Opinions sobre millor època per ser mare

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Opinions sobre millor època per ser mare

EntradaAutor: FloR » dj. maig 28, 2015 7:45 pm

El meu nebot es del 25 de desembre i el meu fill del 23 i es diu David així que també te el sant ;-) mai hem escatimat regals pobres! A la llar el primer any si que vaig notar la diferència que ell gatejava i els altres corrien ja.. Però com ha caminat tant d'hora i parlat tant bé i tant d'hora doncs no hem notat cap diferència a p3, només el tamany i amb alguns companys ni això..
Quan va nèixer anava al cuco amb el saquet i desprès amb el bon temps va pasar a la cadira, jo era de les que sortia cada dia, fes més o menys fred.. Ena ha agradat tant que repetim! Esperem una germaneta pel novembre jeje
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Opinions sobre millor època per ser mare

EntradaAutor: Tutty29 » dj. maig 28, 2015 10:08 pm

El meu nen es del 26 de gener 2012 i la nena del 19 gener2015, aixi que ja veus quants regals, je jw!!
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Opinions sobre millor època per ser mare

EntradaAutor: petipe » dv. maig 29, 2015 8:27 am

Depèn de com t'ho miris. De cara a l'embaràs, passar tot l'estiu amb la panxa grossa és pitjor que fer-ho a l'hivern.

De cara al naixement, tenir-lo a la tardor comporta més possibilitats de que el nadó es refredi durant els primers mesos de vida que si neix de cara a primavera (això ho he viscut en primera persona i el pediatra m'ho ha dit sempre).

De cara als primer anys de la criatura, si és dels grans sembla que ho tenen tot més fàcil. A la llarga, jo crec que es minimitza. Tot i que és cert, que sí, en algunes coses afecta. Diuen, per exemple, que la majoria de jugadors de futbol són de principis d'any, perquè com que ja els van seleccionant des de petits, els més grans de curs tenen avantatge en aquest sentit. Això és el que diuen, eh? I és només un exemple de coses que en teoria, sí poden afectar.

De cara a les celebracions, depèn. Els de juliol i agost mai ho poden celebrar amb els de classe. Els de desembre - gener, tenen tots els regals concentrats en poc temps. Els de l'hivern, no poden celebrar-ho mai a l'aire lliure perquè fa fred i no hi ha llum, els de la primavera perquè mai saben quan plourà...

Conclusió? Qualsevol època és bona per ser mare!!! >.-<:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Opinions sobre millor època per ser mare

EntradaAutor: Náyade » dl. juny 01, 2015 2:16 pm

Moltes gràcies a totes!!! :)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Opinions sobre millor època per ser mare

EntradaAutor: izascun79 » dc. juny 03, 2015 8:53 am

jejejjeje M'encanta aquest pots.

Si bé és cert que no es pot triar mai quan neixerà el teu fill jo tinc clar que, posats a triar, els vull de març a maig i amb aquesta intenció hem planejat les nostres cerques.
El primer vam tenir sort que va venir al segon mes de cerca i és del 19 de maig i el segon, veient que havíem anat ràpid, també vam planejar-lo per néixer entre aquests mesos i també va ser a la segona i va néixer el 5 d'abril.

Per mi són els millors mesos de l'any per diversos motius: quan et quedes embarassada és estiu i si et trobes malament al primer trimestre doncs és possible que estiguis de vacances, també t'ajuda a no pensar gaire durant el desespero fins el test d'embaràs o en si tot va bé, perquè estàs de vacances i tens mil coses en què pensar... passes els mesos més durs de panxa enorme a l'hivern, principis de primavera, i això ajuda a no tenir gaire retenció de líquids. A l'hivern, amb les hormones, no passes tan fred com la resta de gent. Els nens que neixen a principis d'any tenen aquesta avantatge de ser els grans de la classe (tot i que ja se sap que cada nen és un món, posats a triar, millor que tinguin aquesta petita avantatge), quan comencen a gatejar és hivern i no van amb els genolls pelats perquè van amb pantaló llarg i quan comencen a caminar ja s'acosta l'estiu i poden lluir pantalonets curts sense problema. La baixa per maternitat ajuntada amb les vacances del mateix any pot fer que no t'incorporis fins el setembre (amb el segon vaig haver de juntar la lactància, també) i si tens fills grans passes l'agost amb ell en les seves vacances però no amb un nadó d'un mes super dependent, de manera que pots dedicar temps també al gran...

ah, jo sóc de principis de maig i m'encanta. Temps de celebrar festes a l'aire lliure, sempre recordo les festes d'aniversari amb els amiguets del cole, és una època en la que la gent encara no marxa a la platja així que en l'aniversari del meu gran hem aconseguit molt de quòrum d'amiguets.

Per mi són tot avantatges, no tinc cap dubte. Ara que volem el tercer, ens hi posem el proper cicle per veure si tornem a tenir sort i encertem en pocs cicles... si ens quedéssim a la primera seria de finals de març - principis d'abril, com el meu petit...

Petonets a totes i molta sort a les que busqueu panxolina!!!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Opinions sobre millor època per ser mare

EntradaAutor: Náyade » dc. juny 03, 2015 2:20 pm

izascun aquest tema porta cua, oi? A mi també m'encanta :content:

La veritat es que t'ho has muntat prou bé, amb els dos petits a la mateixa època aproximadament, i empalmant vacances amb la baixa, i tot el que dius... és genial. Jo opto per fer el mateix quan busqui :-()) encara que si falla, seguiré amb la cerca, és clar! Es qüestió de sort :ok:
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Opinions sobre millor època per ser mare

EntradaAutor: Náyade » dc. juny 17, 2015 9:11 pm

Alguna opinió de mare experta més????? :content: :content: :content:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Opinions sobre millor època per ser mare

EntradaAutor: Gustineta » dj. juny 18, 2015 8:01 am

Hola Náyade!

Jo m'havia fet idea de quan volia i quan no volia tenir un fill. Però després de dos avortaments i un any i mig de camí sense èxit, he canviat un mica d'idea.
En gran part, ara l'únic que vull és portar a un embaràs a bon port, sense fer càlculs. Intervenen massa variables en la concepció i l'embaràs. Marcar-se l'objectiu de "jo vull ser mare al mes X" l'únic que fa és afegir pressió innecessària. T'hi quedis quan t'hi quedis, et farà il·lusió igual, neixi al gener o a l'agost :).
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
roella
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dj. des. 12, 2013 12:16 pm

Re: Opinions sobre millor època per ser mare

EntradaAutor: roella » dj. juny 18, 2015 12:04 pm

Hola! trobo que és un tema prou divertit!

Jo et donaré un aspecte a tenir en compte que em sembla que no ha sortit! Nosaltres teníem clar que el volíem per l'agost, ja que el meu home és autònom i pel seu tipus de feina, els dos sabíem que no es podria agafar la baixa paternal, així que l'ideal era fer coincidir el naixement amb les vacances d'agost i vam tenir tanta punteria que la ddp ens va sortir pel dia que començava les vacances! Al final, el xicotet es va endarrerir uns dies, però vaja, va ser perfecte poder tenir al pare amb nosaltres els primers 15 dies de vida del petit.
D'altra banda, l'estiu passat no va ser massa calurós, així que la calor no em va molestar gens i en canvi, des del dia que vam sortir de l'hospital ja vam poder sortir cada dia a passejar i a casa vam fer pell amb pell tot el que vam voler i més. Vaja, jo en tinc un record preciós! Ara, la part negativa serà que no podrà celebrar el seu aniversari el dia que toca amb els seus amics i amigues!

Però com diuen totes, neixi quan neixi, serà perfecte!! :ok:
Imatge

Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Opinions sobre millor època per ser mare

EntradaAutor: garota » ds. juny 20, 2015 10:17 am

Jo mai havia programat de quan seria el meu fill.....en El primer embaràs que no va anar bé, ens vam embarassar a l'octubre, després de 8 mesos de cerca. Havia de ser per finals de juny. 6 mesos més tard, m'hi vaig tornar a quedar però vaig tenir un avortament bioquímic. Hagués sigut pel desembre així que ben diferents de dates, un amb la calor, i l'altre dels petits..... Però bé, no va anar bé i a seguir-ho intentant.
6 mesos més tard, i just un any després del primer, ens vam tornar a embarassar i aquest embaràs va anar de conya. El meu fill és de juliol i no ho canviaria pas. L'embaràs el vaig passar de conya i tot i q ell va néixer el dia que va començar a fer calor ja fa quasi dos anys, no ho va passar malament. Recén nascut encara no refulen bé la temperatura i no el vam veure mai agobiat per la calor... Venia d'estar tan calent a la panxu! Jeje
"Moraleja" no es poden fer previsions ja veus....! :-)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Opinions sobre millor època per ser mare

EntradaAutor: Náyade » dl. juny 22, 2015 11:05 am

Gràcies de nou a les noves respostes, m'encanta llegir-vos! :ok: Li vaig llegint al meu marit perquè ell té ficat al cap que el vol pel gener o febrer, i jo en canvi opto més per la primavera ;-)))

Garota duus tota la raó. Amb el que t'ha passat, la època ha passat a ser l'última preocupació... me nalegro que finalment hagis tingut un final feliç, t'ho mereixies! :love:

Més cosetes a teniren compte? Més experiències? :content:
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Opinions sobre millor època per ser mare

EntradaAutor: Náyade » ds. nov. 09, 2019 6:46 pm

M'he tornat mica buscant aquest fil que vaig crear fa ja tant de temps!!!! :)

Al final vaig ser mare al febrer. Vam començar al maig pensant que potser trigaria una mica i pq nasqués a la primavera,i al final va ser d'hivern!!!!

Per mi l'embaràs va ser un luxe viure'l a la tardor hivern, a l'estiu els primers mesos se'm van passar volant, i després amb la panxona calentona a l'hivern.
Al febrer fa fred però en un tres i no res ja era primavera i estiu i la petita E va créixer tan ràpid!!!! Ens vam passar tot l'estiu fent teta i que fàcil és! Alimentació complementària al setembre . Va ser tot un luxe. i baixa+vacances+excedència em vaig plantar al setembre x treballar amb una nena de 7 mesos.

Obvi que a totes ens sembla el millor mes q vam parir pq no deixa d ser súper especial, i el més important, q haguem pogut ser mares sigui hivern O estiu!

Ara tenim ganes de cercare el 2on pero si ens posem ja surt a l'estiu, tardor ... Finals d'any i ens fa mandra q neixi a ple hivern, passar l'estiu molt embarassada (amb lo malament q ho passo).. aixi que crec q ens tornem al esperar fins al Maig.

M'ha agradat força rellegir aquest post i les vostres experiències!!!!

Un petó!!!! :*
Imatge Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Opinions sobre millor època per ser mare

EntradaAutor: airuni » ds. nov. 09, 2019 7:57 pm

Jo crec que es una mica superficial pensar aquest mes si aquest mes no, però jo vaig ser mare al juliol i tenia molt clar que no ho tornaria a ser, vaig pasar molta calor, molt agobiant l'estiu, de fet vaig donar tota la roba de recent nascut perquè no tindria cap bebe d'estiu. Quan vam començar la cerca, ho vam fer a l'abril perquè fos de principis d'any, perquè de final d'any tampoc em fa gaire gràcia, va arribar agost i no m'havia quedat embarassada i per temes de feina ho vam deixar fins l'abril següent pensant a veure si teniem més sort i aconseguiem que fos del primer semestre de l'any i ara fa un any vam aconseguir el positiu i un altre bebe de juliol. Ara amb aquest segon et puc dir que les ultimes setmanes m'arrossegava literalment per la vida, vaig treballar fins 2 dies abans de la dpp i va ser dur, sense dormir pel calor, cansament del calor... Però li he vist la part positiva i ara veig que no es tant dolent ser mare d'estiu, gairebé no necessites roba, amb bolquers o body van bé, no has de posar-li mil capes, si plora per la nit pots sortir a passejar a la 1 o a les 6 del matí perquè fa bo, pots treure la teta a qualsevol lloc, ara entre capes que portem, que fa fred, busca un lloc que toqui sol, que no faci aire... Doncs això que jo volia de gener o febrer i al final cada epoca te la seva cosa i tampoc saps si tindras el positiu a la primera o 8 mesos més tard
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::