Families nombroses

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Betth
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

Families nombroses

EntradaAutor: Betth » ds. gen. 03, 2015 7:47 am

Hola!

M'agradaria tenir opinions de families nombroses, en relació a despeses i si compensen els descomptes i ajudes que es reben.
Gràcies
Imatge
Imatge
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Families nombroses

EntradaAutor: marta9 » dg. gen. 04, 2015 1:01 pm

Home, econòmicament no compenses ni els bolquers del primer mes! Les ajudes són poques i poc útils: tipus descomptes a la Renfe, o algunes promocions en segons quins supermercats... Els descomptes més útils, al meu parer, són en educació: A casa tots anem a l,escola de música, que és car, i ara em surt al 50%. El meu home fa el doctorat a la UAB i des que som família nombrosa paga força menys.

Econòmicament no compensa, però trobo que tampoc és molt pitjor que si tens dos criatures. I si us fa il.lusió tireu endavant, que per la resta és una canya!
Imatge
Imatge
Imatge
Embarassada
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

EntradaAutor: Embarassada » dt. gen. 06, 2015 7:12 am

Hola noies!
Nosaltres estem buscant el tercer fill. Vam dubtar una mica pel tema econòmic... Però al final hem decidit tirar endavant, ja ens espavilarem! Marta9, m'ha agradat llegir que tampoc no hi ha tanta diferència entre 2 i 3 criatures! :ok:
Nosaltres tenim la sort que vivim a un poble i a casa hi ha espai de sobres. A més, ara ja tenim de tot (cotxets, trones, roba...), anem a escola pública i a la Seguretat Social, i tema menjar sempre es pot fer de més i de menys. Tema d'extraescolars, oci, vacances... Si no podem, doncs ens quedarem a casa ben feliços. No volem renunciar a ser un més, o sigui que suposo que ja en sortirem!
Betth, et convido a venir al post de "Un tercer fill". No està gaire actiu, però trobaràs una pila de casos similars al nostre... A veure si també us animeu a anar a buscar el tercer!
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » ds. gen. 10, 2015 6:52 pm

Hola!
en aquest post teniu un recull d'avantatges i decsomptes amb el carnet.
viewtopic.php?f=90&t=39846
jo en el meu cas que vivim en una illa amb els bitllets d'avió tenim decsompte, i també força important amb l'IBI o impostos varis de l'ajuntament vostre on us informaran.
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Betth
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

EntradaAutor: Betth » dj. gen. 15, 2015 2:46 pm

Gràcies noies!!
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat