alguna has pres Utrogestan???
alguna has pres Utrogestan???
Hola noietes;
Jo estic prenent omifin per aconseguir una ovulacio cada mes. Fins aqui tot be peer que ja estic ovulant...ara m'han receptat utrogestan i segons m'ha dit la gine es per que les pareds de l'endometri es preparin per rebre el ovul ja fecundat.
M'ha dit que el podria prendre oralment o introdoir-lo a la vagina. Alguan de vosaltres l'has pres? em podue explicar qina es la millor manera de prendrel??? ...i el mes important de tot, alguna s'ha quedat embarassada amb l'ajud d'aquest medicament???
Gracies reines.
Jo estic prenent omifin per aconseguir una ovulacio cada mes. Fins aqui tot be peer que ja estic ovulant...ara m'han receptat utrogestan i segons m'ha dit la gine es per que les pareds de l'endometri es preparin per rebre el ovul ja fecundat.
M'ha dit que el podria prendre oralment o introdoir-lo a la vagina. Alguan de vosaltres l'has pres? em podue explicar qina es la millor manera de prendrel??? ...i el mes important de tot, alguna s'ha quedat embarassada amb l'ajud d'aquest medicament???
Gracies reines.
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Si ERG es progesterona..ja he llegit que tambe els hi donen a dones que pateixen alguna perdua durant les primeres setmanes d'embaraç. Em sembla que en el teu cas nomes el pots prendre via vaginal, oi? No et demanare si has notat algun efecte secundari per que al estar embarassada en deus tenir moltes de molesties, em sembla.
Per cert, com et trobes wapa? Quan has de tornar a visitar al metge per que et diguin que tal va tot? Desitjo que tot estigui correcte i tiris endevant aquest embaraç. T'envio molts anims i tota la força del mon.
Per cert, com et trobes wapa? Quan has de tornar a visitar al metge per que et diguin que tal va tot? Desitjo que tot estigui correcte i tiris endevant aquest embaraç. T'envio molts anims i tota la força del mon.
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Isabel que bé que ja estiguis ovulant!!!espero que feu diana ben aviat!!jeje, que tens els ovaris poliquístics??
EGR ànims wapísima!!segur que el teu cigronet s'ha nutrit superbé!!
EGR ànims wapísima!!segur que el teu cigronet s'ha nutrit superbé!!

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Això no ho has ni de pensar. Segur que li sentiras el seu coret bategant 

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Coqueta, gracies pels teus anims. Tan de bo fem punteria aviat, ja portem 15 mesos i molt dies sembla que ja no tingui esperança... no tinc els ovaris poliquistics, simplement un dia, ves a saber quan i perque, els meus ovaris varen deixar de funcionar. Quines malajugades que ens fa la vide a vegades, oi?
EGR: molts i molts anims, dilluns ens expliques una miqueta, que ja saps que esterem a l'espera de noticies.
Petonets a totes
EGR: molts i molts anims, dilluns ens expliques una miqueta, que ja saps que esterem a l'espera de noticies.
Petonets a totes
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Hola Isabel!
No t'ho creuràs, a mi també me les han receptat! Et faig un resum breu (ara tinc una miqueta de pressa), però demà t'envio un privat i t'ho explico millor. Recordes que m'havia de prendre una medicació?, doncs vaig començar a prendre-les, però no n'estava gaire convençuda i vaig anar al gine que havia anat sempre. Ell em va dir que no eren per mi pk no tenia cap dels factors que en recomenarien l'ús. Llavors li vaig dir sobre la medicació que ajuda a la implantació (pels 2 avortaments) i em va receptar això.
Un altra coincidència! Això vol dir que s'està acostant la nostra! Ja ens veig celebrant-no el 2008! Oi que sí?
Un petó
I Ester ànims que això va bé!!! (en unes fotos he vist que eres l'Ester! Et recordo de quan el vas perdre, pk poc després vaig perdre el primer...) Un petó també!
No t'ho creuràs, a mi també me les han receptat! Et faig un resum breu (ara tinc una miqueta de pressa), però demà t'envio un privat i t'ho explico millor. Recordes que m'havia de prendre una medicació?, doncs vaig començar a prendre-les, però no n'estava gaire convençuda i vaig anar al gine que havia anat sempre. Ell em va dir que no eren per mi pk no tenia cap dels factors que en recomenarien l'ús. Llavors li vaig dir sobre la medicació que ajuda a la implantació (pels 2 avortaments) i em va receptar això.
Un altra coincidència! Això vol dir que s'està acostant la nostra! Ja ens veig celebrant-no el 2008! Oi que sí?
Un petó
I Ester ànims que això va bé!!! (en unes fotos he vist que eres l'Ester! Et recordo de quan el vas perdre, pk poc després vaig perdre el primer...) Un petó també!
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Hola Isabel,
Jo és el segon cicle que faig inducció a la ovulació (tot i que ovulava bé) amb OMIFIN i després em prenc el Utrogestan. Jo el prenc via vaginal cada 12 hores perquè la gine em va dir que via oral de vegades té efectes secundaris com mareig, vomits, etc.
Quaslevol cosa que vulguis saber, pregunta, intentaré contestar!
Jo és el segon cicle que faig inducció a la ovulació (tot i que ovulava bé) amb OMIFIN i després em prenc el Utrogestan. Jo el prenc via vaginal cada 12 hores perquè la gine em va dir que via oral de vegades té efectes secundaris com mareig, vomits, etc.
socpetitona ha escrit:Hola Isabel,
Hola wapi¡¡¡
Ja veig que mes o menys estem en el mateix baixell tu i jo, el mateix temps buscant, la meteixa medicació, evidentment les mateixes ganes... Una pregunteta, com es que el prens cada 12 hores??? a mi m'el fan prendre cada 24. El meu es de 200, que pot ser el teu es de 100?
Fa dies que hi dono voltes i tambe em sembla que el prendre via vaginal, he llegit a internet que d'aquesta manera careix d'efectes secundaris.
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
- socpetitona

ixena, com vas? com van els ànims? m'alegro q ara t'hagin receptat això... segur que ajuda que el vostre petit es quedi amb vosaltres!!!
molta sort guapa!!!
i socpetitona, dius que no estàs gaire al cas de quan et toca controlar si si o si no??? però heu fet feina, no, aquest mes?
millor està passota i després endur-se la gran sorpresa...
isabeeeeeeeeeeeeel... aviaaaaaaaaaat!!!!
un petonet guapes!!!!
molta sort guapa!!!
i socpetitona, dius que no estàs gaire al cas de quan et toca controlar si si o si no??? però heu fet feina, no, aquest mes?
millor està passota i després endur-se la gran sorpresa...
isabeeeeeeeeeeeeel... aviaaaaaaaaaat!!!!
un petonet guapes!!!!

- socpetitona

Creueta, estic passota en quan a pensar-hi tant com altres mesos.. tan de temps cansa, i la veritat és que estic cansada! Però si, hem fet deures! dona, després de pagar 300€ a la gine per el tractament... cal fer deures! a veure que passarà.. la veritat és que amb 13 mesos de desil.lusions i fustres el 14è mes... no es tenen masses esperances.. en fin!
ai socpetitona, així m'agrada... sense esperances però fent deures...
així, si més no, no ens hi obsessionem tant, oi?! que tens raó, ja cansaaaa...
ja us ho he dit algun cop, però quan m'hi vaig quedar també estava "passota" en el sentit de pensar "buf, no m'hi quedaré mai..." i mira!
a veure si aquest mes ens dónes una notícia embarassiiiiiiiiiiiil!
així, si més no, no ens hi obsessionem tant, oi?! que tens raó, ja cansaaaa...
ja us ho he dit algun cop, però quan m'hi vaig quedar també estava "passota" en el sentit de pensar "buf, no m'hi quedaré mai..." i mira!
a veure si aquest mes ens dónes una notícia embarassiiiiiiiiiiiil!

Hola a totes!
Merci Creueta per pensar en mi... la veritat és que els ànims estan una mica millor que fa uns mesos, però de moment encara no ens hi hem posat. Primer hem de solucionar uns petits problemes i després ho tornarem a intentar, tot i que amb molta por... I tu, com vas?
Jo ja us vaig llegint de tant en tant, i les que ja ens coneixem us vaig seguint, però no entro molt per no capficar-me.
Isabel? què tal?
Ester ja ens mantindràs informades, eh?
socpetitona, molts ànims!!!
Un petó per totes!
Merci Creueta per pensar en mi... la veritat és que els ànims estan una mica millor que fa uns mesos, però de moment encara no ens hi hem posat. Primer hem de solucionar uns petits problemes i després ho tornarem a intentar, tot i que amb molta por... I tu, com vas?
Jo ja us vaig llegint de tant en tant, i les que ja ens coneixem us vaig seguint, però no entro molt per no capficar-me.
Isabel? què tal?
Ester ja ens mantindràs informades, eh?
socpetitona, molts ànims!!!
Un petó per totes!
Bon dia a totes¡¡¡¡
Socpetitona; ahir em vaig montar una paranoia...li deia al meu home de possar-me dues capsules al dia (utrogestan)en comptes d'una. Sort que ell te mes seny que jo i em frena de tant en tant, si per mi fos ja m'hauri apres tota la cixa,je,je,je. Es qie tants mesos dones per probar-ho tot, oi?
Ixena; tot segueix el seu ritme. A dies em sento molt optimista i al andema em torno la dona mes pesimista del mon. Segurament que l'omifin tambe fa males jugades amb l'estat d'anim. Dissabte varem anar a veure els meus sogres i s'hem va ocorrer pensar quantes vegades els habiem visitat amb l'esperança de donar-lis la bona noticia i mai habia pogut esser. Ja vaig tenir la plorera a sobre per tot el dia i part de diumenge.
Hi ha dies, i cada vegada mes sovint, en que penso que ja no podre tornar a tenir fills. Soposo que com diu la socpetitona: les forces s'esgoten, l'ilusio segueix estant pero d'una manera mes suau. Cansa molt lluitar 15 mesos seguits per un objectiu que realment no saps si acabara arribant.
Socpetitona; ahir em vaig montar una paranoia...li deia al meu home de possar-me dues capsules al dia (utrogestan)en comptes d'una. Sort que ell te mes seny que jo i em frena de tant en tant, si per mi fos ja m'hauri apres tota la cixa,je,je,je. Es qie tants mesos dones per probar-ho tot, oi?
Ixena; tot segueix el seu ritme. A dies em sento molt optimista i al andema em torno la dona mes pesimista del mon. Segurament que l'omifin tambe fa males jugades amb l'estat d'anim. Dissabte varem anar a veure els meus sogres i s'hem va ocorrer pensar quantes vegades els habiem visitat amb l'esperança de donar-lis la bona noticia i mai habia pogut esser. Ja vaig tenir la plorera a sobre per tot el dia i part de diumenge.
Hi ha dies, i cada vegada mes sovint, en que penso que ja no podre tornar a tenir fills. Soposo que com diu la socpetitona: les forces s'esgoten, l'ilusio segueix estant pero d'una manera mes suau. Cansa molt lluitar 15 mesos seguits per un objectiu que realment no saps si acabara arribant.
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Aviam nines, nescesito ajuda¡¡¡
Em sembla que estic carregada de paranoies ( aixo em pasa per llegir els efectes secundaris dels medicaments). Amb l'Omifin he tingut i tinc tots els efectes secundaris que diu en el paperet que porta la capsa, i per que no hi ha mes, que si no....
Aquest es el primer mes que prenc utrogestan, ja porto cin o sis dies. Per començar, ho faig via vaginal, i no he tingut mes que la bona idea de fer-ho pel mati. O sigui que haig d'anar amb salvaslip tot el dia, una marranada, je,je,je. A mes estic patint perque em penso que aixi es desaprofita molt medicament. El mes que ve ho fare al anar a dormir.
Fa uns tres dies o aixi que tinc un mal de cap horrible, el ventre com inflat, cremor d'estomag i un munt de grans a la cara ( cosa que desde que prenc omifin ja m'habien desaparegut). Soc l'unica que li pasa aixo???

Em sembla que estic carregada de paranoies ( aixo em pasa per llegir els efectes secundaris dels medicaments). Amb l'Omifin he tingut i tinc tots els efectes secundaris que diu en el paperet que porta la capsa, i per que no hi ha mes, que si no....
Aquest es el primer mes que prenc utrogestan, ja porto cin o sis dies. Per començar, ho faig via vaginal, i no he tingut mes que la bona idea de fer-ho pel mati. O sigui que haig d'anar amb salvaslip tot el dia, una marranada, je,je,je. A mes estic patint perque em penso que aixi es desaprofita molt medicament. El mes que ve ho fare al anar a dormir.
Fa uns tres dies o aixi que tinc un mal de cap horrible, el ventre com inflat, cremor d'estomag i un munt de grans a la cara ( cosa que desde que prenc omifin ja m'habien desaparegut). Soc l'unica que li pasa aixo???

Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
EGR;
Acabo de llegir el teu post de la mucositat. A mi si que em sembla que pot esser per la progesterona. A mi tambe em pasa i no estic embarassada (em sembla vamos).
Acabo de llegir el teu post de la mucositat. A mi si que em sembla que pot esser per la progesterona. A mi tambe em pasa i no estic embarassada (em sembla vamos).
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Molt bona dita la del teu home: SI NO ES VERMELL NO ET PREOCUPIS
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 155 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |