★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★
★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★
Noies!!! Ho heu sentit? Després d’un llarg hivern, quan sembla que el fred no vol marxar, per fi, aquest més començarà la primavera, temps on la natura se’ns mostra en tot el seu esplendor, on tot es nova vida i color!
I nosaltres, cercadores, sabem que aquest podrà ser el nostre mes!!! Benvingudes, no perdeu mai l’esperança!
«La primavera és el coixí que separa l’hivern de l’estiu. Cada any, l’esclat de vida ens sorprèn, mentre cuegen els darrers freds. La primavera és una simfonia de colors, una bacanal d’olors, el despertar de la vida de la letargia hivernal. Temps de contrastos i sorpreses en forma de temps variable i imprevisible».Aquest mes de febrer no hem tingut gaires panxus
, però segur que el més de març ens compensarà.Enhorabona a les que ja estan gaudint del creixement del seu cigronet des del febrer!!!!
Ananda
Neska84
Vull fer especial menció a la marionilla perquè ha sigut una gran jefa de febrer, i m’ha deixat el llistó molt alt! Espero fer-ho tant bé com ella!
Aquest més vull dedicar el post de cercadores a la primavera i a la natura, i per començar us vull deixar una història molt bonica que he trobat en un blog i m’ha encantat, espero que us agradi:
Us vull explicar una historia molt interessant que li passa al bambú japonès i que ens ensenya una important lliçó:
Quan un cultivador planta una llavor d’aquest arbre, el bambú no creix immediatament per molt que es regui i aboni regularment.
De fet, el bambú japonès no surt a la superfície durant els primers set anys. Un cultivador inexpert pensaria que la llavor no és fèrtil, però de manera sorprenent, després de transcorre aquests set anys el bambú creix més de trenta metres en només sis setmanes.
Quant podríem dir que va tardar realment en créixer el bambú? Sis setmanes? O set anys i sis setmanes? Seria més correcte dir que va tardar set anys i set setmanes. Perquè? Per què durant els primers set anys el bambú es dedica a desenvolupar i enfortir les arrels, les quals seran les que després d’aquests set anys pugui créixer només en sis setmanes. A més, si en algun moment d’aquests primers set anys deixem de regar-lo o cuidar-lo, el bambú mor.
Aquest conte es molt similar al que ens passa moltes vegades a la vida. En general tenim molta pressa i ens mostrem molt ansiosos si no aconseguim immediatament un objectiu. Molts dels nostres desitjos, especialment els més ambiciosos, requereixen temps i dedicació. També requereixen que creem nous hàbits, que requereixen temps.
Moltes vegades quan no aconseguim immediatament els nostres objectius ens desanimem i fins i tot ho abandonem creient que no és per a nosaltres, que no ho mereixem, o qualsevol altre pensament limitant similar.
Imagina un cultivador que deixa de regar el bambú japonès als sis anys y onze mesos. El mateix morirà quan es troba molt a prop de sortir a la superfície. Un poc més de paciència i perseverància hauria donat els seus fruits en poc temps.
Així com el bambú requereix perserverància, el mateix passa a la vida. A vegades no veiem resultats en molt de temps, però si ens matenim perseverants, realitzant accions cada día que ens portin al nostre objectiu, tard o d’hora un resultat es manifestarà, i quan això passi es probable que veiem tots els fruits del nostre esforç junts.
Et convido a que pensis quins són els teus objectius més ambiciosos, aquells que sempre has somniat en aconseguir, i que pensis que si els resultats de totes les accions que fas per aconseguir-ho no fa que els resultats es manifestin inmediatament és perquè estàs creant les arrels internes que permetran que aquest objectiu creixi i surti a la llum.
No deixis de realitzar accions que t’acostin al teu objectiu, no deixis que l’ànsia et faci abandonar els teus desitjos. Si no és com si deixessis de regar el teu bambú.
I com aquest post està dedicat a l’arribada, encara que a final de mes, de la primavera, voldria convidar-vos a fer un homenatge a aquesta estació tan simbòlica i que cadascuna de les cercadores posi com a imatge de perfil una flor o planta que d’alguna manera us representi. Omplim de color i vida el fòrum!! I si us ve de gust expliqueu perquè heu triat la vostra flor.
Molts ànims, i repetiu: aquest mes podria ser el nostre mes!!!
Ja vaig afinant la veu per cantar moooooooltes panxus!!!
QUI SOM LES CERCADORES DE MARÇ?
Podeu anar presentant-vos aquí mateix i us aniré afegint (per ordre alfabètic) amb el següent format:
Nom d'usuària
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!
-Nom d'usuaria: afrodita11
-Edat dels dos: Ell 41 jo 35
-Cicle de cerca i durada del cicle: portem de l'estiu provant, però en serio uns quatre cicles. La duració dels cicles entre 25-28 dies
-N. Fills: 1 fill de tres anys
-Data NW: 22 de març
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres: idò aquest mes m'he fecidit a apuntar-me al grup ja que començo a estar un poc desanimada i a veure si m'animo un poc. Amb el primer fill ens vam quedar a la primera i ara portem uns mesos i res. I jo ho començo a portar malament.
-Trucs, si preneu alguna cosa....fins ara ho intentavem fer els dies que es suposa que ovulo. Aquest mes m'he comprat tires per TO.
- Nom d'usuària Anetta
- Edat dels dos 28 jo i 29 ell
- Cicle de cerca i durada del cicles 3r cicle, aprox 29 dies
- Nº Fills no
- Data NW (importantíssim!) 11/3/15
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Dia si i dia no i div dis diu sempre.
- Nom d'usuària: Albamar
- Edat dels dos: Jo 35, ell 34
- Cicle de cerca i durada del cicles: 7 cicles de recerca i durada entre 28-30 dies
- Nº Fills: cap
- Data NW (importantíssim!): El 20 de març
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs que pensavem que això de tenir panxu seria més ràipd, així que ja comencem a estar impacients... Bé jo estic impacient,ell s'ho pren amb més calma, tot i que sap perfectament el dia de la NW sense que jo li digui res...
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc àcid fòlic desde que vam començar la cerca, m'ho va recomanar el meu ginecòlec, i ho fem dia si dia també durant la SW. Encara no he fet mai TO ni temperatura, però m'ho estic plantejant ja que no hi ha manera... Ja em direu si ho recomeneu!!
Nom d’usuària: Dalilala
(GESSAMÍ)- Edat de tots dos: Ell 34 jo 38!
- Nª de fills: O
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 7é cicle
- Data de NW (Super-important!): 26 de març segons Womanlog
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Al setembre el ginecòleg em van trobar un quist a l'ovari de 8 cm!! Que s'ha d'operar. Fa dos anys no el tenia... Però com que vull tenir un nen m'ho deixa intentar durant 6 mesos abans d'operar. Ara ja em toca tornar-hi, pq no m'he quedat... Aquest temps de cerca he buscat alternatives: medicina homeopàtica i acupuntura. També he canviat la meva alimentació per ajudar el tractament homeopatic (no làctics de vaca, no gluten, i més verdura).
- Truquillos que utilitzem, coses que prengueu. Feu SW?: Així doncs faig tractament homeopàtic, dieta i acupuntura. La doctora homeòpata m'ha donat un tractament (ja veurem pq cal mínim un any i no sempre funciona) i una dieta. També he començat tractament de fertilitat per acupuntura. Si us interessa el tema vaig obrir un post sobre alimentació.
- Nom d'usuària: Danu
- Edat dels dos: ell 42 jo 37
- Cicle de cerca i durada del cicles: és el segon cicle de cerca, em duren uns 30 dies
- Nº Fills: 1 nena preciosa
- Data NW (importantíssim!): el 20 de març, ara sembla que estic a la sexy-week…
- M'agradaria molt tornar a fer gràfiques, però amb la meva baldufa és impossible, ens desperta una o dues vegades a la matinada, tinc multitud de microdespertares per la seva tos, etc... així que haurem d'agafar-lo amb calma jeje.
Nom d'usuària: Embarassada
(FLOR DE L'ATMETLLER)Edat dels dos: l'Embarassat 45 i jo 36
Cicle de cerca i durada del cicles: cinquè cicle
Nº Fills: una nena de 5 anys i un nen de 2
Data NW (importantíssim!): NO l'espero pel 5-6 de març!!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs que estem una mica impacients, perquè fins ara sempre m'hi havia quedat a la primera, i ara ja porto 5 cicles. Tot i així, haig de dir que encara dono el pit als vespres i que tinc cicles molt irregulars, amb la qual cosa no sé pas si hem fet els deures quan tocava. Aquesta vegada hem fet servir per primer cop TO, o sigui que estic una mica més esperançada...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Ho fem quan podem, que no és tan sovint com voldríem
- Nom d'usuària Estrella Fugaz
- Edat dels dos 35 ell, jo 35
- Cicle de cerca i durada del cicles És el 12è cicle de cerca cilces de 26-28 díes
- Nº Fills 0
- Data NW (importantíssim!) 16 de març aprox.
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Aquest mes he fet la HSG i tot be, el nostre problema són els bitxitos lents i amb morfologia "rara" d'ell. Estic intentant entendre com començar tractament al girofiv de Girona (amb mutua adeslas). Em perdo entre paperassa i paraules que no se ni pronunciar (sóc italiana i porto 6 anys aqui, el meu company és català). No se ni per on començar...help!!!
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! De trucs faig el de cames enlaire, prenc àcid fòlic i pastilles d'onagra, suc de pomelo i ell Fertil de Aquilea, maca andina i vitamines. a l'espera de tornar a fer l'espermiograma quwe no se quan s'ho ha de tornar a fer perquè ningú m'ho diu. SM i SW dia sí dia no.
Nom d'usuària: Flor
(PEONIA)Edat dels dos: jo 33 i ell 37
Cicle de cerca i durada del cicles: portem un parell de cicles d'una durada de 30 díes aprox..
Nº Fills: en tenim un petit terretrèmol de 3 anys i poc que ens demana constantement una germanetA! Ai que patirem..
Data NW (importantíssim!): NO l'espero pel 7-8 de març!!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.. Vaig ser cercadora d'abril de 2011, on les que vam cantar positiu vam formar un gruper molt maco de mames de desembre!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! De truquets res de res, anem super cansants amb les feines i el peque aixi que es fa el que es pot jeje però si que posem una mica més d'atenció a la Sw
- Nom d'usuària: Harmonia
- Edat dels dos: Jo 33, ell 40
- Cicle de cerca i durada del cicles:és el primer de cerca, i la durada del cicles +/- 31
- Nº Fills:jo 0, ell una nena
- Data NW (importantíssim!): 26/03
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. és la primera vegada que escric al fòrum…
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc fólic i estic en tractament per l´ansietat . Intentarem fer SM.
- Nom d'usuària: Lataat
(TULIPAN)- Edat dels dos: Ell 38 jo 37
- Cicle de cerca i durada del cicles: fins abans del avort era super regualar 28 dies ara han estat dos mesos de 32 i un de 34, així que…
- Nº Fills: cap :(
- Data NW (importantíssim!): Per mi es una incògnita però calculo cap el 9 de març
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: soc una persona molt creativa, escric un blog i estío sense feina, bé no a partir de demà començo a fer de cangur matins i tardes dels meus nebots
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Em pren el Acfol i ho fem sempre que podem
però durant la sw intentem que sigui dia si i dia no, com ens va recomenar el metge despres cames amunt una estoneta i si puc em quedo molta estona estirada al llit!
- Nom d’usuària: Marionilla
(FLOR LLIMONER)- Edat de tots dos: molts! Els iaios de la colla!
- Nª de fills: 3
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 2on. Cicles de 30-32 dies, però aquest últim de 40…
- Data de NW (Super-important!): pues no sé què dir… si el cicle és normal seria el 17 de març, però si torna a putejar-me i torna a ser de 40 dies… pues seria el 27 de març… Per tant, posarem la data inermitja i a veure si l’encertem: 22 de març
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: ja tenim tres peques que ens ocupen totes les nostres hores, però com que tenim vocació de pares… pues ens llancem a la piscina i anem a pel quart (i últim!) abans que sigui massa tard i la naturalesa digui que ja ha passat el nostre temps. Tenim mooolta pressa!!!
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Faig TO, prenc àcid fòlic i oli d’onagra.
- Nom d'usuària: martonagc
(GERBERA)- Edat dels dos: ell 29 jo 32
- Cicle de cerca i durada del cicles: podríem dir que és el primer cicle de cerca i 28-31 dies de durada
- Nº Fills: 0
- Data NW (importantíssim!) estaria bé que no em vingués cap al 18/03
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! M'he començat a prendre àcid fòlic, ACFOL més concretament, i m'estic començant a escoltar el meu cos, mirant el tema del fluxe vaginal i aquestes coses. Jo crec que l'altre dia vam fer pinxito i va coincidir que estaba ovulant perquè al matí vaig veure que tenia com clara d'ou, a veure si hi ha sort i l'encertem a la primera! Tot i que llegint les vostres converses ho veig supercomplicat, moltes coses haurien de coincidir per haver-la encertat ja!
- Nom d'usuària: Naiareta
(MARGARIDA)- Edat dels dos: Ell 31 jo 30
- Cicle de cerca i durada del cicles: cicle de cerca encara cap...durada dels cicles normalment, 28
- Nº Fills: un nen de 3 anyets!!
- Data NW (importantíssim!): La data de warry no la sé... ara mateix és una incògnita!
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Aquest últim cop fallit m'he quedat a la primera...i ara tinc ganes de seguir amb la cerca però vull fer les coses bé i encara que tinc pressa, he d'anar al metge, veure si estic "neta" i tenir paciència…
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Ho fem menys del que ens agradaria...a més, ara fa dies que no perque hem passat uns dies xungus! ara quan deixi de sagnar serà una altra història (o això espero!) vaig començar a prendre àcid fòlic i yodofel des del 14 de febrer, quan em vaig enterar que estava embarassada...tot i això ho segueixo prenent.
Nom d'usuària Nidshi
(FLOR DEL CIRERER, SAKURA)Edat dels dos 33 ell, jo 30
Cicle de cerca i durada del cicles És el 8è cicle de cerca
Nº Fills 0
Data NW (importantíssim!) 14 de març aprox.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Aquest mes he començat amb el SEIDIVID perquè ovulo massa tard, a veure com anirà ara la cosa...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! De trucs faig el de cames enlaire i ara amb el TO aprofitar bé tots els dies de la SW.
- Nom d’usuària: Niisia
(ROSELLES)- Edat de tots dos: jo 30 i ell 35
- Nª de fills: 1a nena de 6 anys, l'Ariadna, que ja te ganes de tindre un germanet o germaneta
- Cicle de cerca i durada dels cicles: desde el Febrer del 2014 (pero no ens hi hem posat en serio, ARA SI!!!)En serio desde el Octubre 2014.
- Data de NW (Super-important!): Tinc cicles molt irregulars que van desde els 26 als 38 dies, i aixo ens porta bojos....
La data de NW, la poso del 3 de Març al 12 de Març
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Hem prenc la temperatura, Prenc Acid Folic ASPOL, beure Aquarius en desepero, i menjarem moltes nous.
Aquest mes farem SM, pero estare atenta als flux i les senyals del cos a veure si acertem algun dia bo!!!
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Ens agrada molt la montanya i els animals, sobretot els gossos, en tenim quatre i competim amb ells.
- Nom d'usuària: Nina5
- Edat dels dos: 36
- Cicle de cerca i durada del cicles: 5è cicle i 29 dies de durada
- Nº Fills: 1 de 21 mesos
- Data NW (importantíssim!)16/3
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.Estic donant pit encara però estic ovulant, així q no tinc excusa per a que la panxu no arribi!!
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! fa dos mesos q prenc omifin, m'he comprat el coincive plus, un lubricant q diuen q va bé pels bitxitos, prenc àcid fòlic i faig TO! ja veieu que aquest mes he tret tota l'artilleria possible!!!!
- Nom d'usuària ninniel
(VIOLETA)- Edat dels dos jo 39, en ninnielu 38
- Cicle de cerca i durada del cicles 2n cicle. durada 30. No se com serà després del bioquimic
- Nº Fills 2 una nena de 9 i un nen de 7.
- Data NW (importantíssim!) 13/14 de març? ( he ovulat uns 4 dies més tard del q tocava )
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.Volem el nostre tercer sol per completar la nostra familia
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! uff Yodocefol ovusitol,tb estic fent gràfiques i T.O.Completet completet.
- Nom d'usuària: Oli
(ORQUÍDEA)- Edat dels dos: Els 2 tenim 25
- Cicle de cerca i durada del cicles: és el tercer cicle de cerca, i els meus cicles duren uns 30 dies.
- Nº Fills: cap
- Data NW (importantíssim!): 13 de març
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Cada cop més tranquils i a l'hora més concients estem buscant el nostre primer fill.
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: Ho fem quan ens ve de gust i amb la calma ho aconseguirem.
- Nom d'usuària: Sadie
- Edat dels dos: Ell 36 i jo 30
- Cicle de cerca i durada del cicles: Seriosament, el segon cicle. Des de que he deixat les pastilles he tingut un cicle de 41 dies i un altre de 34. Ara vaig pel dia 32. Una mica emprenyada per què pensava que s'anirien escursant els cicles, però no tinc sort.
- Data NW (importantíssim!): Segons el WomanLog (fa una mitjana entre els últims cicles) el 8 de març. Però crec que no pot tardar gaire a arribar. No no tinc massa esperances d'haver encertat, així que amb ganes de començar el nou cicle
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Intentem fer-ho sovint i quan ens ve de gust, més o menys dia sí, dia no.
- Nom d'usuària: Sita7
- Edat dels dos: ell 35, jo 32
- Número de fills: 0
- Cicle de cerca i durada dels cicles: cinquè cicle en serio. Però 9è mes de cerca. Ara se m'estan allargant els cicles, no sé per què ovulo cada cop més tard... l'últim han estat 34 dies.
- Data de NW (importantíssim!!): 20 de març
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Aquest mes continuo fent TO's i - torno a fer grafica, a veure si l'enxampem!!! fem quan ens ve de gust i quan podem, doncs el nostre món laboral és una mica complicat i passem temps separats, això si, durant la SW ens esforcem a tope!!!
- Nom: @Txell@
- Edat dels dos: jo 31 i ell 37
- Cicle de cerca: 9è
- Durada dels vostres cicles (aprox): Solen ser de 26 dies, algún de 27.
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! El meu embaras fallit va se sense mirar SW ni res de res i vem tardar uns 6 mesos. Ara faig temperatures i TO. Pinxitos cada dia els dies fèrtils. Prenc àcid fòlic amb vitamines i aquest cicle he començat amb l'oli d'onagra. Faig bitxobola uns minuts i tancar cames i a dormir. I també vaig a un naturòpata (omeopatia). De coses ja en faig ja... Però no hi ha manera!!
- Data NW (importantíssim!): 8 de març, tot i que aquest mes no tinc esperances perquè la nostra SW va ser molt pobre degut a una infecció que vaig agafar... Tot i així a veure si tenim sort!
- Nom d'usuària Winkye
- Edat dels dos ell 34, jo 31
- Cicle de cerca i durada del cicles Normalment tinc cicles de 30 dies però al mes de gener vaig tenir un cicle de 40 dies.
- Nº Fills 1 nen que farà 3 anys a final de mes.
- Data NW (importantíssim!) 16 de març
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. El primer embaraç va ser tot molt ràpid, ens vam quedar al primer cicle. Ara portem des d'agost intentant aconseguir la panxu, tot i que hem hagut de fer parón de 2/3 mesos per temes de salut.
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! No tenim cap truc. Intentem fer pinxitos dia si dia no, sobretot durant la SW. Fora de la SW anem fent pràctiques, que mai se sap!!
- Nom d'usuaria: Zenda75
- Edat dels dos: Ell 40 jo 40
- Cicle de cerca i durada del cicle: Des del mes de Juliol. La duració dels cicles variables tinc ovaris poliquístics
- N. Fills: 1 filla de tres anys
- Data NW: algun dia de març a partir del 12
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres: Fa dos mesos vaig tenir un abortament bioquímic, vaig descansar un cicle i ara ens hi hem tornat a posar. Aquest mes però de moment TO no m'indica que hagi ovulat.
TOTAL CERCADORES DE MARÇ: 27
CALENDARI MENSUAL DE LES CERCADORES PRIMAVERALS:
Les que no saben quan:
Naiareta
Setmana del 1 al 8:
Niisia ---------------> del 3 de Març al 12 de Març (PANXU!!!!!! VISCA!!!)
Embarassada ------> NO l'espero pel 5-6 de març!! (Ha baixat la warry, amb molts ànims cap a l'abril!)
Flor ----------------> NO l'espero pel 7-8 de març!! (I TENIM PANXUUUU!!!!! ENHORABONA!!!!)
@Txell@ -----------> 8 de març (També ha arribat la indesitjable, aish!)
Setmana del 9 al 15:
Sadie -----------> 8 de març No sabem res de tu…
Anetta ----------> 11/3 Encara desesperant, mega-cicle…
Zenda75 --------> algun dia de març a partir del 12 (Warry al canto, l'abril serà el teu mes!)
Oli --------------> 13 de març (PANXUUUUUU!!!!!!!! FELICITATS!!!!!)
Ninniel ---------> 13/14 de març (cap a l'abril, sense perdre mai l'esperança!)
Nidshi ----------> 14 de març aprox. (arribada la indesitjable queda pensar que a l'abril panxus mil)
Setmana del 16 al 22:
Winkye --------------> 16 de març (la mala warry ha aparescut…)
Nina5 ----------------> 16/3 (la warrindonga ha fet acte de presencia…)
Estrella Fugaz ------> 16 de març aprox. No sabem res de tu…
martonagc ----------> 18/03 (HABEMUS PANXU!!!!! VISCA!!!!!!)
Albamar -------------> 20 de març (ha arribat la warry, però l'abril serà el teu mes!)
Danu -----------------> 20 de març (PANXUUUU!!! ENHORABONA!!!!)
Sita7 -----------------> 20 de març (warry al canto, merda!)
Afrodita11 ----------> 22 de març (la warry ha arribat, cap a l'abril amb ganes! )
Marionilla -----------> 22 de març (no ha pogut ser aquest mes, però segur que el positivisme serà recompensat aviat!)
Lauralauralaura ---- > 22 març
Nit1985 ---> 23 març (ole ole!!! TE positiu= PANXU!)
Setmana del 23 al 29:
Dalilala ----------> 26 de març segons Womanlog (la warry ja és aquí... cap a l'abril sense defallir!)
harmonia --------> 26/03
Carlotayeric ---> 28 març
BCN78 ---------->24-29 març

Setmana del 30:
Lataat ----------> 31 de març -o00m

ESTADÍSTIQUES DE MARÇ:
Positius 7 (25.92%)
Negatius 12 (44.44 %)
Des (esperant) 8 (29.62%)
TOTAL: 27
I per aprofundir una mica més sobre qui som les floretes cercadores de març:
EDAT
25-30 anys: 6 cercadores (26.08%)
31-35 anys: 9 cercadores (39.13%)
Més de 35 anys: 8 cercadores (34.78%)
CICLE DE CERCA
1-5 cicles: 16 cercadores (69.56%)
6-10 cicles: 6 cercadores (26.08%)
Més de 10: 1 cercadora (4.34%)
NÚM. DE FILLS
Cap: 12 cercadores (52.17%)
1 fill: 8 cercadores (34.78%)
2 fills: 2 cercadores (8.69%)
Més de 2: 1 cercadora (4.34%)
(Dades del 13/3/2015)
Ja veieu, el percentatge de positius i negatius està igualat! Noies, cal fer pujar els positius
I pel que fa a les nostres dades personals, la "cercadora tipus" de març és entre 31 i 35 anys, està entre el 1er i el 5è cicle de cerca i encara no té cap fill.
Un dada a destacar és que la gran majoria de cercadores som més grans de 30 anys, i fins i tot casi un 35% som més grans de 35 anys. Espero que tinguem totes molta sort en la cerca i anem anunciant ben aviat els nostres positius!
DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)
CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"
ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen
JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, q s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina
ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada
PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.
PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, pues es fa el que es pot!
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.
SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.
FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.
SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
BITXITOS=espermatozoides. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.
TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)
CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada
NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla
CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry
FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació
FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!
PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)
PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!
MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.
MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.
LA FAMOSA CLARAWEB:
Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu cicloavanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambiosreflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periododonde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodomásfértil de la mujercomienza en el últimodía que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmenteestosucede el día anterior a la ovulación o bien el mismodía de la ovulación. El aumento hormonal tambiénreblandece el cuellouterinodurante esta etapa. Normalmente el flujoactúa como una barrera protectora, perodurante el momentomásfértil del ciclopermite que el esperma se desplace por el cuellouterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.
Postures super sexys per fer diana:
- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.
- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat
- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...
Consells per aconseguir panxolina:
- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Webs on comprar TE i TO:
http://www.amazon.es (Tiras de prueba de ovulación/fertilidad o Tiras de prueba de embarazo)
http://www.amazon.es/ovulaci%C3%B3n-fer ... ation+test 40TO + 10TE =16€
http://www.ebay.com (Fertility pack http://www.ebay.es/itm/FERTILITY-PACK-5 ... 511&_uhb=1 11€: 20TO + 10TE +1 termòmetre basal)
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
http://www.fidetest.com/
Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, les més utilitzades són:
http://www.serpadres.es/tools/calculadoras
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159
*** Alerta: aquestes calculadores preveuen una fase lútia de 14 dies (és el més habitual), però no té per què ser així en tots el casos, per tant poden indicar-te erròniament els dies d’ovulació.
Dieta durant l'embaràs: http://www.etselquemenges.cat/embaras/
Dieta durant la cerca: http://www.etselquemenges.cat/especials/fertilitat
Tractament amb Omifin:
Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.
Articles o webs/blogs interessants:
Post-part: http://maretameva.blogspot.com.es/2013/ ... ics-i.html
http://laurarodellar.blogspot.com.es/20 ... at-ii.html
http://www.proyecto-bebe.es/moco_cervical.htm
Per poder penjar fotos al fòrum:
1. Seleccionar la foto que voleu penjar.
2. Guardar la foto.
3. Un cop tingueu guardada al pc la imatge que voleu penjar al fòrum, cal que aneu a la pàgina http://es.tinypic.com/
4. Allà heu de buscar l'arxiu que acabeu de guardar, i donar-li a carregar.
5. Inmediatament us sortirà una pantalla on hi ha diferents links (4 en concret). Heu de copiar el segon link que diu: Código IMG para foros y paneles de mensajes (aquest serà per poder penjar una foto al fòrum).
6. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!
Per poder penjar fotos al fòrum i que tothom les pugui veure: (les que encara no teniu els persmisos perquè no heu arribat als 100 missatges).
Perquè tothom les pugui veure com si fos una pàgina web, clicant el link...
1. Heu de fer el mateix procés anterior
2. Però copiar la tercera adreça que diu: Dirección URL para correoelectrónico e IM.
3. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!
Nidshi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 27, 2015 7:35 pm, en total s’ha editat 40 vegades.
Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★
I inaugurat el post de març, comencem...
Nom d'usuària Nidshi
Edat dels dos 33 ell, jo 30
Nº Fills 0
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Aquest mes he començat amb el SEIDIVID perquè ovulo massa tard, a veure com anirà ara la cosa...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! De trucs faig el de cames enlaire i ara amb el TO aprofitar bé tots els dies de la SW.
He triat la flor del cirerer, SAKURA, és una flor amb molt significat per mi. M'agrada molt la cultura japonesa i aquesta flor em sembla especialment bella. Simbolitza la inocència, la fragilitat, la bellesa de la naturalesa i el renaixement que porta la primavera. A Xina té un significat simbòlic associat al poder, la bellesa i la sexualitat femenina :D
Nom d'usuària Nidshi
Edat dels dos 33 ell, jo 30
Nº Fills 0
He triat la flor del cirerer, SAKURA, és una flor amb molt significat per mi. M'agrada molt la cultura japonesa i aquesta flor em sembla especialment bella. Simbolitza la inocència, la fragilitat, la bellesa de la naturalesa i el renaixement que porta la primavera. A Xina té un significat simbòlic associat al poder, la bellesa i la sexualitat femenina :D
Hola a tothom!! Que m'apunteu a cercadores de març?? 
Edat dels dos: jo 33 i ell 37
Cicle de cerca i durada del cicles: portem un parell de cicles d'una durada de 30 díes aprox..
Nº Fills: en tenim un petit terretrèmol de 3 anys i poc que ens demana constantement una germanetA! Ai que patirem..
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.. Vaig ser cercadora d'abril de 2011, on les que vam cantar positiu vam formar un gruper molt maco de mames de desembre!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! De truquets res de res, anem super cansants amb les feines i el peque aixi que es fa el que es pot jeje però si que posem una mica més d'atenció a la Sw
Bé noies encantada d'estar aqui i que tinguem molt positius!!!

Edat dels dos: jo 33 i ell 37

Bé noies encantada d'estar aqui i que tinguem molt positius!!!
Quin post més maco!!! M'ha agradat molt la història del bambé. M'hi he sentit identificada!! Comença el març i jo m'apunto una altra vegada!!!
També m'agrada molt la flor que has escollit, justament durant el març hi ha la floració de cirarers al Japó i és una gran festa. M'encantaria anar-hi aleshores!! Jo justament vaig anar al Japó l'any passat pel meu viatge de noces! Em va encantar!!
La flor que escolleixo és el jessemí, m'encanta la seva olor i és el que vaig escollir pel ram de núvia!
Fa dos dies que em va venir la warry... malaïda... . Però ara veig que els meus cicles s'han escurçat i que ovulo abans. M'hauré d'espavilar i fer el TO abans!!
MOLTA SORT A TOTES LES CERCADORES!!
Dalilala l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 28, 2015 9:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!
Em presento:
- Edat de tots dos: Ell 34 jo 38!
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Al setembre el ginecòleg em van trobar un quist a l'ovari de 8 cm!! Que s'ha d'operar. Fa dos anys no el tenia... Però com que vull tenir un nen m'ho deixa intentar durant 6 mesos abans d'operar. Ara ja em toca tornar-hi, pq no m'he quedat... Aquest temps de cerca he buscat alternatives: medicina homeopàtica i acupuntura. També he canviat la meva alimentació per ajudar el tractament homeopatic (no làctics de vaca, no gluten, i més verdura).
- Truquillos que utilitzem, coses que prengueu. Feu SW?: Així doncs faig tractament homeopàtic, dieta i acupuntura. La doctora homeòpata m'ha donat un tractament (ja veurem pq cal mínim un any i no sempre funciona) i una dieta. També he començat tractament de fertilitat per acupuntura. Si us interessa el tema vaig obrir un post sobre alimentació.
- Edat de tots dos: Ell 34 jo 38!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!
- afrodita11
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm
Hola!!! Ja fa uns mesos que us segueixo i aquest mes m'he decidit a apuntar-me al grup.
-Cicle de cerca i durada del cicle: portem de l'estiu provant, però en serio uns quatre cicles. La duració dels cicles entre 25-28 dies
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres: idò aquest mes m'he fecidit a apuntar-me al grup ja que començo a estar un poc desanimada i a veure si m'animo un poc. Amb el primer fill ens vam quedar a la primera i ara portem uns mesos i res. I jo ho començo a portar malament.
-Trucs, si preneu alguna cosa....fins ara ho intentavem fer els dies que es suposa que ovulo. Aquest mes m'he comprat tires per TO.
Be nines a veure si estar aquí em porta sort. I tal com diu la nidshi l'arribada del bon temps i la primavera ens porta moltes panxes!!!
Per cert nidshi, t'ha quedat molt xulo el post del març i m'ha encantat la lliço del bambú japonés.
Be nines a veure si estar aquí em porta sort. I tal com diu la nidshi l'arribada del bon temps i la primavera ens porta moltes panxes!!!
Per cert nidshi, t'ha quedat molt xulo el post del març i m'ha encantat la lliço del bambú japonés.
Que bé noies!!! Les cercadores de març comencen a sortir!!!
Benvinguda, Flor! Espero que la teva experiencia en la cerca d’aquest segon fill sigui tant bona com el que expliques del primer. Segur que els grups de mames que es fan son genials!!! I segur que es comparteixen experiències precioses.
Dalilala! M’alegro que t’hagi agradat la historia!!! Jijijiji!!! Quan vas ser al Japó? Jo també hi vaig ser l’estiu passat!!!
Segur que el teu ram de gessamí devia ser preciós!!!! Bonica flor!!!!
Afrodita11, benvinguda! Estic segura de que et sentiràs a gust participant per aquí, jo també vaig estar un temps a la ombra fins que em vaig decidir a participar, i quan ho vaig fer hem vaig sentir súper recolzada en tot moment, és el que té compartir un mateix desig!
Per cert, en el teu escrit m’han cridat l’atenció un parell d’expressions que em fan pensar que també tenim en comú el lloc de procedència, o apropet… jijijijiji!!!
Benvinguda, Flor! Espero que la teva experiencia en la cerca d’aquest segon fill sigui tant bona com el que expliques del primer. Segur que els grups de mames que es fan son genials!!! I segur que es comparteixen experiències precioses.
Dalilala! M’alegro que t’hagi agradat la historia!!! Jijijiji!!! Quan vas ser al Japó? Jo també hi vaig ser l’estiu passat!!!
Segur que el teu ram de gessamí devia ser preciós!!!! Bonica flor!!!!
Afrodita11, benvinguda! Estic segura de que et sentiràs a gust participant per aquí, jo també vaig estar un temps a la ombra fins que em vaig decidir a participar, i quan ho vaig fer hem vaig sentir súper recolzada en tot moment, és el que té compartir un mateix desig!
Per cert, en el teu escrit m’han cridat l’atenció un parell d’expressions que em fan pensar que també tenim en comú el lloc de procedència, o apropet… jijijijiji!!!

Gràcies guapa segur que si!! I que la cerca ens sigui ben curteta i passem a l'altre banda ben ràpid!!
M'he saltat lo de la flor! Amb elke m'agraden a mi! Em conecto sempre des del mòbil o l'ipad aixi que no veig les fotos de perfil, ni sé com canviar la meva, però sens dubte escolliria una peonia, va ser la flor del meu ram de núvia i les que em regala el meu home quan fem aniversari de noces així que són molt especials per mi
M'he saltat lo de la flor! Amb elke m'agraden a mi! Em conecto sempre des del mòbil o l'ipad aixi que no veig les fotos de perfil, ni sé com canviar la meva, però sens dubte escolliria una peonia, va ser la flor del meu ram de núvia i les que em regala el meu home quan fem aniversari de noces així que són molt especials per mi

- Embarassada
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm
Hola cercadores! Que bé, encetar post! Nidshi, m'ha agradat molt la història del bambú... És ben cert, hem d'aprendre a ser constants i pacients, en tots els àmbits de la vida!
Aquí teniu les meves dades. Al vespre intantaré canviar la foto del perfil (no ho fet mai...).
Edat dels dos: l'Embarassat 45 i jo 36
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs que estem una mica impacients, perquè fins ara sempre m'hi havia quedat a la primera, i ara ja porto 5 cicles. Tot i així, haig de dir que encara dono el pit als vespres i que tinc cicles molt irregulars, amb la qual cosa no sé pas si hem fet els deures quan tocava. Aquesta vegada hem fet servir per primer cop TO, o sigui que estic una mica més esperançada...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Ho fem quan podem, que no és tan sovint com voldríem
. Aquest mes vam intensificar-ho quan el TO va sortir positiu... vam riure molt!
Aquí teniu les meves dades. Al vespre intantaré canviar la foto del perfil (no ho fet mai...).
Edat dels dos: l'Embarassat 45 i jo 36
Hola!!
Fins ara només estava a grafiqueres però aquest mes també m'apunto aquí! Em presento:
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! El meu embaras fallit va se sense mirar SW ni res de res i vem tardar uns 6 mesos. Ara faig temperatures i TO. Pinxitos cada dia els dies fèrtils. Prenc àcid fòlic amb vitamines i aquest cicle he començat amb l'oli d'onagra. Faig bitxobola uns minuts i tancar cames i a dormir. I també vaig a un naturòpata (omeopatia). De coses ja en faig ja... Però no hi ha manera!!
- Data NW (importantíssim!): 8 de març, tot i que aquest mes no tinc esperances perquè la nostra SW va ser molt pobre degut a una infecció que vaig agafar... Tot i així a veure si tenim sort!
Fins ara només estava a grafiqueres però aquest mes també m'apunto aquí! Em presento:
Hola noies!!
Faig les presentacions per si em podeu incloure:
Nom d'usuària: Albamar
Edat dels dos: Jo 35, ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: 7 cicles de recerca i durada entre 28-30 dies
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): El 20 de març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs que pensavem que això de tenir panxu seria més ràipd, així que ja comencem a estar impacients... Bé jo estic impacient,ell s'ho pren amb més calma, tot i que sap perfectament el dia de la NW sense que jo li digui res...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc àcid fòlic desde que vam començar la cerca, m'ho va recomanar el meu ginecòlec, i ho fem dia si dia també durant la SW. Encara no he fet mai TO ni temperatura, però m'ho estic plantejant ja que no hi ha manera... Ja em direu si ho recomeneu!!
Molts ànims a totes i com diu la Nidshi aquest mes podria ser el nostre!!!!

Faig les presentacions per si em podeu incloure:
Nom d'usuària: Albamar
Edat dels dos: Jo 35, ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: 7 cicles de recerca i durada entre 28-30 dies
Data NW (importantíssim!): El 20 de març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs que pensavem que això de tenir panxu seria més ràipd, així que ja comencem a estar impacients... Bé jo estic impacient,ell s'ho pren amb més calma, tot i que sap perfectament el dia de la NW sense que jo li digui res...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc àcid fòlic desde que vam començar la cerca, m'ho va recomanar el meu ginecòlec, i ho fem dia si dia també durant la SW. Encara no he fet mai TO ni temperatura, però m'ho estic plantejant ja que no hi ha manera... Ja em direu si ho recomeneu!!
Molts ànims a totes i com diu la Nidshi aquest mes podria ser el nostre!!!!

- niisia
- :: conillet

- Entrades: 379
- Membre des de: dc. feb. 20, 2008 7:57 pm
- Ubicació: Sidamon (Lleida)
Ara si!!!
En pleno desespero!!!
Nom d’usuària: Niisia
Edat de tots dos: jo 30 i ell 35
Nª de fills: 1a nena de 6 anys, l'Ariadna, que ja te ganes de tindre un germanet
o germaneta
Cicle de cerca i durada dels cicles: desde el Febrer del 2014 (pero no ens hi hem posat en serio, ARA SI!!!)En serio desde el Octubre 2014.
Data de NW (Super-important!): Tinc cicles molt irregulars que van desde els 26 als 38 dies, i aixo ens porta bojos....
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Hem prenc la tempreatura, Prenc Acid Folic ASPOL, beure Aquarius en desepero, i menjarem moltes nous.
Aquest mes farem SM, pero estare atenta als flux i les senyals del cos
a veure si acertem algun dia bo!!!
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Ens agrada molt la montanya i els animals, sobretot els gossos, en tenim quatre i competim amb ells.
En pleno desespero!!!
Nom d’usuària: Niisia
Edat de tots dos: jo 30 i ell 35
Nª de fills: 1a nena de 6 anys, l'Ariadna, que ja te ganes de tindre un germanet
o germaneta
Cicle de cerca i durada dels cicles: desde el Febrer del 2014 (pero no ens hi hem posat en serio, ARA SI!!!)En serio desde el Octubre 2014.
Data de NW (Super-important!): Tinc cicles molt irregulars que van desde els 26 als 38 dies, i aixo ens porta bojos....
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Hem prenc la tempreatura, Prenc Acid Folic ASPOL, beure Aquarius en desepero, i menjarem moltes nous.
Aquest mes farem SM, pero estare atenta als flux i les senyals del cos
a veure si acertem algun dia bo!!!
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Ens agrada molt la montanya i els animals, sobretot els gossos, en tenim quatre i competim amb ells.
Biona Tarda Nidshi que maco aquest post tan primaveral !!! m'encanta!!!
Nom d'usuària ninniel
Edat dels dos jo 39, en ninnielu 38
Cicle de cerca i durada del cicles 2n cicle. durada 30. No se com serà després del bioquimic
Nº Fills 2 una nena de 9 i un nen de 7.
Data NW (importantíssim!) 13/14 de març? ( he ovulat uns 4 dies més tard del q tocava )
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.Volem el nostre tercer sol per completar la nostra familia
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! uff Yodocefol ovusitol,tb estic fent gràfiques i T.O.Completet completet.
FLOR La violeta, apart de que el seu color és dels meus preferits,es petitona i delicada i sobretot era la flor preferida de la meva mare, i per mi es molt especial.
Nom d'usuària ninniel
Edat dels dos jo 39, en ninnielu 38
Cicle de cerca i durada del cicles 2n cicle. durada 30. No se com serà després del bioquimic
Nº Fills 2 una nena de 9 i un nen de 7.
Data NW (importantíssim!) 13/14 de març? ( he ovulat uns 4 dies més tard del q tocava )
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.Volem el nostre tercer sol per completar la nostra familia
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! uff Yodocefol ovusitol,tb estic fent gràfiques i T.O.Completet completet.
FLOR La violeta, apart de que el seu color és dels meus preferits,es petitona i delicada i sobretot era la flor preferida de la meva mare, i per mi es molt especial.
Hola a totes,
entro només un momentet per apuntar-me a aquest post tan xulo!
Nom d'usuària: Oli
Edat dels dos: Els 2 tenim 25
Cicle de cerca i durada del cicles: és el tercer cicle de cerca, i els meus cicles duren uns 30 dies.
Data NW (importantíssim!): 13 de març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Cada cop més tranquils i a l'hora més concients estem buscant el nostre primer fill.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: Ho fem quan ens ve de gust i amb la calma ho aconseguirem.
Molta sort a totes, esperem que fem florir moltes panxetes aquest març!
entro només un momentet per apuntar-me a aquest post tan xulo!
Nom d'usuària: Oli
Edat dels dos: Els 2 tenim 25
Cicle de cerca i durada del cicles: és el tercer cicle de cerca, i els meus cicles duren uns 30 dies.
Data NW (importantíssim!): 13 de març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Cada cop més tranquils i a l'hora més concients estem buscant el nostre primer fill.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: Ho fem quan ens ve de gust i amb la calma ho aconseguirem.
Molta sort a totes, esperem que fem florir moltes panxetes aquest març!
Hola a totes noies!!
Tinc varies cosetes per explicar-vos!! La primera és que aquest mes de març pinta preciós!! Quina intro més currada, per Déu!! Olé!!
Es nota que a banda de venir la primavera, també s'acosta el dia de la dona!
Bé, la segona és que us vaig fer cas l'endemà mateix de rebre les vostres respostes: visita al gine demanada i àcid fòlic en marxa! Gràcies pels consells!
I per últim... Com ja us vaig comentar, la W m'havia de venir el divendres. I resulta que la punyetera es retrassa
. Però ja ho havia fet al gener, així que amb cert cabreig ho atribuim a l'histerisme del moment. I coi, que comencen els mals de panxa, de cap i de cop, nàusees!! us ben juro que no he tingut un vòmit des de fa més de 15 anys...
I evidentment aquest matí m'he fet un TE. Nines: POSITIU!!!
M'heu donat sort!! Moltíssima, certament!!! Així que aquest mes em despenjo activament del vostre forum (no sé ben bé com són les normes, però em sembla que m'aniré colant a visitar-vos i explicar-vos cosetes de tant en tant) i m'apunto al de mares d'octubre.
Moltíssimes gràcies pel suport rebut! Sou tremendes!! I aquest mes de març segur, segur, segur que la Nishdi cantarà un 100% de panxus!!! És el mes de les dones treballadores, així que només us toca treballar!!
Una abraçada immensa!!! Ah! i jo em quedo amb la flor de la CALÈNDULA! útil, resistent, preciosa i perenne!!
Tinc varies cosetes per explicar-vos!! La primera és que aquest mes de març pinta preciós!! Quina intro més currada, per Déu!! Olé!!
Es nota que a banda de venir la primavera, també s'acosta el dia de la dona!
Bé, la segona és que us vaig fer cas l'endemà mateix de rebre les vostres respostes: visita al gine demanada i àcid fòlic en marxa! Gràcies pels consells!
I per últim... Com ja us vaig comentar, la W m'havia de venir el divendres. I resulta que la punyetera es retrassa
I evidentment aquest matí m'he fet un TE. Nines: POSITIU!!!
M'heu donat sort!! Moltíssima, certament!!! Així que aquest mes em despenjo activament del vostre forum (no sé ben bé com són les normes, però em sembla que m'aniré colant a visitar-vos i explicar-vos cosetes de tant en tant) i m'apunto al de mares d'octubre.
Moltíssimes gràcies pel suport rebut! Sou tremendes!! I aquest mes de març segur, segur, segur que la Nishdi cantarà un 100% de panxus!!! És el mes de les dones treballadores, així que només us toca treballar!!
Una abraçada immensa!!! Ah! i jo em quedo amb la flor de la CALÈNDULA! útil, resistent, preciosa i perenne!!

- marionilla
- :: tortuga

- Entrades: 302
- Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm
Ara venia a apuntar-me com a cercadora de març i .... Ostres, què veig??????? Un positiu de la Filomena!!!!
Justament ara acabava de fer recompte de panxus de febrer i donar per tancat el mes i la meva jefatura... i quina bona notícia!!!
Amb molt de gust aniré pitant a canviar les estadístiques del febrer i a pujar el % de panxus, ole ole i ole!!!
Enhorabona Filomena, ja tens la teva panxulineta aquí!!!
A cuidar-se i a disfrutar del moment i de la gran quantitat de bones vivències que t'esperen, és un no parar!
Un petó
Justament ara acabava de fer recompte de panxus de febrer i donar per tancat el mes i la meva jefatura... i quina bona notícia!!!
Amb molt de gust aniré pitant a canviar les estadístiques del febrer i a pujar el % de panxus, ole ole i ole!!!
Enhorabona Filomena, ja tens la teva panxulineta aquí!!!
A cuidar-se i a disfrutar del moment i de la gran quantitat de bones vivències que t'esperen, és un no parar!
Un petó
- marionilla

Ara sí, aquí van les meves dades:
Nom d’usuària: Marionilla
Edat de tots dos: molts! Els iaios de la colla!
Nª de fills: 3
Cicle de cerca i durada dels cicles: 2on. Cicles de 30-32 dies, però aquest últim de 40…
Data de NW (Super-important!): pues no sé què dir… si el cicle és normal seria el 17 de març, però si torna a putejar-me i torna a ser de 40 dies… pues seria el 27 de març… Per tant, posarem la data inermitja i a veure si l’encertem: 22 de març
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: ja tenim tres peques que ens ocupen totes les nostres hores, però com que tenim vocació de pares… pues ens llancem a la piscina i anem a pel quart (i últim!) abans que sigui massa tard i la naturalesa digui que ja ha passat el nostre temps. Tenim mooolta pressa!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Faig TO, prenc àcid fòlic i oli d’onagra.
Jefa, m'encanta com t'ha quedat el post, super xulo! Desprèn bon rollo i optimisme primaveral!
I m'ha agradat especialment la història del bambú. Les que ja som cercadores veteranes necessitem coses així per continuar la cerca sense defallir. Ojalà el nostre cos faci com el bambú, estigui preparant-se bé per rebre el nostre cigru ben aviat!
Això sí, li demanaria que no tardés 7 anys, plis !!!

Nom d’usuària: Marionilla
Edat de tots dos: molts! Els iaios de la colla!
Nª de fills: 3
Cicle de cerca i durada dels cicles: 2on. Cicles de 30-32 dies, però aquest últim de 40…
Data de NW (Super-important!): pues no sé què dir… si el cicle és normal seria el 17 de març, però si torna a putejar-me i torna a ser de 40 dies… pues seria el 27 de març… Per tant, posarem la data inermitja i a veure si l’encertem: 22 de març
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: ja tenim tres peques que ens ocupen totes les nostres hores, però com que tenim vocació de pares… pues ens llancem a la piscina i anem a pel quart (i últim!) abans que sigui massa tard i la naturalesa digui que ja ha passat el nostre temps. Tenim mooolta pressa!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Faig TO, prenc àcid fòlic i oli d’onagra.
Jefa, m'encanta com t'ha quedat el post, super xulo! Desprèn bon rollo i optimisme primaveral!
I m'ha agradat especialment la història del bambú. Les que ja som cercadores veteranes necessitem coses així per continuar la cerca sense defallir. Ojalà el nostre cos faci com el bambú, estigui preparant-se bé per rebre el nostre cigru ben aviat!
Això sí, li demanaria que no tardés 7 anys, plis !!!

- marionilla

Ai, me'n descuidava!
La meva flor preferida és la del llimoner, amb aquella olor tant delicada i subtil... M'encanta!
A casa els meus pares n'hi ha un de molt gran i la meva germana i jo jugàvem molt a sota seu. Després de més grandeta també portava els apunts allà i m'havia fet un fart d'estudiar a la seva ombra, sentint la seva oloreta.
En resum, que és d'aquelles olors que quan la sento em transporta a la infantesa, als temps feliços i innocents de quan érem petits... Aix, m'estic posant toveta!
La meva flor preferida és la del llimoner, amb aquella olor tant delicada i subtil... M'encanta!
A casa els meus pares n'hi ha un de molt gran i la meva germana i jo jugàvem molt a sota seu. Després de més grandeta també portava els apunts allà i m'havia fet un fart d'estudiar a la seva ombra, sentint la seva oloreta.
En resum, que és d'aquelles olors que quan la sento em transporta a la infantesa, als temps feliços i innocents de quan érem petits... Aix, m'estic posant toveta!

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- afrodita11
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm
Filomena enhorabooooooooona! Quina bona notícia, que ho disfrutis molt guapa.
Nidshi idò si, pel que es veu ens uneix qualque cosa més que el grup fel soc petit ;)
Nidshi idò si, pel que es veu ens uneix qualque cosa més que el grup fel soc petit ;)
Enhorabona Filomena!!! passarem a veure't al post de mares d'ocubre! visca el dia 1 i ja hi han panxus a la vista!
Jo entrava més que res per el tema de les flors, ahir mateix vaig comprar una orquidea! m'encanten!!!! així que em quedo amb aquesta!
Jo entrava més que res per el tema de les flors, ahir mateix vaig comprar una orquidea! m'encanten!!!! així que em quedo amb aquesta!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 242 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |