Algú amb pòlip endometrial????

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
daniela
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

Algú amb pòlip endometrial????

EntradaAutor: daniela » dv. nov. 16, 2007 11:20 am

Hola noies,
Ahir vaig fer-me la histerisalpingosonografia.
Com us vaig comentar en l'altre post és com la histerisalpingografia però en comptes de fer-la amb raigs x la fan amb ecografia transvaginal, pel que és molt menys agresiva.

No em van fer gens de mal. És molesta, això si, però no dolorosa. (sents una mica de mal d'ovaris, com quan estàs amb la regla, però ja està)

Allà mateix em van dir que tinc les trompes perfectament permeables. :ok: , però.....tinc un pòlip a l'endometri! :ufs:

Segons la doctora que em va fer la prova, és un pòlip petit i no m'impedeix l'embaràs. Però he esat llegint coses en altres fòrums i veig que tothom se'l treu, perquè segons en quins casos sí que produeix esterilitat....La setmana vinent tinc hora amb la meva ginecòloga, a veure si ella em diu que me'l tregui o no...

No estic preocupada perque en cas d'haverme'l de treure es veu que es fa amb una intervenció molt senzilla i ja està. em preocupa més el fet de que no em quedi embarassada per això, que triguin molt en treureme'l, i després haver d'esperar molts mesos per seguir la búsqueda...

Per altra banda el meu marit està bé de bitxets, jo estic bé de l'analítica hormonal i de les trompes, i purtem 1 any buscant i res! Així que jo penso que és probable que el problema sigui aquest pòlip (tot i que la ecògrafa m'ha dit que no té per què) ja que és l'unic "fallo" que ens han trobat.

M'agradaria saber si algú d'aquí ha tingut pòlips, si s'ha quedat embarassada amb ells, si li han tret abans de buscar embaràs, i quan heu trigat en posar-vos de nou a la búsqueda....

Gràcies noies!
Elidé
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dv. nov. 16, 2007 11:25 am

Ho sento Daniela, no et puc ajudar gens... Però m'alegra moltíssim que tot hagi sortit bé i que no et fessin mal durant la prova :ok: Ara a veure què us diu la ginecòloga...
dreilha
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dv. nov. 16, 2007 11:56 am

Ostres Daniela, jo tampoc et puc ajudar, no en tinc ni idea.
A veure si algú ho sap...
Imatge
Imatge
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dv. nov. 16, 2007 2:50 pm

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 1:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Marta_fp
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dv. nov. 16, 2007 3:39 pm

Hola Daniela,

Jo només et puc dir que ma germana tenia un pòlip molt gros que li provocava regles irregulars. Ella llavors no intentava quedar-se embarassada, perquè com que és lesbi, es volia fer una inseminació. Un dia dutxant-se li va caure el pòlip i al cap de poc va començar a inseminar-se. Ara està embarassada.
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dv. nov. 16, 2007 4:08 pm

Carai! No havia sentit mail parlar d'això! i també m'interessa molt! tot i que a mi no m'han dit que ho tingui, totes les proves ens surten bé i fa 14 mesos que busquem. Pot ser que no m'hagin fet cap prova per detectar-m'ho?
Podràs preguntar Daniela al metge si això t'ho haguéssin detectar igual amb una histero que no fos per raig x, que és la que em van fer a mi?

Moltes gràcies i a veure si algu ens pot donar més info!
Imatge
daniela

EntradaAutor: daniela » dv. nov. 16, 2007 7:16 pm

socpetitona ha escrit:Carai! No havia sentit mail parlar d'això! i també m'interessa molt! tot i que a mi no m'han dit que ho tingui, totes les proves ens surten bé i fa 14 mesos que busquem. Pot ser que no m'hagin fet cap prova per detectar-m'ho?
Podràs preguntar Daniela al metge si això t'ho haguéssin detectar igual amb una histero que no fos per raig x, que és la que em van fer a mi?

Moltes gràcies i a veure si algu ens pot donar més info!

Ja ho preguntaré, pq a mi fa 1 any (al començar a buscar embaràs) em van fer una eco normal i no em van veure res (també pot ser que llavors no el tingués). El pòlip és com una berrugueta a l'endometri, que es veu que segons on està col.locat si impedeix l'embaràs en el sentit en que no deixa que l'embrió anidi.

El dijous 22 resoldré els meus dubtes, i si me'l trec o no. A vegades penso que li dono massa voltes, pq la ecògrafa no li va donar gens d'importància: "és petit i no t'impedeix quedar-te embaraçada"

De totes maneres, jo crec socpetitona, que si tu en tinguéssis ja t'ho haguessin vist, home.

Ja us explicaré dijous vinent!
laucob

EntradaAutor: laucob » ds. nov. 17, 2007 6:48 am

c
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 1:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
laucob

EntradaAutor: laucob » ds. nov. 17, 2007 6:52 am

d
daniela

EntradaAutor: daniela » ds. nov. 17, 2007 12:32 pm

gràcies per xplicar la teva experiència, laucob.

Jo no he tingut mai pèrdues entre cicle (és el primer que em va preguntar la doctora), suposo que sdeu ser pq és petitet.

A veure que em diu la gine. Jo casi preferiria treureme'l, però em fa pal haver de parar la búsqueda del bebé.... ?-)
laucob

EntradaAutor: laucob » ds. nov. 17, 2007 5:19 pm

f
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 11, 2008 9:33 pm

buscant al google sempre acabo petant al socpetit!!! :-D

a veure resulta que tinc un polip endometrial jo també... encara no he parlat amb el gine, però a l'informe hi posa que ocupa tota la cavitat uterina :ufs:

ara... que te picarols que amb la de ecos que m'han fet no l'hagin vist abans no? me l'han vist en la histerosalpingografia, i ara estic pendent de demanar hora amb el gine perque m'expiqui els resultats.

I res, buscava a veure si això pot ser causa d'infertilitat, i pel que veig sí que pot ser-ho, o sigui que espero que me'l treguin i apa! :ok:
Pukeko
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dl. ago. 11, 2008 9:39 pm

Caram ., quina mala llet!!!!!

Buenu, com a mínim si ja saps què hi ha, ja podeu començar a buscar solucions.

Molts ànims guapa!!!!!
Elidé
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dl. ago. 11, 2008 9:42 pm

No pateixis ., que això se soluciona ràpidament! A mi me'n van treure un de gran i altres en formació a finals de maig i no em va fer gens de mal :ok: I per cert, tampoc no es veia a totes les ecos... :ufs:
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dt. ago. 12, 2008 4:48 pm

Gàrgola estigues tranquila!!!! segur que te'l treuran hi podràs tenir els gargolitos que tan desitges!!! ànims i un petó!!! :love: :love: :love:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 12, 2008 4:56 pm

gracies reines meves!!! :love: :love: :love:
la resta de proves surten perfectes, aixi que espero que sigui això el que ens està tocant la pera i un cop tret pim pam fuera gargolito al canto!!! >.-<:
m&m
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 2:29 am
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: m&m » dt. ago. 12, 2008 6:07 pm

Segur que sí, .!!
Apa doncs, fora el pòlip i pim pam gargolito o gargolita!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 13, 2008 8:17 am

he trobat aquest article força interessant que parla del tema

http://gineendoscopia.blogspot.com/2007 ... zo-en.html
m&m
Entrades: 923
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 2:29 am
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: m&m » dc. ago. 13, 2008 8:41 am

Molt interessant! Gràcies .!!
Està bé anar-se informant i saber que hi ha aquests factors que poden ser els causants de la infertilitat. D'aquí a no res nosaltres ens farem proves i a veure què. Aneu a saber si jo en tinc un d'aquests. En fi, ja es veurà!!

Petons!
idea
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 1:01 am

EntradaAutor: idea » dj. ago. 28, 2008 7:14 pm

Hola noies,

A mi, aquest agost també m'han detectat un "pòlip endomentrial posterior". Així que a treure'l quan abans millor!!
Algú sap si un cop tret hi ha algun temps d'espera per tornar a buscar o l'endamà ja podem anar a fer diana altra vegada?

Gràcies i ànims a totes.
Buscant des de l'abril de 2007
Jo 34 anys ok - Ell 38 anys astenozoospermia
Maig 2009 - 1a FIV-ICSI, cancelada per baixa resposta, només 4 folis
Juliol 2009 - 2a FIV-ICSI, negativa
Novembre 2009 - No arribem a la transfer de congelats, els dos únics que tenim no sobreviuen la descongelació... s'ha acabat.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::