SI EN NECESSITEU TINC NIVESTIM!
SI EN NECESSITEU TINC NIVESTIM!
Hola!
Em va sobrar NIVESTIM del meu tractament. Segueix a la nevera i en tot moment s'ha respectat la cadena del fred. Si algu està interessat, que m'ho faci saber, en tinc 4 capses.
Gràcies!
Em va sobrar NIVESTIM del meu tractament. Segueix a la nevera i en tot moment s'ha respectat la cadena del fred. Si algu està interessat, que m'ho faci saber, en tinc 4 capses.
Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



