Es pot augmentar possibilitat d'escollir el sexe del bebe?
Es pot augmentar possibilitat d'escollir el sexe del bebe?
Noies, si es tan fàcil augmentar les possibilitats d'escollir el sexe del bebe tothom ho escolliria no?
Que penseu del tema?
Heu fet algun sistema per escollir?
No acabo de veure clar que sigui tan fàcil.
La balança natural no existeix??
Que penseu del tema?
Heu fet algun sistema per escollir?
No acabo de veure clar que sigui tan fàcil.
La balança natural no existeix??
giresta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 20, 2014 7:15 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Re: Que hi ha de cert en que es pot escollir el sexe del bebe?
Giresta em sap greu donar-te aquesta amarga notícia de dilluns pel matin...però no es pot escollir el sexe del bebè. Depèn de l'espermatozou. És una dura veritat, però és així.
BON DIA,
EL QUE SI QUE ESTÀ DEMOSTRAT CIENTIFICAMENT ÉS QUE ELS ESPERMATOZOIDES Y SON MÉS RÀPITS EN MOURES PERO TENEN MENYS TEMPS DE VIDA, EN CANVI ELS ESPERMATOZOIDES X ES MOUEN MÉS LENTS PERO SÓN MÉS RESISTENTS!! DEPENT DEL MOMENT DE LA OVULACIÓ I QUAN ES TE RELACIONS, POT INFLUIR PERO NO SE FINS A QUIN PUNT.
JO TAMBÉ HE LLEGIT VARIES TEORIES PERO NO QUE TENEN DE CERTES..... SEGONS LA ALIMENTACIÓ POTS VARIAR LA RELACIÓ ACID/ BASE DEL FLUXE ON DIUEN QUE UNS ESPERMATOZOIDES ES PODEN MOURE MILLOR QUE ELS ALTRES... NO HO SE!
SORT!!!! I QUE SIGUI FORT I SA!!!!!
EL QUE SI QUE ESTÀ DEMOSTRAT CIENTIFICAMENT ÉS QUE ELS ESPERMATOZOIDES Y SON MÉS RÀPITS EN MOURES PERO TENEN MENYS TEMPS DE VIDA, EN CANVI ELS ESPERMATOZOIDES X ES MOUEN MÉS LENTS PERO SÓN MÉS RESISTENTS!! DEPENT DEL MOMENT DE LA OVULACIÓ I QUAN ES TE RELACIONS, POT INFLUIR PERO NO SE FINS A QUIN PUNT.
JO TAMBÉ HE LLEGIT VARIES TEORIES PERO NO QUE TENEN DE CERTES..... SEGONS LA ALIMENTACIÓ POTS VARIAR LA RELACIÓ ACID/ BASE DEL FLUXE ON DIUEN QUE UNS ESPERMATOZOIDES ES PODEN MOURE MILLOR QUE ELS ALTRES... NO HO SE!
SORT!!!! I QUE SIGUI FORT I SA!!!!!
Re: Es pot augmentar possibilitat d'escollir el sexe del bebe?
Giresta, jo tampoc hi creia gaire, però la Daniela3, una cercadora d'agost que va aconseguir panxu, volia una nena perquè ja tenia dos nens i tenia una sèrie de pautes a seguir per aconseguir una nena. Es tractava de seguir una passos relacionats amb quan tenir relacions, quina alimentació seguir... A ella li va funcionar
Si vols, passa't per mamis d'abril i pregunta-li. Si no, al post de cercadores d'agost també ho explicava.
Jo tinc la sensació que no és una cosa determinant, però potser sí que ajuda. El que està clar és que provant-ho no hi tens res a perdre.
Jo tinc la sensació que no és una cosa determinant, però potser sí que ajuda. El que està clar és que provant-ho no hi tens res a perdre.
Jejejjj us poso el link del tema viewtopic.php?f=5&t=37808&p=1632242#p1632242
Mai sabre si ha estat per aixo o no, pero a mi m-ha funcionat i a la Laia tambe
Mai sabre si ha estat per aixo o no, pero a mi m-ha funcionat i a la Laia tambe
0blanca0 ha escrit:Giresta em sap greu donar-te aquesta amarga notícia de dilluns pel matin...però no es pot escollir el sexe del bebè. Depèn de l'espermatozou. És una dura veritat, però és així.

La meva ginecòloga ho creu ben bé això d'escollir el sexe. Tant, que en les inseminacions, em calculava el moment de donar-me el medicament que produeix la ovulació per escollir el sexe...llàstima que no va quallar cap
La teoria és que, els espermatozoides mascles són més ràpids que els femella, però són menys resistents i moren abans , per tant, si tens relacions en el moment de la ovulació o quan ja has ovulat, els primers en arribar són els mascles, i el bebè serà nen. En canvi si tens relacions abans d'ovular, els mascles moren i els que queden són femella i seria nena.
Jo porto temps intentant, al principi si que ho fèiem, però ara, amb el que ens està costant, ja ens és igual el que sigui...però que sigui!! :)
La teoria és que, els espermatozoides mascles són més ràpids que els femella, però són menys resistents i moren abans , per tant, si tens relacions en el moment de la ovulació o quan ja has ovulat, els primers en arribar són els mascles, i el bebè serà nen. En canvi si tens relacions abans d'ovular, els mascles moren i els que queden són femella i seria nena.
Jo porto temps intentant, al principi si que ho fèiem, però ara, amb el que ens està costant, ja ens és igual el que sigui...però que sigui!! :)
Hola, jo volia nena i ho vam aconseguir fent el pinxito el dia 12 després de la regla, és a dir, un parell de dies abans de l'ovulació... Només ho vam fer una vegada aquell mes i vam fer diana
. No sé si és casualitat però en el meu cas va funcionar
. Val a dir que tampoc m'importava gaire, ja que tenia l'experiència d'un nen fantàstic i no m'importava repetir nen, però mira, em feia gràcia nena i va quallar
.
. No sé si és casualitat però en el meu cas va funcionar
. Val a dir que tampoc m'importava gaire, ja que tenia l'experiència d'un nen fantàstic i no m'importava repetir nen, però mira, em feia gràcia nena i va quallar
.- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 572
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
Jo no és que en sàpiga massa de ciència eh... però la lògica em diu que si no hi ha estudis científics per ara que ho diguin, serà que no. També trobo que és un coneixement molt antic i que haurien pogut tenir temps en saber tècniques o processos perquè fos nen o nena, i si a l'any 2014 no hi ha cap tècnica comprovada... noies, ho veig bastant magre... hahahha
Per altra banda, la natura és sàvia... si es pogués escollir sexe potser en algun moment ens trobaríem amb certs problemes... hi hauria més dones que homes o al revés... i ja és casualitat que en el món hi hagi 49% d'homes i el 51% de dones... senyal que l'atzar mana!
Per altra banda, la natura és sàvia... si es pogués escollir sexe potser en algun moment ens trobaríem amb certs problemes... hi hauria més dones que homes o al revés... i ja és casualitat que en el món hi hagi 49% d'homes i el 51% de dones... senyal que l'atzar mana!
Vespres jo penso com tu però veig que a molta gent li funciona.
Per altra part penso en la infanta, la thyssen, beckham o la shakira...No tenen cap ginecòleg que els expliqués si tant volien la nena? L'important és que estiguin sans i forts però si les opinions serveixen per a futures mamis dons millor.
Per altra part penso en la infanta, la thyssen, beckham o la shakira...No tenen cap ginecòleg que els expliqués si tant volien la nena? L'important és que estiguin sans i forts però si les opinions serveixen per a futures mamis dons millor.
Esta clar que cap tècnica et garanteix un 100% de fiabilitat, només la selecció d'embrions que a Spain només és legal en cas de malaltia que afecti a un dels dos sexes i a l'altre no, però totes aquestes teories tenen una base científica, i d'acord que no són fiables al 100% però si partim del 50% de tenir nen o nena a un 70% pel sexe que volem i 30% per l'altre doncs tot això que tenim de guanyat!!! i clar que totes el que volem és tenir nens sans per davant de tot i que quan som mares som les més felices del mòn amb un sexe o amb un altre, però per probar-ho ni fem cap mal, ni hi perdem res, així que...cadascú faci el que bonament pugui/vulgui

Hola noies!
Només entro per agrair a les noies que han compartit tanta información (Daniela i laia).
Ara comencem amb la cerca del tercer i donat que tinc dos nens em faria gràcia una nena. Per probar-ho no perdo res, oi?
Per cert, sí que hi ha estudis científics que relacionen l'alimentació de la mare amb la tendencia a tenir nens d'un sexe o altre. Evidentment que no és una ciencia exacta (la biología i l'estadística mai ho són) però sí que està demostrat que la fecundació d'un nen o una nena per cada dona en concret no és un fet totalment a l'atzar (no és 50-50) perquè és més habitual tenir dos nens del mateix sexe que un de cada, i sobretot, tenir tres nens del mateix sexe que dos d'un sexe i un de l'altre, i això en grans grups (a nivell de paissos) sí que no té una distribució "normal".
Apale, si em funciona ja us ho diré! jejejejje
Petonets!
Edito per afegir l'enllaç a una noticia que parla de l'estudi fet per Oxford (que no és una universitat qualsevol):
http://sociedad.elpais.com/sociedad/200 ... 50215.html
Només entro per agrair a les noies que han compartit tanta información (Daniela i laia).
Ara comencem amb la cerca del tercer i donat que tinc dos nens em faria gràcia una nena. Per probar-ho no perdo res, oi?
Per cert, sí que hi ha estudis científics que relacionen l'alimentació de la mare amb la tendencia a tenir nens d'un sexe o altre. Evidentment que no és una ciencia exacta (la biología i l'estadística mai ho són) però sí que està demostrat que la fecundació d'un nen o una nena per cada dona en concret no és un fet totalment a l'atzar (no és 50-50) perquè és més habitual tenir dos nens del mateix sexe que un de cada, i sobretot, tenir tres nens del mateix sexe que dos d'un sexe i un de l'altre, i això en grans grups (a nivell de paissos) sí que no té una distribució "normal".
Apale, si em funciona ja us ho diré! jejejejje
Petonets!
Edito per afegir l'enllaç a una noticia que parla de l'estudi fet per Oxford (que no és una universitat qualsevol):
http://sociedad.elpais.com/sociedad/200 ... 50215.html
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |