A les que teniu 3 fills una mica crescuts, dubtes?!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Ganga
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

A les que teniu 3 fills una mica crescuts, dubtes?!

EntradaAutor: Ganga » dl. nov. 10, 2014 3:18 pm

Doncs a principis de l'any vinent el meu segon solet farà 2 anys. A mi sempre m'ha agradat poder augmentar la família fina a tres fills i en tinc ganes. Els dubtes però em tiren enrere...si és veritat que de 2 a 3 hi ha un gran canvi d'estabilitat a la família? es nota molt econòmicament? . Suposo que "el desordre" es com quan arriba un segon, no? que fins els 2 anyets no comencen a jugar junts i tal...o el desequilibri dura més?
estic cagadeta però en el fons en tinc ganes...no sé.
La meva parella no diu ni si, ni no..però clar sense ajudes familiars..dificulta molt la logística...
Moltes gràcies per les experiències!!
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
nona
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: A les que teniu 3 fills una mica crescuts, dubtes?!

EntradaAutor: nona » dt. nov. 11, 2014 12:08 pm

Ganga doncs jo estic com tu!!! la meva petita farà dos anys al febrer, i jo sempre havia volgut tenir tres fills. Ara tot són dubtes... em sap greu no poder estar tant per les meves princeses i sé que no els hi podré dedicar el mateix temps si en tinc un altre, em fa por que econòmicament no ens sortim, que tornar a començar amb un bebè a casa ho desestabilitzi tot ara que ho tornem a tenir una mica encarrilat.... però es que sento que si no en tinc cap més, es com si em faltés alguna cosa... i mira que amb les dues nenes no parem!!
Jo tinc ajuda dels meus pares que viuen molt aprop... però tampoc vull que tinguin cap obligació, vull que disfrutin ells...

En fin que entenc els teus dubtes... A veure si les trimamis ens responen!!
Imatge

Imatge
daniela3
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

EntradaAutor: daniela3 » dc. nov. 12, 2014 10:23 am

Noies, les trimamis i futures estem aquí viewtopic.php?f=5&t=20051&start=1360 neu:-D
Sereu molt benvingudes :ok:
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

EntradaAutor: Embarassada » dc. nov. 12, 2014 10:53 am

Nona, Ganga, jo estava com vosaltres fa un parell de mesos! I vaig anar a parar al post de les trimamis que us ha passat la daniela3 i em vaig acabar animant! Ara fa un mes que el meu home i jo busquem la tercera panxa. De vegades encara dubtem (anem tan cansats...), però la veritat és que ens fa molta il·lusió.
Nona, m'ha fet gràcia perquè tu i jo gairebé ho hem fet igual: la meva nena farà 5 anys al desembre, i el nen 2 anys al febrer! >.-<:
Ganga
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Ganga » dc. nov. 12, 2014 9:50 pm

Doncs els meus són un pèl més xics. El gran ha fet 3 anys a l'agost i el petit té 20 mesos. Se'n porten 19! per això deia esperar mínim a que el segon faci 2 anys perquè se'n portin almenys 3 amb el tercer!!
Però porto molt cacau mental..la veritat.. :-o00m

Aixx m'he deixat de dir que amb el primer i amb el segon no vaig dubtar gens que els volia anar a buscar i clar amb el tercer no sé perquè però estem més indecisos.. llavors no sé si vol dir que millor que no...però clar..si no en tinguéssim ganes tampoc ens ho pensaríem no..directament ja no donaríem voltes a un tercer..veieu?¿ un cacao mental...jijiji ?-)
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dj. nov. 13, 2014 4:59 am

Ganga aixo que dius que vas tenir-ho clar amb el primer i el segon i ara dubtes pel tercer penso que es mes per "por a anar en contra de la societat" perque la tonica i lo mes normal es tenir dos fills. I si vols tres ja ets un bitxo raro i a sobre t'has de justificar. En fin....aixi anem xD
nona
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

EntradaAutor: nona » dj. nov. 13, 2014 1:12 pm

Noies veig que estem totes iguals!!!
Embarassada doncs si anem casi igual! però tu ja t'hi has posat i jo encara no m'he decidit...
Teniu raó amb lo que anem en contra de la meva societat... jo algun dia he insinuat això d'un tercer als meus pares i s'han posat les mans al cap!!!!
Seguirem donant-li voltes.. però ajuda saber que no som un "bitxo raro" :ok:
Imatge

Imatge
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

EntradaAutor: carlotayeric » dj. nov. 13, 2014 2:00 pm

Nosotros nos hemos puesto ya a buscar el tercero!!!
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::