soc nova

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

soc nova

EntradaAutor: xoxoneta » dj. set. 17, 2015 5:29 pm

hola!!, em dic xoxoneta tinc 32anys a punt dels 33 i soc nova al forum.. us explico alguna coseta mes, la meva parella i jo estem començant a "probar" i per ara no hem tingut gaire sort. Ell ja en te un nen de 7 anys pero ens faria molta il·lusió poder donar-li un germanet/a, aixi que en ello estamos jeje. La veritat que no li hem dit res a ningú de que anem fent intents, no ens volem agobiar i aixi el dia que ho aconseguim doncs será més sorpresa jeje. :love: :love:
Bé espero que haviat ho puguem dir, ens fa moltissima il·lusió..
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: soc nova

EntradaAutor: manyaga » dj. set. 17, 2015 6:56 pm

Hola xoxoneta! Espero k tingueu una cerca curteta i aviat ho aconseguiu!
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: soc nova

EntradaAutor: xoxoneta » dj. set. 17, 2015 7:06 pm

manyaga ha escrit:Hola xoxoneta! Espero k tingueu una cerca curteta i aviat ho aconseguiu!


Moltes gracies manyaga!!!
Avatar de l’usuari
sandysc85
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

Re: soc nova

EntradaAutor: sandysc85 » dj. set. 17, 2015 7:39 pm

Hola xoxoneta! Benvinguda al fòrum i benvinguda al post "cercadores de setembre". Ja veuràs que et trobaràs molt ben acompanyada i recolzada :)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: soc nova

EntradaAutor: xoxoneta » dj. set. 17, 2015 7:42 pm

sandysc85 ha escrit:Hola xoxoneta! Benvinguda al fòrum i benvinguda al post "cercadores de setembre". Ja veuràs que et trobaràs molt ben acompanyada i recolzada :)

gracies sanysc85!!, la veritat que no fa ni un dia que hi soc i ja em sento super bé!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: soc nova

EntradaAutor: Náyade » dg. set. 20, 2015 8:58 am

Benvinguda i mooooolta sort a la cerca!!!! :)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Murrieta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dc. abr. 23, 2014 9:45 pm

Re: soc nova

EntradaAutor: Murrieta » dl. set. 21, 2015 5:43 pm

Benvinguda xoxoneta! :b-)))
Que tinguis molta sort amb la cerca. Qualsevol cosa, aquí ens tens :-()-)
Cucurucho80
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

Re: soc nova

EntradaAutor: Cucurucho80 » dc. set. 23, 2015 12:31 pm

¡Bienvenida xoxoneta!

jejeje yo también intento darle un hermanit@ al hijo de mi pareja :P aunque tiene 11.... a ver si tenemos una búsqueda cortita !!

¡Suerte!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: soc nova

EntradaAutor: xoxoneta » dc. set. 23, 2015 3:52 pm

Cucurucho80 ha escrit:¡Bienvenida xoxoneta!

jejeje yo también intento darle un hermanit@ al hijo de mi pareja :P aunque tiene 11.... a ver si tenemos una búsqueda cortita !!

¡Suerte!

Gracias!!! E igualmente!! El suyo tiene 7 y por parte de madre ya tiene un hermanito de 3 meses.. a ver si ahora nosotros traemos otro..

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::