☆● ☆● Cercadores d'octubre ●☆● ☆
☆● ☆● Cercadores d'octubre ●☆● ☆
O C T U B R E ! !

Octubre, octubret, s’enduu la calor i ens porta el fred!
Ja som octubre! Ha arribat la tardor!! Cauen les fulles, surten els bolets, comença la fresca, mengem castanyes, s’escurcen els dies… Hem deixat enrera la disbauxa de l’estiu i hem tornat a la rutina!! Però totes nosaltres seguim tenint una il.lusió que ens motiva… aconseguir un bolet o una castanyeta ben bonics!!!

Si a l’octubre plou, el rovelló es mou!

L’octubre ha arribat i castanyes ens ha deixat.
Per una banda ens trobem aquelles que intentem recuperar la nostra assignatura pendent! Hem fet molts deures durant tot el setembre, i ara a l’octubre esperem haver aprovat amb nota i tenir una panxu com a recompensa!!!
Per l’altra banda hi ha aquelles que aprofitant aquesta estació tan romántica fabricaran una panxeta de tardor ben bonica!
O sigui que ja ho sabeu…
Per l’octubret, caliuet!!!

Totes juntes en farem bona companyia, ens desesperarem, riurem , ens animarem i ens ho passarem molt bé compartint aquests moments de cerca. Per fer la cerca més distreta intentaré anar-vos penjant curiositats, imatges, informacions… que segur que ens faran la cerca ben entretinguda!
Així doncs, boniques, aneu passant i deixeu les vostres dades posant els següent:
Nom d'usuària:
Edat dels dos:
Número de fills:
Cicle de cerca i durada dels cicles:
Data de NW (importantíssim!!):
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar:
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:
I jo ho aniré posant en aquesta primera página perquè totes estiguem mes al lloro de quin és el nostre historial.
L'octubre comença, molta sort a totes!!!!!

Octubre, octubret, s’enduu la calor i ens porta el fred!
Ja som octubre! Ha arribat la tardor!! Cauen les fulles, surten els bolets, comença la fresca, mengem castanyes, s’escurcen els dies… Hem deixat enrera la disbauxa de l’estiu i hem tornat a la rutina!! Però totes nosaltres seguim tenint una il.lusió que ens motiva… aconseguir un bolet o una castanyeta ben bonics!!!

Si a l’octubre plou, el rovelló es mou!

L’octubre ha arribat i castanyes ens ha deixat.
Per una banda ens trobem aquelles que intentem recuperar la nostra assignatura pendent! Hem fet molts deures durant tot el setembre, i ara a l’octubre esperem haver aprovat amb nota i tenir una panxu com a recompensa!!!
Per l’altra banda hi ha aquelles que aprofitant aquesta estació tan romántica fabricaran una panxeta de tardor ben bonica!
O sigui que ja ho sabeu…
Per l’octubret, caliuet!!!

Totes juntes en farem bona companyia, ens desesperarem, riurem , ens animarem i ens ho passarem molt bé compartint aquests moments de cerca. Per fer la cerca més distreta intentaré anar-vos penjant curiositats, imatges, informacions… que segur que ens faran la cerca ben entretinguda!
Així doncs, boniques, aneu passant i deixeu les vostres dades posant els següent:
Nom d'usuària:
Edat dels dos:
Número de fills:
Cicle de cerca i durada dels cicles:
Data de NW (importantíssim!!):
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar:
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:
I jo ho aniré posant en aquesta primera página perquè totes estiguem mes al lloro de quin és el nostre historial.
L'octubre comença, molta sort a totes!!!!!

gisa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 30, 2014 1:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: •(♥).•*´¨`*•♥•(★) Cercadores d'octubre (★)•♥•*´¨`*•.(♥)•
Setmana de l’1 al 5 d’octubre:
Ice, 25/09!!!! --> Amb il.lusió cap al novembre!
Sika 30/09 --> Amb il.lusió cap al novembre!
Lleona, 02/10 --> Amb il.lusió cap al novembre!
Krmencit4, 3-4/10 --> Amb il.lusió cap al novembre!
Papallona84, 05/10 ---> Primera
d'octubre!!! ENHORABONA!! Setmana del 6 al 12 d’octubre:
Eia_, 9/10 --> Segona
d'octubre!! ENHORABONA!! Halia, 09/10 --> Tercera
d'octubre! ENHORABONA!!Gisa, 09/10 --> amb il.lusió cap al novembre!
Truxi, 9-10/10 --> amb il.lusió cap al novembre!
Manumima, 10/10 --> amb il.lusió cap al novembre!
Lolacaspolina, 6-12/10 --> Quarta
d'octubre! ENHORABONA!!Setmana del 13 al 19 d'octubre:
Rita2013, 16/10 --> Amb il.lusió cap al novembre!
Laia2015, 16/10 --> Amb il.lusió cap al novembre!
Bluebike 17-19/10 --> Amb il.lusió cap al novembre!
Manyaga, 17/10 --> Amb il.lusió cap a novembre!
Quara, 18/10 --> Amb il.lusió cap al novembre!
Rubinat, 19/10 --> Amb il.lusió cap al novembre!
Arcdesantmartí 19/10 --> Amb il.lusió cap al novembre!
Granota 2012, 18-19/10 --> Amb il.lusió cap al novembre!
Setmana del 20 al 26 d’octubre:
Larodri, 20/10 --> Sisena
d'octubre! ENHORABONA!!
Tortiga, 21/10 --> Cinquena
d'octubre! ENHORABONA!! Aquari88, 22/10 --> Amb il.lusió cap al novembre!
Sita7, 23/10 --> Amb il.lusió cap al novembre!
Nina5, 25/10 --> Amb il.lusió cap al novembre!
Agost, 25/10 --> Amb il.lusió cap al novembre!
Nina81, 26/10 --> Amb il.lusió cap al novembre!
Setmana del 27 al 31 d’octubre:
Cinderella, 28/10
**Sense data a la vista: Embarassada, Llompi
**Novembre: Moon14, Carlotad2323, Danu, mimu
LES PANXUS D'OCTUBRE:
Ja podem felicitar a….
PAPALLONA84
EIA_
HALIA
LOLACASPOLINA
TORTIGA
LARODRI
LES CERCADORES D'OCTUBRE SOM…:
AGOST
Nom d'usuària: Agost
Edat dels dos: 25 jo, 28 ell.
Número de fills: 0
Cicle de cerca i durada dels cicles: 1er. Cicles de 40-45 dies. (ovaris poliquístics).
Data de NW (importantíssim!!): 25/10 (si conto cicle de 42 dies), però pot ser que em vingui abans, perquè el mes passat vaig començar a prendre Ovusitol i n'he llegit moltes referències bones (ojalà..)!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Prenc Ovusitol (Àcid Fòlic + Inositol) des de fa 1 mes i Oli d'Onagra des de fa 4 per aconseguir regular el cicle, perquè des de que vaig deixar els anticonceptius fa un any tinc ovaris poliquistics amb cicles de fins a 50 dies. A ell el vull convèncer de que es prengui algun complement, Maca, Supradin... però diu que no ho necessita... jajajaja que cregut. Com he dit al principi, començarem a buscar després d'aquest cicle, així que espero que sigui ben aviat!!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Som una parella jove amb moltes ganes de tenir el nostre primer fill. Com que no tinc cap amiga amb fills ni embarassada, tinc moltes ganes de compartir aquest procés amb vosaltres!
ANNA_CR
Nom d'usuària: Anna_CR
Edat dels dos: Jo 31 (els faig aquest cap de setmana!), ell també 31
Número de fills: Cap, però tenim dos gats heheh

Cicle de cerca i durada dels cicles: Aquest és el primer mes que ens hi posem i normalment tinc cicles curtets, de 26 dies

Data de NW (importantíssim!!): Al voltant de l'1 de novembre.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: per ara, només àcid fòlic i una miqueta de ioga per estar ben zen!
De moment hem començat amb calma, fent deures més o menys quan ha vingut de gust amb més intensitat durant els dies més fèrtils segons el Womanlog.Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: sempre havia estat anti-panxu! hhehehehe com canviem amb els temps eh...
AQUARI88
Nom d'usuària: Aquari88
Edat dels dos: 26 i 28
Número de fills: de moment cap!!
Cicle de cerca i durada dels cicles: Aquest serà el 6è mes de cerca. Els meus cicles han passat de ser molt irregulars a anar-se regulant a poc a poc, els ùltims han estat de 28-30 dies.
Data de NW (importantíssim!!): El WomanLog em marca el 22/10 però espero que no arribi!!!!

Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Prenc Natalben Preconceptivo des del mes de març. Després de quedar-nos una mica xoff el setembre aquest mes l'hem començat amb moltes ganes!! Hem decidit fer SM i de moment portem bon ritme!! Aviam si tenim sort!!!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc mestra d'Educació Infantil i la meva parella i jo tenim moltes ganes de ser papis!!
ARCDESANTMARTÍ
Nom d'usuària: arcdesantmarti
Edat dels dos: jo 26 ell 29
Cicle de cerca i durada dels cicles: primer cicle. 29 dies.
Data de NW (importantíssim!!):21/10
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: de moment no ens volem capficar massa amb el tema... o fem quan en tenim ganes o quan podem jeje. Hem prenc àcid fòlic. Un secret?? M’ he comprat TO però els faré d’ amagats jeje
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: aquí va la part negativa de la història. He comentat que tenia 0 fills però no es del tot veritat. Vaig tenir un part prematur a les 22 setmanes (5,5mesos) on el final no va ser el mes feliç del món. Però ara tenim ganes de tornar-ho a intentar i que la cosa funcioni de veritat.
BLUEBIKE
Nom d'usuària: Bluebike
Edat dels dos: Jo 36, ell 44
Número de fills: 0 patatero
Cicle de cerca i durada dels cicles: 9 cicles buscant i la durada varia entre 30 - 34 dies
Data de NW (importantíssim!!): Entre el 17 o el 19 d'octubre, mai se sap
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Intentem fer SM, ara que al final del cicle la cosa ja decau. Prenc Inositol i he deixat de fer servir TO per que m'atabalava massa.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Estem d'anàlisis i proves per veure com està la cosa que ja tenim una edat, però fins al novembre no tenim hora al gine per saber tots els resultats. De mentres nem provant sort, especialment aquest cicle que m'han fet una HSG i diuen que va bé per despejar camí i jo faig anys a l'octubre. Ara estic a cd15 o sigui que nem fent feina.
CARLOTAD2323
Nom d'usuària: Carlotad2323
Edat dels dos: Jo 24 i ell 27
Número de fills: Cap, de moment!
Cicle de cerca i durada dels cicles: Serà el primer, al Novembre, no soc gaire regular però tampoc molt irregular i depen molt del mes i del meu estat psíquic i físic...vaig molt perduda en aquest tema de l'embaraç noies...necessitaria una mica d'ajuda perquè soc la primera de les meves amigues i no ho sap ningú i tampoc tinc cap relació familiar amb qui parlar-ho, però suposo que 30 dies.
Data de NW (importantíssim!!): No ho sé del tot, normalment tinc dolors pre warry però ja deu estar a punt de venir! I que vingui que tenim moltes ganes de començar
!!Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Prenc àcid folic i no crec fer TO perquè sé que m'obssessionaré i potser fem SW o quan ens vingui de gust, ja veurem!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Ens agraden molt els nens i tenim moltes ganes de ser pares! Jo sempre he dit que vull tenir molts fills, sempre he dit que 5, però ja veurem! Tinc moltes ganes de compartir aquesta experiència i de que m'ajudeu una ,miqueta perquè vaig perdudissima com podeu veure! Molta gent ens ha dit lo típic, que som molt joves i això però ho tenim tan clar que res ens farà enrere!
CINDERELA
Nom d'usuària: Cinderela
Edat dels dos: jo 27, ell 31
Cicle de cerca i durada dels cicles: aquest ha sigut el 4t, tinc cicles de 29 dies.
Data de NW (importantíssim!!): 28-10-2014
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Segueixo el calendari de l'aplicació de HeroBaby (es diu "MakingBaby") i durant el mes ho fem quan volem, i a la SW intentem cada dia.
DANU
Nom d'usuària: Danu
Edat dels dos: Jo 36, ell 41
Número de fills: Una nena
Cicle de cerca i durada dels cicles: Uns trenta dies
Data de NW (importantíssim!!): Al voltant del 27 d'octubre.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: només àcid fòlic (el Danuo i jo). He reduit el cafè, deixat l'alcohol i ara començaré a reduir el sucre.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vaig ser cercadora i grafiquera l'any passat, mentres cercava la meva nena (de fet vaig ser "boss" alguna vegada), i em va costar un any quedar-m'hi! Just quan anàvem a començar les proves de fertilitat, catapún! TE positiu

EIA_
Nom d'usuaria: Eia_
Edat dels dos: 35 ell i jo 31
Numero de fills: cap
Cicles de cerca: estic al segon
Durada dels vostres cicles (aprox): conto 28-30
Data de NW (importantíssim!!): Aprox. 09/10
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Faig TO, prenc àcid folic, utilitzo el pressed alguns dels dies fertils. Fem dia si dia no, tambè faig la batwoman i coixi sota el cul.
EMBARASSADA
Nom d'usuària: Embarassada (nom que vaig agafar fa dos anys, quan estava embarassada del segon)
Edat dels dos: jo 35 i ell 45 (tenim pressa!!)
Número de fills: 2 (una nena de gairebé 5 anys i un nen de 19 mesos)
Cicle de cerca i durada dels cicles: 2n cicle de cerca, i cicles de 29 dies
Data de NW (importantíssim!!): Ni la més remota idea. Encara dono el pit al vespre, i no m'ha vingut la warry. Però em va semblar que els ovaris començaven a moure's i vam decidir atacar.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW: prenc àcid fòlic i fem pinxitus quan trobem vint minuts de tranquil·litat (i estem prou desperts)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: en els altres dos embarassos m'hi vaig quedar a la primera (tenim molta sort, sí...). Entre els dos nens vaig tenir un avortament quan estava de 7 setmanes.
Des de fa unes tres setmanes que tinc símptomes d'embaràs (o això em sembla), però em vaig fer un CB que va dir "No embarazada". Però com que el símptomes continuen, aquesta setmana en farem un altre... I si diu que no, compraré una bola de vidre i canviaré de feina, perquè voldrà dir que la meva ment té molt poder!
GISA
Nom d'usuària: Gisa
Edat dels dos: 34 els dos.
Número de fills: una floreta de 4 anys
Cicle de cerca i durada dels cicles: 3r. cicle. Tinc cicles força regulars 27-29 dies.
Data de NW (importantíssim!!): 9 d'octubre
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: anem fent a gust del consumidor, però aquest mes he començat a fer TO's i intento atacar el giso quan toca!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs sóc molt xerraire, m'agrada molt la muntanya, la natura, llegir i la costura. Sóc mestra i m'encanta la meva feina!
GRANOTA2012
Nom usuaria: Granota2012
Edat del dos: jo 40, ell 37
Data NW: 9/10/14 mes o menys
Durada dels cicles: soc irregular, 32-34 dies.
Cicles de cerca: serà el 6è.
Num. Fills:Tenim 1 princeseta de 16 mesos.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Jo prenc Acfol.Aquarius en el desespero. Ell Supradyn.
Fem SW. En aquest cicle he fet TO de tira pero estan sortint tooots negatius de moment.
HALIA
Nom d'usuària: Halia
Edat dels dos: Jo 26 i ell 25
Cicle de cerca i durada dels cicles: Aquest és el 4rt!

Data de NW (importantíssim!!): 09/10
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Prenc àcid fòlic!
ICE
Nom d'usuària: ICE
Edat dels dos: 36 ELL I JO 33
Número de fills:0
Cicle de cerca i durada dels cicles: 3er cicle, durada cicles molt llargs: de 35 a 40 dies
Data de NW (importantíssim!!): mT dia 25 setembre però encara no ha vingut, em faig TE avui dia 20-09-2014 però surt negatiu
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: prenc seidibion acid folic que em va recomanar el ginecòleg, ho fem normalment un dia si un dia no.
KRMENCIT4
Nom d'usuària: krmencit4
Edat dels dos: jo 29 ell 31
Cicle de cerca i durada dels cicles: cicle de cerca 10- Durada dels cicles depent.... 33, 60, 40...... (ovaris poliquistics)

Data de NW (importantíssim!!): no ho puc saber, si faig els 28-30 dies serà pel dia 3-4 d'octubre.

Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: SM
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: prenc ÀCID FOLIC, cames cap amunt, AQUARIUS,i just aquest
mes he fet TO (tots negatius)
LAIA2015
Nom d'usuària: Laia2015
Edat dels dos: Jo 27, ell 29
Cicle de cerca i durada dels cicles: 16è cicle, primer despres d'un abort. Durada: de 28 a 33 dies, posem-hi 32.
Data de NW (importantíssim!!): 16 d' octubre
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: prenc àcid fòlic i aquest mes també acuarius (ja que vaig llegir per aqui que podia ajudar a la implantació). A la setmana SW intentem fer-ho dia si dia no.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Aquest any vaig tenir un abort espontani al gener i unaltre al juliol, aquest es el primer mes de cerca després de tot el trasvals. Ho em agafat a tope!!
LARODRI
Nom d'usuària: larodri
Edat dels dos: 33 i 34
Cicle de cerca i durada del cicles: el 5, i la durada maaaaaaaaassa llargs, 34,35,40 dies....
Nº Fills: busquem el segon
Data NW (importantíssim!): segons el Period Traker el 20/10, esperem que no arribi...
Amb el primer embaraç pensava que em costaria molt quedar-me, abans de la cerca vaig pendre Omifin per fer que em baixes la regla... I cunc mesos després d'acabar el tractament vaig tenir el meu positiu gaire bè sense buscar-lo. Espero que aquest sigui així de fàcil, tot i que amb els casos que es llegeixen per aquí...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: prenc Natalben preconceptivo i fem pinxito quan podem, tot i que intento intensificar a la SW (pero amb el que ja tenim no sempre es possible...). A veure si aquest mes hi ha mes sort!!
LLEONA
Nom d'usuària: Lleona
Edat dels dos: 27 els dos
Cicle de cerca i durada del cicles: en serio vem començar al juliol, per tant, el 4r. Tinc cicles de 24 dies
Nº Fills: cap, anem a per la nostra Sira o el nostre Gael!
Data NW: 2/10 (tot i que el FF m'ho ha canviat diverses vegades, però anems en 1,2 o 3/10)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: jo prenc Acfol i en Lleó Maca. Solem fer SW dia si i dia no i en acabar cames amunt (en Lleó es pixa de riure veient-me!
) També em prenc les tempes i faig TO des de juliol.LLOMPI
Nom d'usuària: Llompi
Edat dels dos: 42 ell, 36 jo
Número de fills: 1 nena de juny 2013
Cicle de cerca i durada dels cicles: aquest serà el segon, els cicles duren 31 dies
Data de NW (importantíssim!!): 6 d'octubre (aquest mes no hi ha possibilitats de panxu però amb una mica de sort sí que podrem fer SW)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Nosaltres fem SW i prenc yodocefol. Aquest mes potser fem TO. Ho provarem.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Ens agradaria aconseguir panxu aviat per la nostra edat i perquè volem que els germanets no es portin molt de temps. A veure si hi ha sort!
LOLACASPOLINA
Nom d'usuària: lolacaspolina
Edat dels dos: 39 jo i quasi 45 ell
Número de fills: una nena preciosa de 20 mesos
Cicle de cerca i durada dels cicles: Ens vam quedar embaraçats al març i a l’abril el perdíem en un abort espontàni, ho hem tornat a intentar des del maig i la cosa no va gaire bé. Aquest serà el 6è mes de cerca. Els meus cicles han passat de ser molt regular a fer-se més curts (24-25 dies) o molt llargs (30 dies)
Data de NW (importantíssim!!): aquesta setmana del 6 al 12 en qualsevol moment. No tinc cap mena de síntoma!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Prenc Natalben Preconceptivo des del mes de gener. Ara estem en època de baixón, perquè no arriba i el meu home ho està patint una mica (encara que pobret dissimula. Nosaltres ens hem marcat mínim dos a la setmana i màxim, doncs cada dia que trobem un moment.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: ens encanta la natura, i viatjar...amb bicicleta!...i si és amb nens i família encara més!
MANYAGA
Nom d'usuària: Manyaga
Edat dels dos: jo 30 (al novembre 31) i ell 39
Cicle de cerca i durada dels cicles: Portem 17 cicles
Data de NW (importantíssim!!): 17 d'octubre
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Prenc ovusitol, oli d'onagra, faig acupuntura, faig sw dia si dia no
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Aquest mes he acabat amb els intents de inseminació artificial, ha sigut la quarta i totes fallides, i com que de moment no ens plantegem la fiv per l'elevat cost, tornem a començar, tinc hora amb un nou gine i seguirem cercant sense tècniques de reproducció assistida, esperant que l'acupuntura m'ajudi.
MANUMIMA
Edat dels dos: jo 29 i el manumimo 32
Cicle de cerca i durada dels cicles: 22 mesos
Data de NW (importantíssim!!): 10 d'octubre
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: jo prenc maca i dll genadis. Acostumo a fer una miniestoneta de cames amunt, tampoc gaire que sempre m'agafa soneta de seguida..
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Estem acaban provees perquè este derivats al clínica, jo tinc una reserva ovárica baila i el manumiso un varicocele, al noviembre anem a visita, a veure que ens dicen…
MIMU
Nom d'usuària:mimu
Edat dels dos:24 jo i 32 ell
Cicle de cerca i durada dels cicles:6è cicle aprox. i la durada es d'entre 25 i 28 dies
Data de NW (importantíssim!!):11/11
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Prenc àcid fòlic... quan me'n recordo ja que vaig començar molt animada...
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs que tots dos ja tenim moltes ganes de ser papis!
MOON 14
Nom d'usuària: MOON
Edat dels dos: 27 i 30
Cicle de cerca i durada dels cicles: 29 dies
Data de NW (importantíssim!!): 5 de novembre
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: he patit un abort amb legrat a finals de juliol i des de llavors que tot ha estat una muntanya russa, jo no sabia que em podía pasar a mi! Vam anar al gine a la rega post legrat i em van trovar un quiste funcional sense preocupació però m'ha distirotat una mica la regla... Ara m'ha vingut bé!!! hem patit molt però ara em sento amb energía i tenim llum verda per tornar-ho a intentar i la veritat que volem ser papis més que mai!
Dit això, el primer cop vam quedar embarassats el segon mes, el primer ho feiem quan ens venia bé sense mirar calendaris ni res i el segon mes em vaig descarregar el wonmanlong al móvil, cames amunt i gairebé ho vam fer cada dia i vam fer cas i PATAPAM!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: diría que ja us he explicat la part més negre que m'ha passat, a part d'això sóc activa, esportista, alegre i sobretot ara tenim un objectiu ser papis!
NINA5
Nom d'usuària: Nina5
Edat dels dos: 36
Número de fills: 1 tresor de 16 mesos
Cicle de cerca i durada dels cicles: 1r, abans del 1r embaràs 28-30dies, ara no ho sé...
Data de NW (importantíssim!!): diguem el 25/10
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: prenc àcid fòlic, maca els dos i ja he avisat al maromo q la setmana que ve toca fer deures a tope!!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: per fi torno a ovular!!! Fa molt que us llegeixo i per fi m'he decidit a escriure-us! Encara estic fent lactancia materna i fins als 15 mesos era cada dues hores a les nits i de dia cada 4, si, si un viciat!! tenia la prolactina als núvols i no hi havia manera d'ovular. A l'agost ho hem reduit moolt! 2-3 cops en 24 hores i taxinnnnnnnn el 25/9 em va venir la W!!! Ara, m'ha costat molt eh? mira que era jo la q ho volia deixar i m'he fet un fart de plorar quan s'adormia sense pit...buff en fi, que aquest mes començo a buscar panxu en serio!!! en tinc moltes ganes!
NINA81
Nom d'usuària: nina81
Edat dels dos: tots dos 33
Cicle de cerca i durada dels cicles: 3 cicle i soc molt irregular sobre uns 36 dies
Data de NW (importantíssim!!):segons aplicació 26 octubre pero mai se sap.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: prenc àcid fòlic. De moment ho fem quan ens be de gust sense capficar.nos.
NIT1985
Nom d'usuari: Nit1984
Edat dels dos: 29 i 37.
Cicle de recerca i durada dels cicles: és el 2n cicle
Nºde Fills: Dues gatolines
Data NW: ahir em va venir la warry, ho he de consultar amb el mobil

Alguna cosa que vulgui explicar:estem molt ilusionats, estic prenent acid folic i llegint el llibre de "que esperar" :)
PAPALLONA84
Nom d'usuària: Papallona84
Edat dels dos: 29 jo ell 33
Número de fills: un princep de 2 anys
Cicle de cerca i durada dels cicles: 2r. cicle. Cicles regulars de 30 dies
Data de NW (importantíssim!!): 5 d'octubre
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: aquest mes hem fet servir test ovulació que vaig comprar x amazon.
QUARA
Nom d'usuari: Quara
Edat dels dos: 33 i 36 ell.
Cicle de recerca i durada dels cicles: és el 17è cicle de recerca
Nºde Fills: un nen de 4 anys i 3 avortaments
Data NW: 18/10
Prenc Àcid Fòlic.
Alguna cosa que vulgui explicar: doncs que després de tants cicles cercant, cada vegada que arriba la W paso dos o tres dies bastant "xof"...aquesta recerca s'està tornant cada vegada més difícil. Però gràcies a vosaltres encara hi ha molts dies que puc veure el
i mantenir esperances.RITA2013
Nom d'usuària: rita2013
Edat dels dos: 34 tots dos
N de fills: 1 fill de 5 mesos i mig
Durada dels cicles: abans de l'embaràs 31 dies, dp de l'embaràs més variable, 30-34.
Cicles de cerca: serà el primer
Data NW: no ho sé del cert, però sobre el 16
Altres: per aconseguir el primer embaras vam anar a RA. La cerca del segon no sé com anirà però és probable que també acabem amb RA. Tot i fer LME ja tinc la regla des de fa un parell de mesos.
RUBINAT
Nom d'usuària: Rubinat
Edat dels dos: jo 29 i ell 30
Cicle de cerca i durada dels cicles: encara estem al primer. Avui el gine m'ha dit que tinc els cicles llargs i irregulars i encara no m'ha vingut la w... Per tant... No sé que dir-vos!!! Primer cicle de cerca i durada d'X dies (de moment porto 49 dies...)
Data de NW (importantíssim!!): posarem el 19 d'octubre que és la data límit. Sinó el gine em provoca el sagnat...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: vem fer sm pero ara treballant fem SQP (sexe quan podem
) jajajajaja. Prenc Foli-doce (àcid fòlic). Quan acabem de fer el pinxitu estic una estona cames amunt.Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: estic pendent d'ovular!!!! A veure si surt a passejar el sr. Ovul i l'enganxem!!!
vull ser positiva i quedar-me embarassada de manera natural. El primer pas és q em vingui la w després de moooolts anys amb anovulatoris. El gine m'ha donat sis mesos abans no fem un pas més enllà. Sóc optimista!!!!SIKA
Nom d'usuària: sika
Edat dels dos: jo, 29. ell, 34.
Cicle de cerca i durada dels cicles: 1er. Cicles de 28-30 dies.
Data de NW (importantíssim!!): Doncs... el 30/09, així que encara estic en desespero!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Doncs prenc Prenatal Nutrients, de la casa solgar (àcid fólic, b12, ferro, iode,... tipus multivitaminic...)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Estem al primer cicle, i ara mateix en desespero. En espera de fer TE per sortir de dubtes! La meva parella pateix una malaltia cardiovascular i això fa que tinguem (en ppi) un percentatge més alt de que la nostra descendència també ho pateixi, però no hi ha resultats fiables!!
SITA7
Nom d'usuària: Sita7
Edat dels dos: ell 35, jo 32
Cicle de cerca i durada dels cicles: segon cicle en serio. Doncs de mitja uns 31 dies, tot i que l'últim va ser de 33.
Data de NW (importantíssim!!): 23 Oct
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Jo em prenc yodocefol. El mes passat varem fer SW i no varem encertar, així que aquest mes m'animo amb els TO i intentaré fer grafica de tempe, per si la teoria falla i així saber del cert com són els meus cicles.
TORTIGA
Nom d'usuària: Tortiga
Edat dels dos: ell 34, jo 31
Número de fills: 1 de 19 mesos.
Cicle de cerca i durada dels cicles: entre avort al Maig i alguns mesos q no hem estat junts per SW, conto q uns 4 o 5?
Data de NW (importantíssim!!): 21 Oct
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: prenc unes vitamines i Femibion. SW normalment feiem dia si dia no, algun mes quan sortia positiu del TO fèiem 2 dies seguits. Però aquest mes crec que farem dia SI dia TB!! ;) anem provant cosetes

Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs vaig tenir un avort espontani al Maig quan estava de 3 setmanes crec, vaig començar a tacar el dia després d´ovular aprox i la Gine em va dir q estava embarassada, després de 3 dies vaig tenir com una regla i em va confirmar que ja no hi era :( aixì que des de llavors ens hem posat de valent en la búsqueda i sembla q li costa arribar... el mes passat vaig començar a fer gràfiques pq el CB em diu que ovulo 2 dies i volia saber quin dia exacte era...
TRUXI
Nom d'usuària: truxi
Edat dels dos: jo 36 i el truxo 35
Número de fills: 1 nena q el 9N farà 4 anys!
Cicle de cerca i durada dels cicles: aquest és el segon cicle de cerca, i els ultims han durat 27 dies
Data de NW (importantíssim!!): doncs entre el 9 i el 10, depen de l'app q utilitzi!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: doncs fem quan podem, perque amb el bitxet de casa és complicat! La SW intentem fer-ho més sovint! Prenc eutirox 88 per l'hipotiroidisme i acfol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: a vere... m'agrada llegir, cosir, i els programes de reformes de divinity!
gisa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 31, 2014 9:57 am, en total s’ha editat 34 vegades.
Abans d’acabar el post,recull d’alguns consells pràctics i truquillos per aconseguir panxu:
DICCIONARI DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT DE POSTS ANTERIORS):
CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"
ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen
JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, q s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina
ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada
PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.
PINXITO GERIÀTRIC: aquell pinxito que es fa quan ja no t'aguantes, però que s'ha de fer si o si perquè se suposa que estàs en plena ovulació.
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.
FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.
SEXY WEEK= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.
SW= sexy week
SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
WW= warry week, doncs és la setmana en la que tenim la regla (aquella warry que no volem!!!)
FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
BITXITOS=espermatozoides. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.
TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)
CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
FF= Fertility Friend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
CANTAR POSITIU= acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada
NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla
CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
CLARA D'OU O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry
FASE DE DESESPERO o FASE PEL•LICULERA= coincideix amb la fase lútia: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació i fent-se unes pel•lícules...
PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)
PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!
MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.
LA FAMOSA CLARAWEB:
Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu ciclo avanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambios reflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periodo donde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodo más fértil de la mujer comienza en el último día que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmente esto sucede el día anterior a la ovulación o bien el mismo día de la ovulación. El aumento hormonal también reblandece el cuello uterino durante esta etapa. Normalmente el flujo actúa como una barrera protectora, pero durante el momento más fértil del ciclo permite que el esperma se desplace por el cuello uterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.
POSTURES SUPER SEXYS PER FER DIANA:
- postureta bitxobola : Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixi sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.
- postureta ratpanat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt mes vertical i nomes apte per a nivell avançat, jajaja!
- tancar cames i dormir : Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sino que tancar cames i a mumir ... no gaire recomenable és un pel fastigos
CONSELLS PER ACONSEGUIR PANXOLINA:
- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul i tocar el timbre jaja!)
- ANOUS DE BRASIL al post de Agost no sé quina noia va comentar que va veure per la TV que havien fet un estudi i afirmaven que anaven molt bé per la recerca.
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
WEBS ON COMPRAR TE I TO:
http://www.amazon.es
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
CALCULADORES FERTILITAT: N’HI HA DE MOLTES, PERÒ US ADJUNTO LES MÉS UTILITZADES:
http://www.serpadres.es/tools/calculad
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159
APP PER CONTROLAR ELS CICLES: (Digueu quines useu i les afegirem aquí!)
Womanlog
Fertilyfriend
My calendar
DICCIONARI DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT DE POSTS ANTERIORS):
CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"
ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen
JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, q s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina
ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada
PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.
PINXITO GERIÀTRIC: aquell pinxito que es fa quan ja no t'aguantes, però que s'ha de fer si o si perquè se suposa que estàs en plena ovulació.
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.
FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.
SEXY WEEK= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.
SW= sexy week
SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
WW= warry week, doncs és la setmana en la que tenim la regla (aquella warry que no volem!!!)
FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
BITXITOS=espermatozoides. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.
TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)
CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
FF= Fertility Friend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
CANTAR POSITIU= acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada
NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla
CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
CLARA D'OU O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry
FASE DE DESESPERO o FASE PEL•LICULERA= coincideix amb la fase lútia: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació i fent-se unes pel•lícules...
PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)
PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!
MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.
LA FAMOSA CLARAWEB:
Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu ciclo avanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambios reflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periodo donde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodo más fértil de la mujer comienza en el último día que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmente esto sucede el día anterior a la ovulación o bien el mismo día de la ovulación. El aumento hormonal también reblandece el cuello uterino durante esta etapa. Normalmente el flujo actúa como una barrera protectora, pero durante el momento más fértil del ciclo permite que el esperma se desplace por el cuello uterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.
POSTURES SUPER SEXYS PER FER DIANA:
- postureta bitxobola : Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixi sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.
- postureta ratpanat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt mes vertical i nomes apte per a nivell avançat, jajaja!
- tancar cames i dormir : Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sino que tancar cames i a mumir ... no gaire recomenable és un pel fastigos
CONSELLS PER ACONSEGUIR PANXOLINA:
- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul i tocar el timbre jaja!)
- ANOUS DE BRASIL al post de Agost no sé quina noia va comentar que va veure per la TV que havien fet un estudi i afirmaven que anaven molt bé per la recerca.
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
WEBS ON COMPRAR TE I TO:
http://www.amazon.es
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
CALCULADORES FERTILITAT: N’HI HA DE MOLTES, PERÒ US ADJUNTO LES MÉS UTILITZADES:
http://www.serpadres.es/tools/calculad
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159
APP PER CONTROLAR ELS CICLES: (Digueu quines useu i les afegirem aquí!)
Womanlog
Fertilyfriend
My calendar
- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Bones!
Que m'hi puc afegir? Porto uns dies llegint-vos " d'incògnit"
i avui m'he animat a presentar-me.
Nom d'usuària: Bluebike
Cicle de cerca i durada dels cicles: 9 cicles buscant i la durada varia entre 30 - 34 dies
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Intentem fer SM, ara que al final del cicle la cosa ja decau. Prenc Inositol i he deixat de fer servir TO per que m'atabalava massa.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Estem d'anàlisis i proves per veure com està la cosa que ja tenim una edat, però fins al novembre no tenim hora al gine per saber tots els resultats. De mentres nem provant sort, especialment aquest cicle que m'han fet una HSG i diuen que va bé per despejar camí i jo faig anys a l'octubre. Ara estic a cd15 o sigui que nem fent feina.
Salutacions a totes
Que m'hi puc afegir? Porto uns dies llegint-vos " d'incògnit"
i avui m'he animat a presentar-me.Nom d'usuària: Bluebike
Salutacions a totes

Gisa, q boniiiic i q currat!! M'encanta!!! Moltíssima sort a totes!!
Bon dia guapes! Jo estic aquí al costat al post de Grafiqueres i el mes passat us anava seguint. I aquest m'he decidit a presentar-me tb aquí, vingaaa molta sort a totes per Octubre!!
Cicle de cerca i durada dels cicles: entre avort al Maig i alguns mesos q no hem estat junts per SW, conto q uns 4 o 5?
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: prenc unes vitamines i Femibion. SW normalment feiem dia si dia no, algun mes quan sortia positiu del TO fèiem 2 dies seguits. Però aquest mes crec que farem dia SI dia TB!! ;) anem provant cosetes
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs vaig tenir un avort espontani al Maig quan estava de 3 setmanes crec, vaig començar a tacar el dia després d´ovular aprox i la Gine em va dir q estava embarassada, després de 3 dies vaig tenir com una regla i em va confirmar que ja no hi era :( aixì que des de llavors ens hem posat de valent en la búsqueda i sembla q li costa arribar... el mes passat vaig començar a fer gràfiques pq el CB em diu que ovulo 2 dies i volia saber quin dia exacte era...
Sort a totesss!!
Sort a totesss!!

Per cert Gisa! el post m'encantaaaa!! és preciós!! aquest mes l´Alis i jo estem de jefas a Grafiqueres i ens has posat el llisté molt alt eh
Molts Peposss bonica!
Molts Peposss bonica!

- granota2012
- :: gosset

- Entrades: 459
- Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm
bon diaa,
gisa quin post més xulo! les imatges, les frases tot plegat molt adient per aquesta tardor i sí tens raó, ho aconseguirem! serà el nostre mes, totes hem de fer diana! aquest mes aconseguirem un bolet o una castanyeta.
tortiga i bluebike benvingudes! Aquest mes, el definitiu!
molts pepos!
gisa quin post més xulo! les imatges, les frases tot plegat molt adient per aquesta tardor i sí tens raó, ho aconseguirem! serà el nostre mes, totes hem de fer diana! aquest mes aconseguirem un bolet o una castanyeta.
tortiga i bluebike benvingudes! Aquest mes, el definitiu!
molts pepos!
un post amb molt bones vibracions!! segur que es cantaran moltes panxus!!
jo no sé si esperar-me a fer la presentació i afegir-me com a cercadora, encara estic en desespero!! m'espero un parell de dies i si la W acaba venint, com una fletxa cap a cercadores d'octubre!!
molta sort a totes!!
jo no sé si esperar-me a fer la presentació i afegir-me com a cercadora, encara estic en desespero!! m'espero un parell de dies i si la W acaba venint, com una fletxa cap a cercadores d'octubre!!
molta sort a totes!!
Oh!! Quin bon post Gisa!!!
Estic segura de que serà un més molt positiu per a totes i espero que aconseguim la majoria la panxu!!
M'ha encantat lo del bolet i les castanyes
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Prenc àcid fòlic!
Anem parlant!!!
Estic segura de que serà un més molt positiu per a totes i espero que aconseguim la majoria la panxu!!
M'ha encantat lo del bolet i les castanyes
Anem parlant!!!

Hola noies!!!
Gisa un post molt,molt bonic i super motivador!!!
esperem que aquest més sigui en nostre!!
Apa doncs, aquí vé la meva presentació:
Cicle de cerca i durada dels cicles: segon cicle en serio. Doncs de mitja uns 31 dies, tot i que l'últim va ser de 33.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Jo em prenc yodocefol. El mes passat varem fer SW i no varem encertar, així que aquest mes m'animo amb els TO i intentaré fer grafica de tempe, per si la teoria falla i així saber del cert com són els meus cicles.
Petonets i esperem que sigui una cerca curta per a totes!!!
molts PEPOS!!!
Gisa un post molt,molt bonic i super motivador!!!
esperem que aquest més sigui en nostre!!
Apa doncs, aquí vé la meva presentació:
Petonets i esperem que sigui una cerca curta per a totes!!!
molts PEPOS!!!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
Re: ☆● ☆● Cercadores d'octubre ●☆● ☆
Hola a tothom!!
Me n'alegro que us agradi el nou post...
La Flordeneu ha deixat el llistó molt alt amb el post de setembre! Espero que passem un mes tan entretingut i productiu com el que acabem de passar!
En fi, benvingudes a totes:
Halia, Flordeneu (bé a tu només et volem a espiar, que ja tens premi!
), granota2012, sita7, ens retrobem de nou amb il.lusió!
Per cert Granota 2012, em falta la teva presentació!
Bluebike i tortiga, benvingudes a cercadores!
Tortiga, jo també us espio a grafis, ja he anat seguint l'expedient X de l'Alis i tota la pesca...
Esperem que igual que les nostres predecessores tinguem una recompensa ben maca totes tres! T'imagines?? Ja veig a totes les cercadores a
per ser jefes de novembre!
Sika, a tu no et volem en aquest post...
bé sí, només quan ens passis a dir que te'n vas a mamis de juny!!!
Ara vaig actualitzant les dades nines!
Me n'alegro que us agradi el nou post...
La Flordeneu ha deixat el llistó molt alt amb el post de setembre! Espero que passem un mes tan entretingut i productiu com el que acabem de passar! En fi, benvingudes a totes:
Halia, Flordeneu (bé a tu només et volem a espiar, que ja tens premi!
), granota2012, sita7, ens retrobem de nou amb il.lusió!Per cert Granota 2012, em falta la teva presentació!
Bluebike i tortiga, benvingudes a cercadores!
Tortiga, jo també us espio a grafis, ja he anat seguint l'expedient X de l'Alis i tota la pesca...
Esperem que igual que les nostres predecessores tinguem una recompensa ben maca totes tres! T'imagines?? Ja veig a totes les cercadores a
per ser jefes de novembre!
Sika, a tu no et volem en aquest post...
bé sí, només quan ens passis a dir que te'n vas a mamis de juny!!!
Ara vaig actualitzant les dades nines!
Gisa quin post tant bonic!!
Només entro per desitjar-vos molta sort a totes!!
Us aniré espiant de tant en tant, si em permeteu!!
Només entro per desitjar-vos molta sort a totes!!
Us aniré espiant de tant en tant, si em permeteu!!
Gisaaaaaaaaaaaa molt xulo!!
Noies molta sort!! que aquest mes canteu totes les panxes!
Noies molta sort!! que aquest mes canteu totes les panxes!
Gràcies aixamb i Montsekit!!! Us desitjo un embaràs de fàbula!!
Us aniré seguint al post de mamis!!
Per cert, us deixo també la meva presentació:
Cicle de cerca i durada dels cicles: 3r. cicle. Tinc cicles força regulars 27-29 dies.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: anem fent a gust del consumidor, però aquest mes he començat a fer TO's i intento atacar el giso quan toca!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs sóc molt xerraire, m'agrada molt la muntanya, la natura, llegir i la costura. Sóc mestra i m'encanta la meva feina!
Us aniré seguint al post de mamis!! Per cert, us deixo també la meva presentació:

M'infiltro un moment per dir:
GISA JEFAZA!!!! POST GUAPÍSSIM!! ESPERO VEURE MOLTES NOVES PANXUS AQUEST MES I SOBRETOT LA TEVA!!!!
PETONARRUS GUAPISSIMAAAAAAAAAAAA!!!!
GISA JEFAZA!!!! POST GUAPÍSSIM!! ESPERO VEURE MOLTES NOVES PANXUS AQUEST MES I SOBRETOT LA TEVA!!!!
PETONARRUS GUAPISSIMAAAAAAAAAAAA!!!!
Laia80, quina ilu!!!!
Com van els "achaques" de la recta final?? Va que ja ho tens fet!
Espero ser una bona jefa i cantar moltes panxus... i si de rebot canto la meva doncs...
. Per cert, com li va el P3 al teu nen? Adaptació superada? 
Com van els "achaques" de la recta final?? Va que ja ho tens fet!
. Per cert, com li va el P3 al teu nen? Adaptació superada? 
- papallona84

- Entrades: 352
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm
GISA QUIN POST MES BONIC!!!!!!!!!!!
M'encanta
Ojala cantis molts positius aquest mes.
La meva presentació:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: aquest mes hem fet servir test ovulació que vaig comprar x amazon
Moment ego: vaig comprar per amazon test d'aquests ultrasensibles i test ovulació doncs ara estic a 5 dies de la data NW i en el test de tira ha aparegut una hombreta molt molt suau de color rosa...aixi q nose q pensar!queden masses dies i tampoc em vull fer moltes il.lusiones pero crec q pinta be !
dijous o divendres farem clearblue x sortir de dubtes.
Petonets i PEPOS x totes

M'encanta
Ojala cantis molts positius aquest mes.
La meva presentació:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: aquest mes hem fet servir test ovulació que vaig comprar x amazon
Moment ego: vaig comprar per amazon test d'aquests ultrasensibles i test ovulació doncs ara estic a 5 dies de la data NW i en el test de tira ha aparegut una hombreta molt molt suau de color rosa...aixi q nose q pensar!queden masses dies i tampoc em vull fer moltes il.lusiones pero crec q pinta be !
dijous o divendres farem clearblue x sortir de dubtes.
Petonets i PEPOS x totes

- Bluebike

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Papallona, les ombretes sempre són prometedores :D!
Què bé Papallona!! Jo m'he fet un TO perquè pensava que estava raro el meu cos ja que em feia com punxades i he vist que les esmenteu a vegades... Però el TO ha sortit negatiu i tenint en compte que si estigués embarassada sortiria positiu doncs crec que nanai...
Però bueno, aquest octubre ho farem genial el meu home i jo!!
Però bueno, aquest octubre ho farem genial el meu home i jo!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit