Progyluton

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
TXETA
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » dj. nov. 29, 2007 7:57 pm

JO NO ET PUC AJUDAR, PERÒ CREC QUE SI LA DOCTORA T'HA DIT QUE ESTIGUIS TRANQUILA HO HAS D'ESTAR.

PENSA QUE ELS METGES SON MOLT PRUDENTS I NO SE LA JUGUEN AIXÍ QUE NO ET DONARIEN RES QUE FES MAL AL BEBÉ. VAJA ÉS LA MEVA OPINIÓ!!!! :ok:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
glauc
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dg. des. 02, 2007 6:16 pm

Ei!!!! pitufa!!!! jo tb prenc aquestes pastilles!!!! que bé saber que algú més les pren!!!! mira, jo me les prenc perquè no tenia la regla, m'havia desaparegut un cop vaig deixar les antibaby!!!! i el metge me les va fer prendre per tal d'ovular;es veu que tinc els ovaris ganduls! cada vegada he anat disminuint la dosis...he passat de prendre'm tota la capsa a només prendre'm 5 pastilles marrons, però així la regla no m'ha vingut i ara m'estic tornant a prendre tota la capsa a veure si aquest mes em ve la regla. Jo li vaig preguntar al metge si quedat en estat hi hauria algun problema pel fetus si em prenia les pastilles i a mi tb em va dir que no, que el risc és molt baix perquè la quantitat de pastilles tb és baixa (suposo que va voler dir que són fluixes). Jo de moment no m'he pas arriscat...i prenc precaucions! ell em va dir que primer hauríem de mirar si se m'arregla lo de la regla i em ve tota sola...però jo ja tinc ganes de quedar embarassada...i estic una mica farta de les pastilles...però què hi farem és llei de vida. Un petó i ens llegim! et mantindré informada i espero que tu també! ànims nina!!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
glauc
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dl. des. 03, 2007 7:33 pm

De res! encantada d'haver parlat amb tu...m'ha fet gràcia que algú prengués el mateix que jo. Jo de moment tp m'he obsessionat amb el tema de ser mare, però de moment prenem precaucions fins que lo meu no estigui mínimament solucionat, de totes maneres li preguntaré al ginecòleg si puc provar-ho prenent aquestes pastilles a veure què em diu;l'he de trucar quan em vingui la regla i li comentaré. Ja et diré el què! adeu guapa! :-) :-) :-) :-) :-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::