Regularitzar cicles post anticonc. Hormonals

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
19m2
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. set. 30, 2015 8:17 am

Regularitzar cicles post anticonc. Hormonals

EntradaAutor: 19m2 » dc. set. 30, 2015 8:30 am

Bon diaa!!! : lasito :
Soc nova i tinc un dubte. A final d'agost vaig deixar els anticonceptius (parches evra), feia més de 10 anys que els utilitzava.. Tenim intencions de buscar un fillet a finales d'any i vaig pensar que estaria bé regularitzar una mica el cos abans de començar.. :camio:

El cas és que he anat notant punxadetes i coses durant tots aquests dies pero ja estic a día 33 (suposadament) de cicle i de moment ni regla ni tacats ni res (tampoc estic embarassada). Alguna s'ha trobat en la meva situació? Quan ha tardat a venirvos la primera regla? I a regularitzar cicles?? Ja abans de les hormones era súper regular i ara estic ben perduda... :-o00m merciiii!!!!!
Imatge

Imatge
JuditG
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

Re: Regularitzar cicles post anticonc. Hormonals

EntradaAutor: JuditG » dc. set. 30, 2015 8:41 am

Bon dia!

Jo et puc parlar del meu cas, però jo vaig estar 7 anys amb anell i un any amb pastislles.

Vaig deixar-les al febrer i fins aquest mes el cicle no ha estat normal. He tingut de tot, 40, 50, 35, 54...i últim de 29. El gine em va dir que era normal, que no em preocupés, que poc a poc aniria tornant a la normalitat.

Jo des de l'agost estic buscant bebé, i és un rotllo els cicles així bàsicament perquè costa saber quan ovules.

Espero haver ajudat una mica :)

T'he de dir que tb hi ha dones que ho deixen i són super regulars. Jo crec recordar que abans de pendre res, era una mica irregulae tb, pr no 40 i 50 dies de cicle.
Cucurucho80
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

EntradaAutor: Cucurucho80 » dc. set. 30, 2015 1:54 pm

Debe ser un palo, sí.... Cada cuerpo es un mundo....

Yo estuve años con aro, nuvaring, y al dejarlo volví a tener ciclos de 28 clavados, sin ningún mes raro.... Pensé que era lo normal, pero leyendo el foro veo que a muchas os cuesta recuperar el ritmo.... No desesperes, tú ve haciendo deberes por si acaso, ya que no sabes cómo será el ciclo, y ánimo!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
sandysc85
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

EntradaAutor: sandysc85 » dc. set. 30, 2015 8:43 pm

Hola!
Jo he estat prenent pastilles (Melodene-15) durant quasi 10 anys. Les vaig deixar dia 2 de setembre i el que sí sé segur és que vaig ovular força tard (el dia 22 del cicle), així que, si no estic embarassada, hauria de venir-me la regla dia 6 d'octubre (i això seria un cicle de 34 dies, quan abans de les pastilles els tenia de 26).
Com veus, cada cos és un món, així que crec que el millor que pots fer és observar-te per tornar a conèixer el teu cos (i si vols afinar més, prova a fer tempes i/o TO).
Molta sort! Espero que el teu cos no es descontroli gaire :)
Imatge

Imatge
19m2

EntradaAutor: 19m2 » dc. set. 30, 2015 9:22 pm

Moltes gràcies noies :ok: m'heu ajudat amb els menús dubtes. Sandy com estas tan segura del día d'ovulació? Thas fet test d'ovulació? Espero que no et baixi la regla!! Ja em diras con acaba el cicle i si cuadra amb les dates que tenies previstes.. :content:
Jo ja arribo tard x controlarme aquest cicle però de cara al següent procuraré estar més atenta :miko:
Imatge

Imatge
sandysc85

EntradaAutor: sandysc85 » dc. set. 30, 2015 9:28 pm

19m2 ha escrit:Moltes gràcies noies :ok: m'heu ajudat amb els menús dubtes. Sandy com estas tan segura del día d'ovulació? Thas fet test d'ovulació? Espero que no et baixi la regla!! Ja em diras con acaba el cicle i si cuadra amb les dates que tenies previstes.. :content:
Jo ja arribo tard x controlarme aquest cicle però de cara al següent procuraré estar més atenta :miko:

M'estic prenent la temperatura des del primer dia de cicle (i ho apunto a una app que es diu Ovuview). De fet, ho vaig començar a fer per conèixer el meu cos, perquè abans de prendre l'anticonceptiva sempre notava l'ovulació (mal cada mes a un ovari diferent, i a les 2 setmanes justes em venia la regla) i em feia por després de tants anys no saber reconèixer el mal (o no tenir-lo). El dia 21 del cicle vaig notar aquest mal d'ovulació, i al cap de 3 dies, l'app del mòbil me la va confirmar pel dia 22 del cicle. I nosaltres, mentrestant, a pinxutejar, és clar :p Espero que els càlculs hagin sortit bé xD
Imatge

Imatge
llunàtica21
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: ds. set. 05, 2015 12:37 pm

EntradaAutor: llunàtica21 » dl. oct. 05, 2015 8:48 am

Bones!

jo fa més d'un any que vaig deixar les anticonceptives i encara ara sóc irregular. Abans de prendre les pastilles era com un rellotge i en el dia 28 o com a molt al dia següent baixava la W, però des de que les he deixades tinc cicles de 30 a 35 dies més o menys. Crec que només he tingut un cicle com els d'abans que va durar els 29 díes.

La gine em va dir que era normal! Depen de cada dona i de cada cos, la situació, l' estrés.... així que no t' amoïnis :ok:

Petons!
sandysc85

EntradaAutor: sandysc85 » dl. oct. 05, 2015 9:16 am

Doncs al final em va baixar la warry 3 dies abans del previst... Així que la panxu serà a la pròxima! He tingut un cicle de 31 dies, que per ser el primer cop sense anticonceptives, està prou bé. Veurem com segueix la cosa :)
Imatge

Imatge
19m2

EntradaAutor: 19m2 » dl. oct. 05, 2015 1:34 pm

Holaa!!! :globus:
sandy trobo que 31dies pel primer cicle està súperbé!! Vosaltres doneu-ho tot i ben aviat us arribarà la panxeta :content:
Jo segueixo igual :-o00m :-o00m estic a dia 38 ja!! Uf val que es el primer cicle però carai.. M'agradaria que em vingués i començar cicle nou la veritat.. El tema es que em trobo bé. Avui una Estona punxadetes a l ovari i jo pensant.. En serio??? Araaa ovules???!!
Enfí, Em dono una setmana de marge i si no hi ha canvis demano hora al gine a veure que.. Vull saber si tot funciona o els menús ovaris es pensen agafar uns mesos sabàtics... :-:) :-D arggg saaaanta paciència..
Imatge

Imatge
sandysc85

EntradaAutor: sandysc85 » dl. oct. 05, 2015 2:50 pm

19m2 ha escrit:Holaa!!! :globus:
sandy trobo que 31dies pel primer cicle està súperbé!! Vosaltres doneu-ho tot i ben aviat us arribarà la panxeta :content:
Jo segueixo igual :-o00m :-o00m estic a dia 38 ja!! Uf val que es el primer cicle però carai.. M'agradaria que em vingués i començar cicle nou la veritat.. El tema es que em trobo bé. Avui una Estona punxadetes a l ovari i jo pensant.. En serio??? Araaa ovules???!!
Enfí, Em dono una setmana de marge i si no hi ha canvis demano hora al gine a veure que.. Vull saber si tot funciona o els menús ovaris es pensen agafar uns mesos sabàtics... :-:) :-D arggg saaaanta paciència..

Vaja, doncs avam si arriba prest la warry... I sinó, a veure si el gine te la pot provocar i poc a poc es posa tot al seu lloc :)
Imatge

Imatge
19m2

EntradaAutor: 19m2 » dv. oct. 09, 2015 7:42 am

sandysc85 ha escrit:

Vaja, doncs avam si arriba prest la warry... I sinó, a veure si el gine te la pot provocar i poc a poc es posa tot al seu lloc :)

Per fiiii!!!! :b-))) :b-))) 39 dies de cicle.. Crec que mai m'havia alegrat tant de tenir la regla :-D
Ja m'he baixat una app de seguiment per fer el cicle de la observació :love: tempes, flux i blablabla
Que passeu un bon dia! :***:
Imatge

Imatge
sandysc85

EntradaAutor: sandysc85 » dv. oct. 09, 2015 11:34 am

19m2 ha escrit:
sandysc85 ha escrit:

Per fiiii!!!! :b-))) :b-))) 39 dies de cicle.. Crec que mai m'havia alegrat tant de tenir la regla :-D
Ja m'he baixat una app de seguiment per fer el cicle de la observació :love: tempes, flux i blablabla
Que passeu un bon dia! :***:

Me n'alegro molt!! A veure si ho pots anar controlant i els cicles s'ajusten al que solien ser! :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::