llibre Vull ser mare
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Ei, gracies pel suggeriment!! En aquestes dates, mira, ja sabem qué demanar per Reis, no?
I parlant de llibres, una amiga m'ha deixat un llibre que es diu "Pequeños contratiempos", de Jennifer Weiner. Va de tres dones embarassades. Es veu que està be. No guanyarà el Nobel, pero es veu que passa be, i que mira, al menys et vas preparant per cosetes. A nosaltres ens encaixa més el de Vull ser mare, pero mira, jo me'l començaré a llegir ara , que me'l va passar divendres.
Ja us explicaré qué tal està!!!

I parlant de llibres, una amiga m'ha deixat un llibre que es diu "Pequeños contratiempos", de Jennifer Weiner. Va de tres dones embarassades. Es veu que està be. No guanyarà el Nobel, pero es veu que passa be, i que mira, al menys et vas preparant per cosetes. A nosaltres ens encaixa més el de Vull ser mare, pero mira, jo me'l començaré a llegir ara , que me'l va passar divendres.
Ja us explicaré qué tal està!!!

...
en vaig llegir un que em va agradar molt, "La estación de las siembras" de Beatriz Pérez-Aranda. I un altre... però no hi ha manera de recordar el nom...

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |