Ginecolegs de la Dexeus
Ginecolegs de la Dexeus
Hola a totes!!!
Em podrieu aconsellar ginecolegs de la Dexeus per portar l´embaràs?. Jo per les revisions tenia a la Dra. Rebeca Fernandez però ara està de baixa i no se a qui agafar. Ma mare té la Dra. Boulies, però no se si encara porta embarassos i a més sé que té sempre l´agenda bastant plena.
Aviam si em podeu donar la vostra opinió i experiencia.
Merci!!!
Em podrieu aconsellar ginecolegs de la Dexeus per portar l´embaràs?. Jo per les revisions tenia a la Dra. Rebeca Fernandez però ara està de baixa i no se a qui agafar. Ma mare té la Dra. Boulies, però no se si encara porta embarassos i a més sé que té sempre l´agenda bastant plena.
Aviam si em podeu donar la vostra opinió i experiencia.
Merci!!!
Rosita15 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 25, 2015 6:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Cucurucho80
- :: tortuga

- Entrades: 305
- Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm
Re: Ginecolegs de la Dexeus
Me quedo en el post que me interesa!!! :)
http://www.fertilityfriend.com/home/542781

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Hola!
Jo he portat els meus 2 embarasos, a la Dexeus, el primer al 2013 i a a la meva filla petota la he tingu allà ara fa 2 mesos. Jo ho he portat amb la Dra Marta Ricart i estic contenta.
Tambe m'he visitat amb la dra. Elena Escasocio i també em va agradar molt
He sentit parlar molt i molt bé de la Dra Elena Fernandez, però diria que està de baixa.
Que vagi molt bé!!
I
Jo he portat els meus 2 embarasos, a la Dexeus, el primer al 2013 i a a la meva filla petota la he tingu allà ara fa 2 mesos. Jo ho he portat amb la Dra Marta Ricart i estic contenta.
Tambe m'he visitat amb la dra. Elena Escasocio i també em va agradar molt
He sentit parlar molt i molt bé de la Dra Elena Fernandez, però diria que està de baixa.
Que vagi molt bé!!
I
- wendolina81
- :: puça

- Entrades: 35
- Membre des de: dt. des. 03, 2013 1:18 pm
Hola,
A mi me lleva la doctora Sonia Rombaut, que es un sol de doctora. Ahora esta de baja pero creo que vuelve para septiembre o así....
Ella misma me recomendó a la doctora Pratcorona por si la necesitaba durante su baja.
Por otros motivos también me lleva la doctora Olga Salas, pero creo que no lleva embarazo. Pero ella también me ha dado dos referencias por si me llega la panxeta antes de que vuelva mi doctora: Marta Ricart y Claudia Forteza. A ellas no las conozco, pero si mi doctora me las recomienda, me fío plenamente....
No sé si te he ayudado en algo. Si no necesitas gine para ya y tienes tiempo, yo te recomiendo 100% a la doctora Rombaut.
Saludos
A mi me lleva la doctora Sonia Rombaut, que es un sol de doctora. Ahora esta de baja pero creo que vuelve para septiembre o así....
Ella misma me recomendó a la doctora Pratcorona por si la necesitaba durante su baja.
Por otros motivos también me lleva la doctora Olga Salas, pero creo que no lleva embarazo. Pero ella también me ha dado dos referencias por si me llega la panxeta antes de que vuelva mi doctora: Marta Ricart y Claudia Forteza. A ellas no las conozco, pero si mi doctora me las recomienda, me fío plenamente....
No sé si te he ayudado en algo. Si no necesitas gine para ya y tienes tiempo, yo te recomiendo 100% a la doctora Rombaut.
Saludos
A mi em porta el Dr. Serra, ja vaig tenir l'experiència amb el meu fill gran i ara em porta l'embaràs de nou. És el cap del departament i només agafa la mútua Generali, al menys fins ara..
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
A mi em va portar la doctora Ariana Serrano i mooolt maca. Pero ara esta de baixa maternal i torna al setembre. Crec recordar que el part el va portar la Marta Ricard o algo aixi, no recordo be el cognom i va ser tambe molt maca, paciencia, comprensible...pero no em va acabar de fer el pes del tot. La doctora Serrano va venir-me a veure durant el part (mentres dilatava per animar-me) i vaig agrair moltissim veure una cara coneguda. I tambe em va venir a veure a planta quan va neixer la nena per coneixer-la i no estava en hores de feina venia de carrer i tambe em va fer mooolta ilu que es quedes una estona per parlar amb mi sobre com havia anat tot i explicar-me cosetes com a doctora i com a paper de mare que tambe ajuda.
Jo vaig portar el meu anterior embaras i aquest tambè amb la doctora Sofia Fournier. Jo n'estic encantada amb ella. Pero abans m'havia visitat amb altres metges i la veritat es que no tinc queixa de ningú. En general, estic molt contenta amb tots.
Crec que et serà facil trobar un que t'agradi i si no es així pots canviar rapidament.
Crec que et serà facil trobar un que t'agradi i si no es així pots canviar rapidament.

A mi em portava la dra. Claudia Forteza. És molt maca i molt professional.
Tot i així, durant l'embaràs de la meva primera filla, vaig tenir contacte amb diferents ginecòlogues... durant el part, urgències.. etc... i totes molt agradables i professionals. Per això, triis qui triis no t'equivocaràs
Tot i així, durant l'embaràs de la meva primera filla, vaig tenir contacte amb diferents ginecòlogues... durant el part, urgències.. etc... i totes molt agradables i professionals. Per això, triis qui triis no t'equivocaràs
A mi em va portar l'embaràs la Stefanie Redon i és un amor! però la Marta Ricard també m'ha hagut d'atendre en moments complicats i és encantadora també! la Sofia Forunier també és maca....i la Dalia Rodríguez un solet. És que només tinc bones paraules!!! 
Jo tic la dra.Serrano es maca, pero algun cop les visites han sigut curtes te molts pacients , pero esta de baixa per al seu segon nen!
Altres maquisimes la dra meler em va visitar a planta, marta ricard a mi em va atendre per un avort crec que es del equip de ARO, laia prat corona em va fer la revisio i super bé com si fos una amiga de tota la vida, i la dra nuria elis em va enviar a urgencies perque tenia una mica alta la tensió la vaig veure molt profesional i atenta podia ser una complicació i al final no va ser res!!!
Altres maquisimes la dra meler em va visitar a planta, marta ricard a mi em va atendre per un avort crec que es del equip de ARO, laia prat corona em va fer la revisio i super bé com si fos una amiga de tota la vida, i la dra nuria elis em va enviar a urgencies perque tenia una mica alta la tensió la vaig veure molt profesional i atenta podia ser una complicació i al final no va ser res!!!
Hola noies,
Molt agraïda per les vostres opinions sobre ginecòlegues!!!!
Me heu dit tantes que ara no se...jejeje. Prenc nota de totes i aviam quina agafaria i que no sigui de les que tenen l´agenda a petar, clar.
El que està clar és que totes esteu contentes amb l´equip professional de la Dexeus, veritat?. Això és bo d´escoltar
Salut a totes!
Molt agraïda per les vostres opinions sobre ginecòlegues!!!!
Me heu dit tantes que ara no se...jejeje. Prenc nota de totes i aviam quina agafaria i que no sigui de les que tenen l´agenda a petar, clar.
El que està clar és que totes esteu contentes amb l´equip professional de la Dexeus, veritat?. Això és bo d´escoltar
Salut a totes!
Rosita,
Si, sembla que en general el equip de ginecolegs és bo!
Jo he tingut 2 embarasos força seguits i entre visites, ecos i 2 parts he conegut a moltes de les gines que t'han recomenat: sonia rombaut, Marta Ricart, sofia fournier, eva meler, scasozio, rebeca fernandez,...i la veritat cap queixa de ninguna.
Mira-ho bé, no sé si totes visiten amb totes les mutues, o els horaris que tenen cada una que encaixi amb el q tu et va bé, i si pel sigues no t'acaba de fer el pes sempre pots canviar!
sort
Si, sembla que en general el equip de ginecolegs és bo!
Jo he tingut 2 embarasos força seguits i entre visites, ecos i 2 parts he conegut a moltes de les gines que t'han recomenat: sonia rombaut, Marta Ricart, sofia fournier, eva meler, scasozio, rebeca fernandez,...i la veritat cap queixa de ninguna.
Mira-ho bé, no sé si totes visiten amb totes les mutues, o els horaris que tenen cada una que encaixi amb el q tu et va bé, i si pel sigues no t'acaba de fer el pes sempre pots canviar!
sort
hola
jo tambe estic bucant gine/obstetra a la dexeus... m'he fet una fiv i em quedaré a fer tot l'embaràs i aprt alla.
en principi és embaraàs multiple, per tant de risc. algu coneix a la dra meler?
i per acabar, sent d adesles t'entra tot?
jo tambe estic bucant gine/obstetra a la dexeus... m'he fet una fiv i em quedaré a fer tot l'embaràs i aprt alla.
en principi és embaraàs multiple, per tant de risc. algu coneix a la dra meler?
i per acabar, sent d adesles t'entra tot?
Hera,
la meva doctora es la Sofia Fournier pero al meu part va ser la Dra. Meler que era qui estaba de guàrdia i la veritat que vaig quedar molt contenta amb ella. Atenta, carinyosa i molt profesional.
Jo amb l'altre embaras era de Sanitas pero ara soc d'Adeslas i no estic tenin cap problema.
la meva doctora es la Sofia Fournier pero al meu part va ser la Dra. Meler que era qui estaba de guàrdia i la veritat que vaig quedar molt contenta amb ella. Atenta, carinyosa i molt profesional.
Jo amb l'altre embaras era de Sanitas pero ara soc d'Adeslas i no estic tenin cap problema.
gràcies caliope.
ara fatarà saber com funciona sent d adeslas i si la meler entra dins la poslissa. dijous tinc la següent eco i preguntaré.
ara fatarà saber com funciona sent d adeslas i si la meler entra dins la poslissa. dijous tinc la següent eco i preguntaré.
hera, si! pregunta bé lo de la mutúa!
Jo sóc d'HNA. Vaig tenir fa 2 anys la nena a la Dexeus i cap problema. Amb el nou embaràs...a la setmana 18 m'he enterat que ja no m'entra el part a la Dexeus! només visites! Un dia que vaig anar a urgències per dolor...em van dir que no em podíen atendre
Sort! arribo a anarhi de part i ja em veig amb contraccions i buscant hospital... :(
Jo sóc d'HNA. Vaig tenir fa 2 anys la nena a la Dexeus i cap problema. Amb el nou embaràs...a la setmana 18 m'he enterat que ja no m'entra el part a la Dexeus! només visites! Un dia que vaig anar a urgències per dolor...em van dir que no em podíen atendre
ostres doncs quin rotllo
si s'ha de mirar bé per evitar sorpreses!!!
merciii
si s'ha de mirar bé per evitar sorpreses!!!
merciii
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 120 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |