Hola de nou

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
MoniMoni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 4:16 pm
Ubicació: Barcelonès

EntradaAutor: MoniMoni » dl. nov. 26, 2007 2:35 pm

Hola, Pitufa2!!!

Molts ànims, guapa!....suposo que és normal que passi, perquè van passant els mesos i et desesperes.........has d'intentar ser possitiva :ok: :ok:

Petonets!!
Imatge
Elidé
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dl. nov. 26, 2007 2:57 pm

Hola pitufa2!!

Jo porto 9 mesos buscant i tinc tantes ganes de ser mare com el primer dia, però la veritat és que cada cop tinc menys esperances que l'embaràs sigui natural...

No t'ofenguis, però trobo que en el teu missatge hi ha una frase molt preocupant: "Tinc un historial d'anorèxia i bulimia, i la veritat és que fins fa poc no m'importava portar-me bé amb el tema del menjar, però des que he perdut la il.lusió ja no faig cap esforç".

Amb embaràs o sense, no pots perdre allò que segurament tant t'ha costat de conquerir, LA TEVA SALUT. Jo sóc una persona que té el costum de fer pactes interns ("si passa això, faré allò..."), però en aquest cas no pots aplicar-ho: Has de menjar bé i prou. No conec la teva història amb detalls, però si tornes enrere et faràs mal a tu i faràs patir els qui t'envolten. I quant a les possibilitats d'embaràs, l'únic que aconseguiràs és que es redueixin perquè els teus cicles seran més irregulars encara... De veritat, HAS DE CONTINUAR ESFORÇANT-TE.

Si et plau, perdona si m'he alarmat sense motiu i m'he posat on no em demanen, però és que amb aquestes qüestions no s'hi pot jugar... No t'exigeixis ni et pressionis tant a tu mateixa, estic segura que, si tu i la teva parella us estimeu, la unió amb els seus fills s'anirà consolidant per si sola, les coses les has de fer perquè en tens ganes i prou :ok:

Ànims i endavant (com va dir algú, enrere mai, ni tan sols per agafar impuls). :-)
anabelen2007
:: dragona
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dl. nov. 26, 2007 3:14 pm

HOLA PITUFA 2...
A VEURE SI US PLAU NO TÓFENGUIS DÁQUESTA MANERA AMB LA ELIDE, LÚNIC QUE HA INTENTAT ES DONAR-TE ANIMS ! :ok:
PARTICULARMENT SENTO QUE HAGIS PATIT AQUESTA MALALTIA QUE ESTIC AMB TU QUE ES MES PSIQUICA QUE ALTRE COSA...PERO LA ELIDE TÉ MOLTA RAÓ.....PRIMER ETS TU, LA TEVA SALUT I AUQN ESTIGUIS BÉ LLAVOSR ESTARAS BÉ PER BUSCAR EMBARAÇ...DE TOTS ES SABUT QUE LA ANOREXIA PROVOCA TRANSTORNS A LA MENSTRUACIÓ......
AQUEST ES UN TEMA MOLT DELICAT...HELFA NO TÓFENGUIS ...ESTEM AQUI PER AJUDAR-TE....
ImatgeImatge
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dl. nov. 26, 2007 3:16 pm

Em sap greu que t'ho hagis pres així... No recordo haver escrit la paraula dret en el meu missatge, no sé on ho l'has vista... És cert, no he patit anorèxia ni bulímia, però he conegut un cas bastant proper i he llegit molt sobre aquest tema, això t'ho puc assegurar. Sé també que és una malaltia mental... No he escrit amb ànim d'atacar-te ni de fer-te sentir malament, només volia ajudar-te perquè he llegit les teves paraules amb alarma. És evident que tu tampoc no em coneixes a mi...
anabelen2007

EntradaAutor: anabelen2007 » dl. nov. 26, 2007 3:21 pm

MARE MEVAAAAAA...PERO SI AQUEST FORO DESTACA ES PRECISAMENT PEL RECOLÇAMENT QUE ENS FEM LES UNES A LES ALTRES I EL BON ROTLLO...
PITUFA2...ANIMS QUE TOT TÉ SOLUCIO EN AQUESTA VIDA MENYS JA SABEM EL QUÉ...OK?
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. nov. 26, 2007 3:29 pm

Hola pitufa2,

Crec que l'Elide només s'ha preocupat per tu, animant-te a no deixar de cuidar-te... no sé què hi pot haver en el seu missatge d'ofensiu, crec que l'has entès malament del tot... Ningú t'ha jutjat ni t'ha criticat ni res del que estàs dient: només t'ha animat a cuidar-te, passi el que passi amb el teu embaràs (crec que és la cosa més benintencionada del món desitjar això a algú). Si això t'ofen, què esperaves que et diguéssim?

Espero que s'aclareixi tot i també que tornis a animar-te a tenir fills, crec que és una de les coses més boniques que ens pot passar en aquesta vida, i en aquest foro estem totes (i tots) units per aquest desig. No hi ha mala fe!!! :ok:
m&m
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 2:29 am
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: m&m » dl. nov. 26, 2007 3:33 pm

Va mosses! Bon rotllo. Totes estem buscant el mateix i tots els comentaris van dirigits a aquest fi!. Que l'esperit del Socpetit continui essent el que era! Vinga!
Petons
m&m
Entrades: 923
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 2:29 am
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: m&m » dl. nov. 26, 2007 4:08 pm

No passa res, pitufa2. Tothom pot tenir un mal dia o mala temporada. El sol surt cada dia (encara que no ho sembli) i cada dia es diferent. Molts ànims i endavant.
anabelen2007

EntradaAutor: anabelen2007 » dl. nov. 26, 2007 4:14 pm

NO PASSA RE PITUFA...COM TU MATEIXA HAS DIRT A UN ALTRE POST...A AQUEST FORO HI HA MOLT BON ROTLLO I ESTEM PER AJUDAR-NOS!
JA SAPS QUE PER QAULSEVOL DUBTE AQUI ENS TENS...ANIMS REINA! :content:
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. nov. 26, 2007 4:15 pm

pitufa2, no passa res!!!! sobretot amunt els ànims, que un mal dia el té tothom, lo important es aixear cap! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Elidé

EntradaAutor: Elidé » dl. nov. 26, 2007 4:27 pm

Ho sento, pitufa2... No pretenia ferir-te... Conec una noia que pateix anorèxia... Va arribar a pesar 41 kg... Era amiga d'una companya de pis i venia molt sovint a casa... En aquella època semblava molt recuperada, però ara me la trobo a vegades pel carrer i és evident que ha tornat a recaure, i em sap greu perquè és una persona intel·ligent i plena de qualitats. L'únic que volia dir-te és que no pots defallir pel que fa a la teva relació amb el menjar, encara que l'embaràs no arribi i sembli que les coses perdin sentit... Ara em fa una mica de por escriure això però volia aclarir-ho... :globus:
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dl. nov. 26, 2007 5:18 pm

ep pitufa, com anem? ja veus que aquí enviem energia a tothom!!! :ok: :ok:

i a tu també t'anirà bé, perquè si has estat prou forta per enfrontar-te a aquesta putada que t'ha tocat viure... no ho seràs claríssimament també per suportar una cerca d'embaràs, que ha de ser una fase molt maca (amb els seus moments de desesperació i mala llet, clar! ;-) )?

molta molta sort... tant de bo aviat passis al post de les embarassades guapa! >.-<:
però no ens oblidis!!!!!! :r) :r)

tu ets una altra de les valentes del sócpetit... així que ànims amunt!!! :ok: :ok: :ok:
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dl. nov. 26, 2007 9:00 pm

Pitufa2, molts ànims reina!!!! Tinc una amiga molt propera que va patir anorèxia, va estar molt malament de debò amb amenorrea i tot, però ara... ara te un nen monissim que ja té 3 anys!!!

Aquesta vida tot és possible, t'ho ben asseguro!

El vent et bufarà a favor, segur!!!!! Ara, no defalleixis, eh?? Totes, amb les nostres coses i els nostres problemes, estem buscant el mateix! jo ja vaig cap al 14è més de busqueda, i et ben asseguro que no és fàcil aguantar-se optimista i amb bon humor, però pensa que ho hem de fer per el futur cigronet que algun dia totes lluirem, okis??

Ànims guapa, i per el que vulguis, aqui estem!!
Imatge
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dt. nov. 27, 2007 6:55 am

Pitufa2;

Molta força i endevant. S'han de superar els mals moments i seguir lluitant per alló que desitegem. Vinga AMUNT :cangui: :cangui:
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::