Cercadores amb ovaris poliquístics

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Rubinat
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Cercadores amb ovaris poliquístics

EntradaAutor: Rubinat » dv. oct. 03, 2014 7:13 pm

Hola noies!!!! :content:

Com que sóc nova en el món del SOP i veig que sou unes quantes les que esteu igual que jo. Al post de cercadores ens passem informació però com que som tantes tinc la sensació que moltes vegades em passa per alt cosetes que expliqueu i que poden ser de l'interès de totes. És per aquest motiu que he pensat que estaria bé tenir un raconet per les WAPES POLIQUÍSTIQUES!!!! :love:

Podem parlar dels nostres eterns cicles, de si prenem algo i ens va bé, dels trucs que fem servir per caçar ovulets...

Mireu jo sóc poliquística moderada d'un ovari. Estic a DC52 i ni rastre de la w... És el primer cicle post nuvaring. Si el dia 19 no ve la maleïda me la faran venir amb progesterona. Tanmateix, el gine em va dir que es veia un folicle maduret... A veure si l'enganxem!!! Sinó doncs el gine mha dit que faci TO cada dia per saber quan ovulo i atacar!!!! ..::·· :love: :ok:

En fi... A veure si fem d'aquest post una eina útil i que ens ajudi a trobar la nostra panxuuu :-())
Imatge

Imatge
la_rodri
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Cercadores amb ovaris poliquístics

EntradaAutor: la_rodri » ds. oct. 04, 2014 2:33 pm

Hola Rubinat!! M'apunto jo també. Ja t'he explicat la meva historia al "cercadores" pero ja entraré amb més temps a explicar-la per a la resta de POLIQUISTIQUERES!
Amb SOP es pot ser mare sense problemes, i per a mostra un botó! Ara busco el segon.
Has tingut molt bona idea!!
soldeverano30
:: conillet
Entrades: 368
Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: soldeverano30 » ds. oct. 04, 2014 2:38 pm

Hola! Jo tambe soc sop i vaig estar embaraçada de forma natural tot i que no va anar be.
El remeii que em donen per seguir buscant es ovusitol i perdre pes!
No em volen donar res de medicacio i començo a estar mosquejada. Soc de la seguretat social.ara prenc soniase que es com ovusitol pero amb mes coses, en teoria especial per sop.
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » ds. oct. 04, 2014 3:35 pm

Hola La_rodri i soldeverano30!!!!

Celebro que us hagi agradat la idea!!!! >.-<: La veritat és que durant aquests mesos que he estat pululant pel SP he llegit molt sobre el SOP i ara que m'han confirmat que és el meu cas el que necessitava era tenir tota la informació concentrada en un post ;-))) Així que aquest és el propòsit!!! Ah i sobretot celebrar les nostres panxus!!! :-())

Bé, jo segueixo esperant la meva primera w... després d'haver estat molts anys amb el nuvaring. Ja estic a dia 53 del primer cicle de cerca. Com que el gine em va dir que hi havia un ovulet que volia baixar el dijous vam fer pinxito per si de cas... Tinc mooooooolt fluxe, vaja que vaig amb salvaslip i tot!!! En fi, com va ser el vostre primer cicle??? Etern?? He llegit que alguna l'ha tingut de 60 dies!! Jo vaig pel camí... :sogra: :sogra:

Una altra pregunta, he llegit que l'oli d'onagra va bé per regular els cicles. Què en sabeu? ?-)
Imatge

Imatge
soldeverano30
Entrades: 368
Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: soldeverano30 » ds. oct. 04, 2014 3:50 pm

Jo vaig provar maca andina durant dos mesos i si em va funcionar, pero a la farmacia em van recomanar que si anava pel baby que millor no ho prengues, que pot donar contraccions a l.uter i aixo no es bo per la implatacio.
Oli d,onagra no lhe provat pero has de tenir controlats els cicles, i amb sop es impossible. Jo he estat fins 9 mesos sense regla...Un rotllo .. Pero quna no busquet et donen anticonceptives i qun busques progesterona per que baixi.
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » ds. oct. 04, 2014 4:40 pm

Sí soldeverano, és el tractament que em fan seguir: anticonceptives fins a dia d'avui; ara res de res, només l'àcid fòlic i sinó baixa la mala w... en tres setmanes... progesterona!!! Jo tenia diagnosticada una amenorrega secundària perquè vaig estar 14 mesos sense regla!!!!! (d'això fa molts anys) però ara diu el gine que no, que el que tinc és oligomenorrea, és a dir, cicles molt llargs i irregulars... :ufs:
Imatge

Imatge
krmencit4
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. ago. 19, 2014 3:05 pm

EntradaAutor: krmencit4 » ds. oct. 04, 2014 5:49 pm

eiiii q guayyyyy!

doncs jo tb m'apunto! el q passa q no puc compartir gaire d'informació, ja que no he entrat mai en tractament... fins ara el gine m'ha deixat q el cos anés fent.... però si aquest mes em ve la W si q entro en tractament... llavors ja us podré ajudar una mica més!

molts petonssss
mel29
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: mel29 » ds. oct. 04, 2014 6:35 pm

Bones!

Jo no sóc SOP però sí OP (no es ben b el mateix).

Jo després del nuvaring vaig tenir 4 cicles normalets de 30-35 dies, després ja és va descontrolar amb un de 45 i després un de 55 sense regla q finalment vam provocar amb proge.

X mi la solució ha estat l'omifin. El 3r cicle ja vaig tenir TE+ (els anteriors vaig anar una mica perduda en detectar ovulació, dsp ja vam fer controls amb ecos x enganxar-la). Aquest 3r, malhauradament, va acabar en bioquímic. El 5è cicle amb omifin (hi ha gines q recomanen 4 o 6 cicles) vaig tenir un altre positiu, i estic de 7+0!!! Hem fet la 1a eco i tot va b. Xo es molt aviat x cantar victòria...

Ànims a totes!!!
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dg. oct. 05, 2014 8:17 am

Uooo mel!!! Siiii!!! Vaig seguir a grafiqueres els teus panxusimptomes fins a cantar el positiu!!! Enhorabona!!!

Quina diferencia hi ha entre SOP i OP???? A l'informe q m'ha fet el gine em posa SOP...

Podries explicar q es l'omifin, com es pren, si es un tractament car, si has notat exfectes secundaris... Jejeje avusem de tuuu!!!!

Gràcies!!!
Imatge

Imatge
metiarc
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

EntradaAutor: metiarc » dg. oct. 05, 2014 9:22 am

Hola noies,
jo també tinc ovaris poliquístics. De fet, tot i que cap metge m'ha fet servir aquesta paraula, crec que sóc SOP, perquè sí que sempre em diuen que tinc algunes hormones alterades. I si no ho tinc mal entès el SOP és això, que tinguis els ovaris poliquístics i que en l'anàlisi hormonal surtin algunes hormones alterades.

Jo, quan vaig deixar els anticonceptius, vaig tenir un cicle de 43 dies i després d'això res de res. M'he hagut de provocar tots els cicles amb progesterona. He provat l'oli d'onagra, l'ovusitol i l'omifin i a mi no m'ha funcionat res i ara estic a punt de fer la primera IA.
He de dir per això, que crec que el meu cas no és el més habitual.
Jo classificaria els casos de les noies amb OP i SOP en dos, les que tenen cicles irregulars però tenen la regla més o menys sovint (encara que el cicle sigui una mica més llarg de l'habitual) i les que tenen o bé cicles eterns o no tenen la regla.
Les primeres molts cops tenen embaràs natural tot i que costi una mica més. Les segones, normalment acaben recorrent a l'omifin i les fa ovular (una altra cosa és si aconsegueixes embaràs o no, però almenys ovules). Crec que vaig llegir que l'omifin és efectiu (vull dir que fa ovular) en el 80% dels casos, així que jo sóc del 20% restant.
Si no aconsegueixes ovular, ja s'ha de recórrer a la inducció a la ovulació amb coses més fortes + relacions programades o IA, que és on estic jo.

Rubinat, l'omifin és un tractament d'inducció a l'ovulació, tot i que més suau que el que es fa servir a la IA. És en pastilles que és prenen durant 5 dies començant entre el 3r i 5e dia del cicle. I la dosi es pot anar augmentant en funció de l'efecte que veu el gine que et fa.
I normalment es fa un tractament d'entre 4 o 6 mesos.
Lo dels efectes secundaris ja depèn de cadascú. Hi ha des de qui no nota res, fins qui té visió borrosa i molt mal de cap. Jo només vaig notar insomni els dies en que m'ho prenia i molts sofocos, com si estès menopàusica.
Això sí, és un tractament que no heu de prendre soles. Lo ideal és que el ginecòleg et vagi fent controls ecogràfics per veure l'evolució de l'òvul. A més, és poc habitual, però pot produir una hiperestimulació ovàrica, així que és important no prendreu pel vostre compte i que us ho controlin.
Per últim, no recordo exactament quan valia, però crec que eren al voltant dels 30€ la caixa (són 10 pastilles). Llavors depèn de si et fan prendre 1, 2 o 3 pastilles al dia. Normalment es comença amb una i et van pujant la dosi si cal.

Bueno, espero haver-vos ajudat! I si teniu algun dubte més pregunteu pregunteu! :ok:

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dg. oct. 05, 2014 1:09 pm

Metriarc una pregunta. El gine abans d fer RA thavia vist algun folicle maduret??? Com es veien els ovaris i ovuls a les ecos???
Imatge

Imatge
la_rodri

EntradaAutor: la_rodri » dg. oct. 05, 2014 1:36 pm

Rubinat ha escrit:Uooo mel!!! Siiii!!! Vaig seguir a grafiqueres els teus panxusimptomes fins a cantar el positiu!!! Enhorabona!!!

Quina diferencia hi ha entre SOP i OP???? A l'informe q m'ha fet el gine em posa SOP...

Podries explicar q es l'omifin, com es pren, si es un tractament car, si has notat exfectes secundaris... Jejeje avusem de tuuu!!!!

Gràcies!!!

A veure: els OP son ovaris poliquistics com a tal. A dins del folicle es formen quistes de veritat que varien de forma i mida, i que fa que els ivaris no puguin treballar bé. El SOP es el síndrome d'ovaris poliquistics que el problema e que NO TENS QUISTES ALS OVARIS, però si els mateixos simptomes oer un tema hormonal. En els dos casos els ovaris no poden ovular bé, i de vegades necessiten ajuda.

A nivell natural, diuen que l'onagra ajuda a regular els cicles de la dona, per tant no fa cap mal pendre-ho, a més de l'àcid fólic o si es pren algun altre medicament (tambe va be per a la pell, els cabells...)

L'omifin es un medicament que fa ovular al cos. Son 5 pastilles que es prenen durant els 5 primers dies del cicle, i durant els cicles que et digui el gine (3 y descans, 3 més... O 5 cicles seguits...) Se suposa que amb SOP o OP et fa ovular, tot i que no significa que passis a tenir cicles de 28 dies de llibre! Durant prens Omifin saps que ovuler fijo per tant hi ha possibilitatd'embaraç, però de vegades estimula massa i tot, per tant hi ha mes index d'embaraç multiple!!!

Generalment despres d'un periode llarg amb anticonceptius, els ovaria estan vagietes i amb l'omifin es tornen a posar en marxa, i el tractament dura poquet. A mes no recordo el preu, pero eren barates les pastis...

Jo nemés les vaig haver de prendre 3 cicles, i ja em vaig regular a cicles de 32-34 dies. 6 mesos despres d'acabar el tractament vaig tenir el meu possitiu de forma totalment natural.

Espero haver aclarit algo!
metiarc
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

EntradaAutor: metiarc » dg. oct. 05, 2014 2:06 pm

rubinat, a mi només em va madurar un folícle el primer cicle després de les anticonceptives (tot i que tarda a CD trenta i algo).
Els altres cicles anteriors a l'omifin començava amb progesterona quan sobre CD50 veia per la temperatura basal que no havia ovulat, però no em van fer ecos. I a partir de que vaig prendre omifin sí que em feien ecos tots els cicles, però els meus folicles no maduraven es quedaven totalment poliquístics. Només hi va haver un cicle en que semblava que un folicle començava a créixer, però es va quedar parat massa petit per fer-lo rebentar, no va créixer prou.

la_rodri, això que dius que quan prens omifin saps que ovules fijo, no és cert. Com dic en la majoria dels casos s'ovula, però no en tots. Hi ha noies que alguns cicles ovulen i altres cicles no, o com jo, que no vaig ovular en cap dels 4 cicles en que vaig prendre omifin, tot i que l'últim cicle prenia 3 pastilles diàries durant els 5 dies. Segons paraules de la meva gine, per a mi era com prendre caramels i no em feien ni el més mínim efecte.

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
la_rodri

EntradaAutor: la_rodri » dg. oct. 05, 2014 3:12 pm

metiarc ha escrit:rubinat, a mi només em va madurar un folícle el primer cicle després de les anticonceptives (tot i que tarda a CD trenta i algo).
Els altres cicles anteriors a l'omifin començava amb progesterona quan sobre CD50 veia per la temperatura basal que no havia ovulat, però no em van fer ecos. I a partir de que vaig prendre omifin sí que em feien ecos tots els cicles, però els meus folicles no maduraven es quedaven totalment poliquístics. Només hi va haver un cicle en que semblava que un folicle començava a créixer, però es va quedar parat massa petit per fer-lo rebentar, no va créixer prou.

la_rodri, això que dius que quan prens omifin saps que ovules fijo, no és cert. Com dic en la majoria dels casos s'ovula, però no en tots. Hi ha noies que alguns cicles ovulen i altres cicles no, o com jo, que no vaig ovular en cap dels 4 cicles en que vaig prendre omifin, tot i que l'últim cicle prenia 3 pastilles diàries durant els 5 dies. Segons paraules de la meva gine, per a mi era com prendre caramels i no em feien ni el més mínim efecte.

Metiarc, em sap greu que no et funciones l'Omifin, pero generalment el porcentatge de noies a qui ela ji funciona es alt. Esperem que no jaguem de tornar a pendre-ho!!
mel29

EntradaAutor: mel29 » dg. oct. 05, 2014 5:59 pm

Rubinat, les companyes ja han explicat mb com va l' omifin :-)
A mi no em va donar efectes 2aris.
Jo prenia 1 pastilla diària de cd5 a cd9, i progesterona (x ajudar) desde l'ovulacio (cd17-20) fins la W.

Per mi ha estat clau!!!
Però com diuen, depèn molt de cada cas i t'ho ha de mirar un metge...
mel29

EntradaAutor: mel29 » dg. oct. 05, 2014 5:59 pm

Si vols conèixer més casos mira el fil "Les que prenem Omifin" ;-)
Naral
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

EntradaAutor: Naral » dg. oct. 05, 2014 7:41 pm

Hola!!

Jo també tinc ovaris poliquistics però no soc cercadora! Però passo per dir que a mi també el omifin va ser el que em va ajudar a aconseguir el meu positiu!

Jo vaig deixar les pastilles al octubre, i ja no vaig ovular més... jo em controlava la temperatura perquè havia tingut TO positius però no ovulava mai, aixi que almenys amb la temperatura tenia clar que no havia ovulat sino segur que m'hagues deixat un dineral en TE!
Al febrer em van provocar la regla amb progesterona i al abril al tornar al gine, sense rastre d'ovulació ni de regla em va receptar el omifin i per sort, al primer intent d'omifin vam encertar i ara tenim un preciós nen!

Aixi que ànims!!
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

EntradaAutor: nina81 » dg. oct. 05, 2014 8:54 pm

Rubinat jo tb m'apunto. Els meus cicles son de com a minim 38 dies hi ha mesos que de 60...em va recomendar pastillas anticonceptives desde joveneta, pero com que sóc un desastre i no m'enrecordava de pendre me.les no vaig durar ni 1 mes prenen.les. El ginecoleg sempre m'ha dit q per tenir un petit ens costaría, pero de moment ens ho prenem amb la calma, hi ha que es el tercer cicle de buscar. Segur que ho aconseguirem. Molts pepos a totes
Imatge
Morty
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1207
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 9:50 pm

EntradaAutor: Morty » dl. oct. 06, 2014 8:54 am

Hola noies!

M'encanta que s'hagi obert un post com aquest, ja que cada dia som més les que patim d'OP o SOP...

Us explico el meu cas, ja que els metges no m'han pogut confirmar si tinc OP o SOP, ja que per alguns resultats només tinc OP i d'altres alguns trets de SOP. A més, tinc anovul·lació, o sigui, que no ovulo quasi mai!

Després de tres anys de tractaments amb diferents medicament i tècniques vaig aconseguir el meu TE+ (va ser amb una FIV), però vaig prendre oli d'onagra qu enomés em va funcionar un cicle, després ovusitol dos sobres al dia i això SÍ que em va regular els cicles a 30 dies (abans em podia passar 90 dies sense warry perfectament fins que me la propocaven amb progesterona o amb acupuntura), després vaig provar l'Omifin que va ser com prendre aigua: res; després amb medicació vam fer coits programats: res; 4 IAs: res; i finalment una FIV d'on 15 fol·licles només en van fecundar 4 i d'aquests me'n van posar dos del qual ha implantat un i serà el nen que tindré aquest proper gener...

Amb tot això sempre ens hem deixat aconsellar pels metges que ens han portat per tots els camins per arribar al positiu, a més, en el meu cas han detectat que tot i fer molts fol·licles, aquests no són de qualitat, però això fins a la FIV no ho van trobar (de 15 a 1 és una estadística bastant dolenta pq els altres dos que van quedar no es van poder ni congelar al final...).

A mi una de les coses que també m'ha funcionat és fer acupuntura per relaxar-me i per activar punts del meu cos que no funcionen bé.

Us desitjo tota la sort del món i penseu que cada cas és únic. El més important és deixar-se aconsellar per bons professionals.
Imatge
Imatge
Bluebike
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

EntradaAutor: Bluebike » dl. oct. 06, 2014 10:03 am

Bon dia a tothom :***:

Ja em vaig presentar a cercadores d'octubre, però us explico el meu historial amb ovaris poliquistics, perdoneu si el post us resulta llarg.

Em van diagnosticar quan tenia 20 anys per que vaig estar sense regla durant 6 mesos, em van recpetar la píldora i allà es va quedar la cosa. Amb els anys vaig canviar al Nuvaring. Total, que 16 anys d'anticonceptius.

El gener passat vam decidir posar-nos a buscar baby. Primer cicle de 43 dies i el segon de 54! A part d'altres encantadors síntomes com acné i no trobar manera de baixar pes :dimoni:

Visc a Anglaterra i aquí el tema metges va un xic diferent. El gine no et farà ni cas si no portes més d' un any buscant o 6 mesos si ets més gran de 35 (jo estic a punt de fer 37). O sigui que després dels dos primers cicles vaig començar a fer investigacions pel meu compte i apart de l'àcid fòlic vaig començar a pendre Inositol, aquell mateix cicle s'em va reduir a 35 dies. Desde les hores que he sigut més regular i els cicles més normals, però encara no hem fet diana.

Per fi ens estan començant a fer proves. A mi eco, anal.lisis de sang en cd 3 i cd 23, histerosalpingografia i al meu home li han de mirar els bitxets. La eco me la van fer a dia 16 i van veure un òvul net amb un folicle marcadet i l'altre ovul un xic políquistic, però em van dir que no era res serio. La histerosalpingografia tot bé també. Ara ens hem d'esperar fins al 6 de novembre per tornar al gine i pel resultat de les demés proves :-o00m

Feiem servir TO, però el metge ens va dir que ell no ho recomanava, per que solem fer pics d' hormona luteïnitzant vaires vegades en un sol cicle. És com si l'ovari fes varios intents abans de deixar anar l'ovul i moltes vagades no ho aconsegueix.

Bueno, hi havien més coses que us volia comentar, però ara no m'enrecordo, de totes maneres ja us he fotut prou rotllo.

Molts ànims a totes :--/)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::