Ovular tard...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nidshi
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 10:14 am

Ovular tard...

EntradaAutor: Nidshi » dt. feb. 10, 2015 12:28 pm

Bon dia noies,

Per primera vegada obro un post perquè estic una mica preocupada. Aquest més he fet TO i he pogut veure que ovulo tard, al CD20, els meus cicles son de 28 dies aprox. He comès l'error de posar-me a buscar pel Sant Google i com sempre hem passa quan ho faig he trobat opinions i experiències de tot tipus, però he llegit que no és bo ovular tard per quedar-se embarassada.
Alguna de vosaltres té o ha tingut una experiència similar? Tot i així, si aquest mes no hem quedo crec que aniré al ginecòleg per comentar-li, i si més no, que em pugui tranquilitzar una mica… Haig de dir que el meu marit m'ha "renyat" per buscar coses al google, jejeje!!! Que opineu?
MariaCarme
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 7:18 pm

Re: Ovular tard...

EntradaAutor: MariaCarme » dt. feb. 10, 2015 1:49 pm

Hola Nidshi.

Pel que jo se, el mes important es quants dies dura la fase lutea. Es a dir, quants dies passen entre l'ovulacio i la regla. Lo ideal es entre 12 i 14 dies. D'aquesta manera, si l'ovul es fecundat, te temps d'implantar-se i emetre el senyal (hormona hgc) de que la regla no baixi. Si la fase lutea es molt curta, el cos prepara la regla i s'ho emporta tot avall.

Si tu veus que la teva fase lutea es de 8 dies, jo si que consultaria un ginecoleg. Se que hi ha noies que han de prendre progesterona (que evita que baixi la regla abans d'hora). Aixi dona temps a l'ovul fecundat d'implantar-se.

Espero que et serveixi!
dandeta7
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 2:15 pm

EntradaAutor: dandeta7 » dt. feb. 10, 2015 2:23 pm

Ostres Nidshi estic igual que tu! Ara ho anava a posar al post de cercadores...
Abans d'ahir em vaig fer el TO i em van sortir les dues ratlletes iguals, ahir la ratlleta més fluixa i avui que m'ho he fet per fer ha sortit molt més marcada que la de control. O sigui, que avui dia CD18 estic ovulant i jo tinc cicles de 28 dies... També he començat a llegir per internet i m'he emparanoiat, més que res perquè vaig patir el bioquímic i ara no sé si potser és degut a això...
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

EntradaAutor: Mum15 » dt. feb. 10, 2015 3:13 pm

Noies jo tenia fase lutea de 9 dies i ja veieu, al primer mes ho vaig aconseguir... de totes maneres no perdeu res per preguntarho però tmpoc us capfiqueu... teniu cicles de 28 dies q es ideal
Imatge
dandeta7

EntradaAutor: dandeta7 » dt. feb. 10, 2015 3:22 pm

Moltes gràcies per la resposta Mum15, sempre és tranquil.litzador conèixer casos tan positius! :)
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dt. feb. 10, 2015 5:18 pm

Hola!
Doncs aquí una altra que fa poc va desccobrir que ovulava tard... A la primera cerca ens va quedar a la primera, però no miràvem ni ovulacions ni res, i vam tenir sort. Amb aquest segon embaràs, tot més controlat, al tercer mes de cerca vaig començar a fer TO i .... sorpresa! positiu a CD 18 i els meus cicles també són de 28. També em vaig emparanoiar, i emprenyar, és clar, per les SW mal fetes fins al moment, però bé, abans de tenir temps d'anar al gine, em vaig quedar embarassada el mes següent, també amb TO positiu a CD 18 o 19. O sigui que... per preguntar no hi perds res, però és possible!
Imatge Imatge Imatge
Nidshi

EntradaAutor: Nidshi » dt. feb. 10, 2015 6:10 pm

Ostres noies, he fet bé de preguntar, realment em quedo més tranquil·la.

Maria Carme, després de llegir el teu missatge m'he posat a comptar bé quan duraria la meva fase lútea… abans havia dit malament el meu dia d'ovulació, ha sigut en el CD19… així, si el meu cicle és d'aproximadament 28/29 dies estem parlant d'una fase lútea de 8/9 dies.

Pel que veig hi ha experiències vàries, encara no està tot perdut! I gisa, com tu també m'he enfadat molt per aquests 6 mesos sense saber-ho, a més quan començava la meva suposada "fase lútea" deixava de fer els deures per pors tontes de que no fos bo, així que imagina't, 6 mesos fent-ho pitjor impossible!

També he llegit (algú m'hauria de bloquejar el sant google) si s'ovula tard també es pot tardar més en poder confirmar l'embaràs amb un TE, i que fins i tot et pot baixar la warry igual i estar embarassada… en fi, és un embolic tot això!

En fi, aquest més és el primer de deures ben fets, a veure si hi ha sort…
tona
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

EntradaAutor: tona » dt. feb. 10, 2015 6:11 pm

Hola nidshi,
La mariacarme t'ho ha explicat molt bé. jo t anava a posar el mateix. de 12-14 dies seria lo normal de la fase lutea. pr pel q tinc entès hi ha gent q la pot tenir de 10 o 16... Varia depenent de la dona. podries fer gràfiques hi ha un post a cercadores. I hi veuries ben bé la teva fase lutea. a més elles tenen master en gràfiques i t'ho explicarien molt millor a jo. ànims i ja veuras com ben aviat arriba!!!
tona
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

EntradaAutor: tona » dt. feb. 10, 2015 6:15 pm

En el cas q dius seria una fase lutea de 9-10 dies.
jo tb ovulava tard abans del nen pr llavors tenia cicles de 30 cap amunt!!! I clar tb era una loteria encertar-la... amb la nena tenia cicles de trenta pr sempre igual aixi jo sabia q cap a dia 15-16 ovulava realment va ser molt més fàcil.
Nidshi

EntradaAutor: Nidshi » dt. feb. 10, 2015 6:20 pm

Gràcies tona!!!! Realment veig que cada dona i cada cicle és un món, que complicat és!!! M'esperaré aquesta setmana de desespero i si em baixa la warry (espero que no) demanaré hora al ginecòleg per consultar-ho tot bé.
Nina5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

EntradaAutor: Nina5 » dc. feb. 11, 2015 6:51 am

Hola noies!
aquí una altre que es va emparanoiar amb la fase lutea curta!!
els meus TO + eren CD18-o 19, i la durada dels ciclres de 29 dies.., fase lutea: 9-10 dies i llegint per internet tb vaig descobrir q no era bo per tenir panxu! LI vaig comentar al gine i a aquest mes estic amb Omifin, 5 dies i quan ja he ovulat prenc progesterona.. i si, ara ovulo el CD15, però aquest mes tinc tots els símpotmes de W així q tampoc l'he encertat!
Així q si no em quedo no és per tenir la fase lutea curta!
M'ha animat molt llegir que moltes de les q teniu tb fase lutea curta heu aconseguit panxu :-) , serà questió d'esperar a que ens arribi el moment!!
m'he proposat segur aquest lema: Fora paranoies i a fer deures més sovint!!
Apa precioses, que passeu molt bon dia!
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Nime » dc. feb. 11, 2015 9:47 am

Jo també tinc fases lútees de 9 dies. El primer embaràs va ser a la segona i el segon es podria dir que va ser a la primera per un error de càlcul ;)
Imatge
dandeta7

EntradaAutor: dandeta7 » dc. feb. 11, 2015 8:16 pm

Nidshi bonica, li he consultat això de la fase lutea al meu ginecòleg i m'ha dit que en principi no és problemàtic, però que potser quan tinguis un TE+ ho consultis per si et calgués prendre progesterona.
Una abraçada!
Jo estic a CD19 i sortia menys marcat q ahir, les dues linies bastant iguals.
Nidshi

EntradaAutor: Nidshi » dj. feb. 12, 2015 5:08 pm

Ostres dandeta, doncs em consola bastant el que em dius! Jo vaig al gine dilluns, se que em quedaré més tranquila si li ho comento, perquè veig que cada persona és diferent en això.
Mireia1977
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. des. 23, 2011 8:41 pm

EntradaAutor: Mireia1977 » dv. feb. 13, 2015 12:17 pm

Hola Nidshi

Jo també ovulo tard, cap a dia 20 del cicle i amb cicles de 26-27 dies. M'he quedat embarassada tres cops i cap m'ha costat gaire. El primer als tres cicles de cerca, el segon al priner cicle i el tercer al segon. Només un d'aquests embarassos ha acabat bé però en qualsevol cas cap dels cops n'ha costat quedar-m'hi.

Sort!
Imatge
Imatge
Nidshi

EntradaAutor: Nidshi » dv. feb. 13, 2015 12:24 pm

Gràcies per respondre, Mireia! Em consola això que em dius, això vol dir que impossible no ho és, ufff!!!! quan ja portes uns mesos buscant et comences a emparanoiar per tot… aish!!
Nidshi

EntradaAutor: Nidshi » dl. feb. 16, 2015 4:46 pm

Avui he anat al ginecòleg per comentar-li tot això de la ovulació tardana, us explico el que m'ha dit per si us serveix a les que esteu com jo.

Com us vaig dir ovulo al CD20 i em baixa la warry al CD27. Segons el meu gine m'ha explicat, ovular tard no és cap problema per si mateix, però sí que ho pot ser que baixi la warry en tant poc temps després d'ovular. M'ha receptat SEIVID sobres que és un estimulant de la ovulació, m'ha remarcat vàries vegades que no serveix per millorar la concepció, però si que per regular els cicles. M'ha dit que ho provi 3-4 mesos juntament amb TO i que si no se'm regula llavors em donaria progesterona per endarrerrir la warry, però que primer vol provar només amb SEIVID. En el cas de fer això de la progesterona, diu que prefereix abans fer-li un semiograma al Nidshio per veure que els bitxets estiguin bé i operatius.

Però sobretot, que temps al temps i que és molt aviat per preocupar-me encara.
MariaCarme
Entrades: 54
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 7:18 pm

EntradaAutor: MariaCarme » dt. feb. 17, 2015 8:08 pm

Gracies Nidshi! Has fet be d'anar al ginecoleg, aixi estas mes tranquil.la. Anims i sort en la cerca!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::