MACA ANDINA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

MACA ANDINA

EntradaAutor: Isabel » dc. nov. 14, 2007 1:03 pm

Hola nines¡¡¡
Em sembla que no hi ha cap post en le que parlem dels beneficis de la Maca Andina.
Un dia vaig llegir que aquest tubercul era bonissim tant per millorar la qualitat i cantitat dels espermatozoos aixi com la qualitat dels ovuls. Amés, prepara el uter per poder rebre el ovul fecundat i aconseguir un bon implant d'aquest.
Algú n'ha pres? em podria dir com li ha anat?
Tan el meu home com jo el començarem a prendre avui mateix. Ell no te problema amb els espermas, pero com que també va be pel estress (desde que estem buscant en te molt) penso que no l'hi fara cap mal. Jo tinc anovulació, ja ho tinc controlat amb pastilles(omifin) pero creec que una ajuda extra no vindrá malament.
Igual m'equivoco, pero hi he possat molta fe en aquest turbercol. Ja aniré explixant. Petons a totes i no oblideu: si en preneu o en sabeu d'algu que n'hagi pres, expliqueu l'experiencia.

Petonets
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dc. nov. 14, 2007 2:38 pm

El meu home ho va prendre, pero no se si sap que el efecte es amb retad tarda 3 mesos (en els homes) ja que els ..::·· es fan per que siguin efectius d'aqui a 3 mesos no son a demanda (jo em pensava que si), si que hi ha un post en sembla que es diu ajuds naturals, i parlamen tambe de la damiana que era la que jo vaig prendre, pero pot ser avortiva i jo me la prenia fins el dia que pensava que ovulava.
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::