CERCADORES DE NOVEMBRE

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Marta_1986
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

CERCADORES DE NOVEMBRE

EntradaAutor: Marta_1986 » dt. oct. 27, 2015 9:14 pm

Fuck yeah neneeeeeees!!!!! seh seh seeehhh!!! tot i que el Corte Inglés no ho ha anunciat.... Ja és Novembre!!

Aquest mes les guardianes dels ovuls :-eh_:: estem obertes ( unes més que altres, tot depén de la flexibilitat de cadascuna :-)(-: ) a la invasió dels espermes! ..::·· Així que VAAAAMOOOOOOOOOOOOOOS!!!! :: orrr::

Bé doncs encetem mes, amb la tipica informació!
Vinga a veure quantes panxus :-()) cantem!

que tingueu unes bones sexy weeks i unes curtes setmanes de desespero!

DECÀLEG de les CERCADORES:
1.No em faré TE abans de la data de NW
2.No m'observaré els mugrons cada 5 minuts durant el desespero
3.No em fare to els dies abans de la nw x si detecten embaraç
4.No em pendre la temperatura inutilment nomes els dies propers a la nw
5.No anire al wc cada poca estona a pasar la revisio per si ha vingut i revisar color mugrons i tamany pits
6.No m'autoevaluare psicologicament per detectar mal de cap q indiqui la proximitat de la w
7.No buscare com una boja a internet els sintomes d'embaraç o les diferencies entre sintomes d'embaraç i de w
8.No mirare quasi amb ratjos x si m'ha sortit el gra de torn q indica la w...
9.A un dia de la NW no desesperaré per no tenir símptomes de panxu. Si no hi ha warry hi ha esperança!!!! :content:

Quines serem les cercadores del Novembre? >.-<: :love:
A mesura que us aneu apuntant, us aniré afegint. El format per apuntar-se és l'habitual:

Nom d'usuària:
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu:
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar):
Edat dels dos:
Cicle de cerca i durada del cicles:
Nº Fills:
Data NW (importantíssim!):
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!:

LES CERCADORES SOM: :miko:

SANDYSC85
-Nom d'usuària: sandysc85
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: continuar com fins ara. Esport, cursos, excursions, viatges... Ah! I a poder ser, trobar una feina! que m'acabo de quedar a l'atur
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Qualsevol dels Catarres
-Edat dels dos: jo 30 i ell 32
-Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest és el meu primer cicle, tot i que pel que fa la durada... Bona pregunta!! Abans de l'anticonceptiva eren de 26 dies; aquest cicle, si no he calculat malament, serà de 34 (però no hi haurà warry, jejeje)
-Nº Fills: 0
-Data NW (importantíssim!):
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vinc de les cercadores de setembre. En principi tenia DNW el 28, però vaig ovular més tard i aquí estic, esperant que la maleïda no vingui ;-)))
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc àcid fòlic, i de moment hem anat pinxutejant quan ens ha vingut de gust

LAGRETA
Nom d'usuària: Lagreta
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir com fins ara, fent molts plans alternatius en cas de no panxu i bevent algun vinet!
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): qualsevol d'oques grasses
-Edat dels dos: 29 ell, 28 jo
-Cicle de cerca i durada del cicles: aquest és el segon cicle de cerca. Durada ni idea! El primer cicle després de les pastilles va ser de 30 i el segon de 27.
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'encanta viatjar i fer coses amb els amics i amb el meu home! i els animals m'apassionen. tinc moltes moltes ganes de quedar-me embarassada (com totes, oi?) així que m'autoenvio vibracions positives (i us les envio a vosaltres) i espero que aconseguim la panxa ben ben aviat!!
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: aquest és el primer cicle en serio. Estic prenent el femasvit, jalea real i un suc de pomelo cada matí. Si no serveix per la panxa servirà per augmentar les defenses! sempre pillo refredats amb els canvis de temps. Com que no sé com són els meus cicles ni sé quan ovulo (no sempre detecto la cw), estic fent gràfica de tempes i ahir vam començar SM i farem dia sí dia no. Acoso y derribo!!! jajajaja

NICOIA
-Nom d'usuària: Nicoia
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir com fins ara, intentar centrar-me en els estudis i anar a fer excursions de tardor amb els gossets i el Nicoiu.
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): estic enganxadíssima a Txarango, em dóna un bon rotllo al cos
-Edat dels dos: 32 ell, 28 jo
-Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest serà el 6è (esperem que l'últim). Durada de cicle 26-27 dies
-Data NW (importantíssim!): 13 d'octubre
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'agrada molt la tardor i el senderisme, perdre'm pel bosc amb els de casa.
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Intentem fer SM per si de cas, i si no estem rebentadíssims dia si dia no a la SW. He passat per moltes fases durant la cerca, abans m'obsessionava molt amb la SW, tempes, fluxe... així que ara m'ho prenc amb calma i a tenir paciència. He assimilat que potser em costarà, tinc problemes de quists i em van haver d'operar i només tinc una trompa, vaja tot un xou per allà baix, així que intento no capficar-m'hi.

DALILALA
-Nom d'usuària: Dalilala
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Gaudir de les classes de dansa
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Viva la vida de Coldplay
-Edat dels dos: Ell 34 jo 39!
-Cicle de cerca i durada del cicles: 14é cicle (crec que sóc la més veterana) I tinc uns cicles bastant regulars de 26-30 dies
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.Fa un any el ginecòleg em van trobar dos quistes a l'ovari de 8 cm!! Que s'han d'operar. I em va deixar 6 mesos per si m'hi quedava. No m'hi he quedat. Després d'un important canvi de dieta un quiste a desaparegut i l'altre ha disminuït a 3 cm!! Segurament m'operaré, però mentrestant... Anem provant a veure si hi ha sort!! Aquest temps de cerca he buscat alternatives: medicina homeopàtica i acupuntura. També he canviat la meva alimentació per ajudar el tractament homeopatic (no làctics de vaca, no gluten, i més verdura). Sembla que és lent però ha anat funcionant...
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Així doncs faig tractament homeopàtic, dieta i acupuntura. La doctora homeòpata m'ha donat un tractament (ja veurem pq cal mínim un any i no sempre funciona) i una dieta. També he començat tractament de fertilitat per acupuntura. Si us interessa el tema vaig obrir un post sobre alimentació.

LLEONA
- Nom: Lleona
- Activitat alternativa: gaudir d'un bon vinet blanc i/o una cervesa artesana.
- Cançó de bon rotllo: Bon dia de Els Pets o Llençat de Lax'n Busto
- Edat dels dos: els dos 28
- Nº de fills 0
- Cicles de cerc: 23, 20 sense medicació
- Durada dels vostres cicles (aprox): abans de la medicació, 24 dies, després de la medicació, 27 i últim 28.
Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar!: aquest és el 3r cicle amb medicació: clomidia a principi de cicle i progesterona vaginal al final, tot amenitza't amb ovusitol diari. Torno a fer TO i tempes per tal de saber quan ovularé amb la medicació.
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari:

TUBI
-Nom usuària: tubi
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu continuar amb els meus mojitos i el vi blanc
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) alegria
-Edat dels dos jo 24 i el maromo 31
-Cicle de cerca i durada 24 - 28 dies ; tercer cicle
-Nº Fills cap
-Data NW (importantíssim!)
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! De moment no seguim cap truc i fem pinxito cada dia >.-<:

LLUNÀTICA21
-Nom d'usuària: llunàtica21
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir gaudint dels petits plaers d'una cervesa i del pernilet (entre d'altres)
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Pa amb oli i sal de blaumut
-Edat dels dos: jo 30, ell 37
-Cicle de cerca i durada del cicles: 12è , 30-35 dies (enacara que últimament fa el boig)
-Nº Fills:0
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Fa 9 anys i mig que estic amb la meva parella però fins l' any passat no ens vam decidir de fes un pas més. Ja sabeu com està la situació i ell ha estat molt de temps a l' atur així que hem esperat fins que ens hem estabilitzat una miqueta. I ara que busquem no arriba!
M'agrada sortir a caminar amb els meus 2 fills canins jeje i en les meves estones faig ganxet per relaxar-me. Ja he vist que hi teniu un subforo!
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: He tornat a prendre l'àcid folic i aquest mes em fet SM i SW (daleee) un dia si un dia no...

YUYU (quan puguis t'actualitzo millor les dades)
-Nom d'usuària: Yuyu
-Data de NW....
-Cicle de búsqueda....doncs 21 o 22 o 23(no ho recordo,o no ho vull recordar)
-Trucs, si preneu alguna cosa, si fas SM o SW, freqüència...:No faig res de res ni TO ni tempes,ni acid folic.....libreeeeeee

CRISTINETA86
-Nom usuaria:cristineta86
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu doncs seguir gaudint d'un bon pernilet
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar)
-Edat dels dos jo 28 el dilluns faig 29 ell 33
-Cicle de cerca i durada del cicles cicle num 16 que es diu rapid...durada doncs sembla que ultimament son 30 dies
-Nº Fills una de 2 anys i 9 mesos
-Data NW (importantíssim!)
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.doncs com veieu porto ja molts cicles buscant i les forces s' acaven... si no ho logro en aquest cicle ja tinc la peticio per fer-nos les proves les meves anal.litiques i el seu seminograma pero ja ens va dir que segurament acabarem amb IA
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! prenc folidoce aquest cicle hem anat fent dia si dia no a veure si tenim resultats aviat i conseguim la panxuuuuu encara q em sembla ja un miracle...

XOXONETA
-Nom cercadora: xoxoneta
-Activitat alternativa: gaudir a topeeee!!!
-Cançó de bon rotllo: la conoci bailando
-Edat dels dos : el dia 13 en faré 33 i ell el dia 8 farà 35
-Num cicles de cerca i durada: doncs es pot dir que es el segon cicle oficialment, la durada..tinc els meus dubtes, pero entre 29-30 dies
-Nº fills: 1 d'ell, de 7n anys
-Data nw:

SINDRIA14
-Nom d'usuària: Sindria14
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Menjar fuet i pernil fins aburrir-los
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Hey ya! d'OutKast
-Edat dels dos: 32 jo i 38 ell
-Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest és el segon cicle de cerca. Els meus cicles son irregulars pq encara alleto al meu primer fill. Els últims 34-23-28 i 25
-Nº Fills: 1 de 13 mesos.
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:
-Trucs, si preneu acessita.lgun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Aquesta setmana començaré la segona caixa d'Acfol.
En el tema pinxitos, aquest mes només n'hem fet dos i una mica geriàtrics. a més a mes no tinc gaire clar que els haguem fet en un dia clau. Ja m'agradaria posar-m'hi a fons, però entre el cansament, el peque i que el Sindrio viatja... :ufs: :ufs: Això sí, la posició ratpenat o bitxobola que no falti. No sigui que algun dels soldadets s'escapi.

SAKURA1410
-Nom d'usuària: sakura1410
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Fer dieta i fer molt més esport!I seguir gaudint d´algun gintonic... jijiji
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Feliz de Bustamente
-Edat dels dos: Jo 30 i el meu marit 31
-Cicle de cerca i durada del cicles: Desde l´avort... quan vol! Abans 28-29 dies, crec que aquest és regular. A veure!! 7 cicles de cerca desde l'avort
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: L´únic embaràs que he tingut va acabar en avort diferit, era un ou buit (huevo huero).
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Àcid fòlic i hem començat amb la maca andina jijiji El Sakuro comença a estar impacient (ho és en general amb tot, quan vol alguna cosa la vol JA), aprendrà a ser pacient em sembla...

ROSA32
Nom d'usuària: Rosa32
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir el menú día a día a no el meu fill de 4 anys
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): bailandooo
Edat dels dos: 33 (jo) i 35
Cicle de cerca i durada del cicles: 28 dies
Nº Fills: 1 de 4
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'encanta ballar, la natura, llegir...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: aquest mes em vull comprar un test d'ovulacio! I prec natalben.

SIBERIANA
-Nom d'usuària: Siberiana
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir fent exercici sense patir per si pot perjudicar el cigronet
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): This will be our year, dels The Zombies. M'encanta també la versió dels OK go.
-Edat dels dos: 32 jo, 45 ell
-Cicle de cerca i durada del cicles: Durant anys han estat de 25 dies clavats, però l'últim cicle se'm va allargar 4 dies, i aquest sospito que també serà llarg, perquè vaig ovular tard (ho sé segur per claraweb i TO). Quart cicle de cerca
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'encanta viatjar, i ho faig sempre que puc
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: vaig començar a prendre àcid fòlic uns mesos abans de començar a buscar, i hem recuperat els TO perquè se m'han descontrolat els cicles, i com que el siberiano viatja força per feina vull saber quan ovulo. No tant per fer pintxito quan toca, que anem fent quan ens ve de gust, sinó per evitar falses esperances de panxu si sé que els dies claus no ens hem vist i/o si veig que se m'endarrereix la warry però no és un retràs real sinó perquè he ovulat tard.

ELANTRIS
-Nom d'usuària: Elantris
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir amb lo de sempre i perdre algun kilet malparidet :)
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Mmmm...aviam...alguna de Ramstein, a lo bèstia.
-Edat dels dos: Jo 32, joveneta i tendre (oi?), i ell 38.
-Cicle de cerca i durada del cicles: primer cicle. Entre 28 i 34 dies, depen de com li piqui.
-Nº Fills: 0 patateru
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs res, sóc d'aquelles que sempre ha dit que no volia tenir fills, que estava tarada perquè no tenia el famós rellotget intern i bla bla bla. Un dia em va caure l'automàtic i aquí estic.
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Trucs? Tot és nou i misteriós per a mi. De moment diria que fem SW ja que just avui és en teoria el meu dia superfèrtil. En els últims dies hem fet pinxitu sí, dos dies de repòs, pinxitu sí, 2 repòs, pinxitu sí pinxitu sí. I demà si ve de gust un altre pinxitu o a fer cacauets, depen de com em trobi que estic una mica pioca i això de fer pinxitus perquè toca no ens ha agradat gaire. M'he pres una caixa de Yodocefol, però no m'ha deixat l'estomac gaire bé. Fa una setmanaque no prenc res i que estic esperant el Rainbow Prenatal One d'Iherb.

PELUSSETA
Nom d'usuària: Pelusseta (nom una mica ridícul però amb història)
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: sempre deia que menjar sushi, però n'he menjat tant que he canviat d'activitat, aquest mes si no ve la warry em compraré roba ben mona i ben estreta per lluir tipet. toma ya.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Still young, de The Cat Empire.
Edat dels dos: jo 3,1 ell 33 (crec que algun mes em vaig equivocar i vaig posar que ell en tenia 34)
Cicle de cerca i durada del cicles: buf. aquest és el tercer cicle, generalment 36 dies, però variable (33-38).
Nº Fills: cap per ara, però amb ganes!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc molt activa, nerviosa i m'agrada controlar-ho tot: un còctel difícil de combinar quan es busca panxo!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: normalment fem SM, cada dos dies o cada dia i mig, perquè se'm fa difícil calcular quan ovularé. No faig ni TO ni tempes, només intento escoltar-me el cos. Tot i així, potser el proper cicle faré TO's. Prenc àcid fòlic i cada dia m'apunto a la meva app què em passa (com és el moc, com em sento). això m'ajuda una mica a interpretar en quin moment de cicle estic...

SHIZUE
Nom d'usuària: Shizue
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Treballar a tope
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): qualevol del Bruno Mars!
Edat dels dos: Jo 32 i ell 34 cap a 35.
Cicle de cerca i durada del cicles: primer cicle i durada de cicles depén el mes, 25/28
Nº Fills: Una nena de 2 anys
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc infermera d'urgències i repostera de hobby! També m'agrada molt llegir i veure sèries quan tinc temps (que mai en tinc jajaja).
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Natalben desde fa mes i mig, demà comença la SW!

TANIT
-Nom d'usuària: Tànit
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: continuar com fins ara. Intentar no capficar-me gaire en la recerca disfrutar dels meus, la malaveïna ja va caure el dia de la w passada XDDD i per desgràcia,... no em toca provar alcohol en una temporada, m'han sortit uns analisis un xic alterats o sigui que ja vaig assajant per la :-()) :-()) :-()) :content: :content: :content: :content:
o sigui que per aquest més vull replantejar me toranr al gimas amb calma res bèstia ( per si la panxu, cinta bici, aquagym....) vull reactivar el meu anglès.
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): pel Bon rotllo happy de Pharrel Wiliams i I'm a beliber (la cançó d'Shrek) si hi ha panxu per anunciar-lo m'agrada molt la de tres corazones d'Antonio Orozco y sobre tot pel o la que vindra sempre m'ha encatat trepitja fort de Pets
-Edat dels dos: ostres tu que coqueta soc XDDD em vaig equivocar XDDD 34 i 35 XDDDDDDD
-Cicle de cerca i durada del cicles: en quant a la durada entre 28 i 30 dies pelque fa al cicle,... uff no se que dir-vos, crec que aquest es el cuart, pero els dos primers ...buenoooooono se si contarlos... per que no ho vam fer gens bé... crec que ho deixo en que es el segon.
-Data NW (importantíssim!): 19 o 20 tinc dos woman log un em diu que el meu cicle es de 28 dies i l'altre de 29... no ho entenc per que el mes passat em vaig carregar el del movil i vaig fer una copia del de la tablet al mobil però em donen dies diferents,...
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: ja m'estic prenent acid folic quan acabi la caixa el demanare amb vitamines per que aixi m'ho va recomenar el gine...en referencia a la freqüencia dels pinxitus, us confeso que lo de buscar a nivell pinxitus esun pal,...el problema es que jo en tinc ganes sempre menys a la SW i clar aixi no farem re de bo ..::·· ..::·· o sigui que imagino farem sexyweek i els altres només els que vinguin de gust... tot i que em preocupa que dp a la sw no en tingui ganes XDDDDD aquest mes vaig tard pel to pero si no encertem el mes que ve m'hi poso

MARTA1986
Nom d'usuària: marta1986
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: doncs seguir igual..gaudint de la familia :)
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): qualsvol nimada
Edat dels dos: ell 35 i jo 29
Cicle de cerca i durada del cicles: quart o primer... i em duren uns 26 dies
Nº Fills: 1 nen, el Roc que al gener farà dos anys
Data NW (importantíssim!): no ho sé...
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: al l'agost em vaig quedar embarassada però va resultar ser un embaràs anembrionari ( és a dir que dins el sac no hi havia embrió) aixi doncs em van posar uns ovuls per treure el sac. ara al novembre ha de tornar a venirme la warry ( no se sap quan) i si em donen llum verda doncs cap a la caça de l'ovulet.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Ja fa des del Juny que prenc àcid fòlic... també vam fer els TO i ens van anar molt bé... em van marcar el dia fertil i vam fer diana... així que els he tornat a comprar...

TERRALLUM
Nom d'usuària: Terrallum
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir amb mil plans que em de fer abans de la panxu!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): I'm yours (Jason Mraz)
Edat dels dos: El maridet 27 jo 25
Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest serà el 6è cicle. Durada normalment entre 33-35 però en tinc algun d'irregular.
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 01 desembre
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Dons que m'agrada molt passar temps amb el maridet, mirar sèries i que ara estic a l'atur, per tant tinc temps per dedicar-me a fer diana i molts pinxitus jaja
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Utilitzo TO i quan aquest marca positiu fem deures sempre, també el meu cos ja em demana fer deures dos o tres dies abans, estic força conectada jaja.

SHIELDMAIDEN
Nom d'usuària: shieldmaiden
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Beure una bona cervesa i fer algun viatge
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): ELs Pets Bon dia ; Pharrell Williams - Happy
Edat dels dos: 32 (ell) 30 (jo)
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest és el primer cicle que cerquem. Sóc força regular, nomralment cada 28 dies (dia amunt dia avall)
Nº Fills: De moment cap :P
Data NW (importantíssim!): 17 de novembre (és la data de la nova regla oi? :P ja us dic que vaig perduda jejejeje)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs portem temps pensant en tenir un fill i sempre anavem buscant el moment "correcte" fins que hem decidit que el moment correcte era JA deixant-nos de patiments econòmics i altres històries, que ja ens ho farem!! I bé, estic emocionadísima!!!!! :***:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc àcid fòlic, però com que la cosa va ser d'un dia per l'altre no l'he començat a pendre mesos abans, sino just quan hem començat a buscar-lo. (SM SW...no sé què és :P)

DONNA
Nom d'usuària: donna
Activitat alternativa que voleu fer: ni idea, pq ara estic fent ben be com si no res per no obsessionare.
edat dels dos: 32
Cicle de cerca i durada del cicles: soc molt puntual amb la regla però un caos amb les ovulacions! :(
Nº Fills: un gosset molt estimat
Data NW (importantíssim!): 17
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: estem una mica espantats amb obsessionar-nos amb el tema. Amb el de lavortament ens vam quedar rapid i ara... no arriba.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: com que tinc molt flux quan ovulo ho controlo així i llavors durant uns dies fem cada dia.

DATES DE NW DE NOVEMBRE:

Setmana del 26 dÓctubre al 1 de Novembre:
-27 D'OCTUBRE- Cucurucho80 :-())
-28 D'OCTUBRE- Xoxoneta :-()-)
-29 D'OCYUBRE- Miyulina :-())
-30 D'OCTUBRE- Sandysc85 :-()-)
-31 D'OCTUBRE- Shizue :-()-)
-1 Novembre- Sakura1410 :-()-)

Setmana del 2 al 8 :
- 2 NOVEMBRE- Yuyu :-()-)
- 4/7 NOVEMBRE- Llunàtica :-()-)
- 8 NOVEMBRE - Sandy :-()-)
- 8 NOVEMBRE - Cristineta86 :-()-)

Setmana del 9 al 15 :

Setmana del 16 al 22:
-17 NOVEMBRE- Elantris :-()-)
-17 NOVEMBRE- Donna :-()-)
-17 NOVEMBRE- Shieldmaiden :-())
-19 NOVEMBRE -Tànit :-()-)
-19 NOVEMBRE -Lleona
-19 NOVEMBRE -Rosa32 :-()-)
-20 NOVEMBRE - Lagreta :-()-)
-22 NOVEMBRE -Stopfinning :-()-)

Setmana del 23 al 29:
- 24 NOVEMBRE- Sakura
- 24 NOVEMBRE - Princess
- 25 NOVEMBRE - Shizue :-())
- 26 NOVEMBRE - Yuyu

Desembre
- 02 DESEMBRE - Terrallum
- 01 DESEMBRE - Siberiana :-())
- 01DESEMBRE- Marta1986 :-()-)
- 03 DESEMBRE - Martoona
- 10 DESEMBRE - Sandy85
-17 DESEMBRE - Tànit
- 20 DESEMBRE- StopFinning

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)
- CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament
- ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"
- ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
- GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen
- JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina
- ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada
- PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.
- PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!
- FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.
- SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.
- FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.
- SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
- FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
- BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.
- TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
- TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)
- CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
- WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
- FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
- CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada
- NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla
- CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
- CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
- FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry
- FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació
- FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!
- PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)
- PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!
- MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.
- MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.
- LA FAMOSA CLARAWEB:
Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu ciclo avanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambios reflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periodo donde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodo más fértil de la mujer comienza en el último día que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmente esto sucede el día anterior a la ovulación o bien el mismo día de la ovulación. El aumento hormonal también reblandece el cuello uterino durante esta etapa. Normalmente el flujo actúa como una barrera protectora, pero durante el momento más fértil del ciclo permite que el esperma se desplace por el cuello uterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.

Postures super sexys per fer diana:
- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:
- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)

Webs on comprar TE i TO:
http://www.amazon.es (Tiras de prueba de ovulación/fertilidad o Tiras de prueba de embarazo)
http://www.amazon.es/ovulaci%C3%B3n-fer ... ation+test 40TO + 10TE =16€
http://www.ebay.com (Fertility pack http://www.ebay.es/itm/FERTILITY-PACK-5 ... 511&_uhb=1 11€: 20TO + 10TE +1 termòmetre basal)
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
http://www.fidetest.com/

Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, les més utilitzades són:
http://www.serpadres.es/tools/calculadoras
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159

*** Alerta: aquestes calculadores preveuen una fase lútia de 14 dies (és el més habitual), però no té per què ser així en tots el casos, per tant poden indicar-te erròniament els dies d’ovulació.

Dieta durant l'embaràs: http://www.etselquemenges.cat/embaras/
Dieta durant la cerca: http://www.etselquemenges.cat/especials/fertilitat

Tractament amb Omifin:
Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.

Articles o webs/blogs interessants:
Post-part: http://maretameva.blogspot.com.es/2013/ ... ics-i.html
http://laurarodellar.blogspot.com.es/20 ... at-ii.html
http://www.proyecto-bebe.es/moco_cervical.htm

Per poder penjar fotos al fòrum:
1. Seleccionar la foto que voleu penjar.
2. Guardar la foto.
3. Un cop tingueu guardada al pc la imatge que voleu penjar al fòrum, cal que aneu a la pàginahttp://es.tinypic.com/
4. Allà heu de buscar l'arxiu que acabeu de guardar, i donar-li a carregar.
5. Inmediatament us sortirà una pantalla on hi ha diferents links (4 en concret). Heu de copiar el segon link que diu: Código IMG para foros y paneles de mensajes (aquest serà per poder penjar una foto al fòrum).
6. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!
Marta_1986 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 02, 2015 11:56 am, en total s’ha editat 21 vegades.
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: CERCADORES DE NOVEMBRE

EntradaAutor: yuyu » dt. oct. 27, 2015 9:27 pm

Biennnn post de noviembre!!! Ole ole
Marta reina, el meu dia fatídic es el 02/11....
Nomes m'apunto per abançar feina.....pero encara seguirem en el d'octubre aconpanyant a les noies del última dies!!
Gracies per obrir post.
Tànit
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

EntradaAutor: Tànit » dt. oct. 27, 2015 10:52 pm

Ostres Marta quin ensurt!!!!!!!!!!!
i jo que no recordava haver escrit res i em trobo ja a la llista,... ja només em faltava l'Alzheimer aquest mes!!!!! :content: :content: :content: :content:

TANIT
-Nom d'usuària: Tànit
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: continuar com fins ara. Intentar no capficar-me gaire en la recerca disfrutar dels meus, la malaveïna ja va caure el dia de la w passada XDDD i per desgràcia,... no em toca provar alcohol en una temporada, m'han sortit uns analisis un xic alterats o sigui que ja vaig assajant per la :-()) :-()) :-()) :content: :content: :content: :content:
o sigui que per aquest més vull replantejar me toranr al gimas amb calma res bèstia ( per si la panxu, cinta bici, aquagym....) vull reactivar el meu anglès.
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): pel Bon rotllo happy de Pharrel Wiliams i I'm a beliber (la cançó d'Shrek) si hi ha panxu per anunciar-lo m'agrada molt la de tres corazones d'Antonio Orozco y sobre tot pel o la que vindra sempre m'ha encatat trepitja fort de Pets
-Edat dels dos: ostres tu que coqueta soc XDDD em vaig equivocar XDDD 34 i 35 XDDDDDDD
-Cicle de cerca i durada del cicles: en quant a la durada entre 28 i 30 dies pelque fa al cicle,... uff no se que dir-vos, crec que aquest es el cuart, pero els dos primers ...buenoooooono se si contarlos... per que no ho vam fer gens bé... crec que ho deixo en que es el segon.
-Data NW (importantíssim!): 19 o 20 tinc dos woman log un em diu que el meu cicle es de 28 dies i l'altre de 29... no ho entenc per que el mes passat em vaig carregar el del movil i vaig fer una copia del de la tablet al mobil però em donen dies diferents,...
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: ja m'estic prenent acid folic quan acabi la caixa el demanare amb vitamines per que aixi m'ho va recomenar el gine...en referencia a la freqüencia dels pinxitus, us confeso que lo de buscar a nivell pinxitus esun pal,...el problema es que jo en tinc ganes sempre menys a la SW i clar aixi no farem re de bo ..::·· ..::·· o sigui que imagino farem sexyweek i els altres només els que vinguin de gust... tot i que em preocupa que dp a la sw no en tingui ganes XDDDDD aquest mes vaig tard pel to pero si no encertem el mes que ve m'hi poso
Marta_1986
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. oct. 28, 2015 6:13 am

Haha Tanit he copiat tal qual del post d'Octubre... haha ja estaves fitxada. Després et modifico dades.
al final has comprat TO? a mi em van arribar ahir! Molt abans del q havien d'd'arribar. ..
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Elantris
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dc. oct. 28, 2015 7:29 am

Nom d'usuària: Elantris
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Doncs no ho sé, perquè em vaig passar tot el desespero dient que em moria de ganes d'anar a còrrer i al final encara no hi he anat :S
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Pixies!
Edat dels dos: 32 i 38
Cicle de cerca i durada del cicles: 2 cicle, aquest toquen 28 dies
Data NW (importantíssim!): Doncs crec que el 17
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs que aquest mes penso obrir una fàbrica de cacauets! jojojo!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: No sé aquest cop com ho farem. Si estic millor que el passat, no vull deixar descansar els soldadets ni un dia! De fet l'Elantriu ja em va demanant cada dos per tres quan entrem a la SW així que...Gaaasss!!! :motu:: Estic prenent Prenatal One de Rainbow Light, però canviaré em sembla. Això de prendre probiòtics a diari no em sembla del tot correcte. A Ioga vam fer una postura molt curiosa que crec que anirà bé per aconseguir la postura del ratpenat jaja!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Tànit
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

EntradaAutor: Tànit » dc. oct. 28, 2015 8:47 am

Noooo encara no m he omprat els TO... per això deia del mes q ve... De totes dormes estic al CD6 si m els demano ara per amazon... Em sembla molt just q m arribin... I a la farmacia no venen les tires reactives aquestes :( no se si m arribaramolt tard si ho compro avui... I per cert... Algú m explica aixo de les tires i els nunerets 10 20 i tal es q no entenc res....
Lagreta
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dt. set. 22, 2015 12:53 pm

EntradaAutor: Lagreta » dc. oct. 28, 2015 11:47 am

Oooole la jefaaaa!!!

a mi m'ha passat com la Tànit que pensava... merda quan ho he omplert això? jajaja actualitzo les dades! ;)

LAGRETA
Nom d'usuària: Lagreta
-Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir com fins ara, fent molts plans alternatius en cas de no panxu i bevent algun vinet!
-Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): alguna de two door cinema club
-Edat dels dos: 29 ell, 28 jo
-Cicle de cerca i durada del cicles: 3r cicle de cerca (2n en serio) i duren entre 27 i 30 dies!
-Data NW (importantíssim!): segons el FF el 20N.
-Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'encanta viatjar i fer coses amb els amics i amb el meu home! i els animals m'apassionen. tinc moltes moltes ganes de quedar-me embarassada (com totes, oi?) així que m'autoenvio vibracions positives (i us les envio a vosaltres) i espero que aconseguim la panxa ben ben aviat!!
-Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: SW allargada amb dia sí dia no, prenc yodocefol. una mica de suc de pomelo i aquarius després de l'ovulació. també em prenc la temperatura per veure quan ovulo!

Aquest mes noies jo m'ho prendré més en calma. M'he passat l'octubre entrant cada dos per tres al sócpetit i mirant-ho tot. i tot i que és molt guai vaig veure que encara feia que hi pensés més. No em vull obsessionar i ara que he estat uns dies sense entrar he vist que estava més tranquila i que no hi pensava tant. Així que seguiré entrant llegint i comentant però intentaré prendre-m'ho amb calma pq si no és espantós. Sóc tan tossuda i impacient que se'm fa durillo.

La setmana que ve començo SW. A topeee!!

Espero que la Marta canti moltes panxes (començar amb el fuck yeah ja m'has guanyat jajajaja) i que seguim amb el bon rotllo de l'octubre!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd

18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
sandysc85
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

EntradaAutor: sandysc85 » dc. oct. 28, 2015 1:07 pm

Nom d'usuària: Sandy
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir com fins ara! Fent esport, estudiant alemany, sortint a sopar, etc.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): En tinc tantes ara mateix!! El que faig és posar-me la ràdio i que en posin alguna canyera
Edat dels dos: 30 jo i 32 el maromo
Cicle de cerca i durada del cicles: Estic acabant el segon cicle. La veritat és que no sé quant em duren. Vaig deixar l'anticonceptiva el mes de setembre i el primer cicle va ser de 31 dies, així que posarem que duren això, però també espero no arribar a saber-ho ;-)))
Data NW (importantíssim!): Segons el FF el dia 8 de novembre
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'agrada molt practicar natació i llegir. També estudio idiomes i m'encanta viatjar! Aquest cop em fa especial il·lusió aconseguir panxu, perquè avui és l'aniversari de la meva àvia i la setmana que ve de la meva altra àvia, i m'agradaria poder donar la bona notícia. A més, com que em vull esperar a la setmana 12 a dir-ho als amics i a la resta de família, ho podria fer per Nadal :ok: :ok:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Em prenc la temperatura (em trobareu a grafiqueres) i prenc ACFOL (perquè sóc talasèmica). Ara el ginecòleg m'ha receptat gestagyn preconcepción, i "en ello estamos"

Vinga noies! Que aquest mes la Marta ha de cantar moooooooltes panxus!!!
Imatge

Imatge
siberiana
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dc. oct. 28, 2015 2:23 pm

Holaaaaa! Com que a mi la jefa ja em té fitxada, passo només data de NW. Si faig cas a la CW i als TO, em sembla que aquest mes he ovulat més o menys quan ho feia abans, per tant crec que tornaré a tenir un cicle d'uns 26 dies, en comptes dels 29 dies dels últims dos mesos ?-) O sigui que la W hauria de no venir sobre el 4 o 5 de novembre, dia amunt o dia avall.

De moment no personalitzo aquí, que encara no ha arribat novembre i em mantindré més activa al fil d'octubre :content:
priinces
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 3:00 pm

EntradaAutor: priinces » dc. oct. 28, 2015 2:37 pm

Nom d'usuària: princes
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir buscanlu :P
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar):
Edat dels dos: jo 27 ell 28
Cicle de cerca i durada del cicles: segon intent sicles 34 dies
Data NW (importantíssim!): 24 novembre
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: acid folic i cames amunt, a la semana magica dia si dia no
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dc. oct. 28, 2015 7:14 pm

Bojes noies!,
Actualizo dades!!

LLEONA
- Nom: Lleona
- Activitat alternativa: gaudir d'un bon vinet blanc i/o una cervesa artesana.
- Cançó de bon rotllo: Bon dia de Els Pets o Llençat de Lax'n Busto
- Edat dels dos: els dos 28
- Nº de fills 0
- Cicles de cerc: 24, 20 sense medicació
- Durada dels vostres cicles (aprox): abans de la medicació, 24 dies, ara 28.
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar!: aquest és el 3r cicle amb medicació: clomidia a principi de cicle i progesterona vaginal al final, tot amenitza't amb ovusitol diari. Torno a fer TO i tempes per tal de saber quan ovularé amb la medicació.
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari: 19/11
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Martooona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. maig 06, 2015 2:05 pm

EntradaAutor: Martooona » dj. oct. 29, 2015 12:00 pm

Nom d'usuària: Martona
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: menjar pernil, sushi, i tot el què estigui prohibit durant l'embaràs
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): aqui si que qualsevol que no sigui tristota
Edat dels dos: jo 37 ell 40
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà el primer després de tenir un avort
Data NW (importantíssim!): no la ser ( estic esperant que em vingui la warry per poder començar la cerca del ovulet)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Aquests dies us he anat llegint i espero compartir amb vosaltres a cercadores de novembre aquesta etapa d'aconseguir el nostre cigru.
El 10 d'octubre vaig tinguer un abort quan estava de 13 setmanes, em van tinguer que fer un raspat i tot i que ha set un cop molt dur, només tinc gnes de tornar-hi, em te que venir la warry durant el mes de novembre i després ja ens hi podem posar ( seré la única del grup que voldrà que li vingui la warry) ja que aixi podré començar a saber dates de SW o NW de moment em toca esperar ! I cantar les vostres panxus!!
TUBI*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. set. 05, 2014 5:03 pm

EntradaAutor: TUBI* » dj. oct. 29, 2015 1:25 pm

Bon dia noies. Com he dit al post anterior entro des de el mòbil que el pc ha mort. Com la jefa ja ha fet còpia de l anterior no torno a escriure totes les dades. Només dir que espero la maleida pel dia set i espero que no aparegui. Ja començo a cridar dits, però estic intentant no pensar molt... Ja que llavors em monto pelis i el baixon es fort. Bueno ànims a totes i part en aquest mes que serà fantàstic. El dia 29 faig anys i seria tant maco saber que tinc panxu. ... ains

Petons flors
StopFinning
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm

EntradaAutor: StopFinning » dj. oct. 29, 2015 3:09 pm

Bones guapíssimes!!!

Encara no m'apunto ja que de moment estic a la banqueta. Però m'agradaria apuntar-me ben aviat... el dia 11/11 tinc visita al gine a vere si em dona llum verda, però en teoria segons "my calendar" ovulo el 3 de novembre, així que segurament haurà de ser pel proper mes.

Estic a la banqueta, per les que encara no em coneixeu, perquè fa un mes el cor del meu petit es va parar i em van induir el part (14+2). Em van dir que dos regles i tornar-hi, però després de la primera regla la gine em va dir que tot està bé, net i a puesto, però que esperi una altra regla.... si tot està bé per què he d'esperar? Es per això que aniré a una segona opinió...

Què en penseu?

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Molts petons i a per la panxu, que aquest mes segur que en canteu moltes i jo us penso fer el cor!!!!
:-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
Imatge
11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
Elantris
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dj. oct. 29, 2015 8:00 pm

Stop Finning BenVinguda al NoveMbre!!

Estas en una banqueta molt curteta! Espera't al 11 si t'has de quedar més tranquil·la, però ja veuràs que quan surtis i et digui que tot està perfecte pensaràs : i jo tant preocupada i l'únic que haig de fer és anar a casa a fer cacauets! que bé!
Ja et prens àcid fòlic? És bàsic que en prenguis, t'ho diu una amb espina bífida.
Molts ànims i ja veuràs com aquest cop si que anirà bé! Aviat tindras un cigronet ben agafadet!
Quants cicles vas tardar amb l'altre?

Benvinguda MARTONA!
Em sap greu això del teu cigronet. Segur que és un cop molt dur. Per aquí n'hi ha alguna que també li ha passat, entre totes us fem suport! Muaskkk!
A veure si et ve mooolt ràpid la maleïda i així ja us hi podeu posar altre cop! Ànimssssss!!!

Princesss, No et prens res per a retallar dies al cicle? Tinc una amiga que pren onagra per a regular-los. Jo també n'havia pres, però per als presímptomes, i per a regular ni idea, no m'hi havia fixat mai que feia una mica el que volia jejejeje!

Sibbiii el 4 o 5 de novembre és ja!!

Tanit, això dels numerets és la capacitat de lectura que tenen els TE. Per exemple, els TE de 10 llegeixen abans la hormona que indica que estas prenying que no la de 25 ja que normalemnt totes estem a 5 més o menys, i quan ens prenyem va pujant, primer a 10, als dos dies a 20, als 4 dies a 50 i així fins a 1000 o més crec.
Per això si et vols fer un TE just el dia de NW pot ser que el típic de farmàcia, que acostuma a ser de 20 o 25, no ho detecti, ja que podria ser que encara no pilli bé la poca concentració d'hormona que tens.
Si surt positiu és positiu per nasos, ja que el TE no pot detectar una cosa que no hi és :)
Total y resumiendu, que si en compres, que siguin de 10, que a vegades un parell de dies o més abans de la data NW ja ho detecten! uuoohhh!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
priinces

EntradaAutor: priinces » dj. oct. 29, 2015 8:24 pm

elnatris: guapa no m'havia plantejat pendre res perque abans de pendre anticonceptius sempre l'habia tingt regular pero cicles llargs uns 33 o 34 dies avera aquest mes e coprat test d'ovulacio per aveure si afinem !
e llegit un lubricant per embaras preseed es afectiu?
gracies maques i molta sort
priinces

EntradaAutor: priinces » dj. oct. 29, 2015 8:36 pm

una pregunta noies va malament per els bixitos utilitzar lubricants per els pinxitos?
sandysc85
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

EntradaAutor: sandysc85 » dj. oct. 29, 2015 8:49 pm

priinces ha escrit:una pregunta noies va malament per els bixitos utilitzar lubricants per els pinxitos?

Jo he llegit que en general sí, perquè els fan perdre mobilitat. Però en canvi he llegit que el preseed va bé :)
Imatge

Imatge
Lagreta
Entrades: 462
Membre des de: dt. set. 22, 2015 12:53 pm

EntradaAutor: Lagreta » dj. oct. 29, 2015 10:25 pm

priinces també va bé el mucus de cum laude. en general qualsevol que no tingui espermicida! mira-t'ho que no volem frenar-los jeje
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd

18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
siberiana
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dj. oct. 29, 2015 11:15 pm

Priinces, jo també et recomano el Mucus de Cum Laude, és més barat, es pot comprar a qualsevol farmàcia, i va molt bé (i no frena els bitxets)

Elantris, m'encanta el renom que m'has posat >.-<: I sí, em queda ja només una setmaneta per sortir de dubtes per bé o per mal. Desespero màxim, hahaha!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::