Cercadores Indignades!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Cercadores Indignades!

EntradaAutor: garota » dt. oct. 07, 2014 12:25 pm

Holaaa!

La teoria és moooolt fàcil, tot arriba, fins a l'any de buscar no comencem a mirar què passa, no hi pensis, no t'obsessionis,...etc etc etc.
Jo també estava com tu quan vam començar a cercar. Cada mes mirant si ho estava, que si les sexyweeks controlades,.....i el meu embaràs "bo" ( entremig he tingut dues pèrdues) va arribar al cap de quasi dos anys de començar a buscar, just em vaig quedar un mes on en l'últim que pensava era en la possibilitat d'embarassar-me, perque estavem a un mes de casar-nos, un casament que vam planificar i preparar en dos mesos, per tant a un ritme xulo xulo jejejeje. I vam fer diana.
És normal que estiguis nerviosa i no ajuda quan vas veient que altra gent s'hi queda, però tampoc saps les seves vivències,...potser també han estat mesos, o anys buscant, vés a saber!
Intenta, tot i que és fàcil de dir,ocupar el teu cap en altres coses,..... No ho sé, no et dic que et casis a córrer cuita jajajajaja, a mi em va anar molt bé, però sí intentar airejar-te una mica. Si tot està bé, tot arriba. Tantíssimes parelles et podrien explicar els seus casos,..... Molts i molts ànims!
sergem
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

EntradaAutor: sergem » dt. oct. 07, 2014 5:54 pm

Hola!!!
Ostres Nunki, t'estava llegint i pensaba: "és una altre cercadora o soc jo?" perque coincideixo amb tu al 100%.
Aquest és el nostre 10è cicle i encara res. I al meu voltant, fa 7 mesos, em van sortir 5 panxulines al meu voltant en questió d'un mes!! I clar, ara poc a poc, totes están parint i aixo fa que sigui més dur que mai perque saps que un embaras son 9 mesos, i per tant et sembla com una puñalada trapera el fet que portes més d'un embaras buscant i no hay tu tia!
Al juliol vaig fer la revisió del gine i la veritat que em va deixar una mica més tranquila, pues em va dir que tenia bona reserva ovárica.

Tambè comentar que al juliol vaig tenir un retràs-embaras no confirmat, doncs no vaig arrivar a ferme mai un TE. I des de llavors, les W em fan el tonto! De 29-32 diez a pasar a 36 diez un mes i 31 l'altre mes. O sigui que imagina't! Jo també intento evitar entrar a cercadores per no capficar-me gaire. En fi... d'aqui 10 diez sortirem de dubtes!

Em sembla perfecte aquest post que has obert per compartir amb d'altres noies que estiguin passant el mateix!

Quin rollo he fotut, no??
Boniqueta
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Boniqueta » dc. oct. 08, 2014 7:36 am

Hola Nunki30,
Primer de tot, no desesperis. Dius que en principi no tens cap problema i ets molt regular per tant tot arribarà. Et pot donar la sensació que no estàs agobiada i que no estàs obsessionada però a vegades el subconscient juga males passades i potser en realitat si que t'està afectant. Per altra banda dius que ja tens una edat, 32, dir-te que no hi pensis gens ni mica en això de l'edat. Jo vaig decidir començar a buscar quan tenia 34 anys, em vaig quedar embarassada al primer intent i la peque va nèixer quan ja tenia els 35.
Per tant estigues tranquil·la, ja sé que és fàcil dir-ho i més quan com el meu cas tot va anar tant ràpid però ja veuràs que si desconnectes una mica del tema arribarà sense adonar-te!

Molts ànims!! :-()-) :-()-)
Imatge
Aidín
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dg. des. 08, 2013 9:36 pm

EntradaAutor: Aidín » dg. oct. 12, 2014 3:02 pm

jajajajajajajaj m'encanta aquest post!!!
Ja fa dies que pensava en escriure a veteranes tossudes, però "indignada" és com em sento també! Més val posar-hi bon humor...

Jo també estic en cerca total, i crec que ja porto uns 14 cicles, així que.... També he fet de tot, anar tranqui, fer tests d'ovulació i embaràs, fer revisió, estar al post de cercadores en actiu total... i res de res. Vaig anar a veure la llevadora i em va dir que em derivaria al programa de gent que ja fa més d'un any, però la llista d'espera és d'uns 7 mesos! :-:)

El meu cas és que em dec estar fent gran (ara en tinc 36) i per això la cosa no xuta tan bé, tinc dues nenes i la veritat és que no em va costar gens quedar-mi, però el tercer es resisteix massa. I no sé si estic disposada a fer tractaments i visites privades, si no tingués cap fill aniria per totes, però tenint-ne dues no sé.... Però és que en volem un altre, ens fa una ilu tremenda i no ve... em falta un altre mico ocupant el sofà i barallant-se pel mando de la tele!!!

Apa jo també m'he quedat a gust! Gràcies per llegir-me, només desitjo que tinguem una cerca curta, però ja no ho està sent : lasito :
Aidín
manumima
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dt. jul. 29, 2014 3:31 pm

EntradaAutor: manumima » dg. oct. 12, 2014 3:44 pm

Hola indignades!!! Em sumo al post, doncs aquest ha estat el nostre 23è cicle de búsqueda!!!! Tot i així ja ens han fet les proves i estem derivats al Clínic. M'he identificat molt amb les vostres paraules, doncs jo també estic tranquila però indignada a la vegada, pensant perquè hi ha gent a la que no els costa gens ni mica i nosaltres que ens cuidem i que desitgem tant tindre un fill ens costa tant…En fí sort que som unes quantes i en podem anar parlant!!!
Jo també he estat al post de cercadores els tres últims mesos però de vegades també desespera veure noies que aconsegueixen panxu tant ràpid, fa il·lusió però enveja a la vegada.
Aquest mes tinc pensat de fer TO, amb tot els mesos que portem, per extrany que sembli, mai no n'hem fet, així que per provar-ho penso que no hi perdem res, doncs el mes que vé tornem a l'Hospital a buscar els resultats i diagnòstic del què hem de fer, doncs penso que és com l'última oportunitat de quedar-me embarassada de manera natural, ai no sé, és un punt on agafar-me!!!

En fí, n'anem parlant noies!!!
boira75
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

EntradaAutor: boira75 » dg. oct. 12, 2014 4:11 pm

M'uneixo al post!!! perquè avui m'ha vingut la warry i estic indignadíssima!!! aquest mes tenia tots els símptomes d'embaràs i els astres s'havien alineat per ser mare i resssssssssssssss
Bé, us haig de dir que fa 10 anys vaig tenir una ILE (embaràs assolit en un petitíssim despiste), el 2011 vaig ser mare d'una nena preciosa, d'un altre despiste molt volgut, i aquest any he tingut un avort i un bioquímic...o sigui que problemes per quedar-m'hi, en un principi, no n'hi han. Però ara porto 6 cicles post-avort i res! proves me n'han fet i no es detecta res, sí una reserva ovàrica justa, però no menys que qualsevol dona de la meva edat...en fi,, que aquest mes era l'última oportunitat que tenia per ser mare abans dels 40 i m'he emprenyat i indignat molt! :ufs: :ufs: :ufs:
Boira

15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
Laia2015
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dv. juny 13, 2014 8:13 pm

EntradaAutor: Laia2015 » dg. oct. 12, 2014 8:42 pm

Hola noies!!

Doncs jo estic al 16è mes de búsqueda, amb un abort bioquímic i un altre abort a les 9 setmanes d'embaràs. I com vosaltres també tot el voltant esta ple d'embarassades i nens petits. Totes les companyes de feina sembla que s'hagin posat d'acord per quedar-se a la vegada prenyades.
Jo tinc 27 anys i tothom diu que sóc jove que no pateixi, que ja arribarà, pero clar, a mi aixó no em consola, jo vui el meu bebé ja.
Al principi si que em vaig fer TO durant un parell de mesos, després ja vaig passar, ara per primer cop me apuntat a cercadores d'octubre havera si dona sort, en 4 dies havera si no ma vingut la wari, creuem els dits.

Espero que ven aviat totes puguem complir el nostre somni tant desitjat!!!!
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

EntradaAutor: Paparra » dl. oct. 13, 2014 6:26 am

Hola guapiiiis!!!
Aqui un missatge d'esperança!
Em vaig casar amb 25 anys i vam deixar d'utilitzar metodes anticonceptius, allo de que vingui quan vulgui... i van passar 3 anys i res! Ens varem fer les proves de fertilitat i tot ok pero ens enviaven a RA igualment i a mi em feia força panic: hormones a tope, punxades, mil proves, etc... aixi que mentre estavem en llista d'espera varem cremar tots els cartutxos: vam anar a un bon homeopata, dieta (vitamina E x un tubo: alvocat, nous, cogombre, fora lactics i poc gluten), el maromo prenia maca andina, jo feia TO i tempes, pinxito caaada dia en SW ( uns 10 dies non-stop) i al 3r mes PATAPAM!!! Vaig ser mami d'una nena preciosa amb 29 anys.
Jo tambe em posava malalta amb els embarassos del meu voltant, realment buscar i no trobar es una situacio molt angoixant... precisament l'homeopata em va receptar anissos x treure el bloqueig mental que portava a sobre.
QUIEN LA SIGUE LA CONSIGUE, ANIMS!!!!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
boira75

EntradaAutor: boira75 » dl. oct. 13, 2014 7:09 am

Jo m'he proposat no obsessionar-m'hi, ni em prenc temperatures, ni m'he apuntat a cercadores, la ginecòloga em va dir 2-3 pinxitos per ssetmana sigui SW o no, o sigui que en això estem...però cada cop que baixa la W és un gerro d'aigua freda!
Boira

lautoncar
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

EntradaAutor: lautoncar » dl. oct. 13, 2014 8:29 am

Jo també m'apunto, el meu cas no és el mateix, però també em sento indignada!!!, ens va costar molt decidir-nos a buscar un germanet per la meva filla i cuan va començar p3 vaig tenir la gran necessitat de tornar a tenir un bebé, se'ns ha fet gran... ara ja ha començat p4 i estem igual o pitjor!!. He de dir que si, que he aconseguit embarassos, 3 en total, però igual que venen s'envàn!!!, m'ho he de pendre de riure!!. I sobre com a vosaltres.. les embarassades surten de sota les pedres, i em sembla que les intueixo... ja m'ha passat un parell de vegades... veig alguna noia del poble que sembla que té panxa.. i a les poques setmanes ja anuncia el seu embaràs i al meu voltant hi ha alguna noia que em recorda en quin momento del meu embaràs estaría, quina ràbiaaaaaa, ESTIC INDIGNADAAAA!!,
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
boira75

EntradaAutor: boira75 » dl. oct. 13, 2014 9:02 am

lautoncar, portem ja uns mesos compartint esperances, somnis i neguits i desil·lusions, pot ser juntes ens podem tornar a il·lusionar, tot i que ara mateix estem molt i molt indignades!!!!
Boira

novella
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dl. oct. 13, 2014 10:08 am

Hola a totes! Us llegia i pensava que jo ja he oblidat aquesta sensació, però també la vaig tenir. Varem estar 7 mesos cercant i no hi havia manera. Al meu voltant un munt de gent embarassada, i a sobre dient que si s’hi havien quedat a la primera, que si el segon mes... fins i tot uns que ni el buscaven, i jo allà indignadíssima!!!
He de dir que nosaltres mai varem fer sexyweeks ni res, fèiem l’amor quan volíem i com volíem, però teníem una vida sexual molt activa! En aquella època jo feia dues feines i anava força estressada, però era de les que no em creia que anés tan estressada o que això eren tonteries...però resulta que varen arribar les vacances de Nadal i vaig fer un parón total. Em vaig relaxar, vaig gaudir de no fer res i d’estar amb el meu home. Relax total. Aquell cap d’any vaig tenir la meva última regla. 9 mesos després va néixer el meu petit que ara ja té 2 anys!!!
Ara volem anar pel segon i estic decidida a intentar no estressar-me i esperar amb calma.
Així que noies, ànims que tot arriba!!! Ah! I encara que sembli un tòpic, intentar relaxar-vos pot ser una bona idea!!!
Imatge
Imatge
sergem

EntradaAutor: sergem » dl. oct. 13, 2014 10:34 am

Ostres!! Com s'està animant el post!! Quina iluuu!!

Jo ahir vaig tenir doble momento de bajón... Primer que pel matí vam anar a veure una de les embarassades que ha tingut una nena i per la tarda-nit, choooooooooooooooooof!! W al canto! Ahir a la nit, sense saber com em vaig ficar al llit i vaig començar a plorar perque amb les ilusions que tens si no ho aconsegueixes, pues començes pensant: "un altre mes que passa..."

Avui m'he aixecat de millor humor, encara que hi hagi W i tots els símptomes de W que porto amb mi des que vaig deixar les pastis ja fa un any.

Potser sonarà molt fort el que diré ara, però tinc unes ganes bojes que pareixin ja les 2 embarassades del meu voltant que queden (ja han parit 3) per no haver de veure més nens petits i que aquesta agonía que sento quant els visito, se'n vagi.
boira75

EntradaAutor: boira75 » dl. oct. 13, 2014 10:53 am

em sento tant identificada amb vosaltres, tantn! amb l'afegit que porto un avort i un bioquímic i que amb la meva filla va ser a la primera i per despiste, i això crema! i a sobre estic esperant a quedar-m'hi per poder tornar a fer infiltracions musculars que faig, en breu, bé, un poema tot plegat! passen els mesos i em neguitejo! i a sobre la meva gine ens ha dit: si al gener res farem FIV, lo qual encara augmenta la pressió! Estic per tirar la tovallola i quan m'hi quedi m'hi quedo,i fin aleshores vida normal...però aleshores penso, i tots els teus propòsits? Vinga noies,k que haurem de fer un :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m treball col·lectiu molt intens!
Boira

boira75

EntradaAutor: boira75 » dl. oct. 13, 2014 1:03 pm

Doncs no t'ofusquis, no cal que sigui el dia de l'ovulació per quedar-t'hi, i al contrari, pot ser que sigui el dia clau i no quedar-t'hi, al menys a mi m'ha passat! haurem d'aplicar-nos el que em va dir la meva gine: vull uns dos o tres pinxitos per setmana, estiguis vulant o no! i això de dia sí dia no, noooo perquè afegeix una pressió que no és bona i acabes fent-ho perquè toca i és molt millor un pinxito a gust que cinc perquè toquen!
Boira

Hashi
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dl. oct. 13, 2014 4:23 pm

Bona tarda noies!

Aquí una cercadora més indignada! Nosaltres ja portem 2 anys i 2 mesos cercant i res res... hem provat de tot (dia si dia no, tots els dies, només pinxitos durant la SW, durant tot el cicle, cames enlaire...) i res a funcionat :ufs:
Quan duiem uns 13 mesos de cerca vam anar a la llevadora i ens va fer la derivació per les proves de fertilitat però encara estem esperant que ens avisin...
En aquest cas la frase "voler és poder" no és gens certa, perquè no només depen de les ganes que tinguem de ser pares, són tants factors els que influeixen que no depenen d'un mateix... aiiixx! com desespera que no arribi el nostre moment, oi? i mentrestant al voltant tot són panxes i gent feliç amb els seus bebitos :-o00m
Imatge
sergem

EntradaAutor: sergem » dt. oct. 14, 2014 11:46 am

Acabo de rebre un whassap de ma cosina amb una imatge del seu fill i m'estic replantejant seriament dir-li que, tot i que m'encanta que m'envii fotos del nen, que pari d'enviar whassap d'imatges cada semana perque jo porto ja 10 mesos de búsqueda formal i ella, ja té el seu bebito que demà farà un mes. Cal dir que ella sí sap que l'estem buscant a la par que ella va començar però amb la diferencia que ella pràcticament es va quedar a la primera i jo encara estic esperant... i clar, sabent un antecedent familiar que una altre cosina va arrivar a punt d'adoptar quant al final, després de no se quantes FIV, proves i tractaments... en el momento que li anaven a donar el nen adoptat es va quedar... pues vulguis o no t'apareix aquest neguit.

A alguna tb li passa?? Com li heu dit a aquella persona: "Perdona, pero pots deixar d'enviar-me fotos del nen que jo per desgracia encara no m'he quedat prenyi i porto 10 mesos?? i la teva felicitat i el teu nen no m'ajuden..."
esterock
:: gosset
:: gosset
Entrades: 433
Membre des de: dl. jul. 15, 2013 9:35 am

EntradaAutor: esterock » dt. oct. 14, 2014 1:36 pm

M'infiltro un moment en aquest tema perquè tot i que fa 8 setmanaes que ja no soc cercadora encara estic més indignada que feliç... he sigut cercadora 19 mesos... amb cicles anovulatoris, omifins i merrrdes vàries... aquests mesos sembla que s'han reproduit com bolets al meu entorn... però exagerat eh?? NOMÉS i només entendran la teva tristesa les persones que hagin patit una cerca lenta...ni mare, ni germanes, ni amigues... res! estàs fent-ho tot tu, fins que no et relaxis (com odio aquesta frase), aquella es va quedar just quan..... em sembla que conec tots els casos del baix llobregat de quan ja no pensàvem en el tema... llavors pam!!

ok... pues no sé ben bé com s'escull això... a mi m'ha tocat al 19è mes de cerca... he passat desespero per ovular i desespero per veure el te... en cap moment m'he oblidat del tema... tots els dies en varis moments pensava en això... i ha sigut ara... perquè??? perque si! sense més... ho hem probat tot... sw, sm, dia si dia no, ovusitol, preseed, to, temperatura, fins i tot em mirava l'ovulació amb un microscopi i la saliva... mentres vaig moure seguretat social, mútua, proves... tooooooooooot...

espero ho pogueu viure aviat... només puc dir que tingueu sort!
Imatge
http://fertilityfriend.com/home/123456abcd
FUR 20/08/14
Te+ 11/09/14
Sac de 3mm 18/09
Sac de 4,5mm 19/09
Sac de 1,3cm 22/09
Primera visita oficial 07/10 batec i 0,78cm.
22/10 2,7cm
sergem

EntradaAutor: sergem » dc. oct. 15, 2014 11:56 am

Que bé esterock!! Casos com tu fan que les demés tinguem un xic d'esperança. Felicitats!!
annabcn
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 7:52 am

EntradaAutor: annabcn » dc. oct. 15, 2014 2:39 pm

Hola!

Genial aquest post! Felicitats a la Nunki30 per obrir-lo!

Ai, noietes, com ens entenem, totes les que ens ha costat (i ens està costant) aconseguir l’embaràs, eh? En el meu cas, 2 anys i mig buscant. Proves pel mig i vistos els resultats aparentment cap motiu que impedís quedar-nos embarassats. Anem a RA i IA a la primera. La cosa no va acabar com hauríem volgut, i el nostre fill es va morir dos mesos després de néixer per les complicacions d’una malaltia cardíaca.

Ara fa set mesos que tornem a intentar-ho i de moment, res de res. Afegim-hi que al juny en vaig fer 40, cosa que encara ho complica tot molt més. O sigui que quan estiguem preparats tot apunta que haurem de tornar a provar sort a RA. Mentrestant, què us he de dir, és una mena de petit dol mensual. A vegades es porta millor i d’altres (especialment quan la regla arriba amb retard) força malament, la veritat.

En qualsevol cas, molts ànims a totes. Espero que puguem aconseguir (més d'hora que tard...) aquest petit que tant desitgem. Aidín i Sergem, m’ha agradat tornar a saber de vosaltres. Boira75, continuem veient-nos a Quan les coses...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::