Com saber la data d'ovulacio?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Com saber la data d'ovulacio?

EntradaAutor: petitajo » ds. nov. 15, 2014 9:35 am

Hola!
No se si aquest fil esta obert o no, no l'he trobat i tinc un dubte q de segur q em sabeu respondre.

Jo havia tingut sempre cicles de 28 dies, era bastant regular, al juny em van fer una cesaria i a hores d'ara encara tinc la regla descontrolada, per dir q nomes n'he tingut dues desde llavors i q encara estic esperant la "visita" desde el 7 d'octubre.

La pregunta es, se'm tornara a controlar els cicles o si mes no com puc controlar els dies d'ovulacio?
Imatge

Imatge
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Com saber la data d'ovulacio?

EntradaAutor: la_rodri » ds. nov. 15, 2014 12:17 pm

Generalment despres de l'embaraç i sobre tot si fas LM la regla li costa ajustar-se, pero ho acaba fent! El millor per saber quan ovules son els tests d'ovulacio o mirant la temperatura. La diferencia es que amb els TE quan surt possitiu es que en 24-48 hores ovules i la temperatura puja just quan has ovulat!
Pasat pel post de Buscant un embaraç-Grafiqueres, que allà t'explicaran super bé!
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » ds. nov. 15, 2014 1:38 pm

petitajo estigues tranquil-la, és molt aviat encara.

Jo vaig tenir una cessària i la regla va trigar bastant, però un cop va venir bé. I continuo tan regular com abans de l´embaràs (el meu fill ara ja té 2a).
Diria que el tipus de part no afecta en el que triga la regla en venir. Cada dona és un món.
En principi la LM fa que trigui més però també tinc una amiga amb LME a qui li va venir als 2m.
Paciència.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dj. des. 04, 2014 7:26 pm

Hola a totes!! x*x*x

Encara no havia escrit en aquest apartat, estic aqui d'estrangis perquè encara no busco embaràs, però estic vivint de prop un d'una amiga i m'ha possat al corrent d'apps per calcular la teva ovulació.

Per fer la conya, vaig provar el Fertility Friend i la veritat que no m'entero de res ?-) Està en anglès i no pillava ni papa :r) Alguna coneix alguna altre app que sigui en el nostre idioma? I que sigui més o menys fiable, clar!!!

He de dir que vaig flipar, no tenia ni idea, jo pensava que s'ovulava el dia 14 del cicle ?-) és a dir, a la meitat del cicle. I és abans. Quina empanada sóc :-D

Gràcies!!!
Imatge Imatge
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

EntradaAutor: Mum15 » dj. des. 04, 2014 7:52 pm

Noies podeu comprar test d'ovulació així tindreu una idea del dia que ovuleu
Imatge
sergem
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

EntradaAutor: sergem » dv. des. 05, 2014 12:12 pm

Náyade, jo utilitzo l'app de "Mi calendario" la icone es un libre rosa amb una floreta. Pots anotar les tevés regles i ella mateixa et fa la semana d'ovulacio i el dia exacte.
A més tb pots anotar els simptomes que tens per controlar si sempre son els mateixos o no. Jo per exemple solo tenir mal de cap a la semana avans o inclu un dia abans i em serveix per intentar descubrir si ve la regla o no.
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dv. des. 05, 2014 3:31 pm

sergem ha escrit:Náyade, jo utilitzo l'app de "Mi calendario" la icone es un libre rosa amb una floreta. Pots anotar les tevés regles i ella mateixa et fa la semana d'ovulacio i el dia exacte.
A més tb pots anotar els simptomes que tens per controlar si sempre son els mateixos o no. Jo per exemple solo tenir mal de cap a la semana avans o inclu un dia abans i em serveix per intentar descubrir si ve la regla o no.

Gràcies!!! :ok: Així també vaig controlant els meus cicles neu:-D
Imatge Imatge
Rosella Magenta
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 01, 2015 5:26 pm

EntradaAutor: Rosella Magenta » dj. gen. 01, 2015 6:13 pm

Hola!

Tenia entès que la fase lútea sempre era de 14 dies, però ara he llegit que podria no ser així. Fins ara hem fet servir el TO Clear Blue, i tot i que em sortien positius i fèiem els deures quan sortia la careta, no va donar resultat. Ara pensava en prendre'm la temperatura basal, però el meu dubte és si realment em pot donar més predicció que el TO i quina avantatge pot tenir fer-ho.

Bé, gràcies i bona entrada d'any!
anegueta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 195
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 9:45 pm

EntradaAutor: anegueta » dj. gen. 01, 2015 8:35 pm

Rosella Magenta ha escrit:Hola!

Tenia entès que la fase lútea sempre era de 14 dies, però ara he llegit que podria no ser així. Fins ara hem fet servir el TO Clear Blue, i tot i que em sortien positius i fèiem els deures quan sortia la careta, no va donar resultat. Ara pensava en prendre'm la temperatura basal, però el meu dubte és si realment em pot donar més predicció que el TO i quina avantatge pot tenir fer-ho.

Bé, gràcies i bona entrada d'any!

Hola Rosella Magenta!

Et recomano que et passis pel post de Grafiqueres. Allà, als primers posts, hi trobaràs més informació sobre els TO. Jo fa poc més d'un cicle que he començat a prendre'm la temperatura basal, i confio que em vagi bé :ok: Les més veteranes grafiqueres segur que et podran ajudar tb :p-)

Feliç 2015!
Mia84
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

EntradaAutor: Mia84 » dl. feb. 16, 2015 9:29 am

Hola a totes!!!

Per si us serveix, jo amb l'últim cicle (desembre-gener) vaig començar a fer TO perquè no em quedava embarassada i els meus cicles no són del tot regulars. Així que volia saber com eren i quan ovulava.
Doncs el meu experiment només va durar aquell cicle perquè al gener ja em vaig quedar embarassada.

Se suposa que ovulem 14 dies abans del primer dia de la regla, però això no vol dir que sigui el CD14 perquè depen de la durada de cada cicle. En general es compta que són de 28 dies i per tant coincideix que s'ovularia el CD14 però jo tinc cicles de 30-32 dies així que ovularia el CD16 o CD17.

Per cert, jo feia servir la app OvuView, el símbol és una rodona de colors. Pots anar indicant quan et ve la regla, quins símptomes tens i si fas to també ho pots anotar, sinó, ella mateixa fa els càlculs. Desprès pots passar a roda d'embaràs.

Espero haver ajudat!!!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Nidshi
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 10:14 am

EntradaAutor: Nidshi » dl. feb. 16, 2015 9:51 am

Per la meva experiència personal, jo us recomano a totes les que no en feu que feu TO. Jo vaig esperar-me 6 mesos a fer-ne servir, per por de que això em fes obsessionar més, però aquest mes ho he començat i me n'he adonat que ovulo un altre dia del que jo pensava i que havia estat fent malament la SW durant tot aquest temps. Per amazon podeu trobar els proMatris One Step Ovulation Test Urine Strip, 20 valen 7€ aprox. i hi ha altres combinacions de compra que van també amb alguns TE. A mi m'han anat bé, perquè si aneu a la farmàcia us clavaran 30€ per 7 TO.

També n'hi ha d'altres que fan lo de les tempes, jo encara no, amb això sí que tinc por d'obsessionar-me mes si ho faig.
sergem
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

EntradaAutor: sergem » dl. feb. 16, 2015 10:24 am

Jo avui començo amb TO aviam que tal va la cosa...
Mia84
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

EntradaAutor: Mia84 » dl. feb. 16, 2015 1:17 pm

Nidshi ha escrit:Per la meva experiència personal, jo us recomano a totes les que no en feu que feu TO. Jo vaig esperar-me 6 mesos a fer-ne servir, per por de que això em fes obsessionar més, però aquest mes ho he començat i me n'he adonat que ovulo un altre dia del que jo pensava i que havia estat fent malament la SW durant tot aquest temps. Per amazon podeu trobar els proMatris One Step Ovulation Test Urine Strip, 20 valen 7€ aprox. i hi ha altres combinacions de compra que van també amb alguns TE. A mi m'han anat bé, perquè si aneu a la farmàcia us clavaran 30€ per 7 TO.

També n'hi ha d'altres que fan lo de les tempes, jo encara no, amb això sí que tinc por d'obsessionar-me mes si ho faig.

Són els que jo he fet servir! La tempe no l'he mesurat perquè em desperto per la nit a diferents hores i era un cacau, però les que ho fan els hi relaciona tot! Jo ja us dic, un mes amb TO i panxu!

Sort a totes!!!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::