Operació de Varicocele
Operació de Varicocele
Hola Noies!
US escric per preguntar a quines de vosaltres (o millor dit dels vostres +1) els han operat un varicocele. M'agradaria tenir opinió d'on es pot fer, algun metge que us hagi atés bé i tècniques i.. preus.... Ell no te mutua per tant hauria de ser per privat (a la SS ens han dit 6-9 mesos de llista d'espera)
Nosaltres hem fet uan FIV per la oligospermia severa d'ell sense bon resultat. Ara consultant a un altre metge més especialitzat en infertilitat masculina ens ha dit q encara q no pot garantí res si que hi ha un % d'homes on el semino millora i per tant es poden fer mes cosetes perque la FIV surti millor...
Moltes gràcies!!
US escric per preguntar a quines de vosaltres (o millor dit dels vostres +1) els han operat un varicocele. M'agradaria tenir opinió d'on es pot fer, algun metge que us hagi atés bé i tècniques i.. preus.... Ell no te mutua per tant hauria de ser per privat (a la SS ens han dit 6-9 mesos de llista d'espera)
Nosaltres hem fet uan FIV per la oligospermia severa d'ell sense bon resultat. Ara consultant a un altre metge més especialitzat en infertilitat masculina ens ha dit q encara q no pot garantí res si que hi ha un % d'homes on el semino millora i per tant es poden fer mes cosetes perque la FIV surti millor...
Moltes gràcies!!
- llunàtica21
- :: puça

- Entrades: 38
- Membre des de: ds. set. 05, 2015 12:37 pm
Re: Operació de Varicocele
Bon dia!
M'interessa aquest tema ja que nosaltres tenim un problema semblant.
Algú ha tingut alguna experiència? Ha millorat?
Kitiara_h es va operar finalment la teva parella?
Merci!
M'interessa aquest tema ja que nosaltres tenim un problema semblant.
Algú ha tingut alguna experiència? Ha millorat?
Kitiara_h es va operar finalment la teva parella?
Merci!
- Estrella83
- Entrades: 2
- Membre des de: dl. maig 05, 2014 7:03 pm
Re: Operació de Varicocele
Hola noies,
és el primer cop que escric, però ja fa temps que llegeixo el fòrum. Amb aquest tema em sento identificada així que m’he decidit a escriure i explicar el nostre cas.
Al cap d’un any de cerca sense èxit vam optar per fer-nos les probes. Tot va sortir bé excepte el semino del meu marit, oligospermia severa (0,9 milions/mL). Jo havia llegit per internet que el varicocele pot influir en la qualitat espermàtica, per tant vam decidir visitar un uròleg a l’Hospital General de Catalunya, després de l’exploració física ens va dir que estava perfectament, res de varicocele i per tant que anéssim directes a reproducció assistida. I així vam fer.
Ens vam decidir per l’Institut Marquès com a centre de reproducció assistida, allà vam fer més probes per part meva i com que ens entrava una visita amb l’andròleg vam aprofitar-ho. I per sorpresa li van trobar un varicocele marcadíssim només palpant!! Confirmat després amb una eco doppler que es tractava d’un varicocele molt important. Doncs tot i que ja estàvem encaminats a una FIV, el mateix andròleg de la clínica ens va recomanar que el meu marit s’operés. Sobretot si teníem pensat tenir més d’un fill ja que som força joves (jo 31 i ell 29). Com bé diu la kitiara_h, l’operació no és garantia de que millori, però si que va empitjorant amb el temps.
Vam trobar un lloc on l’operació ens entrava per la mútua, es tracta de la Clínica Sagrada Família. Prèviament ens vam visitar amb la Dra. Tarragón, un encant de dona, es nota que sap el que es fa i va per feina.
En poc més d’un mes el meu marit va ser operat per la Dra., a finals de setembre. La operació va anar perfectament. Li van fer a la tarda i l’endemà al matí ja li donaven l’alta.
Ara encara no sabem si ha funcionat o no ja que hem d’esperar 3 mesos a fer el primer seminograma, i això no serà fins als volts de Nadal, però tenim moltes esperances dipositades en l’operació.
Més endavant, quan tinguem resultats del semino ja us podré dir si realment ha funcionat o no. De moment ara només podem esperar.
Ànims a tots els que us trobeu en situacions semblants!
és el primer cop que escric, però ja fa temps que llegeixo el fòrum. Amb aquest tema em sento identificada així que m’he decidit a escriure i explicar el nostre cas.
Al cap d’un any de cerca sense èxit vam optar per fer-nos les probes. Tot va sortir bé excepte el semino del meu marit, oligospermia severa (0,9 milions/mL). Jo havia llegit per internet que el varicocele pot influir en la qualitat espermàtica, per tant vam decidir visitar un uròleg a l’Hospital General de Catalunya, després de l’exploració física ens va dir que estava perfectament, res de varicocele i per tant que anéssim directes a reproducció assistida. I així vam fer.
Ens vam decidir per l’Institut Marquès com a centre de reproducció assistida, allà vam fer més probes per part meva i com que ens entrava una visita amb l’andròleg vam aprofitar-ho. I per sorpresa li van trobar un varicocele marcadíssim només palpant!! Confirmat després amb una eco doppler que es tractava d’un varicocele molt important. Doncs tot i que ja estàvem encaminats a una FIV, el mateix andròleg de la clínica ens va recomanar que el meu marit s’operés. Sobretot si teníem pensat tenir més d’un fill ja que som força joves (jo 31 i ell 29). Com bé diu la kitiara_h, l’operació no és garantia de que millori, però si que va empitjorant amb el temps.
Vam trobar un lloc on l’operació ens entrava per la mútua, es tracta de la Clínica Sagrada Família. Prèviament ens vam visitar amb la Dra. Tarragón, un encant de dona, es nota que sap el que es fa i va per feina.
En poc més d’un mes el meu marit va ser operat per la Dra., a finals de setembre. La operació va anar perfectament. Li van fer a la tarda i l’endemà al matí ja li donaven l’alta.
Ara encara no sabem si ha funcionat o no ja que hem d’esperar 3 mesos a fer el primer seminograma, i això no serà fins als volts de Nadal, però tenim moltes esperances dipositades en l’operació.
Més endavant, quan tinguem resultats del semino ja us podré dir si realment ha funcionat o no. De moment ara només podem esperar.
Ànims a tots els que us trobeu en situacions semblants!
Re: Operació de Varicocele
Hola!
A mi me'n van operar quan tenia 16 anys. Ara en tinc 37. Em van operar perquè tenia dolors. Em va anar bé per reduir dolors. En qualsevol cas, fa 15 mesos que vaig ser pare.
Que vagi bé i ja comentareu.
A mi me'n van operar quan tenia 16 anys. Ara en tinc 37. Em van operar perquè tenia dolors. Em va anar bé per reduir dolors. En qualsevol cas, fa 15 mesos que vaig ser pare.
Que vagi bé i ja comentareu.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



