GINECÒLEG a Manresa

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ona29
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 12:09 pm

GINECÒLEG a Manresa

EntradaAutor: ona29 » dl. oct. 27, 2014 10:28 am

Bon dia Noies,

Tot i que fa un temps que us segueixo encara no m´havia decidit a participar. Nosaltres també tenim pensat començar la búsqueda...però de moment el que he de buscar és ginecòleg a Manresa. Jo sóc de Barcelona i fins ara havia anar a ginecòleg privat allà...però ara, al viure a Manresa pel tema de l´embaràs crec serà més practic buscar-me´l aquí. Vaig per Mutua i únicament m´entren els del Centre Ginecològic de Manresa, Dr Carreres, Dr. Costa i Dr. Garcia, i la DRa Sílvia Gudiño del Policlínic del Bages.

La veritat és que vaig una mica perduda...He llegit algunes opinions per aquí i potser em decantaria entre el Dr Costa i el Dr García, alguna de vosaltres els té?? com es el tracte ? Vaig una mica atemorida perque clar, serà una primera visita amb ell, amb mols dubtes i pors i no és el meu ginecòleg de sempre.

Moltes gràcies!!
atlanta
:: granota
Entrades: 215
Membre des de: dc. set. 01, 2010 7:50 am

Re: GINECÒLEG a Manresa

EntradaAutor: atlanta » dl. oct. 27, 2014 11:37 am

Bones! Tant el centre ginecologic com els drs carreres, costa i garcia son molt bons. Jo vaig amb el dr. Santiesteve del centre ginecologic i encatada, i conec gent q va amb el carreres i garcia i tb molt be. Per ajudar-te una mica, potser et va be saber que els ginecolega del centre ginecologic tanbe treballen a l'hospital general i per tant, si tena qualsevol o urgencia o el dia del part pot ser que no hi siguin i t'atengui qui hi hagi de l'equip de guardia. Els altres gines(carreees...) nomes treballen per privat i llavors en urgencies o el dia del part l'avisen i t'aten el teu gine.
espero haver-te ajudat una mica
Imatge
bixu
Entrades: 44
Membre des de: dt. març 03, 2009 6:28 pm

EntradaAutor: bixu » dl. oct. 27, 2014 2:35 pm

Jo he anat sempre amb el Dr. Costa, i estic encantada.
Té un tracte molt planer i és molt agradable.
ona29

EntradaAutor: ona29 » dl. oct. 27, 2014 4:42 pm

Moltes gràcies Atlanta i Bixu!!

Pel que veig sou més d´una les que esteu encantandes o teniu referències del Dr Costa...el que busco és això que tinguin tracte amable i em dongui confiança...el que menys necessito és un Dr o Dra que només em posi que pegues, problemes, que sol parli d´estadístiques, etc... I és que tinc moltes pors perquè fins ara no ens hem pogut plantejar el tema de l´embarà i clar, acabo de fer els 40 i tinc el problema afegit de la tensió alta i els meus problemes d´estómac ( havia decidit començar a prendre acid fòlic i després de 3 dies l´he hagut de deixar pel mal d´estómac i nàusees que em donava grrrrrrrrrr grrrrrrrrrrrrrrrrr ).

Gràcies noies!! I si alguna més em pot ajudar benvinguda sigui :))
nina81
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

EntradaAutor: nina81 » dl. oct. 27, 2014 7:15 pm

Hola bonica. Jo vaig amb el Dr Valls de sempre. Tot i aixi volia una segona opinió i vaig anar amb el Dr Carreras i també hem va semblar be. Jo tinc els meus dubtes i no se pas si quan hem quedi en estat parir a clínica St josep o anar a la teknon. Tot dependrà si hi ha alguna complicació per aixo hem visto tb una doctora de barna. Aquí Manresa el hospital especialitzat per bebes es St Joan de deu...be perdona pel rotllo tampoc vull crear.te Més dubtes. Com ja pots veure es q soc molt indecissa i sempre penso mes enlla.
Imatge
Vesnà
:: lleona
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

EntradaAutor: Vesnà » dt. oct. 28, 2014 5:05 am

Bon dia! També m'interessa!!
Jo fins ara anava al centre del Carreras, Garcia i Costa. Em visitava amb el Garcia i molt contenta. Però ara vull canviar... No per motius mèdics sinó, bàsicament, per canviar d'aires, perquè he tingut tres avortaments seguits i tinc mals records d'aquelles parets. Penso que m'anirà bé canviar.
El Santisteve em va fer la morfològica del primer embaràs i em va agradar (seriós, molt, però em va inspirar molta confiança). Atlanta, quin centre ginecològic vols dir? A mi em va visitar al públic...
L'altre centre que m'entra per mútua és el Llatjós. Alguna opinió?

Gràcies!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
Jurdi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dt. oct. 28, 2014 6:02 am

Hola a totes.
Jo us recomano el centre gine Manresa el Dr Santiesteve,es seriot pero per mi es un dels millors gines de la comarca.
Visita per mutua a la Clinica St Josep.
Imatge
nina81
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

EntradaAutor: nina81 » dt. oct. 28, 2014 7:07 am

Vesnà ha escrit:Bon dia! També m'interessa!!
Jo fins ara anava al centre del Carreras, Garcia i Costa. Em visitava amb el Garcia i molt contenta. Però ara vull canviar... No per motius mèdics sinó, bàsicament, per canviar d'aires, perquè he tingut tres avortaments seguits i tinc mals records d'aquelles parets. Penso que m'anirà bé canviar.
El Santisteve em va fer la morfològica del primer embaràs i em va agradar (seriós, molt, però em va inspirar molta confiança). Atlanta, quin centre ginecològic vols dir? A mi em va visitar al públic...
L'altre centre que m'entra per mútua és el Llatjós. Alguna opinió?

Gràcies!!!

Jo vaig al llatjos i em visita el Dr valls. Res dolent a dir d'ell es simpátic, directe i et fa sentir be. Tot i aixi companyes de feina meves o les meves germanes mateix es visiten al mateix centre amb algún altre metge i tb estan contentes. Aixo si les recepcionistes no son gens simpatiques...una miqueta bordes.
Imatge
ona29

EntradaAutor: ona29 » dt. oct. 28, 2014 9:56 am

Nina81...jo sóc igual d´indecisa que tú o més jiji...i és que és un rotllo això d´estar entre dues ciutats. Ja fa un parell d´anys que visc a Manresa però com que acostumo a baixar a Bcn cada setmana ( no puc estar lluny de la meva família ) fins ara a tots el metges encara hi anava allà. Però clar,pensant en el futur, l´embaràs, que em pugui acompanyar la meva parella, etc...crec que és més práctic tenir el ginecòleg aquí.

Ja vaig estar veient que moltes noies, tot i anar pel gine privat i a la clínica, a l´hora del part prefereixen Sant Joan de Déu perquè està molt més preparat, tant per la mare com pel nadó ( per si hi ha problemes ). Lo ideal haguera estat que m´entrés per Mutua GineManresa a la Clínica, que a més la tinc al costadet de casa, però ho vaig preguntar i no m´entra sniff sniff...únicament els que he comentat més amunt.

Vesnà així tu anaves amb el Dr Garcia i també el recomanes...aisss quins dubtes!! De la Llatjòs vaig llegir que recomenaven a la Dr Grané, que era una noia jove però molt competent i amable.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::