hola tinc un dubte test ovulacio...
Hola, pitufa!
Verás,...yo me utilizado los test de unitest y recomiendan hacerlos por la tarde, no por la mañana....y no haber bebido agua dos horas antes...
No sé si son los que tú usas,...mira las instrucciones....
en cuanto a que ya no salgan las rayas, pues puede ser perfectamente normal...si te han salido antes, es que entre 24-48 horas, vas a ovular...o sea, que ataca hoy y mañana!
Mucha suerte!!!
Verás,...yo me utilizado los test de unitest y recomiendan hacerlos por la tarde, no por la mañana....y no haber bebido agua dos horas antes...
No sé si son los que tú usas,...mira las instrucciones....
en cuanto a que ya no salgan las rayas, pues puede ser perfectamente normal...si te han salido antes, es que entre 24-48 horas, vas a ovular...o sea, que ataca hoy y mañana!
Mucha suerte!!!
Hola Pitufa, a mi tambe m'han dit que es millor fer-ho a la tarda i mai amb el primer pipi del matí pq està més concentrat. Pero aprofita i ataca que potser que hagi estat un possitiu real. anims guapa
34 ANYS
2 ANY BUSCANT SER Mare
4 IAC
1 FIV PUNCIO DIA 30/11/08
TRANSFER 3/08/08
15/12/08 +++++++++++++ BETA 292
DIA 20/12/08 PIPITEST +++++ (PER SI LES MOSQUES)
2 ANY BUSCANT SER Mare
4 IAC
1 FIV PUNCIO DIA 30/11/08
TRANSFER 3/08/08
15/12/08 +++++++++++++ BETA 292
DIA 20/12/08 PIPITEST +++++ (PER SI LES MOSQUES)
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
MASANA, pel que dius podria ser que haguessis ovulat el 27 o el 28, per exemple, no? 24 o 48h després del positiu...
i ull PITUFA perquè la ratlla de resultat ha de ser igual o més forta que l'altra... si surt més fluixa, és negatiu...
jo el mes passat per primer cop vaig aconseguir q em sortissin iguals... només un dia, l'endemà ja em donava negatiu, i la tempe em va demostrar que vaig ovular un parell de dies més tard...
i ull PITUFA perquè la ratlla de resultat ha de ser igual o més forta que l'altra... si surt més fluixa, és negatiu...
jo el mes passat per primer cop vaig aconseguir q em sortissin iguals... només un dia, l'endemà ja em donava negatiu, i la tempe em va demostrar que vaig ovular un parell de dies més tard...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 90 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |