soc nova
soc nova
hola!!, em dic xoxoneta tinc 32anys a punt dels 33 i soc nova al forum.. us explico alguna coseta mes, la meva parella i jo estem començant a "probar" i per ara no hem tingut gaire sort. Ell ja en te un nen de 7 anys pero ens faria molta il·lusió poder donar-li un germanet/a, aixi que en ello estamos jeje. La veritat que no li hem dit res a ningú de que anem fent intents, no ens volem agobiar i aixi el dia que ho aconseguim doncs será més sorpresa jeje.
Bé espero que haviat ho puguem dir, ens fa moltissima il·lusió..
Bé espero que haviat ho puguem dir, ens fa moltissima il·lusió..
Re: soc nova
Hola xoxoneta! Espero k tingueu una cerca curteta i aviat ho aconseguiu!
manyaga ha escrit:Hola xoxoneta! Espero k tingueu una cerca curteta i aviat ho aconseguiu!
Moltes gracies manyaga!!!
Hola xoxoneta! Benvinguda al fòrum i benvinguda al post "cercadores de setembre". Ja veuràs que et trobaràs molt ben acompanyada i recolzada :)
sandysc85 ha escrit:Hola xoxoneta! Benvinguda al fòrum i benvinguda al post "cercadores de setembre". Ja veuràs que et trobaràs molt ben acompanyada i recolzada :)
gracies sanysc85!!, la veritat que no fa ni un dia que hi soc i ja em sento super bé!
Benvinguda xoxoneta!
Que tinguis molta sort amb la cerca. Qualsevol cosa, aquí ens tens
Que tinguis molta sort amb la cerca. Qualsevol cosa, aquí ens tens

- Cucurucho80
- :: tortuga

- Entrades: 305
- Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm
¡Bienvenida xoxoneta!
jejeje yo también intento darle un hermanit@ al hijo de mi pareja :P aunque tiene 11.... a ver si tenemos una búsqueda cortita !!
¡Suerte!
jejeje yo también intento darle un hermanit@ al hijo de mi pareja :P aunque tiene 11.... a ver si tenemos una búsqueda cortita !!
¡Suerte!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Cucurucho80 ha escrit:¡Bienvenida xoxoneta!
¡Suerte!
Gracias!!! E igualmente!! El suyo tiene 7 y por parte de madre ya tiene un hermanito de 3 meses.. a ver si ahora nosotros traemos otro..
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |