.
Jo crec que aixo es una decisio personal de cada parella, s'ha de mirar el factor economic, la edat,...
Llompi
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 314
Membre des de: dv. des. 21, 2012 7:13 pm

EntradaAutor: Llompi » dc. ago. 20, 2014 12:34 pm

Sí, estic d'acord amb vosaltres, la decisió és molt personal i depén de molt factors: de com sigui el nen, de com porti els horaris, de com ho portin els pares, de l'edat del pares...
La Marina tot just ha fet els 14 mesos i nosaltres ja hem decidit posar-nos a buscar el/la germanet/a. Quan hi penso em fa una mica de pena que el fet de tenir un segon bebé no em permeti dedicar-li tant de temps a la Marina. Però d'altra banda crec que també podran jugar junts i gaudir l'una amb l'altre.

I un altre tema que em preocupa és: Com es porta l'embaràs amb un nen petit? Deu ser molt diferent al primer embaràs, no?
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dc. ago. 20, 2014 2:03 pm

Llompi, jo aquest segon embaraç es ben diferent que el primer, primer en els simptomes i que no tens temps a pensar tant en que estas embaraçada, tot el dia amunt i avall amb el bichet, que si ara la guarderia, el parc, piscina,..
Jo estic de 18 setmanes i m'han passat volant.
Ja no fa tanta por perque ja tinc la experiencia del primer i aquest l'estic visquent encara amb mes ilusio.
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dc. ago. 20, 2014 2:40 pm

Hola! Jo no sé com serà això de repetir maternitat, però els nostres petits es portaran 17 mesos. Als 8 mesos de néixer en Pau em va tornar la regla i nosaltres anàvem entrenant amb molta calma per posar-nos a buscar el segon aquest setembre...però la regla va tornar a marxar i ara estem de 14 setmanes! Molt contents i amb moltes ganes! Això sí, anar darrera el petit tot el dia ha estat una mica dur el primer trimestre, però ara fa unes setmanes que ja ho porto millor.

A mares de febrer hi ha una mare q els seus nens es portaran 15 mesos! El meu germà i jo ens portem això i ma mare diu que ho recorda bé, sense estrés.
Imatge

ImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. ago. 20, 2014 2:58 pm

És una decisió molt personal i de vegades ve quan ve i no quan tu vols. Nosaltres vam tardar un any i mig a concebre la petita quan amb la primera va ser un pim pam... un any i mig!! doncs en comptes de portar-se 3 anys que és el que nosaltres voliam, se'n porten 5... i no passa res!
I tema gelos... jo tinc 36 anys i de vegades tinc gelos del meu germà petit i ell de mi. La gelosia entre germans no té edat!
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » dc. ago. 20, 2014 4:02 pm

Depèn de moltes condicions, és clar.

Jo amb el meu germà em porto 5 anys, i fins que no hem sigut adults (18 anys ell i 23 jo, aproximadament) no ens hem començat a "portar", abans simplement, passàvem l'un de l'altre. Suposo que massa diferència d'edat i diferent sexe, que ja distancia prou hehe. Però ara ens duem bé, tenim gustos semblants (suposo perquè jo l'he educat molt i he fet molt de germana gran) i compartim bastantes coses. Però això mai se sap. La meva parella es porta 2 anys amb el seu germà, i malgrat ser dos nois i portar-se poc temps, no es duen massa bé, són molt diferents. Així que... a vegades fas coses pensant una cosa i no tens en compte que després hi ha altres condicions...

Jo la veritat és que prefereixo esperar-me, perquè m'agradaria gaudir del primer, i un cop tingui 4 o 5 anyets, a per l'altre. Són gustos, res més.
Arual83
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

EntradaAutor: Arual83 » dc. ago. 20, 2014 4:49 pm

Interesant aquest fil!

A casa fa dies que ens ho plantejem. I familia i amics ja ens diuen que va que no esperem més, que després es pitjor, que els gelos que si no jugaran, que ara és l'edat ideal... L' Emma al setembre farà als 2 anys. I la veritat es que ens demana molt , logic, i encara no s'entreté jugant amb res. també ens agrada donar-li aquesta exclusivitat. Ella va a la llar d infants. La recullo a les 16:45 i tota la tarda es a full per ella ja que no puc estar-hi al matí. I ens necessita molt i jo a ella. Ara comencem a tenir ganes, però jo veig petita a l' Emma i em sap greu fer-la germana gran ja. Penso que no pasa res perquè es portin 4-5 anys de diferencia i que si hi ha gelos, normals, els gestionarem de la millor manera possible.

Per altra banda, quan vaig tenir a L Emma, vaig fer exedència d un any. I ara amb el segon no podria, he canviat de feina, les condicions son diferents i també hi haurà mes gastos... i això em sap tan greu... no poder donar al segon la mateixa dedicació que a l Emma...

No se per una part deiem començar la cerca l'estiu que be, i depen del que tardi, es portaran entre 3,5-4 anys. Per altra banda penso en esperar dos anyets més i que la diferència sigui de 5-6...
Realment fa dies que li dono voltes també...
nxe2015
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:47 pm
Ubicació: Valls

EntradaAutor: nxe2015 » dc. ago. 20, 2014 6:52 pm

Nosaltres ara ens em posat a buscar el segon, el nen al desembre fara els els 3 anyets, acabem de treure el bolquer i ara entrara a p3... En definitiva comença a ser mes independent...

Per nosaltred la situacio ha sigut aixi pero es algo molt personal i depen de la situacio de cada un!
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/521b6a/

Imatge

07/09 TE+
29/09 1a Visita Gine - tot bé!
12 setmanes i TS Perfecte!!
02/12 propera visita gine - sabrem que ets????
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dc. ago. 20, 2014 10:35 pm

Jo, com la VespresVerds em porto uns quants anys amb els meus germans i simplement en molts moments, per no dir sempre, m'he sentit filla única fins que no he estat adulta, perquè estàvem en ondes diferents. Així que a mi això suposo que també m'influeix.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::