★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
DaNur
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:38 pm

★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: DaNur » dc. juny 03, 2015 7:10 pm

CERCADORES!!!!!!! Benvingudes al mes de Juny!!

Juny, és un mes on donem la benvinguda a l'estiu i diem adeu a la primavera. És un bon moment per donar pas a una nova etapa. Hi ha una dita popular que diu: "Al maig, com vaig; al juny, com vull, i al juliol, tot al vol". Ho podem traduir com que al maig no ha estat el nostre mes, al juny aconseguirem el que volem i al juliol volarem d'il·lusió per haver aconseguit el nostre somni. Tant de bo, totes poguessim viure aquest juliol, pero companyes, per a algunes de nosaltres serà així. :-()) :-()) :-())

Fent una mica d'anàlisi dels mesos anteriors, veig que a l'abril hi va haver molts positius, mentre que al mes de maig hi va haver la meitat de positius que al mes d'abril. Serà que al mes de juny tornarem a tenir molts positius? Cercadores, espero donar-vos molta sort i cantar molts positius. Suposo que com a les meves predecessores, estic impacient per començar a cantar!! :p-) :p-)

Tiritissima, moltes gràcies per ser jefa el mes passat. Has estat una gran jefa i has cantat positius. A tu i a totes les jefes de cercadores, moltes gràcies per la vostra dedicació.
Al post de benvinguda de cercadores de maig, Tiritissima comentava que el nostre major desig és aconseguir panxu, més que guanyar una Lliga. Cercadores!! A terres catalanes ;-))) tenim un gran exemple de superació. Tenim un equip amb un doblet després d'escoltar durant tota una temporada que aconseguir més d'una copa és un repte molt gran. Prenem-los com a exemple en els dies baixos, noies ho aconseguirem!!! Al mes de juny o a un altre mes, pero ho aconseguirem. :-D :-D

Torno a rependre les dites populars, ja que ha arribat el moment d'invocar el lema d'aquest mes. Hi ha una dita que diu: "Al juny, l'estiu no és lluny". Aquesta dita m'ha fet recordar una sensació que tenim quan estem en fase de desespero. Mentre estem vivint els dies de desespero desitjem una i altra vegada que no aparegui la w. Per tant, el lema d'aquest mes va dedicat a aquests dies de desespero i és.....

Al juny, la W ben lluny!!!!!!

Noies us desitjo tota la sort del món! Molta energia per a les SW i per als SM, molts PEPOs quan aparegui les W que no son benvingudes i molta paciència en els dies de desespero. Recordeu que estarem aquí per consolar-nos, ajudar-nos i felicitar-nos.

Companyes, qui som les cercadores de Juny??? A mesura que us aneu apuntant, us aniré afegint. El format per apuntar-se és l'habitual:

Nom d'usuària
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar)
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!

Nom d'usuària: DaNur
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: sortir de festa a tope!
Edat dels dos: jo 32 i DaNuro 33
Cicle de cerca i durada del cicles: 25 cicles de cerca, cada cicle dura entre 28 i 36 dies
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): 8 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: tinc ovaris poliquístics i porto 3 quistes. Fa dos anys que ens vam fer proves (analítiques hormonals, seminograma, etc.) i va sortir alguna cosa alterada pero amb gran importancia. Ara estem començant a una clínica de RA i hem acualitzat algunes proves. El dia 30 de juny tornem per veure els resultats!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc onagra i maca 2 cops al dia i ara estic començant amb Ovusitol.

Nom d'usuària: Nicoleta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Passar-me amb la sangria, amb un bon sopar en bona companyia en una terrasseta.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): En peu de guerra, dels Catarres.
Edat dels dos: Ell 36 i jo 31
Cicle de cerca i durada del cicles: És el segon cicle de cerca però és molt complicat encertar-la amb uns cicles taaan irregulars ?-) Entre 23 i 35 dies...
Nº Fills: Un nen que és la meva vida.
Data NW (importantíssim!): Per dir-ne una, el 20 de juny. Però cada mes és un misteri snif snif
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Amb el nen la vam encertar el 3r cicle de cerca més o menys seriosa. O sigui que intento no posar-me nerviosa de seguida (sóc una mica impacient) i gaudir del moment.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Vaig començar fa poc a prendre Natalben.

Nom d'usuària: michimi
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar a la platja al vespre amb una birra ben fresqueta!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Sun is shinning - Bob Marley
Edat dels dos: 29
Cicle de cerca i durada del cicles: Segon cicle de cerca i durada 31 dies
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 11 de Juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.: practico ioga :-o00m i cada dia necessito més les sessions per tenir el cap en equilibri perquè tant donar-li voltes a la panxu i a la cerca em tornaré mig boja! :p-)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : tinc ovaris poliquístics detectats fa mooolts anys que m'han regalat cicles irregulars i acné hormonal durant més de 15 anys (gràcies hormones per fer-me una eterna adolescent!). Al febrer, quan vam començar a plantejar-nos que l'inici de la cerca estava a prop, vaig parlar amb una amiga acupuntora que viu una mica lluny i em va recomanar fer algun tipus de tractament "regulador". Vaig anar a parar a una noia que em fa acupuntura + reflexologia un cop per setmana durant les dues setmanes prèvies a la ovulació. Aquest està sent el segon cicle i el cert és que han sigut clavats en data d'ovulació, així que vull pensar que alguna cosa, per petita que sigui, m'està fent.
Prenc natalben preconceptiu des de fa 4 mesos i quan s'apropa la SW vam fer deures cada dia fins el dia de l'ovulació.

Nom d'usuària cristineta86
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu doncs seguir disfrutant d'un bon plat de pernil bo i potser uns escapadeta a un balneari
Edat dels dos jo 28 ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles cicle 12 de cerca i amb omifin duren 28 dies
Nº Fills 1 filla preciosa
Data NW (importantíssim!) 6 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs portem ja un any de busqueda en el q he fet de tot to tempes...i no ha funcionat...el 17 tinc hora al gine ja q ja ha fet l'any i encara q tenia moltes esperances en aquest cicle lesestic perdent totes i noto q tot aixo em supera...crec q tinc q buscar alguna cosa q m'ajudi a relaxarme...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! dins ara feiem sw a partir d'ara ja veurem xq he decidit no fer mes to ni tempes

Nom d'usuària: Lika
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Sortir a correr!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar). Al amanecer de Fresones Rebeldes
Edat dels dos 34 jo i 35 ell
Cicle de cerca i durada del cicles 3r cicle de cerca i els cicles em duren 28 dies
Nº Fills: 1 filla del 2013, la meva princesa!! :love:
Data NW (importantíssim!). 19 de Juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Soc diabètica tipus 1, insulinodependent de fa anys! Per això estic en tractament endocrí pregestacional, ja que no em puc quedar quan vulgui si no quan els nivell de sucre són òptims, i ara ho són! Així que a per la panxu!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Nosaltres fem SM, dia si dia no, així també passem millor l'època de desespero jejeje.

Nom d'usuària: Dalilala
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Fer un viatge de somni a Jordània (sempre he fet l'activitat alternativa que m'he proposat, em motiva mooooolt i m'ajuda)
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Viva la vida de Coldplay
Edat dels dos: Ell 34 jo 38!
Cicle de cerca i durada del cicles: 10é cicle
Data NW (importantíssim!): 9 de juny segons Womanlog
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Al setembre el ginecòleg em van trobar dos quistes a l'ovari (total 8 cm)!! Em va deixar 6 mesos per si m'hi quedava embarassada. No m'hi he quedat. He tornat a la gine i un quiste a desaparegut i l'altre ha disminuït!! Segurament m'operaré, però mentrestant... Anem provant a veure si hi ha sort!! Aquest temps de cerca he buscat alternatives: medicina homeopàtica i acupuntura. També he canviat la meva alimentació per ajudar el tractament homeopatic (no làctics de vaca, no gluten, i més verdura). Sembla que és lent però ha anat funcionant...Si us interessa el tema vaig obrir un post sobre alimentació.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Així doncs faig tractament homeopàtic, dieta i acupuntura. També fa uns cicles que faig TO del clearblue als matins. Ajuden molt!!

Nom d'usuària: baldufa88
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Un massatget
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Shake it off - Taylor Swift
Edat dels dos: Jo 25 i ell 24
Cicle de cerca i durada del cicles: Això és molt relatiu, tinc uns cicles uuuuultra llargs i irregulars, portem 3 cicles buscant, aquest seria el 4rt però mai ha coindicit que hem fet feina durant la ovulació...
Data NW (importantíssim!): En principi del 12 al 17 ha de no apareixer.
Trucs: Prenia onagra però no em feia res, mengem molt bròquil i carbassa que diuen que va bé, cames amunt després de fer feina, i aquest mes que per fi hem detectat la ovulació hem fet deures cada dia.

Nom d'usuària: lluna_plena
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: doncs per desgràcia l'únic que puc fer és estudiar perquè d'aquí un mes i mig tinc els exàmens finals!! a més de corregir exàmens, fer informes i muntar festivals de final de curs. A més d'això intentaré viure la festa major de la meva ciutat al màxim que cau a finals de mes!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Com a músic que sóc, el que millor em va és agafar el meu instrument i tocar. És el millor per desconnectar!! Però si n'he de triar una, ara mateix apostaria per la de "Je veux" de Zaz!! totalment recomanable!!
Edat dels dos: ell 37 i jo 32
Cicle de cerca i durada del cicles: És difícil de dir perquè fa un mes i mig que vaig deixar les pastilles i el meu cos s'ha tornat boig!! quan aconsegueixi entendre'l ja us ho faré saber!!
Data NW (importantíssim!): doncs com he dit abans, és difícil de dir, però per posar un dia, suposant que tot vagi bé, sobre el 25 de juny.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc músic, mestra de música i estic estudiant la meva tercera carrera. Ara mateix vaig força estressada amb el final de curs (exàmens, correccions, informes, audicions, concerts) i els meus exàmens de la uni. Diuen que l'estrès no és gens bo per la cerca, però ho intentarem igualment!! Vaig deixar les pastilles fa un mes i mig i sembla ser que els meus cicles s'han tornat bojos. Una setmana després que m'hagués de venir vaig tacar una miqueta però no sé ni tant sols si va ser la Warry. M'he fet 4 testos ja i tots han sortit negatius. D'aquí dos setmanes tinc hora al ginecòleg per veure si m'ajuda a entendre els meus cicles i a saber com ho puc fer perquè això és un descontrol!! però per si de cas, faré els deures cada dia!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: M'estic prenent el Yoduk des que vaig deixar les anticonceptives fa un mes i mig. A part d'això, ens estem arruïnant amb els testos degut al descontrol dels meus cicles!!jejeje.

Nom d'usuària: Albamar
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Celebrar el Sant Joan per todo lo alto, menjant pernil i vinet.
Edat dels dos: Ell 34 i jo 35
Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest és 11è cicle i duren entre 28-30 dies
Data NW (importantíssim!): el 14/06
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs aquests 11 mesos de cerca se m'estan fent eterns ja... Desprès de fer algunes proves (anàlisis hormonals, seminograma i histerosalpinografia) a finals d'abril em van treure dos pòlips endometrials, que segons el gine impedien que em quedès embarassada. He hagut d'estar a la banqueta un cicle, i ara per fi ja puc tornar a la cerca!!! :p-) :p-) Esperem que ara ja tinguem via lliure i els ..::·· ..::·· ..::·· vagin fiiiiiuuuu directes a l'ovulet!!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Doncs prenc àcid folic, faig TO i he començat amb les tempes, però això últim encara no ho domino gaire. Intentem durant la SW fer els deures cada dia, però no sempre es pot... com a mínim el dia del TO+ i el següent sí que sí, i intentem fer-ho per la nit, i així tanco cames i a dormir.

Nom d'usuària: poliester
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar a menjar sushi!!! ens encanta!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Avicci - The Nights
Edat dels dos: 30 ell i 32 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: 10 mesos amb un avortament al maig. Abans de l'avort 26-27 dies
Data NW (importantíssim!): ni idea, tinc que esperar a veure quan ovulo.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: després de l'avortament tenim moltes ganes de tornar-ho a intentar! ah, el gine també em va trobar un mioma que abans de l'embaràs no hi era, així que potser es va formar amb ell. Tot i això, m'ha dit que per on és no influeix en la cerca! ufff, menys mal!
Trucs: des de sempre m'he fet TOs, tot i que després d'alguns mesos de fer-els al ser molt regular amb al warry ja sabia exactament quan ovulava. No sé si es coincidència, però un mes abans de fer diana en Poliestero es va començar a prendre Maca. Ara se'n continua prenent per tenir els soldadets ben apunt, i és que a part d'anar bé per això també és un complement energètic per nois que fan esport, i tot natural! us la recamano! :ok:

Nom d'usuària: Nicoia Benvinguda!!!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: tardes de xerradeta prenent una cerveseta
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Paradise - Coldplay
Edat dels dos: 32 ell i jo 28
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r cicle de cerca, pel que fa a la durada em van operar d'uns quistes a l'abril, abans era molt regular (sempre entre 28 i 30 dies), però des de l'operació està una mica descontrolada la cosa, l'anterior cicle va ser de 31 dies i aquest ha estat de 24 dies.
Data NW (importantíssim!): Doncs amb el descontrol no ho sé exactament, suposo que cap al 1 de juliol, perquè avui ha fet acte de presència.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Em van operar perquè tinc endometriosi, després de l'operació estava una mica atabalada i trista perquè a part dels quistes, va resultar que també m'havia afectat a una trompa i me la van haver d'extirpar, la ginecòloga em va comentar que amb tot el que havia passat potser trigaria una mica a aconseguir la panxu, però estic molt animada i anem a per totes amb la parella. :p-). Sempre havia volgut tenir fills, m'imaginava que ens hi posaríem més tard, però amb això de l'endometriosi hem avançat la cerca i estic molt il·lusionada.
Trucs: Doncs ara estic prenent l'oli d'onagra perquè m'anava bé per la endo, no entenia ni idea de tots els trucs que he anat llegint (TO, remeis naturals, cames enlaire, la SW...) s'aprenen moltes coses, així que intentaré posar-me al dia i aviam si arriva la panxu!

Nom d'usuària: mvillpa
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir anant al gimnàs i tot el que faig amb tota normalitat
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Tot està per fer d'Acció (recomano sentir-la sobretot pq canta...tot està per fer i tot és possible!!)
Edat dels dos: 31 tots 2
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest si ve la w serà el 2n cicle, durada en principi 31 dies tot i q els últims se m'han enrederit uns dies ?-)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'agraden molt les manualitats sobretot punt de creu i ganxet. També m'agrada el camping i estar molt amb la família i per casa. Estic en total desespero al mes passat vaig dir que no estava gaire defet només hem fan mal els pits q hem passa molts cops amb l'arribada de la w però aquest matí m'he llebat i he tingut com mal de panxa i un lleuger mareig que m'ha fet seure i tota l'estona que estic una mica així amb dolor a l'ovari dret q també sempre hem fa un mal orroros quan hem ve però no deixes de pensar i si... Ja vaig comentar que no tinc gaire fe en haver fet punteria el primer mes i ames amb els cops que vam fer feina però mai se sap i mai pots deixar de pensar i si... L'altra cosa q hem fa voltar el cap és que ahir al anar al lavabo algun cop al eixugar-me hem surt flux amb una mica de color vermellet i trobo extrany que aquests últims mesos sempre se m'ha endarrerit algun dia i ara casi s'avanci però amb aquests dolorets i senyals jo crec que és més segur que aviat hagi d'anunciar la seva arribada... ?-) ?-) Hem faig un fart de pensar amb vosaltres i penso quina raó q per molt q no vulguis sempre notes algun simptoma o psicosimptoma.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: no fem res especial fer-ho quan ens ve de gust però si pot coincidir amb els dies d'ovulació millor q millor però de moment vull intentar disfrutar i no preocupar-nos pq se q no m'ajudarà gens.

Nom d'usuària: soleur
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: un bon spa i un bbon gintonic.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) vivir mi vida.
Edat dels dos jo 25 i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: 33 dies
Nº Fills : 0
Data NW (importantíssim!) 27 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar.nos coneixen; doncs es el primer mes que provem i estem molt il.lusionats al anar a buscar la nostre primera panxu!! Aqui soc una novata. Fa poquet que corro per aqui.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), prenc natalben fa aprx. 3 mesos. Nosaltres ho practiquem casi cada dia.

Nom d'usuària: petitajo
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Acabar-me l'ampolla de baileys
Edat dels dos: jo 38 i ell 32
Cicle de cerca i durada del cicles: primer cicle de cerca, durada curta, uns 25 dies de mitja
Nº Fills: una nena d'un anyet
Data NW (importantíssim!): 21 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Al maig del 2013 vaig tenir un abort retingut + legrat a la setmana 8 pero al octubre vem cantar el positiu de la nostre petita. Just ara pasara un any de la cesaria i ens em decidit a buscar un germanet/a
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc acfol i faig SW :rulos:

Nom d'usuària cassiopea
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: una ruta per Aigüestortes
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) be OK, d'Ingrid Michaelson
Edat dels dos 37 ell, jo 31
Cicle de cerca i durada del cicles: oficilament seria el tercer, tot i que els deures no han estat ben fets del tot! durada dels cicles 28-30 dies
Nº Fills encara cap
Data NW (importantíssim!) 3 de juliol aproximadament....

Nom d'usuària: siberiana
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: alguna cerveseta o mojito en una terrassa amb els amics. A finals de mes ens n'anem de boda, i penso gaudir a tope de la festa!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): This will be our year, dels The Zombies. M'encanta també la versió dels OK go. I és que estic convençuda que enguany serà el nostre any, noies! Molts PEPOs per totes
Edat dels dos: 31 jo, 45 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: 25 dies. Portem 2 cicles de cerca, i només a mitges perquè el siberiano és fora per feina i quasi que no ens hem vist (i així qualsevol caça l'ovulet...). Aquest mes no coincidirem, o sigui que toca estar a la banqueta.
Data NW (importantíssim!): 25 de juny. Tot i que esperem que sí que vingui, que si no tenim un problema :love:
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'encanta viatjar, i puc fer-me la maleta en menys de cinc minuts.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: vaig començar a prendre àcid fòlic uns mesos abans de començar a buscar, i ara he encarregat uns TO baratets per acabar de determinar quin dia del cicle ovulo. Crec que més o menys ho sé, perquè em canvia el fluxe (i aquells dies vaig bastaaaaant encesa... no sé si m'explico :sex-|: ), però estarà bé saber-ho del cert. I durant la propera SW... pintxitos a tope ..::·· ..::·· ..::·· . Bé, i la resta de dies també, que no pari la festa :love: Després de mes i mig sense veure'ns, el siberiano ja pot anar-se preparant! >.-<: :p-) :content:

Nom d'usuària: wendolina81 Benvinguda!!!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: cenita en un japo con mi churri
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Shake it out de Taylor Swift me da muy buen rollo
Edat dels dos: yo 33 y el casi 30
Cicle de cerca i durada del cicles: primer cicle de cerca i durada aprox de entre 29-31 días
Data NW (importantísima!): 27 de junio según womanlog
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: creo que con la parrafada de antes ya ha sido bastante.... : lasito :
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Estoy tomando AcFol desde esta semana, ya que como os decía antes, la decisión de mi costillo me ha cogido por sorpresa....
Frecuencias y demás no nos lo hemos planteado todavía.... No queremos agobiarnos, así que realmente cuando nos apetece.

Nom d'usuària: Ratetapresumida Benvinguda!!!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir fent esport...Vinc d'una lesió i tinc un mono que no m'aguanto!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) i gotta feeling de the black eyed peas
Cicle de cerca i durada del cicles: primer cicle de cerca i 28-29 dies
Nº Fills 0
Data NW (importantíssim!) 22 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: ens encanta viajar i la fotografía!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: FA dos mesos que prenc acfol, i intento menjar bé i bueno al ser el primer cicle de cerca i que vinc d'una lesió ens ho pendrem amb calma... No ens volem estressar...

CALENDARI MENSUAL

Setmana de l'1 al 7 de juny
>1: poliester
6: Cristineta86

Setmana de l'8 al 14 de juny
8: mvillpa i DaNur
9: Dalilala
11: Michimi
>12: Baldufa88
14: Albamar
Setmana de l'15 al 21 de juny
19: Lika
>20: Nicoleta
21: petitajo
22: Ratetapresumida

Setmana de l'22 al 28 de juny
25: siberiana
>25: lluna_plena
27: soleur i wendolina

Setmana de l'29 al 30 de juny

Juliol
01/07: Nicoia
03/07: cassiopea

ESTADÍSTIQUES

Estadística del mes de juny 2015
Cercadores: 18
Positius: 0 (0,0%)
Negatius: 0 (0,0%)
Des(esperant): 7 (38,88%)

Estadística del mes de maig 2015
Cercadores: 28
Positius: 6 (17,85%)
Negatius: 9 (32,14%)
Des(esperant): 4 (21,42%)

Estadística del mes d'abril 2015
Positius: 12 (43%)
Negatius: 8 (28,5%)
Des(esperant): 8 (16,00%)

Estadística del mes de març 2015
Positius: 8 (29.63%)
Negatius: 15 (55.55%)
Des(esperant): 4 (14.81%)

Estadística del mes de febrer 2015
Positius 5 (22.72%)
Negatius 10 (45.45 %)
Des (esperant) 7 (31.81%)
TOTAL: 22

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, q s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, pues es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS=espermatozoides. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

LA FAMOSA CLARAWEB:

Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu cicloavanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambiosreflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periododonde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodomásfértil de la mujercomienza en el últimodía que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmenteestosucede el día anterior a la ovulación o bien el mismodía de la ovulación. El aumento hormonal tambiénreblandece el cuellouterinodurante esta etapa. Normalmente el flujoactúa como una barrera protectora, perodurante el momentomásfértil del ciclopermite que el esperma se desplace por el cuellouterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.

Postures super sexys per fer diana:

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)

Webs on comprar TE i TO:

http://www.amazon.es (Tiras de prueba de ovulación/fertilidad o Tiras de prueba de embarazo)
http://www.amazon.es/ovulaci%C3%B3n-fer ... ation+test 40TO + 10TE =16€
http://www.ebay.com (Fertility pack http://www.ebay.es/itm/FERTILITY-PACK-5 ... 511&_uhb=1 11€: 20TO + 10TE +1 termòmetre basal)
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
http://www.fidetest.com/

Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, les més utilitzades són:

http://www.serpadres.es/tools/calculadoras
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159

*** Alerta: aquestes calculadores preveuen una fase lútia de 14 dies (és el més habitual), però no té per què ser així en tots el casos, per tant poden indicar-te erròniament els dies d’ovulació.

Dieta durant l'embaràs: http://www.etselquemenges.cat/embaras/
Dieta durant la cerca: http://www.etselquemenges.cat/especials/fertilitat

Tractament amb Omifin:

Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.

Articles o webs/blogs interessants:
Post-part: http://maretameva.blogspot.com.es/2013/ ... ics-i.html
http://laurarodellar.blogspot.com.es/20 ... at-ii.html
http://www.proyecto-bebe.es/moco_cervical.htm

Per poder penjar fotos al fòrum:

1. Seleccionar la foto que voleu penjar.
2. Guardar la foto.
3. Un cop tingueu guardada al pc la imatge que voleu penjar al fòrum, cal que aneu a la pàgina http://es.tinypic.com/
4. Allà heu de buscar l'arxiu que acabeu de guardar, i donar-li a carregar.
5. Inmediatament us sortirà una pantalla on hi ha diferents links (4 en concret). Heu de copiar el segon link que diu: Código IMG para foros y paneles de mensajes (aquest serà per poder penjar una foto al fòrum).
6. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!

Molta sort a totes!
DaNur l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 07, 2015 8:21 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
DaNur
Nicoleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Nicoleta » dc. juny 03, 2015 9:59 pm

Hola Danur! Hola cercadores de juny!

Quin post més xulo Danur! Em quedo amb la nova dita popular, al juny la W ben lluny! No la volem veure per enlloc!!! :miko:

El maig tampoc va ser el meu mes... a veure si al juny tenim més sort! amb la nit màgica, s'ha de notar segur.

Nom d'usuària: Nicoleta
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Passar-me amb la sangria, amb un bon sopar en bona companyia en una terrasseta.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): En peu de guerra, dels Catarres.
Edat dels dos: Ell 36 i jo 31
Cicle de cerca i durada del cicles: És el segon cicle de cerca però és molt complicat encertar-la amb uns cicles taaan irregulars ?-) Entre 23 i 35 dies...
Nº Fills: Un nen que és la meva vida.
Data NW (importantíssim!): Per dir-ne una, el 20 de juny. Però cada mes és un misteri snif snif
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Amb el nen la vam encertar el 3r cicle de cerca més o menys seriosa. O sigui que intento no posar-me nerviosa de seguida (sóc una mica impacient) i gaudir del moment.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Vaig començar fa poc a prendre Natalben.

I tinc moltes ganes de compartir el proper embaràs amb totes les panxus de les cercadores de juny!!! :globus: :globus: :globus: :globus:

Petonets guapes.
:-) :camio: <:-<
michimi
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dv. maig 22, 2015 11:16 am

EntradaAutor: michimi » dj. juny 04, 2015 6:44 am

Quin post més maco Danur!! Amb aquestes paraules ben segur aconseguirem moltes panxus! :-()) :-()) :-())

Nom d'usuària: michimi
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar a la platja al vespre amb una birra ben fresqueta!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Sun is shinning - Bob Marley
Cicle de cerca i durada del cicles: Segon cicle de cerca i durada 31 dies
Data NW (importantíssim!): 11 de Juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.: practico ioga :-o00m i cada dia necessito més les sessions per tenir el cap en equilibri perquè tant donar-li voltes a la panxu i a la cerca em tornaré mig boja! :p-)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : tinc ovaris poliquístics detectats fa mooolts anys que m'han regalat cicles irregulars i acné hormonal durant més de 15 anys (gràcies hormones per fer-me una eterna adolescent!). Al febrer, quan vam començar a plantejar-nos que l'inici de la cerca estava a prop, vaig parlar amb una amiga acupuntora que viu una mica lluny i em va recomanar fer algun tipus de tractament "regulador". Vaig anar a parar a una noia que em fa acupuntura + reflexologia un cop per setmana durant les dues setmanes prèvies a la ovulació. Aquest està sent el segon cicle i el cert és que han sigut clavats en data d'ovulació, així que vull pensar que alguna cosa, per petita que sigui, m'està fent.
Prenc natalben preconceptiu des de fa 4 mesos i quan s'apropa la SW vam fer deures cada dia fins el dia de l'ovulació.

Ego time: encara em queda 1 setmana per la NW i tot el que noto és de pre-regla, així que estic ja com a mig esperant-la. No és que perdi l'esperança perquè tampoc sé què he de sentir/notar, però els pits i l'inici de molèsties a la zona dels ronyons és idèntica a la de la regla...

Molts ànims boniques!! Espero que quan tingueu algun pensament negatiu recordeu les companyes de batalla que tenim per aqui, a mi m'ajudeu molt : lasito :
michimi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 04, 2015 7:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Cristineta86
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

EntradaAutor: Cristineta86 » dj. juny 04, 2015 7:23 am

Nom d'usuària cristineta86
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu doncs seguir disfrutant d'un bon plat de pernil bo i potser uns escapadeta a un balneari
Edat dels dos jo 28 ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles cicle 12 de cerca i amb omifin duren 28 dies
Nº Fills 1 filla preciosa
Data NW (importantíssim!) 6 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs portem ja un any de busqueda en el q he fet de tot to tempes...i no ha funcionat...el 17 tinc hora al gine ja q ja ha fet l'any i encara q tenia moltes esperances en aquest cicle lesestic perdent totes i noto q tot aixo em supera...crec q tinc q buscar alguna cosa q m'ajudi a relaxarme...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! dins ara feiem sw a partir d'ara ja veurem xq he decidit no fer mes to ni tempes

esperem q el juny porti moltes panxus i q amb rl suport q ens donem totes marxin els pensaments negatius!!!!molts pepos i moltes panxus per al juny!!!!
DaNur

EntradaAutor: DaNur » dj. juny 04, 2015 7:48 am

Bon dia cercadores!
Moment soso i ego total:
Avui m'he despertat amb un doloret al baix ventre i gracies a rodalies vaig dreta en un tren que no hi cap ni una agulla. Noies, fa uns dies q noto simptomes.... Pero suposo q tinc psicosimptomes i/o un quiste funcional. Avui el tren es fara etern.
Em toca respirar i agafar anims per començar el dia!!!

Al vespre apunto a les cercadores q ja us heu apuntat!
Molts PEPOs!!!!
DaNur
Lika
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 9:32 am

EntradaAutor: Lika » dj. juny 04, 2015 8:00 am

Hola noies!!

Ja tenim post de Juny!!! I com diu la jefa, la W ben lluny!!! :miko: :miko:

Em presento:

Nom d'usuària:
Lika
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Sortir a correr!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar). Al amanecer de Fresones Rebeldes
Edat dels dos 34 jo i 35 ell
Cicle de cerca i durada del cicles 3r cicle de cerca i els cicles em duren 28 dies
Nº Fills: 1 filla del 2013, la meva princesa!! :love:
Data NW (importantíssim!). 19 de Juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Soc diabètica tipus 1, insulinodependent de fa anys! Per això estic en tractament endocrí pregestacional, ja que no em puc quedar quan vulgui si no quan els nivell de sucre són òptims, i ara ho són! Així que a per la panxu!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Nosaltres fem SM, dia si dia no, així també passem millor l'època de desespero jejeje.

Moment ego: Avui he fet TO i positiu!! Ahir a la nit vam fer deures, però avui hi tornarem perquè el Liko demà marxa tot el cap de setmana fora i diumenge potser ja ha marxat l'ovulet! A veure si hi ha sort!!

Som-hi que al Juny cantarem molts positius!!!!

Cristineta86, anima't guapa!! Encara no hi ha warry i si vingués la maleïda ja tens l'hora a la gine per continuar endavant!!
Dalilala
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dj. juny 04, 2015 8:57 am

QUE BÉ!! JA TENIM POST DE JUNY!!

MOOOOLTA SORT A TOTES!! JUNY :-()) :-()) :-()) AMUNT!!

Gràcies per obrir post DaNur!! És molt xulo!! I has explicat molt bé el que senten les cercadores...

Aquí teniu les meves dades:
Nom d'usuària: Dalilala
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Fer un viatge de somni a Jordània (sempre he fet l'activitat alternativa que m'he proposat, em motiva mooooolt i m'ajuda)
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Viva la vida de Coldplay
Edat dels dos: Ell 34 jo 38!
Cicle de cerca i durada del cicles: 10é cicle
Data NW (importantíssim!): 9 de juny segons Womanlog
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Al setembre el ginecòleg em van trobar dos quistes a l'ovari (total 8 cm)!! Em va deixar 6 mesos per si m'hi quedava embarassada. No m'hi he quedat. He tornat a la gine i un quiste a desaparegut i l'altre ha disminuït!! Segurament m'operaré, però mentrestant... Anem provant a veure si hi ha sort!! Aquest temps de cerca he buscat alternatives: medicina homeopàtica i acupuntura. També he canviat la meva alimentació per ajudar el tractament homeopatic (no làctics de vaca, no gluten, i més verdura). Sembla que és lent però ha anat funcionant...Si us interessa el tema vaig obrir un post sobre alimentació.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Així doncs faig tractament homeopàtic, dieta i acupuntura. També fa uns cicles que faig TO del clearblue als matins. Ajuden molt!!

Per altra banda, m'he fet les analítiques hormonals i l'antimulleriana per si he d'anar a reproducció assistida (RA). El dalilalo tb s'ha fet seminograma. Per ara tot ha sortit molt bé!! >.-<: >.-<: Menys el quiste que encara tinc... (merda d'endometriosi...)
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
baldufa88
Entrades: 66
Membre des de: dc. maig 13, 2015 11:59 pm

EntradaAutor: baldufa88 » dj. juny 04, 2015 9:35 am

Bon dia noies! Jo també m'apunto al post!

Nom d'usuària: baldufa88
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Un massatget
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Shake it off - Taylor Swift
Edat dels dos: Jo 25 i ell 24
Cicle de cerca i durada del cicles: Això és molt relatiu, tinc uns cicles uuuuultra llargs i irregulars, portem 3 cicles buscant, aquest seria el 4rt però mai ha coindicit que hem fet feina durant la ovulació...
Data NW (importantíssim!): En principi del 12 al 17 ha de no apareixer.
Trucs: Prenia onagra però no em feia res, mengem molt bròquil i carbassa que diuen que va bé, cames amunt després de fer feina, i aquest mes que per fi hem detectat la ovulació hem fet deures cada dia.

Molta sort a totes!!!! :p-) >.-<:
Imatge

Imatge
lluna_plena
Entrades: 68
Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm

EntradaAutor: lluna_plena » dj. juny 04, 2015 10:09 am

Hola a totes i moltes gràcies pel post Danur!!

Jo em vaig afegir a vosaltres a finals del mes passat, però ara m'hi posaré des del principi per no perdre cap detall i sentir-me una mica més acompanyada, ja que amb les ganes que en tinc, compartir-ho segur que em va genial. Així que aquí teniu les meves dades.

Nom d'usuària: lluna_plena
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: doncs per desgràcia l'únic que puc fer és estudiar perquè d'aquí un mes i mig tinc els exàmens finals!! a més de corregir exàmens, fer informes i muntar festivals de final de curs. A més d'això intentaré viure la festa major de la meva ciutat al màxim que cau a finals de mes!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Com a músic que sóc, el que millor em va és agafar el meu instrument i tocar. És el millor per desconnectar!! Però si n'he de triar una, ara mateix apostaria per la de "Je veux" de Zaz!! totalment recomanable!!
Edat dels dos: ell 37 i jo 32
Cicle de cerca i durada del cicles: És difícil de dir perquè fa un mes i mig que vaig deixar les pastilles i el meu cos s'ha tornat boig!! quan aconsegueixi entendre'l ja us ho faré saber!!
Data NW (importantíssim!): doncs com he dit abans, és difícil de dir, però per posar un dia, suposant que tot vagi bé, sobre el 25 de juny.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc músic, mestra de música i estic estudiant la meva tercera carrera. Ara mateix vaig força estressada amb el final de curs (exàmens, correccions, informes, audicions, concerts) i els meus exàmens de la uni. Diuen que l'estrès no és gens bo per la cerca, però ho intentarem igualment!! Vaig deixar les pastilles fa un mes i mig i sembla ser que els meus cicles s'han tornat bojos. Una setmana després que m'hagués de venir vaig tacar una miqueta però no sé ni tant sols si va ser la Warry. M'he fet 4 testos ja i tots han sortit negatius. D'aquí dos setmanes tinc hora al ginecòleg per veure si m'ajuda a entendre els meus cicles i a saber com ho puc fer perquè això és un descontrol!! però per si de cas, faré els deures cada dia!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: M'estic prenent el Yoduk des que vaig deixar les anticonceptives fa un mes i mig. A part d'això, ens estem arruïnant amb els testos degut al descontrol dels meus cicles!!jejeje.

Bé doncs, encantada de compartir aquesta fantàstica experiència de buscar fills amb totes vosaltres!!
Albamar
Entrades: 54
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 8:46 am

EntradaAutor: Albamar » dj. juny 04, 2015 12:19 pm

Que bé que ja tenim el post obert!!! Gracies Danur >.-<: >.-<:

Em presento:
Nom d'usuària: Albamar
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Celebrar el Sant Joan per todo lo alto, menjant pernil i vinet.
Edat dels dos: Ell 34 i jo 35
Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest és 11è cicle i duren entre 28-30 dies
Data NW (importantíssim!): el 14/06
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs aquests 11 mesos de cerca se m'estan fent eterns ja... Desprès de fer algunes proves (anàlisis hormonals, seminograma i histerosalpinografia) a finals d'abril em van treure dos pòlips endometrials, que segons el gine impedien que em quedès embarassada. He hagut d'estar a la banqueta un cicle, i ara per fi ja puc tornar a la cerca!!! :p-) :p-) Esperem que ara ja tinguem via lliure i els ..::·· ..::·· ..::·· vagin fiiiiiuuuu directes a l'ovulet!!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Doncs prenc àcid folic, faig TO i he començat amb les tempes, però això últim encara no ho domino gaire. Intentem durant la SW fer els deures cada dia, però no sempre es pot... com a mínim el dia del TO+ i el següent sí que sí, i intentem fer-ho per la nit, i així tanco cames i a dormir.

Danur m'encanta el lema d'aquest mes: Al Juny la W ben lluny!!!!
poliester
Entrades: 71
Membre des de: dc. gen. 14, 2015 7:43 pm

EntradaAutor: poliester » dj. juny 04, 2015 12:28 pm

Hola a totes! :--/)

Vaig estar a cercadores si no crec recordar malament al gener i al febrer! Al març vaig desconnectar i a l'abril vaig tenir el meu positiu tant desitjat després de 8 mesos de cerca. L'alegria no va durar gaire, ja que vaig començar amb pèrdues que van acabar amb un avortament diferit a la setmana 8, tot i que el petit ja s'havia parat a 6+4. :ufs:
Pensava que m'haurien de fer raspat però per sort vaig expulsar-ho per mi mateixa. Al cap de 5 dies de deixar de sagnar (avortament) vaig tornar a sagnar com una regla i em va durar 3-4 dies i des de llavors estic esperant ovular. M'ho estic controlant amb TOs perquè crec que el cos està una mica boig, així que no sé quan els ovaris es tornaran a posar en marxa! Les meves warrys eren de 26-27 dies, així que ovulava cap a CD13. De moment avui estic a CD13 post sagnat (no sé si considerar-ho warry o no, vaya lio porto :miko: ) i de moment els TOs negatius! El gine em va dir que no calia esperar, que quan ovulés a l'ataqueeee :: orrr:: no obstant, anem fent deures per si de cas!!

No sabia si apuntar-me, però tinc ganes d'estar més animada i passar pàgina! això si, aquesta vegada m'ho agafaré amb més calma. Van estar 8 mesos intensos de cerca pensant que ja teniem algun problema tant ell com jo, una mica obsessionada la veritat. I després d'aconseguir-ho, la cosa va anar malament, i ja veieu que torno al punt d'inici! així que us recomano que deixeu fluir les coses, que no us obsessioneu, que gaudiu molt amb la parella que la cerca també és una etapa mot bonica i jo no la vaig gaudir massa! i que tot arriba, quan una menys s'ho espera! el mes que em vaig quedar, 0 símptomes i tot els altres mesos un munt, era el meu cap que m'ho feia veure.

Dalilala gràcies per escriure al post que vaig obrir sobre ovulació. Em van animar les teves paraules, i en part per això he decidit entrar de nou. Som molt valentes i tard o d'hora aconseguirem allò que tant desitgem.

Danur gràcies per obrir el post!! >.-<:

Aquí van les meves dades:

Nom d'usuària: poliester
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar a menjar sushi!!! ens encanta!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Avicci - The Nights
Edat dels dos: 30 ell i 32 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: 10 mesos amb un avortament al maig. Abans de l'avort 26-27 dies
Data NW (importantíssim!): ni idea, tinc que esperar a veure quan ovulo.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: després de l'avortament tenim moltes ganes de tornar-ho a intentar! ah, el gine també em va trobar un mioma que abans de l'embaràs no hi era, així que potser es va formar amb ell. Tot i això, m'ha dit que per on és no influeix en la cerca! ufff, menys mal!
Trucs: des de sempre m'he fet TOs, tot i que després d'alguns mesos de fer-els al ser molt regular amb al warry ja sabia exactament quan ovulava. No sé si es coincidència, però un mes abans de fer diana en Poliestero es va començar a prendre Maca. Ara se'n continua prenent per tenir els soldadets ben apunt, i és que a part d'anar bé per això també és un complement energètic per nois que fan esport, i tot natural! us la recamano! :ok:

A mi també m'encanta el lema!!!!!!!! no la volem ni veure la warry!!!!! que portem molts i molts anys amb ella! que s'en vagi ben lluny uns mesos! :b-)))
Feliç dia a totes!
Nicoia
Entrades: 68
Membre des de: dj. juny 04, 2015 10:43 am

EntradaAutor: Nicoia » dj. juny 04, 2015 1:43 pm

Hola noies!!!

Aquest és el primer missatge que escric, tot i que anava llegint els vostres missatges, m'he registrat avui i m'hi llenço com a cercadora :b-))).
Gràcies DaNur per obrir el missatge!

Em presento:

Nom d'usuària: Nicoia
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: tardes de xerradeta prenent una cerveseta
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Paradise - Coldplay
Edat dels dos: 32 ell i jo 28
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r cicle de cerca, pel que fa a la durada em van operar d'uns quistes a l'abril, abans era molt regular (sempre entre 28 i 30 dies), però des de l'operació està una mica descontrolada la cosa, l'anterior cicle va ser de 31 dies i aquest ha estat de 24 dies.
Data NW (importantíssim!): Doncs amb el descontrol no ho sé exactament, suposo que cap al 1 de juliol, perquè avui ha fet acte de presència.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Em van operar perquè tinc endometriosi, després de l'operació estava una mica atabalada i trista perquè a part dels quistes, va resultar que també m'havia afectat a una trompa i me la van haver d'extirpar, la ginecòloga em va comentar que amb tot el que havia passat potser trigaria una mica a aconseguir la panxu, però estic molt animada i anem a per totes amb la parella. :p-). Sempre havia volgut tenir fills, m'imaginava que ens hi posaríem més tard, però amb això de l'endometriosi hem avançat la cerca i estic molt il·lusionada.
Trucs: Doncs ara estic prenent l'oli d'onagra perquè m'anava bé per la endo, no entenia ni idea de tots els trucs que he anat llegint (TO, remeis naturals, cames enlaire, la SW...) s'aprenen moltes coses, així que intentaré posar-me al dia i aviam si arriva la panxu!

Molts ànims a totes!!! Segur que aquest més tindrem molts positius! :content:
mvillpa
Entrades: 245
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

EntradaAutor: mvillpa » dj. juny 04, 2015 1:51 pm

Hola cercadores de juny!!

Que bé Danur per obrir el post, amés has fet una entrada preciosa, super real!! :-()-)

M'apunto:

Nom d'usuària: mvillpa
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir anant al gimnàs i tot el que faig amb tota normalitat
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Tot està per fer d'Acció (recomano sentir-la sobretot pq canta...tot està per fer i tot és possible!!)
Edat dels dos: 31 tots 2
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest si ve la w serà el 2n cicle, durada en principi 31 dies tot i q els últims se m'han enrederit uns dies ?-)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'agraden molt les manualitats sobretot punt de creu i ganxet. També m'agrada el camping i estar molt amb la família i per casa. Estic en total desespero al mes passat vaig dir que no estava gaire defet només hem fan mal els pits q hem passa molts cops amb l'arribada de la w però aquest matí m'he llebat i he tingut com mal de panxa i un lleuger mareig que m'ha fet seure i tota l'estona que estic una mica així amb dolor a l'ovari dret q també sempre hem fa un mal orroros quan hem ve però no deixes de pensar i si... Ja vaig comentar que no tinc gaire fe en haver fet punteria el primer mes i ames amb els cops que vam fer feina però mai se sap i mai pots deixar de pensar i si... L'altra cosa q hem fa voltar el cap és que ahir al anar al lavabo algun cop al eixugar-me hem surt flux amb una mica de color vermellet i trobo extrany que aquests últims mesos sempre se m'ha endarrerit algun dia i ara casi s'avanci però amb aquests dolorets i senyals jo crec que és més segur que aviat hagi d'anunciar la seva arribada... ?-) ?-) Hem faig un fart de pensar amb vosaltres i penso quina raó q per molt q no vulguis sempre notes algun simptoma o psicosimptoma.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: no fem res especial fer-ho quan ens ve de gust però si pot coincidir amb els dies d'ovulació millor q millor però de moment vull intentar disfrutar i no preocupar-nos pq se q no m'ajudarà gens.

Jo com moltes heu dit també estic molt contenta d'estar aquí i poder compartir totes juntes tot el q ens passa pel cap en aquests moments que vivim tan intensament!! :b-))) ;-)
soleur
Membre des de: dt. juny 02, 2015 9:42 pm

EntradaAutor: soleur » dj. juny 04, 2015 9:24 pm

Nom d'usuària: soleur
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: un bon spa i un bbon gintonic.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) vivir mi vida.
Edat dels dos jo 25 i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: 33 dies
Nº Fills : 0
Data NW (importantíssim!) 27 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar.nos coneixen; doncs es el primer mes que provem i estem molt il.lusionats al anar a buscar la nostre primera panxu!! Aqui soc una novata. Fa poquet que corro per aqui.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), prenc natalben fa aprx. 3 mesos. Nosaltres ho practiquem casi cada dia.

Anims a totes i encantada de llegir els posts.
petitajo
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dv. juny 05, 2015 11:10 am

Hola cercadores de juny!!!

Ostres ja tenia ganes de q s'obris el post, moltes gracies daNur.

A veure si fem un pleno de panxes aquest mes!!! :p-)

Em presento:

Nom d'usuària: petitajo
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Acabar-me l'ampolla de baileys
Edat dels dos: jo 38 i ell 32
Cicle de cerca i durada del cicles: primer cicle de cerca, durada curta, uns 25 dies de mitja
Nº Fills: una nena d'un anyet
Data NW (importantíssim!): 21 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Al maig del 2013 vaig tenir un abort retingut + legrat a la setmana 8 pero al octubre vem cantar el positiu de la nostre petita. Just ara pasara un any de la cesaria i ens em decidit a buscar un germanet/a
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc acfol i faig SW :rulos:

Anims a totes i a fer diana!!!

Ens llegim per aquí!
Imatge

Imatge
petitajo
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dv. juny 05, 2015 11:33 am

Per cert,
daNur alguna noticia??

michimi segueixes igual??

Jo tot just començo els dies fertils, ens toca fer feina >.-<:
Imatge

Imatge
Zenda75
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

EntradaAutor: Zenda75 » dv. juny 05, 2015 3:11 pm

Hola Cercadores!!
Jo aquest mes estaré a la banqueta : lasito :
No hem pogut fer els deures , el Zendo no es trobava bé...
Això sí, aniré passant per felicitar a totes les :-()) :-()) :-()) que segur seràn moltísssimes. MOLT BONA SORT

Danur molt apropiat el lema d'aquest més Al juny, la W ben lluny!!!!!!
Poliestervam coincidir al post d' abril! em sap greu, et veig molt animada, així m'agrada >.-<:
Dalilala tinc una a miga que quan l'anaven a operar d'endometriosis s'hi va quedar o sigui que no se sap mai!!
DaNur

EntradaAutor: DaNur » dv. juny 05, 2015 4:50 pm

Hola!!!

M'he fet un TE aquest mati i ha sortit negatiu. No em toca la W fins dilluns, aixi que mentre no hi ha W hi ha esperança. Me l'he fet mes per relaxar els pensaments q altre cosa.
Segueixo amb els dolorets a la panxa, marejada i molt dolor als pits. Crec que tant pot ser W com panxu. Aixi q toca esperar i Pepos a tope!!

Haig d'actualitzar el post inicial. Mirare de fer-ho avui, tot i que tinc un panorama complicat. La meva mare te depressio cronica i ara te crisis molt sovint.

Bon cap de setmana a totes!!!!
DaNur
cassiopea
Entrades: 37
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 6:10 pm

EntradaAutor: cassiopea » dv. juny 05, 2015 6:52 pm

Doncs finalment ha vingut! aixi que tocarà apuntar-se al nou post del juny!!!! i aquest més és màgic, així que... endavant!!!! sort a totes!!!!!

Nom d'usuària cassiopea
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: una ruta per Aigüestortes
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) be OK, d'Ingrid Michaelson
Edat dels dos 37 ell, jo 31
Cicle de cerca i durada del cicles: oficilament seria el tercer, tot i que els deures no han estat ben fets del tot! durada dels cicles 28-30 dies
Nº Fills encara cap
Data NW (importantíssim!) 3 de juliol aproximadament....
siberiana
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dv. juny 05, 2015 11:00 pm

Bona nit, noies!

Em vaig estrenar per aquí fa ben poc, i aquest mes torno a apuntar-me a cercadores tot i que em tocarà seguir-vos des de la banqueta, perquè aquest més nosaltres no podrem buscar. De totes maneres aniré entrant per aquí, a veure si podem cantar moltes panxus aquest juny!

Nom d'usuària: siberiana
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: alguna cerveseta o mojito en una terrassa amb els amics. A finals de mes ens n'anem de boda, i penso gaudir a tope de la festa!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): This will be our year, dels The Zombies. M'encanta també la versió dels OK go. I és que estic convençuda que enguany serà el nostre any, noies! Molts PEPOs per totes
Edat dels dos: 31 jo, 45 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: 25 dies. Portem 2 cicles de cerca, i només a mitges perquè el siberiano és fora per feina i quasi que no ens hem vist (i així qualsevol caça l'ovulet...). Aquest mes no coincidirem, o sigui que toca estar a la banqueta.
Data NW (importantíssim!): 25 de juny. Tot i que esperem que sí que vingui, que si no tenim un problema :love:
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'encanta viatjar, i puc fer-me la maleta en menys de cinc minuts.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: vaig començar a prendre àcid fòlic uns mesos abans de començar a buscar, i ara he encarregat uns TO baratets per acabar de determinar quin dia del cicle ovulo. Crec que més o menys ho sé, perquè em canvia el fluxe (i aquells dies vaig bastaaaaant encesa... no sé si m'explico :sex-|: ), però estarà bé saber-ho del cert. I durant la propera SW... pintxitos a tope ..::·· ..::·· ..::·· . Bé, i la resta de dies també, que no pari la festa :love: Després de mes i mig sense veure'ns, el siberiano ja pot anar-se preparant! >.-<: :p-) :content:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::