Quan el segon no arriba...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mafi
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dl. feb. 28, 2011 11:06 am

Quan el segon no arriba...

EntradaAutor: mafi » dl. gen. 12, 2015 4:49 pm

Bona tarda,

Aquest es el quart mes que busquem el germanet. Els dos primers cicles els vaig portar bé però aquesta warry m'ha afectat molt i es que els meus altres dos embarassos (un no va arribar a nèixer) van ser a la primera. Per més colmo en les últimes 2 setmanes 4 amigues han anunciat el seu embaràs. Ja m'alegro per elles però jo cada vegada estic més desesperada. Alguna ha tingut dificultats a l'hora de quedar-se embarassada del segon fill/a?

Gràcies
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
noe80
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 8:33 am

Re: Quan el segon no arriba...

EntradaAutor: noe80 » dl. gen. 12, 2015 5:03 pm

Hola Mafi, no estàs sola en absolut, pel que he anat llegint i pel meu cas en particular veig que per desgracia es mes comu del que ens pensem....

Hi ha alguns posts que en parlen, però pensa que 4 mesos encara no es per "preocupar-se", no es pot considerar ni que hi hagi cap problema, es dur, pero es aixi... Aixi que a intentar-ho amb mes ganes jejej Pero tu tranquila que en res tindras la teva panxulina segur i podreu donar-li un germanet/a a la vostra peque

Se molt be per experiencia el que se sent, jo m'hi vaig quedar a la primera amb la meva nena, pero amb el segon ja portem 3 anys de busqueda i començant amb RA, aixi que ja veus... Son coses que sembla que no ouguin passar, pero ja et dic que es mes comu del que ens pensem...

Pero anima't, ja veuras que en res ho aconseguiras!!

Pel que dius de les teves amigues que anuncien embarassos, a mi em passava el mateix, en tot aquest temps m'ha passat alguns cops, i si, me n'alegro, pero es impossible no pensar "i jo pq no"?

Anims, i espero llegir ben aviat que has aconseguit la panxu!!!
Imatge
MarionCole
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

EntradaAutor: MarionCole » dl. gen. 12, 2015 8:25 pm

Aquí una altra que tal. La nena va ser un "accident" com qui diu. I el segon ens va costar més d'un any, per culpa dels cicles irregulars. Jo tbe em pensava que això no passava.

En el meu cas, el fet de tenir ja una nena va fer que ho portés molt bé. Quan feia un any que buscavem, amb el meu home vam quedar que no faríem reproducció assistida ni res de res, perquè ens semblava que els arbres no ens deixarien veure el bosc, i que ens obsessionaríem amb això, hi deixaríem els quartos i no podríem gaudir de la nena. I patapam, va aparèixer el nen.

A part de tot, a mi em sembla que quatre mesos no són res i tu, havent tingut una nena, hi ha moltissimes coses de salut que pots descartar. A mi,potser per ignorancia, aixo em donava molta tranquil.litat. Ànims!!
mafi
Entrades: 308
Membre des de: dl. feb. 28, 2011 11:06 am

EntradaAutor: mafi » dl. gen. 12, 2015 9:35 pm

Moltes gràcies per les respostes,

Avui m'ha vingut un baixón important quan m'han dit dues embarassades més i una tercera ja ens ha dit que portava un nen. A tot això li sumo que la meva nena cada dia em pregunta si tinc un bebé a la panxa i al dir-li que no s'enfada i em pregunta que perquè no... Suposo que 4 mesos son poc. He parlat amb el meu ginecoleg i m'ha dit que fins l'any no sol fer proves però que si vull me les envia abans i així anirem adelantant feina. Potser si en un mes o dos no ens hem quedat si que aniré a fer-me les proves.

Moltes gràcies a les 2.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Aly84
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dt. gen. 13, 2015 7:03 am

Bon dia mafi!

Molts ànims! A Nosaltres també se'ns està fent esperar el segon.... El primer embaras va ser a la tercera, ara la nostra nena té 2 anys i 8 mesos. Des de que va complir els 18 mesos, Ja ens vam llençar a la cerca, però molt complicat amb la lactància la regla no havia retornat.... Un munt de TO i tots negatius.... Però tot i així Nosaltres ho intentavem Igualment... El settembre va venir la primera regla.... Però la següent no va apareixer fins desembre.... Aixi que immagina't quanta irregularitat.... Ara estic amb fase desespero.... "tornarà aquesta setmana la regla regular? O tornará a saltar-se algun mes?".....

Jo procurò disfrutar de la nena i no capficar-me... Pero si que quan Anem el parc i veig "escenes de germans" si que penso: "i Nosaltres quan?" I em presiono una mica.... Despres procurò pensar en les coses positives de que es portin + de 3 anys...

I sí, també tinc altibaixos.... Pero sempre acabo pensant que almenys Ja he aconseguit un embaràs! + feixuc seria Encara estar a la cerca i espera d'un primer...

Segur que a totes ens arriba, l'atzar i el destí son molt capritxosos!

Molts ànims!
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dt. gen. 13, 2015 8:47 am

hola bonica...
a mi el segon va trigar més de 3 anys en arribar... 2.5 mig sense res, vull dir sense proteccions ni res i no arribava... finalment vam haver de buscar ajuda al ginecòleg, pq el primer va ser amb omifin, i aquest primer ovusitol 6 mesos i res.... i després 4 intents d'omifin i a l'últim... patam! Em vaig quedar de la nena, però el meu nen i ella es porten 5 anys i mig... m'hagués agradat que no fos tant, però mira no arribava... i ara gaudeixo moooolt amb els dos pq el gran m'ajuda MOLT.
ànims!!!!! que 4 mesos no és res! :ok:
Imatge
Imatge
nmir
Entrades: 100
Membre des de: dj. maig 24, 2012 3:23 pm

EntradaAutor: nmir » dl. gen. 19, 2015 11:15 am

Hala Mafi!
Segur que ben aviat arribarà.
Quedar-se embarassada requereix el seu temps i 4 mesos no és molt. es pot estar un any provant i res, i quan et relaxes, deixes de pensar-hi t'hi quedes.

Nosaltres volíem que el primer i el segon es portessin poc temps, però va costar molt quedar-me de nou, i per mala fortuna vaig patir un avortament.
El que tenia clar és que ja havia passat un embaràs i havia pogut tenir un fill, per tant el meu cos funcionava perfectament i ni jo ni el meu company no teníem cap problema.Finalment m'he quedat de nou, ara estic de 25 setmanes i es portaran uns 4 anys amb el germà gran, potser més del que voldríem però molt contents perquè tindrem un nou fill.

Clar que fa mal quan al teu voltant no pares de trobar-te amb embarassades mentre et preguntes perquè tu no, però pensa que si has pogut tenir un fill res no impedeix que pugis quedar-te embarassada de nou i que tot vagi perfecte.
Segur que en no gaire temps ens escriuràs dient-nos que t'has fet la prova i tens un positiu. :-())
ele83
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 4:17 pm

EntradaAutor: ele83 » dv. maig 22, 2015 9:21 pm

Hola!
Nosaltres també estem en la recerca del 2n fill...i comença a desesperar el tema. Sé que encara és massa aviat per preocupar-se, però no puc evitar començar a donar voltes al tema...De la meva filla, que ara té gairebé 3 anys i mig em vaig quedar embarassada a la 1a, casi per accident, i provant-ho una mica per que si,a veure que passa...i mira, no va costar gens! Però ara estem en la cerca del 2n...i portem ja 5 mesos i res...i cada cop que ve la warry és una depressió... A més, una de les meves millors amigues està embarassada, i cada cop que la veig...en fi, m'alegro per ella, però no puc evitar pensar en què jo no aconsegeuixo la panxeta desitjada!
Veig que no sóc un cas "raro", i que, per desgràcia, som vàries les que ens trobem en situacions així...però compartir-ho sempre ajuda!
becky
Entrades: 2
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 8:32 am

EntradaAutor: becky » dv. maig 22, 2015 10:24 pm

Hola noies.
Nosaltres tambe hem començat amb la busca del segon i crec que sera difícil ja que ni rastre de regla. Soc molt irregular i aixi la búsqueda es fa molt dificil.
Esperare un temps i anire al ginecoleg perque sabeu si en el meu cas seria recomanable prendre omifin? O nomes el.recepten per a casos d.ovaris polikistics?
A mi m.han dit que els meus ovaris no son polikistics pero em puc tirar 2-3 mesos sense regla :(
Cristineta86
:: granota
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

EntradaAutor: Cristineta86 » ds. maig 23, 2015 8:58 am

Hola a totes!!!!jo tambe estic buscant el segon en el meu cas la primera va trigar 10 mesos i ara ja portem un any i res porto 4 cicles amb omifin espero q funcioni aviat... sembla q el segon no tingui q costar gaire pero a mi es al contrari!!!a mes es el q dieu n paro de coneixer embarassos al meu voltant i q no els ha costat gens....pero esperem q aviat ens toqui a nosaltres

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::