Des de quin dia començar a comptar la menstruació
Des de quin dia començar a comptar la menstruació
Hola maques,
he pres molts anys anticonceptius i quan em venia la regla, em venia de de cop sense més misteri. És a dir, començava a sagnar de cop.
Però ara, des de que no prenc anticonceptius començo a tacar moooooolt poquet durant un dia i fins el dia següent no comença el sagnat. Quan he de comptar doncs que comença la menstruació, el primer dia que taco una mica o el dia de sagnat.
Em semblava una pregunta tonta però buscant per Internet tampoc si posen gaire d'acord.
Gràcies!
he pres molts anys anticonceptius i quan em venia la regla, em venia de de cop sense més misteri. És a dir, començava a sagnar de cop.
Però ara, des de que no prenc anticonceptius començo a tacar moooooolt poquet durant un dia i fins el dia següent no comença el sagnat. Quan he de comptar doncs que comença la menstruació, el primer dia que taco una mica o el dia de sagnat.
Em semblava una pregunta tonta però buscant per Internet tampoc si posen gaire d'acord.
Gràcies!
Re: Des de quin dia començar a comptar la menstruació
Hola!! Dia 1 es el dia que taques vermell. Lo demes es spotting. A mi em va passar el mateix. Abans ho tenia molt clar, baixava de cop. Des de que busquem taco 2-3 dies abans. Sort!!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Exacte, des de que taques vermell vermell 
A mi em passa el mateix. Arriva un momento que no saps quan començar a comptar el cicle.
Jo lo que tinc és que em passo 2 diez abans tacant de tant en tant i al tercer dia ja comença a caure el chapapote... jejejeje Així que jo compto a partir d'aquell dia.
Jo lo que tinc és que em passo 2 diez abans tacant de tant en tant i al tercer dia ja comença a caure el chapapote... jejejeje Així que jo compto a partir d'aquell dia.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |