Ginecólogo Barcelona

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
neferu
Entrades: 3
Membre des de: dj. jul. 03, 2014 5:08 pm

Ginecólogo Barcelona

EntradaAutor: neferu » dt. set. 23, 2014 5:52 pm

Hola a todas!!
Es la primera vez que escribo en este foro, aun que os sigo asiduamente…. Y no me atrevía a entrar, pero me he animado >.-<: . Y es para hacer una pequeña gran consulta, y es que me recomendéis gine. Es para una primera visita ya que espero que pronto me pueda unir a este gran grupo de buscadoras.

Muchas gracias por leerme y perdón por no escribir en catalán, me expreso mejor así, mas adelante me animare en hacerlo y poner en practica mis clases :b-))) . Fins aviat!!!
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Ginecólogo Barcelona

EntradaAutor: 0blanca0 » dc. set. 24, 2014 12:39 pm

Hola Neferu i benvinguda! No pateixis pel català, que l'important és comunicar! Jo vaig al CAP i faig tot per la pública així que no puc ajudar-te gaire però el consell que puc donar-te és buscar una gine que també treballi a la pública perquè això t'assegura un nivell de professionalitat i experiència q algú que només treballi a la privada no saps si té. Jo he fet aixi i vaig a la gine privada nomès per fer alguna eco extra pero no em porta l'embaraç. Potser jo sóc una mica extremista amb el tema privada però encara que de la pública hi ha moltes coses per millorar i que a vegades el tracte és pitjor, el que és segur és que els millors professionals és allà que volen treballar i per aconseguir-ho has de ser molt bo!
A veure si passa per aquí algú que et pugui ajudar una mica més!
Sort!
Imatge

Imatge
neferu

EntradaAutor: neferu » dj. set. 25, 2014 6:59 pm

Moltes gràcies!!
La veritat es que vaig agafar mutua pel tema de revisions ginecologicas, perque sempre he anat al privat sense mutua y tot correcte, y les poques vegadas que vaig anar a la publica no em van agradar gaire… Suposo que no he tingut sort. I ara que tinc que escollir entre els milers de ginecolegs que hi han per la meva mutua…. :-o00m .
L´elecció es entre: Dr. Garcia-Valdecasas (Teknon), conegut per l´inFanta y la Shakira….y la Dra. Bonino (Idona: Teknon-Corachan) coneguda per companys de feina. Si alguna pot donar la seva opinio!!! >.-<: . Si no decideixo a sorts, que no pasa res. :p-)
Pessicsderealitat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dt. juny 17, 2014 6:02 pm

EntradaAutor: Pessicsderealitat » dc. oct. 08, 2014 7:20 pm

neferu ha escrit:Moltes gràcies!!
La veritat es que vaig agafar mutua pel tema de revisions ginecologicas, perque sempre he anat al privat sense mutua y tot correcte, y les poques vegadas que vaig anar a la publica no em van agradar gaire… Suposo que no he tingut sort. I ara que tinc que escollir entre els milers de ginecolegs que hi han per la meva mutua…. :-o00m .
L´elecció es entre: Dr. Garcia-Valdecasas (Teknon), conegut per l´inFanta y la Shakira….y la Dra. Bonino (Idona: Teknon-Corachan) coneguda per companys de feina. Si alguna pot donar la seva opinio!!! >.-<: . Si no decideixo a sorts, que no pasa res. :p-)

Segurament ja hauras triat, però per si et serveix d'ajuda, vaig a IDONA, i després de passar per un munt de ginecòlegs he de dir que són els millors que he tractat, seriosos, professionals i saben del què parlen, en el meu cas és embaràs de risc.
Ens porta la Dra. Suy, encantadora, però pel que m'han parlat de les altres metgeses no en tenen cap queixa.
-My favorite day!
-What day is it?
-It's today - squeaked Piglet.
-My favorite day - said Pooh. (A.A. Milne)
neferu

EntradaAutor: neferu » dj. oct. 09, 2014 7:07 pm

Moltes gracies per la resposta, no he decidit res encara, pero avui m´havien dit que escollís per proximitat y aixi guanya anar a la teknon. :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::