¿¿CUANDO HAGO EL TEST DE OVULACION??
- Evakira
- :: zebra

- Entrades: 1326
- Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
- Ubicació: Seguimos soñando contigo.....
¿¿CUANDO HAGO EL TEST DE OVULACION??
Hola chicas..
el mes pasado no fui capaz de detectarme la ovulacion con los test y...
El sabado me vino la warry, y este mes quiero controlarme la ovulacion con los test de UNITEST ya que la temperatura yo no seré constante y menos recien levantada..... así que..
me dicen las calculadoras de ovulacion (aunke no me fio muxo xq mi ciclo va de 32-33-34 dias es irregular...) que mi periodo esta entre el 24 y el 2 de diciembre. lo he alargado por estos dias de diferencia de los ciclos irregulares..)
Cuando debería empezar a hacerme los test?? ¿¿desde el 23?? es mejor que los haga al mediodía..
alguien los ha hecho?? influye la medicación?? (hasta mañana estaré tomando clamoxil x una muela q mañana me arreglan..)
como veis yo siempre voy perdida... jajaja
Gracias x vuestra ayuda!!
el mes pasado no fui capaz de detectarme la ovulacion con los test y...
El sabado me vino la warry, y este mes quiero controlarme la ovulacion con los test de UNITEST ya que la temperatura yo no seré constante y menos recien levantada..... así que..
me dicen las calculadoras de ovulacion (aunke no me fio muxo xq mi ciclo va de 32-33-34 dias es irregular...) que mi periodo esta entre el 24 y el 2 de diciembre. lo he alargado por estos dias de diferencia de los ciclos irregulares..)
Cuando debería empezar a hacerme los test?? ¿¿desde el 23?? es mejor que los haga al mediodía..
alguien los ha hecho?? influye la medicación?? (hasta mañana estaré tomando clamoxil x una muela q mañana me arreglan..)
como veis yo siempre voy perdida... jajaja
Gracias x vuestra ayuda!!
evakira, si tens els d'unitest, a les mateixes instruccions et diuen a partir de quin dia dels hauries de fer segons la llargada del teu cicle...
en gastes força, però si més no així no se t'escapa l'ovulació...
i el tema del canvi del flux, que no requereix tanta constància només llevar-se
, crec que també va bé... a mi m'ha concordat temperatura i flux, aquest mes, per detectar ovulació...
així que ja ho saps, a llegir les instruccions!!!
en gastes força, però si més no així no se t'escapa l'ovulació...
i el tema del canvi del flux, que no requereix tanta constància només llevar-se
, crec que també va bé... a mi m'ha concordat temperatura i flux, aquest mes, per detectar ovulació...
així que ja ho saps, a llegir les instruccions!!!

Ho sento, evakira, no et puc ajudar. No en faig servir. En principi faig prou amb el doloret i el moc. Geralment, eh? Perquè aquest mes m'he despistat força i no he acabat de saber quan tocava. A veure si hi ha sort!
Petons
Petons
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/1f240a
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
Hola Evakira!
Jo mel's faig una setmana després que m'hagi vingut la regla, dia si dia no, encara que quan s'acosta el dia que en teoria hauria d'ovular a vegades me'l faig cada dia, no sé si t'he ajudat...
Pel tema hora, jo me'l faig a casa a la tarda, just quan arribo de treballar, que sempre tinc ganes de fer un riuet....
Jo mel's faig una setmana després que m'hagi vingut la regla, dia si dia no, encara que quan s'acosta el dia que en teoria hauria d'ovular a vegades me'l faig cada dia, no sé si t'he ajudat...
Pel tema hora, jo me'l faig a casa a la tarda, just quan arribo de treballar, que sempre tinc ganes de fer un riuet....

però maine, a partir de cert dia te l'has de fer a diari, no? i de fet, diu q si surt una mica rosa, ja te l'hauries de fer cada 12 hores...
el problema és que la pujada d'hormona és sobtada i curta, de manera que és possible que no l'enxampis... si més no, jo no l'he enxampada mai!!!
però ja he dit que mai no me'ls he fet gaire a consciència...

el problema és que la pujada d'hormona és sobtada i curta, de manera que és possible que no l'enxampis... si més no, jo no l'he enxampada mai!!!
però ja he dit que mai no me'ls he fet gaire a consciència...

- anabelen2007

bueno jo espero enxampar la ovulacio amb els tests....vaig començar el dia 5e del meu cicle i ja em marcaba dues linies per fluxet....depsres aquesta linea fluixeta va desapareixer i avui la he tornat a veure pero fluixeta un altre cop.........aix a veure si en una setmana o aixi que se suposa que ovulo em dona possititu!
- anabelen2007

BUENO NOIES TINC QE DR QUE LES TEST DE OVULACIO M´HAN FUNCIONAT....DIJOUS AL MATI EM VA DONAR CASI POSSITIU AIXI QUE HO VAIG TORNAR A REPETIR A LA NIT I ME VA SORTIS POSSITIU.....DIVENDRES EL VAIG TORNAR A REPETIR I EM VA SORTIR POSSITIU ALTRE COP.....AIXI QUE FUNCIONA! AL MENYS A MI SI.....ARA SI, HE DE TORNAR A COMPRAR-LOS PEL CICLE QUE VÉ, JA QUE M´HE QUEDAT NOMES AMB 3 DELS 20 QUE PORTABA......

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |