☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: Aroswi » dj. set. 03, 2015 8:39 am

Bon dia noies, obro post, aquest és el racó on em sento comoda, ens coneixem de fa mesos...

El Setembre ja és aquí i volem veure que les panxus surten com els primers bolets de la temporada!

Imatge

Nosaltres no ho triem, però si ho intentarem!

Imatge

Descanseu les fases avorrides, carregueu-vos les piles les SW, recordeu fer la tempe cada dia i passeu a saludad de tant en tant. Tingueu paciència en fer TE, aclariu les goles i cantem moltes Panxus!

vaaaaaa, apunteu-vos! Grafiqueres power!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Aroswi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 04, 2015 7:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: Aroswi » dj. set. 03, 2015 8:43 am

I ara el Calendari, les estadístiques i les presentacions de Setembre. I més endavant, els agraïments i records, amb molt de carinyo!

- Nom
- Edat dels dos
- Nº de fills
- Cicles de cerca
- Durada dels vostres cicles (aprox)
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar!
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu.

CALENDARI
del 1 al 6
del 7 al 13
13 de setembre Nina81

del 14 al 20
17 de setembre Aroswi http://fertilityfriend.com/home/547e77

del 21 al 27
23 de setembre Anamnesi http://www.fertilityfriend.com/home/5ec755
29 de setembre Lleona http://www.fertilityfriend.com/home/lleona

del 28 al 30
28 de setembre Sandysc85 http://www.fertilityfriend.com/home/5e93c8


??? de setembre Naral http://www.fertilityfriend.com/home/389e2b
18 d'octubre Izascun79


ESTADÍSTIQUES
Núm. de grafiqueres: 7
Positius:
Negatius: 1


(Última actualització: 023/09/2015 16:25)

Nosaltres, som

Nom: Anamnesi
Edat dels dos: Jo 31 i ell 35
Nº de fills: De moment cap, esperem que ben aviat un en camí!
Cicles de cerca: Un sense mirar res, l'actual fent gràfica i SW
Durada dels vostres cicles (aprox): Vaig deixar les pastilles fa dos mesos i el primer ha estat de 30 dies, ara el segon ja veurem...
Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Estic prenent Natalben preconceptivo i fent la gràfica espero detectar la SW por poder atacar a tope! Ara, ens ho volem prendre amb calma i que vingui quan vulgui... però que vingui!! :love:
DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu: En principi si el meu cicle fos de 28 dies seria AVUI 23/9, però vaig ovular el dia CD20, o sigui que suposo que s'allargarà uns dies...

Nom: Aroswi
Edat dels 2: Ell 30 i jo 29
Nº de fills: cap
Cicles de cerca: serà el ?, ho he de contar...+12
Durada dels vostres cicles (aprox): curtets i regulars, de 24 dies.
Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Prenc ac. fòlic. A vegades faig TO. He fet tempes molts mesos però ara estic de paron de tempes...
Data de la NW: 17/09

Nom: izascun79
Edat dels dos: Jo 36 ell 46
Nº fills: 2. El Pau té 3 anys i el Gerard 17 mesos i els dos positius els vaig cantar al post grafiquero corresponent!!! Espero cantar aviat el tercer!
Cicles de cerca: doncs cicles serà el primer, perquè fins ara no he ovulat per primer cop. Portem sense prendre precaucions des del mes de maig
Durada dels cicles: Abans de quedar-me del Pau els tenia força irregulars, d'entre 26 i 40 dies. Els dos cicles que vaig tenir entre els dos embarassos també van ser força caòtics. No sabria dir. Alletant és complicat.
Més cosetes: faré TO's i prenc només àcid fòlic. A més estic seguint una mica la dieta Bareta per mirar de fabricar una nena, però vingui el que vingui estarem igual de feliços. És només per saber què és tenir una nena! jijijij
DATA DE NW: serà a l'octubre, evidentment... quan ovuli ho sabré però de moment calculo que sobre el 18 d'octubre, si ovulo cap a CD20, que és la meva mitjana.

Nom: Lleona
Edat dels dos: 28
Nº de fills: cap
Cicles de cerca: ja en portem 22
Durada dels vostres cicles: els tinc de 24 dies clavats, però fa uns mesos que han baixat a 23 diess. Això si, puntual com un rellotge suís.
Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar!: amb aquest cicle és el 2n que prenem medicació: ovusitol i DAS diàriament, a principi de cicle omifin i al final utrogestan vaginal. Com estic amb la medicació i m'ha de modificar el cicle, vull tornar un altre cop a fer TO i tempes, a veure si així l'encertem.
DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu: si calculem cicles de 24, el dia 21/9 no hauria de fer aparició la warry, però amb la medicació, la idea és que s'allargui una mica el cicle.

Nom: Naral
Edat dels dos: jo 29 i ell 31
Nº de fills: 1
Cicles de cerca: Aquesta serà la primera regla després del legrat
Durada dels vostres cicles (aprox):últimament de entre 45 - 50 dies!
Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar!: Fa un meset que em van fer un legrat per un avortament retingut a les 8 setmanes. Estem esperant que baixi la primera regla per tornar a posar-nos!
DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu : encara no he ovulat així que encara no ho se!!

Nom: nina81
Edat dels dos: 34
Nº de fills:0
Cicles de cerca: 12 mesos
Durada dels vostres cicles (aprox)sóc molt irregular entre 38 i 60 dies
Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Prenc acid folic, oli d'onagra i omega 3
DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... En principi el 13 de setembre però amb aquests súper megacicles Mai se sap.

Nom: sandysc85
Edat dels dos: jo 30 i ell 32
Nº de fills: 0
Cicles de cerca: Aquest és el primer
Durada dels vostres cicles (aprox):26 dies (abans de prendre les anticonceptives)
Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar!: Acabo de deixar l'anticonceptiva (ara estic amb la darrera regla "programada") així que estic ben peix en aquests temes. Tot just he començat a prendre'm la temperatura, a veure si torno a conèixer el meu cos. Els TO els deixaré per més endavant, quan ja controli una mica els meus cicles
DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu.: 28 de setembre (en teoria)
.
.
.
.


GRAFIS DE COR: : lasito :
- Suadmi http://www.fertilityfriend.com/m/home.php/49554e :-())
- Metiarc http://www.fertilityfriend.com/home/49a111
- mel29 http://www.fertilityfriend.com/home/4755ce :-())
- Esterock :-())
- Tilepa http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
- Cucurucho http://www.fertilityfriend.com/home/542781
- Sita7 http://www.fertilityfriend.com/home/53905f
- Yuyu


PANXUS DE COR: :-())
- Atuchi
- Bertian
- Esterock
- Jaleturu
- Martina32
- mel29
- montsekit
- Nxe2015
- Raquel79
- Suadmi
- Mostela
- Ikebana

MARONES DE COR: :anec:
- Raqueleta
- Laia


ELS POSITIUS DE LES GRAFIQUERES >.-<:

POSITIUS AGOST 2015

POSITIUS JULIOL 2015

POSITIUS JUNY 2015
Naral: http://www.fertilityfriend.com/home/389e2b
Cucurucho:

POSITIUS MAIG 2015
Anagueta: http://www.fertilityfriend.com/home/55759f
Novateta: http://www.fertilityfriend.com/home/5a66e5

POSITIUS ABRIL 2015
Manyaga -> http://www.fertilityfriend.com/home/546882

POSITIUS MARÇ 2015
"sense positius" :ufs:

POSITIUS FEBRER 2015
Neska84 http://www.fertilityfriend.com/home/57038b

POSITIUS GENER 2015
Kadiatusona 13/01 http://www.fertilityfriend.com/home/55e3b1
Lautoncar 30/01 http://www.fertilityfriend.com/home/572e26
Tallarina 31/01 http://www.fertilityfriend.com/home/4fdb00

POSITIUS DESEMBRE 2014
Mostela 2/12 http://www.fertilityfriend.com/home/51e2e0
Ikebana 23/12 http://www.fertilityfriend.com/home/391f0f

POSITIUS NOVEMBRE 2014
SIKA 15/11 http://www.fertilityfriend.com/home/529733

POSITIUS OCTUBRE 2014
EIA_ 09/10 http://www.fertilityfriend.com/home/52f29b
TORTIGA 21/10 http://www.fertilityfriend.com/home/528e69
EUPATINA 26/10 http://www.fertilityfriend.com/home/528d4c

POSITIUS SETEMBRE 2014
Esterock
Mel29
Montsekit. http://www.fertilityfriend.com/home/51f64f
Nxe 2015. http://www.fertilityfriend.com/home/521b6a/

POSITIUS AGOST 2014
Vesnà. http://www.fertilityfriend.com/home/332210
suadmi.http://www.fertilityfriend.com/m/home.php/49554e

POSITIUS JULIOL 2014
Atuchi http://www.fertilityfriend.com/home/48f0d4

POSITIUS JUNY 2014
Grattini

POSITIUS MAIG 2014
Jaleturu http://www.fertilityfriend.com/home/48cf3a
Martina32 http://www.fertilityfriend.com/home/2bcea6
Tutty29

POSITIUS ABRIL 2014
Donadaigua http://fertilityfriend.com/home/4e9c8a

POSITIUS MARÇ 2014
Bertianhttp://www.fertilityfriend.com/home/4c3ef0

POSITIUS FEBRER 2014
LOVER http://www.fertilityfriend.com/home/4ad90d
Vesnà http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Niss http://www.fertilityfriend.com/home/46dd13

POSITIUS GENER 2014
Perla24http://www.fertilityfriend.com/home/487351
Mami2010 http://www.fertilityfriend.com/home/47df45
Dawn http://www.fertilityfriend.com/home/45d4f3
Bbyahttp://FertilityFriend.com/home/488c46

POSITIUS DESEMBRE 2013
Tana DATA SI+ 9/12 http://www.fertilityfriend.com/home/4753cfI
nterrogant DATA SI+ 13/12http://www.fertilityfriend.com/home/2dde85
Laia DATA SI+ 25/12 http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
Raquel79 DATA SI + 29/12 http://www.fertilityfriend.com/home/48b9a4

POSITIUS DE NOVEMBRE 2013
Twix - DATA SI+ 08/11http://www.fertilityfriend.com/home/41bf5b

POSITIUS D'OCTUBRE 2013
CrisGF1980 - DATA SI+ 05/10 http://www.fertilityfriend.com/home/4308aa
Cositina - DATA SI+ 06/10http://www.fertilityfriend.com/home/409967
Pipeta - DATA SI+ 09/10 http://www.fertilityfriend.com/home/452074
Raqueleta - DATA SI+ 28/10http://www.fertilityfriend.com/home/42bda2
Araneta - DATA SI+ 31/10 http://www.fertilityfriend.com/home/424654

POSITIUS SETEMBRE 2013
Núr - DATA SI+ 18/09 http://www.fertilityfriend.com/home/46dd07
Munat - DATA SI+ 26/09http://www.fertilityfriend.com/home/470196

POSITIUS AGOST 2013
Iglels - DATA SI+ 25/08 http://www.fertilityfriend.com/home/4666f1

POSITIUS JULIOL 2013
Annieee - Data SI + 07/07 http://www.fertilityfriend.com/home/Annieee
Isdisyunao - Data SI + 07/07 http://www.fertilityfriend.com/home/44d487
Llentieta - Data SI+ 09/07http://www.fertilityfriend.com/home/Llentieta.
Dafneta27 - Data SI + 10/07http://www.fertilityfriend.com/home/3f8d87
Izascun79 - Data SI+ 24/07 http://www.fertilityfriend.com/home/IZASCUN79

POSITIUS JUNY 2013
Carlotayeric - Data NW 09/06 - Finalment no vas fer grafi però....enhorabona pel teu + !!!!

POSITIUS MAIG 2013
Paparra - Data SI + 11/05 http://www.fertilityfriend.com/home/4301aa
Marsai - Data SI + 24/05 http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Xinxa - Data SI + 16/05
Abmo - Data SI + 10/05
Mirigc - Data SI + 29/5 - http://www.fertilityfriend.com/home/42ac8d

POSITIUS ABRIL 2013
Ems2012- Data SI + 5/04http://www.fertilityfriend.com/home/3e07b4
Noyja - Data SI + 11/04 http://www.fertilityfriend.com/home/noyjaff

POSITIUS MARÇ 2013
Sita81- Data SI + 17/3 http://www.fertilityfriend.com/home/40a63b
Solex76 - Data SI + 11/3 http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
keta1- Data SI + 2/04 Http://www.fertilityfriend.com/home/42bbd4

POSITIUS FEBRER 2013
Miriameta - Data SI + 16/2 http://www.fertilityfriend.com/home/417d2e
Akrina - Data SI + 22/2http://www.fertilityfriend.com/home/419e89/
TerTeixi - Data SI + 24/2 http://www.fertilityfriend.com/home/42b61f

POSITIUS GENER 2013
Danu - Data SI + 02/01http://www.fertilityfriend.com/home/3b4cdf
PetitPrincep79 - Data SI + 18/01 http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
Nenita - Data SI + 24/01 http://www.fertilityfriend.com/home/418bfc


AGRAÏMENT ESPECIAL :-()-)
En aquest apartat volem donar les gràcies a totes les grafiqueres que han estat al peu del canó, donant suport a totes les integrants del post, mes a mes. Gràcies!!!

2015
GENER: Anegueta ·,,,·''''·∞ GRAFIQUERES GENER 2015 ∞·''''·,,,·
FEBRER: @txell@ ❄*❅*☃*GRAFIQUERES FEBRER 2015*☃*❅*❄
MARÇ:@txell@.•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
ABRIL: Aroswi ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦
MAIG: Anegueta ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
JUNY: PetitPrincep79 GrAfIqUeReS de JuNy... La CaLoR eNs PoRtarÀ uNa SúPeR pAnXu!
JULIOL-AGOST: PetitPrincep79 GrAfIqUeReS d'EsTiU... La CaLoR eNs PoRtarÀ uNa SúPeR pAnXu!

2014
GENER: Alis i Jale ¸¸.•´¯`•.¸¸Grafiqueres de Gener de 2014 ¸¸.•´¯`•.¸¸
FEBRER: Suadmi i Metiarc ¸¸.∞★∞.¸¸ Grafiqueres de Febrer 2014¸¸.∞★∞.¸¸
MARÇ: Bertian i Yuyu *****Grafiqueres de Març******
ABRIL: Tilepa i Xera *****Grafiqueres d'Abril*****
MAIG: Atuchi i Vittela ******GRaFiQueReS De MaiG******
JUNY: Atuchi i Tilepa ---->>>> GRAFIQUERES DE JUNY 2014 <<<< ----
JULIOL: Tilepa i Cherrys ---->>>> GRAFIQUERES DE JULIOL 2014 <<<< ----
DESEMBRE: Mostela i Aroswi ★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres DESEMBRE 2014 ★•.•´¯`•.•★

2013
GENER: Kamala ♬•._.•☂•._.•☁ Grafiqueres de gener 2013 ☁•._.•☂•._.•♬
FEBRER: LyD Oº°‘¨ Grafiqueres de febrer 2013 ¨‘°ºO
MARÇ: Tome ¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯ Grafiqueres Març 2013 ¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯
ABRIL: Laia i Araneta @}-,-'--@}-,-'--Grafiqueres Abril '13--'-,-{@--'-,-{@
MAIG:Anieee i Mirgic.•**•.•**•.{Grafiqueres de Maig 2013}.•**•.•**•.
JUNY: Llentieta i Twix ★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres de Juny’13 ★•.•´¯`•.•★εїз ☆═─"
JULIOL: Satnam i Crisgf1980 <<•**•>> Grafiqueres Juliol <<•**•>>
AGOST: HAPPY6610 i Mitis ∞∞ ¤¤¤¤ «« ~ Grafiqueres d’Agost 2013 ~ »» ¤¤¤¤ ∞∞
SETEMBRE: Vittela i Raqueleta ¸¸.•´¯`•.¸¸Grafiqueres de Setembre 2013 ¸¸.•´¯`•.¸¸
OCTUBRE: Laia i Dawn ˟˟ ~~ ¤¤¤ °°° »»{Grafiqueres d'Octubre}«« °°° ¤¤¤ ~~ ˟˟
NOVEMBRE: Tana i Perla24 ٩(-̮̮̃-̃)۶ Grafiqueres de Novembre 2013 ٩(-̮̮̃-̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶
DESEMBRE: Tana i Perla24 ★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres de Desembre 2013 ★•.•´¯`•.•★
Aroswi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 23, 2015 3:43 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: Aroswi » dj. set. 03, 2015 8:45 am

INTRODUCCIÓ AL MÓN GRAFIQUERO


ESTATUTS DE LES GRAFIQUERES
(veureu que n'hi alguns que la majoria fem veure que no hi són...)

1. No ens farem cap TE fins al dia de la NW!! (Twix)
2. Tot i una baixada de tempe, fins que no vingui la warry mantindrem l'esperança fins al final (Twix)
3. Res de PENE (pensament negatiu), sempre PEPO!!!! (Pumuky)
4. No prendrem dos tempes seguides per evitar temptacions, ja que només és vàlida la 1ª, no la que més ens convé (Laia)
5. No ens preocuparem si taquem durant el desespero si la tempe es manté alteta (pot ser sagnat d'implantació!!!) (Annie)
6. Prohibit prendre's la tempe durant el dia!!!!! Pq et fa ballar el cap i no es gens fiable!! (Twix)
7. Que terminantment prohibit buscar símptomes d’embaràs o de qualsevol símptoma o psico al GOOGLE!!! ( sense haver consultat abans a les companyes de grafis)M’explico….quan estem en desespero… fem de tot…i a vegades ens atabalem sense raó, el millor seria penjar la nostra consulta, i si passades 2 hores cap grafi ha contestat…aleshores podem buscar al info al google, sinó prohibit!!!!! ( inspirat per Araneta i ISDIS) (Llentieta)
8. El fluxe durant la fase lútea no significa ni embaràs ni warry, així que no ens emocionarem ni ens deprimirem quan el veiguem!! (Vittela)
9. NO fer més cas del FF que el sentit comú!!! És a dir, les tempes només són una ajuda, per molt que el FF ens marqui la linia d'ovulació pot estar equivocat! Farem cas al sentit comú, a les nostres sensacions (dolors d'ovaris) i sobretot al TO (a les que el fem). (Nitidia)
10. No mirar enrere, i pensar només en aquest cicle, com si els passats no existissin...perque de vegades hi han uns penes que deu ni dor...i no val la pena malgastar enèrgies així, oi cuques!!!... (Happy)
11. No farem servir cap TO durant el desespero fent-nos creure q ens avançara el resultat d'un possible TE! Els to son per detectar ovulacio! (cositina)
12. Si abans de la NW no es tenen els mateixos símptomes que l'embaràs anterior o d'altres embaraços coneguts, prohibit pensar que no hi ha panxu. Cada embaràs és diferent i els símptomes poden variar l'un de l'altre. (Perla)
13. No ens ensorrem per una baixada puntual de tempe quan ja estem a DPO10 o més enllà, una baixada puntual pot voler dir implantació. Així que igual que fins que no veiem una pujada sostinguda de dos o tres dies no confirmem que hi ha ovulació, mentre no hi ha baixada d’almenys dos dies està prohibit ensorrar-se pensant que ja s’acosta la w! (Raqueleta)
14. No ens posarem a la banqueta sense un motiu de pes (o per absència del maromo -ja que el tema de l'esperit sant no ens convenç massa- o per prohibició / prescripció mèdica) ja que tot està per fer i tot és possible! (Mitis)


Per a les que s’inicien en tot aquest món de les gràfiques i tot els hi sigui estrany, que no s’atabalin, aquí al post tenim un bon llegat que ens han anat deixant les grafiqueres que hi han anat participant i que us deixem en els següents posts per a que us serveixin de pautes. Tot i això, aquí estarem totes les grafis disposades a donar un cop de mà.


TRUCS PER EL FORO
També us deixem aquests enllaços per ampliar el ventall d'emoticones:
http://www.forumsextreme.com (Gràcies Mida)
http://www.wuerziworld.de/Smilies/lv.php (Gràcies Vittela)

Cal clicar sobre la icona amb el botó dret del mouse i clicar l'opció "copiar URL de la imatge" o "copiar la ruta de la imagen" i després l'enganxes a la resposta, un cop la tens , per exemple:
http://www.forumsextreme.com/images2/sHa_grouphug3.gif ,
llavors has de marcar tota la direcció i clicar el boto "img" perquè al davant e la direcció surti
"[ img ]" i al final "[ /img]" i surtirà la icona.
El mateix per a les imatges que vulgueu inserir al post.



EL MERAVELLÓS MÓN DE LES GRÀFIQUES: TUTORIAL

Imatge

Quan ja portem uns quants cicles de cerca, ens adonem que el procés no és tant senzill com pensàvem, comencem a investigar sobre fertilitat i trobem informació referent al control de les temperatures, però s’obre un gran abisme, ja que no sabem com funcionen, ni per a que serveix exactament.

Mesurar les temperatures et permet tenir un millor coneixement del teu cicle menstrual. Controlar les temperatures té diferents utilitats:
- Per saber quan ovules (i si ovules o no).
- Per saber quins són els dies més fèrtils, que és quan s’han de fer deures amb el maromo.
I en cas de no encertar, la temperatura marcarà l’arribada de la regla.

Imatge


Què són els dies fèrtils?
Són els dies que tens més possibilitats de quedar-te embarassada. Coincideixen més o menys amb la setmana del mig del cicle si ets de les que tenen cicles estàndard de 28 dies, però això depèn de cada dona; i si ets de cicles més llargs, l'ovulació i els dies fèrtils són més tard. Per això va bé controlar-ho amb la temperatura... En general, els dies fèrtils es donen abans i desprès de l’ovulació, el que popularment anomenem Sexy Week.

O sigui que si porto mesos buscant sense haver controlat tot això, potser no he encertat les dates? Exacte. Hi ha gent que té sort i l'encerta a la primera, però si no és el teu cas, pensa que tens moltes més possibilitats de quedar-te embarassada si fas els deures els dies clau...

Què necessitem per fer gràfiques?
- Termòmetre, que sempre sigui el mateix.
- gràfica: en paper o alguna aplicació per mòbil – online per seguir el control (womanlog, fertility friend)

Per fer la gràfica per internet hi ha tres pàgines: el fertilityfriend (per escurçar FF), el 28dias i el “Proyecto bebe”. El FF i el “Proyecto bebe” dedueixen ells sols la ovulació, la diferència és que el FF és en anglès i el proyecto-bebe en castellà. El 28 dias també és en castellà però no interpreta la ovulació.
http://www.fertilityfriend.com
http://www.proyecto-bebe.es
http://www.28dias.es

Comencem!! Com és fa una gràfica??

1. Es compta sempre com a dia 1 el dia que et va baixar la regla per última vegada. En aquesta casa, quan parlem de dies ens referim sempre a dies del cicle.

2. La tempe s'ha de prendre cada dia la mateixa hora i al mateix lloc amb el mateix termòmetre, i sense aixecar-se
del llit just al despertar-se.
El que prenem és la temperatura basal, és a dir la temperatura del cos en repòs després d'una estona llarga de descans (cal haver dormit un mínim de 5 hores).
L’aixella és el lloc menys fiable. Els metges recomanen prendre la temperatura bucal (al fons sota la llengua), vaginal o anal. Tu mateixa tria el que et resulti més còmode i et faci menys angúnia. Hi ha qui diu que la bucal és més pràctic, pq no cal rentar el termòmetre cada vegada, però hi ha gent que li fa por que se li trenqui entre les dents; hi ha qui prefereix la vaginal, pq el termòmetre s'aguanta solet i les cuixes el protegeixen...
En tot cas, és important que no canviïs de lloc, igual que no has de canviar de termòmetre, per evitar les diferències.

3. Cada dia s’ha d’apuntar la temperatura.

4. Quan portem uns dies prenent la temperatura, ja tenim la nostra gràfica en marxa, ara es tracta d’interpretar-la. I per això t’ajudarem al post de les grafiqueres del SocPetit.

Com funciona la temperatura basal?
Voy a comentar un poco el tema del método de la temperatura basal para aumentar las posibilidades de conseguir la concepción.
Ante todo decir que este es un método que no predice con antelación la ovulación, sino que corrobora que esta se ha producido un día o dos antes.La lógica de este método es que al variar nuestras hormonas (en este caso la progesterona) en cada parte de nuestro ciclo, varía también la temperatura.
En la primera parte del ciclo, la hormona que predomina son los estrógenos y la temperatura se mantiene baja (cada mujer es un mundo, y cada una con la práctica llega a conocer cuales son sus niveles bajos. En mi caso suelen ser entre 36'2 hasta 36'5). Una vez que se produce la ovulación, en el ovario donde se produjo, se crea un tejido llamado cuerpo lúteo, el cual eleva nuestros niveles de progesterona y con ello se aumenta nuestra temperatura corporal entre 0,2 y 0,6 (aunque de nuevo, en esto cada cuerpo es un mundo y cada una acabará entendiendo cual es su subida).

FAQ’s: Preguntes freqüents.

Com penjar el link a la signatura?
FIRMA/SIGNATURA

Aquí hi pots escriure el que vulguis i és on pots posar, quan els hagis creat, els tickers, els enllaços a gràfiques, altres posts... S'hi accedeix seguint aquesta ruta: Tauler de control de l'usuari --> Perfil --> Edició de la signatura

FertilityFriend: Un cop oberta la sessió, al menú horitzontal de la part de dalt, busca SHARING. Sota CHARTING HOME PAGE ---- GET CODE. Ara només cal copiar la primera URL que et surt, és l'enllaç!! La trobarem sota el títol Your Charting Home Page Web Address. Sempre té el mateix format, semblant a:http://www.fertilityfriend.com/home/12b3f4.

com fer públics els deures?
Fertility Friend: al menú horitzontal de dalt a la 5ª pestanyeta, SHARING----alli 2ª opció CHARTING HOME PAGE--------cliques SETUP. S'obre la finestra de Privacy, cliques Publish Intercourse Data i li dones a Save
Fent un copiar i enganxar a la signatura del nostre perfil del SócPetit ja ho tindrem llest!

Què passa si m'he pres la tempe a una hora que no és l'habitual?
Les tempes es poden "arreglar" sempre que hi hagi com a màxim una desviació de dues hores. Si te les prens abans de la teva hora normal, has de sumar una dècima si és una hora, i dues si són dues. Si te la prens més tard, doncs si és una hora, restes una dècima i si són dues, dues hores.

És a dir: si la teva hora "normal" són les 8:
- a les 6 hauries d'apuntar: tempe + 2 dècimes
- a les 7: tempe + 1 dècima
- a les 9: tempe - 1 dècima
- a les 10: tempe -2 dècimes

Com ha de ser una gràfica normal i corrent? Abans de l'ovulació, les tempes són baixes. A meitat de cicle hi ha una pujada de la temperatura. El dia abans d’aquesta pujada és el dia de l'ovulació. Cal fer deures abans i després de l'ovulació. Després de l'ovulació les tempes es mantenen altes durant tota la Fase Lútia (temps entre l'ovulació i la següent warry).

Què és la fase lútia (FL)? Dura entre 12 i 16 dies i es manté més o menys constant en cada dona. Al final de la FL, final de cicle, si les tempes es mantenen altes (iguals o superiors a les tempes de la FL) és molt bon símptoma d'embaràs. Si baixen, vol dir que la warry és imminent. Pot ser que les tempes baixin de cop el dia de la warry o que vagin baixant progressivament els dies anteriors a la warry, això depèn de cada dona.

Què es considera tempe alta i tempe baixa? Depèn de cada dona. Fins que no s'ha fet una o dues gràfiques no es comença a conèixer ben bé com aniran les coses. El que sí està clar és que 36.0º és baixa i 37.0º és alta. Les tempes que queden entre mig cal anar veient amb la gràfica de cadascú.

- Exemple negatiu: Tempes baixes pre-ovulatòries + pujada + tempe alta + baixada abans de la warry = warry
- Exemple positiu: Tempes baixes pre-ovulatòries + pujada + tempes altetes + data de nowarry amb tempe alta = TE+

Al post de grafiqueres, parlen en xino?? Vocabulari grafiquer:
CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend, on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.


Claus per fer servir Fertility Friend (FF):

Com posar l'ovulació manualment?
Analysis --> Tunning/override --> i li poses el dia de l'ovulació que tu vulguis . I llavors ja et contarà els dies dpo sobre la gràfica. Els dies post-ovulació només els marca sobre la gràfica si tens un compte VIP o durant els dies VIP de regal al donar-te d’alta. Amb el FF si no tens VIP només s'hi veu la gràfica actual i l'anterior (pots canviar-ho i que enlloc de l'anterior es vegi una altra a Sharing /home page setup/a baix de tot amb selected charts. Si tens VIP, pots posar, en aquesta mateixa pàgina (home page setup) la gràfica de cicles superposats i també més gràfiques de mesos anteriors.

Què vol dir la rodoneta blanca?
La rodoneta blanca vol dir que la tempe te l’has pres a una hora que no és l'habitual o que hi ha factors que la poden alterar, com haver dormit poc, tenir febre...etc.

Traducció d'apartats del FF
Backache: mal d’esquena
Bloated: sentir-se inflat
Breast Self Exam: auto examiner-se el pit
Constipation: anar restret
Cramps: “calambres”
Decreased Appetite: disminueix la gana
Diarrhea: diarrea
Dizziness: mareig
Drinking: haver begut
Exercise: haver fet esport
Fatigue: cansament
Fever: febre
Frequent urination: anar sovint a orinar
Gassy: tenir gasos
Headache: mal de cap
Heartburn: acidesa d’estomac
High Energy: tenir molta energia
High stress: sentir-se molt estressat
Illness: enfermetat
Increased Appetite: augment de la gana
Increased Sex Drive: augment de les ganes de tenir sexe
Injury: ferit
Irritability: irritable
Miscarriage: abort
Nausea: nauseas
Ovulation Pain: mal d’ovulació
PMS: Síndrome pre-menstrual
Skin Break Out: pell seca o tallada
Sleep Deprived: no poder dormir
Tender Breasts: pits sensibles I adolorits.

Com omplir el Fertility Friend. Gràfiques d’ovulació: viewtopic.php?p=190692#190692

COM OBSERVAR EL MOC CERVICAL

En la pràctica cada dona ha d’aprendre a identificar les característiques del seu moc cervical per saber llegir la seva fisiologia i identificar en quin moment del cicle es troba, deduint d’aquesta manera el seu estat de fertilitat.

Cada cop que aneu al bany; abans i després de la micció o defecació; heu d'assecar-vos amb paper higiènic i observar si trobem algun tipus de moc; no s'han d'introduir els dits dins de la vagina per fer les observacions, ja que no només no és necessari sinó que pot induir a error.

Les característiques a observar són dues: sensació i aspecte.
La sensació fa referència a aquella que el moc produeix en contacte amb la pell i les mucoses dels genitals externs de la dona. Existeixen tres possibilitats: sensació de sequedat (el paper no rellisca o fins i tot rasca). Sensació de lubrificació (el paper llisca amb facilitat). Sensació d'estar mullada (apreciació d'humitat). De vegades la dona també nota la sensació de lliscament intravaginal, com una gota d'aigua lliscant per un vidre.

És fonamental que la sensació i la presència de moc es valorin per separat i per tant són possibles les variacions següents: Sequedat sense moc. Sequedat amb moc. Mullada o lubricada sense moc. Mullada o lubricada amb moc.

L’aspecte és l’aspecte del moc que es pot observar. Les dones en poden identificar les següents característiques: transparència, elasticitat, tinció amb sang, quantitat i canvi de color.

El moc cervical pot ser:

Imatge

Grumollós (1a imatge): dens, es queda en un dels dits, fa una mena de grumolls.
Enganxós (2a imatge): quan s’intenta desenganxar, es pot estirar 1 o 2 cm però es trenca de seguida, quedant entre els dits.
Elàstic (3a imatge): fa fils, acostuma a ser transparent, té l’aspecte de la clara d’ou.
Mixt: posseeix una part de l'aspecte elàstic i altra de l'enganxós o grumollós.
El color pot ser blanc, groguenc, transparent, rosa o marró. Tot aquell color que no sigui un d'aquests pot tenir significat patològic i indicar una possible infecció.

El moc rosat o marró pot aparèixer al final de la regla o al començament. També pot acompanyar al moc preovulatori tractant-se en aquest cas d'un spotting. Qualsevol altre moment en què aparegui aquest moc rosat o marró pot tenir significació patològica.

Si durant el dia s’han tingut diferents símptomes, sempre s’ha d’anotar a la gràfica aquell que indiqui més fertilitat (de menys a més: grumós-enganxós-elàstic).

Correspondències amb els tipus de moc de pàgines com Fertility Friend:

Dry: no hi ha presència de moc, el paper surt sec. En ocasions, quan ens netegem el paper queda amb una capa brillant, es parla de moc "sec amb lluentor", no es tracta de moc, sinó de restes de cèl•lules vaginals. Per diferenciar el moc de les restes de cèl•lules: si intentem agafar-lo i no podem són cèl•lules; si dobleguem el paper per la part lluent i no s'enganxen les dues parts, són cèl•lules.

Sticky: correspón al moc grumollós.

Creamy: correspón al moc enganxós, té aspecte de crema de mans, quan l'intentem separar entre els dos dits fa com una reixeta.

Watery: presència de moc aigualit, és el més fèrtil de tots.

Egg White: semblant a la clara d'ou crua, correspon al moc elàstic.

No hi ha estudis que confirmin al 100% quin tipus de moc és el més present en el cas de les embarassades, però en la majoria de casos tenen presència de moc "creamy" o "sticky" abans de la primera falta.


TEST DE OVULACIÓN, TO
Estos test vienen muy bien para poder determinar el día en que ocurrirá la ovulación. Estos test no te indican el día exacto en el que vas a ovular sino que te avisa con un día o dos de antelación de que la ovulación está llegando. Es un método muy fiable y en mi opinión el mejor para detectar la ovulación antes de que se produzca (otros métodos detectan la ovulación justo después de que haya ocurrido, siendo quizás ya demasiado tarde para pillar el óvulo y ser fecundado).

¿Como funcionan?: Son unos test que miden la hormona LH mediante la orina. Esta hormona es la encargada de la ovulación, y aunque en todo el ciclo está presente en niveles muy bajitos, un día o dos antes de la ovulación se liberan grandes cantidades de esta hormona.
Eso es exactamente lo que hacen estos test, avisar que el pico de LH se ha producido y que la ovulación es inminente.

Siempre saldrá una raya, es que la que está situada cerca de la zona verde, esa es la raya de control, sale para verificar que el test está correcto y para que compares la intensidad de la raya de test.
- negativo: la raya de control esta marcada, pero la de test no se ve o se ve más clarita que la de control.
- positivo: la raya de control esta marcada y la de test tiene la misma o mayor intensidad de color que la de control.
test no valido: cuando no se marca la raya de control (test defectuoso).

Imatge

Los test se debe seguir realizando hasta que te den resultado positivo.
Aunque también se lo recomendaría a mujeres con ciclos regulares, ya que como algunas saben, tener ciclos de 28 días no implica necesariamente que se ovule el día 14, ya que la fase lútea, aunque es fija en cada mujer, puede variar su longitud de una mujer a otra. Es decir, una mujer con un ciclo de 28 días puede ovular el día 16 y tener una fase lútea de 12 días. Con estos test, estas mujeres pueden asegurarse de cuando es exactamente la ovulación y confirmar la longitud de su fase lútea.

Complementos a los test de ovulación: la medición de la temperatura basal es el compañero perfecto, ya que este método te avisa de cuando has ovulado. Combinados puedes determinar cuando empieza y acaba tu momento más fértil.

Aunque en el prospecto de los test avisen de que solo será en resultado positivo si la banda del test es igual o de mayor intensidad que la banda de control, en mi caso nunca ha sido asi. Si observo un aumento en la intensidad, pero por poco no llega a ser igual. Esto no significa que yo no ovule porque tengo asegurado con el ginecólogo y con la temperatura basal que si lo hago justo después de que sale la raya más fuerte.

Con esto quiero decir, que no todas las mujeres tenemos las mismas cargas hormonales, y que es posible que en tu caso no observes tampoco esa intensidad en el color de la linea pero si que sea tu test positivo. Esto lo acabas sabiendo después de unos cuantos ciclos usándolos, acabas por saber cual es la intensidad que en tu cuerpo significa que el resultado del test es positivo.

No todas las mujeres tardan lo mismo en ovular, unas después del test positivo tardan un día y otras, como es mi caso, 2 días. Es por ello que la utilización del método de la temperatura basal te ayudará a saber exactamente que día ovulastes.
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
Naral
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: Naral » dj. set. 03, 2015 12:25 pm

Oooooh molt bé Aroswi!!!!! A la nit quan estigui al ordinador completo les meves dades... encara que jo passaré al octubre perquè encara no he tingut la regla després del legrat, però així segueixo amb vosaltres!
Avatar de l’usuari
sandysc85
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: sandysc85 » dj. set. 03, 2015 1:07 pm

Hola!

Tot i que us llegeixo de fa un parell de mesos, sóc nova al SP i ara que ens hem decidit a ser pares, m'he apuntat a cercadores de setembre. >.-<: >.-<: >.-<: He començat a prendre'm la temperatura amb aquest cicle (que va començar ahir), així que sóc novata total en aquest tema! Però he pensat que amb la vostra ajuda podré entendre el funcionament del meu cos, així que aquí estic, amb ganes de formar part de les grafiqueres setembreres. Gràcies Arowsi per crear el grup! :p-) :p-)


- Nom: sandysc85
- Edat dels dos: jo 30 i ell 32
- Nº de fills: 0
- Cicles de cerca: Aquest és el primer
- Durada dels vostres cicles (aprox):26 dies (abans de prendre les anticonceptives)
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar!: Acabo de deixar l'anticonceptiva (ara estic amb la darrera regla "programada") així que estic ben peix en aquests temes. Tot just he començat a prendre'm la temperatura, a veure si torno a conèixer el meu cos. Els TO els deixaré per més endavant, quan ja controli una mica els meus cicles
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu.: 28 de setembre (en teoria)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. set. 03, 2015 2:45 pm

BIEEEEEEEEEEEN!!

Post grafiquer de Setembre!!

Jo aniré passant a saludar, ara per ara aparco el termòmetre i he passat al post de FIV :ufs:
Resumimt molt, el semino del princepman ha empitjorant molt des de la petita, i jo tinc òvuls de mala qualitat (i em queden pocs). I el fet que hagi tingut 2 aborts espontanis fa sospitar al gine de RA que poguem tenir alguna incompatibilitat cromosòmica i ens ho fa mirar.

A veure si aquest mes hi ha un gran boom de panxolines :-()) :-())
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Cucurucho80
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: Cucurucho80 » dj. set. 03, 2015 4:19 pm

Hola guapísimas :)

Os vengo a desear mucha mucha suerte .... Yo sigo aún post-aborto.... La cosa se alargó, al darme dos tandas de abortivas (innecesarias según mi gine de siempre que andaba de vacaciones)......lo que me ha provocado un quiste de casi 6 cm en un ovario..... así que ahora ando con anticonceptivos y esperando a ver cómo evoluciona la cosa pero.....No me olvido de vosotras :)

Y si encima abre el post mi niña Aroswi, ni te cuento!!

Petitprincep, qué mal me sabe ....ya nos contarás a ver si por ese post tenéis más suerte :)

besotes a todas !!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: nina81 » dj. set. 03, 2015 4:58 pm

Aquesta es la primera vegada que fare grafiques, espero fer.ho bé! Sino m'aclaro ja ús demanare ajuda.
Aviam si aquest mes ja es el definitiu.
Nom: nina81
- Edat dels dos: 34
- Nº de fills:0
- Cicles de cerca: 12 mesos
- Durada dels vostres cicles (aprox)sóc molt irregular entre 38 i 60 dies
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Prenc acid folic, oli d'onagra i omega 3
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... En principi el 13 de setembre però amb aquests súper megacicles Mai se sap.

Perdoneu He entrat en modo soso móvil a la feina.
Imatge
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: Aroswi » dv. set. 04, 2015 8:01 am

Bon dia cuques!
He actualitzat cosetes als primers posts: integrants, calendari, positius d'altres mesos (no recordo juliol i agost, i no he tingut paciencia de rellegir tots els pàgines! si ets + i vas escriure, t'apunto!)

Benvingudes nina81 i sandysc85, tan de bo us puguem ajudar amb tots els dubtes que tingueu sobre tempes i la vostra cerca sigui ben curteta!
Naral, també t'he apuntat! Ja ens donaràs detalls i els copio al principi. No importa que passis a l'ocubre, aquest és el nostre racó, ja ho saps!

Petitprincep, primer de tot, agrair-te a tu els darrers posts, gràcies per fer-los! I després, l'aventura de la FIV...quan sé que alguna de les que hem coincidit ronda per algun altre post no puc evitar llegir-ho, així ho faré per cantar ben alta la teva panxu, cada cop hi ets més a prop!

Cucuruchitooooo, que duro lo que explicas, a veces tenemos que ser aun más fuertes de lo que creíamos seríamos. Pero tu lo eres y superarás este bache. Tendreis una boda preciosa y un retoñito, lo sé! Pásate siempre que quieras, esta es tu casa!

Jo estic en SW...tot i tot, amb un ..::·· ja em val, estic positiva!

Bon cap de setmana gaudiu d'allò que feu i serà fantàstic!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
Naral
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: Naral » dv. set. 04, 2015 8:36 am

Bon dia!!!

Sandysc85 benvinguda!!! espero que la cerca sigui ben curteta!!

PetitPrincep79 t'aniré seguint pel post de les FIV, i espero que aviat puguem passar totes per alli a felicitar-te pel positiu! :-()-) :-()-)

Cucurucho80 muchos ánimos guapa! :-()-)

nina81 benvinguda!! ànims amb aquests cicles tant llargs!!

Aroswi a tope amb la SW!!! ..::·· ..::·· ..::·· jejejeje a veure si el ser jefa et porta sort!
per cert! et passo les meves dades!

- Nom: Naral
- Edat dels dos: jo 29 i ell 31
- Nº de fills: 1
- Cicles de cerca: Aquesta serà la primera regla després del legrat
- Durada dels vostres cicles (aprox):últimament de entre 45 - 50 dies!
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar!: Fa un meset que em van fer un legrat per un avortament retingut a les 8 setmanes. Estem esperant que baixi la primera regla per tornar a posar-nos!
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu : encara no he ovulat així que encara no ho se!!

Per la meva part... ahir el TO va ser una mica més marcat! aixi que espero ovular aviat...!
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: yuyu » dv. set. 04, 2015 8:48 am

Noies!!! Feu-me un raconet encarA que sigui en grafiqueres del.cor!!
A aquestes alçades casi 2 anys de busqueda, el termometre el tinc amagat, masses males passades viscudes, i es fa durillo, pero per sort tinc en Jofret que es el meu amor petit....i espero poder donar-li un germanet@
Anire entrant, la data de la NW es el 10/09!!!!
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: siberiana » dv. set. 04, 2015 10:01 am

Molta sort en la cerca, grafiqueres! Jo de moment em quedo només al raconet de cercadores, però us vaig seguint per aquí. Desitjo que aquest mes hi hagi moltes panxus als dos raconets!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: Lleona » dv. set. 04, 2015 2:45 pm

Bones noies!!

Yuyu,ens tornem a trobar! Jo també porto força temps buscant i t'entenc perfectament.no sé si vem coincidir a grafiqueres o a cercadores fa uns quants mesos (he fet un parón del SP). Ànims que ja veuràs que ens arriba el moment.

Bé, ara em presento:
-Nom: Lleona
- Edat dels dos: 28
- Nº de fills: cap
- Cicles de cerca: ja en portem 22
- Durada dels vostres cicles: els tinc de 24 dies clavats, però fa uns mesos que han baixat a 23 diess. Això si, puntual com un rellotge suís.
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar!: amb aquest cicle és el 2n que prenem medicació: ovusitol i DAS diàriament, a principi de cicle omifin i al final utrogestan vaginal. Com estic amb la medicació i m'ha de modificar el cicle, vull tornar un altre cop a fer TO i tempes, a veure si així l'encertem.
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu: si calculem cicles de 24, el dia 21/9 no hauria de fer aparició la warry, però amb la medicació, la idea és que s'allargui una mica el cicle.

Sento el post soso, però estic amb el movil.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: Aroswi » dt. set. 08, 2015 5:45 pm

Hooola! Com aneu noies?

Yuyu, es clar que t'apunto a "GRAFIQUERES DE COR". Segueix-te passant porfi!!!!! En quin moment de cicle estàs, quan tens la DNW?

Siberiana, oitant, panxus a dojo aquest mes!! Vosaltres ja heu començat, a veure quan se'ns enganxa!

Lleona, apuntada! 22 cicles! Ets una champion i supermarassa de de cor! Vinga que ja queda menys!

Nina81, el diumenge tens la teva DNW, com ho portes???

NAral, avui baixadeta de tempe...implantació???? aissss


jo he entrat en la fase d'espera, tot i que encara em queden dies... per això, q estic mega tranquila.

ens :-.:·::
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: yuyu » dt. set. 08, 2015 8:50 pm

Gracias aroswi!!
En queden 2 dies de desespero!!!
Vinga noies, termometres amunt.
Avatar de l’usuari
Naral
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: Naral » dc. set. 09, 2015 4:14 am

Holaa!!

Aroswi! Ara ja a desesperar uns dies!! Molta sort bonica!!

Yuyu! 2 dies?!? Ooooh!!! A veure si l'heu encertat!!

Lleona! Benvinguda a les grafiqueres!

Jo sembla que ja he ovulat! Fa 3 dies vaig tenir un TO + i ahir i abans d'ahir doloret, a veure si puc confirmar amb la tempe perque treballo de nit i just m'ha enganxat en el dia important! Jejejeje

Petons!!!
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: yuyu » dc. set. 09, 2015 7:17 am

Holaaaa avui he tingut una sorpresa, demás m'hauria de venir la warry, i avui la tempe estaba a 37,2
Com ja en conec el meu cos, se que es una tempe alta....buffff viam demà!
Avatar de l’usuari
sandysc85
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: sandysc85 » dc. set. 09, 2015 11:31 am

yuyu ha escrit:Holaaaa avui he tingut una sorpresa, demás m'hauria de venir la warry, i avui la tempe estaba a 37,2
Com ja en conec el meu cos, se que es una tempe alta....buffff viam demà!


Que bé yuyu! Espero que ens donis una bona notícia! :p-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: Lleona » dc. set. 09, 2015 2:14 pm

Yuyu, ànims que això pinta moooolt requetebé!!!

Moment Ego: m'acabo de fer un TO i m'ha donat súper positiu!!! Aquesta nit... Pinxitoooo!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres Setembreres 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: Aroswi » dj. set. 10, 2015 8:49 am

Entro modo ràpid!
Yuyu...què sabem avui? has mirat tempe????
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::