MACA pels seus soldadets
MACA pels seus soldadets
Hola!
No entro gaire per aquest subfòrum i , de fet, suposo que això que us diré ja ho sabeu, però avui parlava amb una amiga que té una herboisteria i m'ha comentat que quan els problemes semblen venir per part d'ells (pocs bitxitus o lents) va molt bé prendre pastilles de MACA, es veu que són unes herbes del Perú i que van molt bé per enfortir i agilitzar els espermatozous. Pel que m'ha dit es poden trobar en qualsevol herboristeria i en uns 3 mesos els resultats ja es noten en els espermogrames.
En fi, noietes, espero que la meva aportació us serveixi d'alguna cosa...
MOLTA ANIMS A TOTES I BONES FESTES!!!
No entro gaire per aquest subfòrum i , de fet, suposo que això que us diré ja ho sabeu, però avui parlava amb una amiga que té una herboisteria i m'ha comentat que quan els problemes semblen venir per part d'ells (pocs bitxitus o lents) va molt bé prendre pastilles de MACA, es veu que són unes herbes del Perú i que van molt bé per enfortir i agilitzar els espermatozous. Pel que m'ha dit es poden trobar en qualsevol herboristeria i en uns 3 mesos els resultats ja es noten en els espermogrames.
En fi, noietes, espero que la meva aportació us serveixi d'alguna cosa...
MOLTA ANIMS A TOTES I BONES FESTES!!!
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Gràcies Carla!!!
sempre ve bé saber coses noves, m'ho apunto per si de cas ho necessitem algun dia...
Felicitats per aquest angelet que tens tan bonic!!
sempre ve bé saber coses noves, m'ho apunto per si de cas ho necessitem algun dia...
Felicitats per aquest angelet que tens tan bonic!!

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |