dubte ofimin
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
pitufa hi ha un post que en parla, te'l pujo vale??

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

pitufa, jo no et puc ajudar gaire, ja que encara estic en el primer cicle d'omifin...
però ja he passat l'ovulació, i sí, potser vaig notar, el dia de l'ovulació i l'endemà, més sensibilitat que de costum als mugrons (tot i que ja de natural sempre em noto els pits botits durant ovulació i preregla...).
a banda, d'això, no he notat res més: ni nàusees, ni visió doble (bé, l'altre dia, però perquè havia begut massa!!!
)
bona sort, ja veuràs com et funciona, això de l'omifin! n'he llegit moltes històries d'èxit!

però ja he passat l'ovulació, i sí, potser vaig notar, el dia de l'ovulació i l'endemà, més sensibilitat que de costum als mugrons (tot i que ja de natural sempre em noto els pits botits durant ovulació i preregla...).
a banda, d'això, no he notat res més: ni nàusees, ni visió doble (bé, l'altre dia, però perquè havia begut massa!!!
)
bona sort, ja veuràs com et funciona, això de l'omifin! n'he llegit moltes històries d'èxit!

Aquí va una que ho ha aconseguit amb Omifin!!!
El problema és que no entenc exactament la pregunta: què vols dir amb "M'agradaria saber si els efectes d'aquestes pastilles són latents a partir del dia 15"???
I lo dels efectes secundaris, si mireu bé el prospecte, només parla % de possibilitats poquíssim més altes que les que no se'n prenen de que hi hagi embaràs múltiple o risc d'avortament o totes aquestes coses. De fet, no conec a ningú que hagi tingut més d'un bb amb Omifin.
I penseu que moltes coses de les que posen als prospectes les posen per cubrir-se les espatlles, però no tenen perquè passar. No em cansaré mai de dir-vos-ho: a mi l'Omifin no em va fer cap ni mig efecte secundari: com si m'hagués pres Lacasitos vaja. I me'l vaig prendre surant 4 mesos seguits, tot i que jo només em prenia una pasti.
Ànims guapes, que ara si que sou al camí per aconseguir-ho. Mireu-me a mi, sino....
El problema és que no entenc exactament la pregunta: què vols dir amb "M'agradaria saber si els efectes d'aquestes pastilles són latents a partir del dia 15"???
I lo dels efectes secundaris, si mireu bé el prospecte, només parla % de possibilitats poquíssim més altes que les que no se'n prenen de que hi hagi embaràs múltiple o risc d'avortament o totes aquestes coses. De fet, no conec a ningú que hagi tingut més d'un bb amb Omifin.
I penseu que moltes coses de les que posen als prospectes les posen per cubrir-se les espatlles, però no tenen perquè passar. No em cansaré mai de dir-vos-ho: a mi l'Omifin no em va fer cap ni mig efecte secundari: com si m'hagués pres Lacasitos vaja. I me'l vaig prendre surant 4 mesos seguits, tot i que jo només em prenia una pasti.
Ànims guapes, que ara si que sou al camí per aconseguir-ho. Mireu-me a mi, sino....
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Jo espero tenir tanta sort com la Pukeko, de debò!
es el meu segon cicle amb OMIFIN, jo no he notat gens l'ovulació, sort en ticn que me la controlen amb ecos...
I d'efectes secundaris, doncs només el primer cicle de prendre'l, un mal de cap terrible! però aquest segon cicle, igual que la Pukeko, com lacasitos! jeje
Molta sort amb el St OMIFIN!!
es el meu segon cicle amb OMIFIN, jo no he notat gens l'ovulació, sort en ticn que me la controlen amb ecos...
I d'efectes secundaris, doncs només el primer cicle de prendre'l, un mal de cap terrible! però aquest segon cicle, igual que la Pukeko, com lacasitos! jeje
Molta sort amb el St OMIFIN!!
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
socpetitona, donaaa... AMUNT AQUESTS ÀNIMS!!!
Molta sort, guapa!
Petons i bon cap de setmana!
Molta sort, guapa!
Petons i bon cap de setmana!
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/1f240a
Re: dubte ofimin
pitufa2 ha escrit:Hola,
A partir d'avui em té que baixar la regla (forçada però..) el cinquè dia fins el novè m'he de prendre dues pastilles d'ofimin. M'agradaria saber si els efectes d'aquestes pastilles són latents a partir del dia 15 (més o menys perquè és quan es produeix l'ovulació) estic una mica perduda i sé que en el fòrum hi ha noies que les heu près. Estic un pèl espantada pel tema de l'embaràs múltiple i també perquè si no funciona a la primera o a la segona el tema es a complicant. Ara estic il.lusionada pensant que em funcionarà però si no funciona sé que no m'agradarà gens i m'enfonsarè. quina és la vostra expeirència? mil gràcies i molts petons i ànims a totes!!
Pitufa jo suposo que el que tu preguntes es si la ovulació es exactament als 15 dies, oi? jo es el primer mes d'omifin i no et puc acabar de respondre, jo tinc les regles força irregulars i em pensava q amb l'omifin potser s'em regularien xo de moment estic al dia 32 de cicle i si finalment em baixa la warry voldrà dir q no regula res... Això si, no se si son paranoies meves o em va semblar q notava d'evolució a partir del 14 dia...
Anim's!!!
Efectes secundaris res de res!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |