Laura Rodellar

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
LauraLauraLaura
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dl. feb. 23, 2015 5:16 pm

Laura Rodellar

EntradaAutor: LauraLauraLaura » dt. feb. 24, 2015 8:50 am

Bon dia,

Estic plantejant-me visitar-me amb la Laura Rodellar i m'agradaria que me'n donéssiu referència; m'agrada molt la idea de part respectat que porta ella a l'Hospital General.

Així mateix, m'agradaria saber si ella mateixa t'assisteix el dia del part.

Moltes gràcies a totes.

Una abraçada,

Laura
princesa_ballarina
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Laura Rodellar

EntradaAutor: princesa_ballarina » dt. feb. 24, 2015 9:51 am

Hola Laura, jo m'estic visitant amb ella (per embaras gemalar). Havia llegit el seu bloc i m'agradava com pensaba.
De moment no tinc cap queixa, em toca parir al Juny, així que fins aleshores no et podré dir si ella atén el part. Això si, un dia mentre esperaba a que m'atengués, va anar a fer una cesària, així que suposo que si hi deu ser...
Per les ecos, et recomano la Dra. Soulliman, també és molt maca.
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
LauraLauraLaura
Entrades: 26
Membre des de: dl. feb. 23, 2015 5:16 pm

EntradaAutor: LauraLauraLaura » dt. feb. 24, 2015 12:55 pm

Hola Princesa! Moltes gràcies per la teva resposta; que la teva experiència sigui positiva ja m'agrada. La veritat és que jo he conegut el seu blog fa poquet i la veritat almenys per el que hi planteja em sembla que s'adiu al plantejament que vull jo per quan estigui embarassada.

Una abraçada,

Laura
Busy_Bee
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

EntradaAutor: Busy_Bee » dc. març 04, 2015 5:02 pm

Hola LauraLauraLaura! Enhorabona per la :-()) >.-<: >.-<:

Jo vaig tenir la meva filla al HGC amb la Dra Rodellar i no tinc cap mena de queixa! Si et decantes per ella faràs una bona elecció, segur. Pel que tinc entès, ella està de guardia de dilluns a divendres, o sigui que si et poses de part entre setmana sigui l'hora que sigui t'antedrà ella. Si és en cap de setmana t'atendrà el de guàrdia. Jo vaig parir un dilluns de matinada i la van trucar i va venir.

Ara, planteja-ho a ella mateixa aviam què et diu!

Ànims amb les hores d'espera al HGC...són eternes!
Imatge

Imatge
princesa_ballarina

EntradaAutor: princesa_ballarina » dj. març 05, 2015 7:23 am

Busy_bee! Qùè bé el que expliques!
Ens pots explicar una mica la teva experiencia en el part (tipus d'habitació, si et deixaven menjar o beure, si et van ajudar en la lactancia),...
Crec que fan algún tipus de visita pel centre explicant-ho (al tercer trimestre) però m'agradaria sentir-ho d'algú que ho ha viscut, sense voler "vendre" el producte. :ok:

Imatge
Imatge
Busy_Bee

EntradaAutor: Busy_Bee » dj. març 05, 2015 4:05 pm

Aviam si recordo gaires coses! jeje

Vaig ingressar a les 2 de la matinada, estava dilatada de 2, a les 3 em van posar l'epidural i a les 5.40 va neixer la nena, o sigui que va ser un part molt ràpid i molt bo. Primer em van posar en una sala de dil·latació, no massa maca, tot sigui dit. Només recordo un mòbil allà penjat, no vaig demanar pilota ni res, per tant no sé com hauria anat si hagués sigut més exigent amb aquests aspectes.

La Laura va arribar quan ja estava amb epidural i tot, la llevadora era prou maca, i la infermera era un amor. Quan em van entrar al paritori eren elles 3, la meva parella i jo. Al néixer la peque me la van posar a sobre i només me la van apartar un segon per pesar-la allà mateix. Me la van tornar i ja no me'n vaig separar fins un parell d'hores després que se le van endur per pesar i tot.

Em van pujar a planta i de seguida va venir una infermera a informar-me de coses varies que no recordo pq eren les 6 del matí i jo estava zombie perduda. Les habitacions no son de alto standing però son amplies i jo hi vaig estar molt còmode. Els lavabos son horribles, això si. la Dutxa es queia a trossos! Ah! i feia una calor que espantava. Res de bates ni mitjons ni res.

En quant a la lactància ens van atendre diferents infermeres. Algunes millor que d'altres. Reconec que ens va anar súper bé tenir-les allà, pq no va ser fàcil! La nena plorava molt i no s'enganxava bé, i em passava les hores demanant ajuda. També s'ha de recòneixer que cada una em deia una cosa diferent i ja no sabiem a qui fer cas... Però si, prolactància total. De fet el dia que em van donar l'alta al matí havien fet una revisió pediàtrica a la peque i com que havia perdut una mica de pes ens van donar suplement. Doncs abans de marxar va entrar una infermera i li vam demanar ajuda amb el suplement pq no hi havia manera que la nena se'l prengués. Ella em va mirar i de seguida va veure que havia tingut la pujada de la llet feia poques hores, i que per tant ara la enane s quedava tipa, que el suplement no era necessàri i que confiés en la LM. Efectivament tenia raó. La nena no es prenia el suplement ni que la matessis, i quan vam anar a revisió de pes 2 dies després havia engreixat 300gr! una burrada! Sort que li vem fer cas, sinó la nena hauria explotat :-)(-:

Millor fes-me preguntes concretes pq sinó m'en vaig per les branques i t'explicaré coses que no t'interessen! Hahahaha!
Imatge

Imatge
princesa_ballarina

EntradaAutor: princesa_ballarina » dv. març 06, 2015 8:24 am

Moltes gràcies per les explicacions!! :love:

Ja has respost als dubtes que tenia: lactancia, sala de parts, qui atén,...

Esperem que les instal·lacions hagin millorat una mica! :-o00m

A si! una altra coseta: la nena se l'emporten de l'habitació? O es queda sempre amb vosaltres??
Per la fase de l'expulsiu, pots posar-te en la posición que vulguis o la típica estirada amb les cames enlaire?

Gràcies de nou!! :ok:

Imatge
Imatge
Busy_Bee

EntradaAutor: Busy_Bee » dt. març 10, 2015 6:20 pm

A la nena se la van ednur un moment quan portavem ja una estona a l'habitació per mesurar-la i acabar de revisar que estigués tot ok, i després el dia que ens van donar l'alta també la van venir a buscar a les 6 del matí i ens la van tornar despulladeta i embolicada amb l'arrullo pq després tenia visita amb el pediatra i així no els havien d'anar desvestint. Al cap d'una estona la van tornar a buscar per la visita amb el pediatra, que va revisar que estigués tot ok i crec que els posen les arrecades si ho demanes.

A banda d'aquests moments, tota l'estona amb mi! Ben enganxadeta a la seva mami, que no podia parar de mirar-la :love:

Pel que em preguntes de l'expulsiu en el meu cas em varen posar en la posició típica pero pq jo tampoc vaig demanar res especial...suposo que hauries de parlar-ho amb la Laura això.

si vols saber res més, aquí estic! :)
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::