SOLUCIO ALS OVARIS POLIQUISTICS
SOLUCIO ALS OVARIS POLIQUISTICS
hOLA NOIES, Les meves regles eren irregulars, vaig anar a un Naturòpata per tal de resoldre els meus ovaris poliquistics ja que tenia molts grans a la zona de la barbeta, mals d’ ovari… i la meva gine l' unic que em deia és que havia de prendre ANIBABY. Com que no tenia la regla correctament em va receptar primer un tractament per regular-la i desprès per treure els quistes (fixeu-vos que un és l’ inhibidor i l’ altre no). Jo vaig fer-me una eco vaginal per tal de comprovar que ja no en tenia i estic molt contenta de haver confiat amb la medicina natural. Un bon naturòpata de la vostra població us podrà orientar fàcilment si li doneu aquestes pautes.
Regulació Hormonal 1on període
HOLOPAI 7 – I (inhibidor) (Lab.Equisalud)
30 gotes en ½ got d’ aigua abans d’ esmorzar i sopar.
HOMEOSOR DIATESIS SYCOTICA (Lab. Homeosor) 50cc
10 gotes en una cullerada sopera d’ aigua en dejú sota la llengua.
*No fumar, no menta, no dentífrics mentolats.
Regulació Hormonal 2on període
HOLOPAI 7 (Lab.Equisalud)
HOMEOSOR DIATESIS SYCOTICA (Lab. Homeosor)
50 gotes en una cullerada sopera d’ aigua en dejú solta la llengua.
No fumar, no menta, no dentífrics mentolats.
Bé, espero que us pugui ajudar a totes aquelles que esteu una mica desesperades. Molts petonets, ànims!!!
Regulació Hormonal 1on període
HOLOPAI 7 – I (inhibidor) (Lab.Equisalud)
HOMEOSOR DIATESIS SYCOTICA (Lab. Homeosor) 50cc
10 gotes en una cullerada sopera d’ aigua en dejú sota la llengua.
*No fumar, no menta, no dentífrics mentolats.
Regulació Hormonal 2on període
HOLOPAI 7 (Lab.Equisalud)
HOMEOSOR DIATESIS SYCOTICA (Lab. Homeosor)
50 gotes en una cullerada sopera d’ aigua en dejú solta la llengua.
No fumar, no menta, no dentífrics mentolats.
Bé, espero que us pugui ajudar a totes aquelles que esteu una mica desesperades. Molts petonets, ànims!!!
Nenes, jo també tinc els ovaris micropoliquístics i ara que estic embarassada m'estan sortint més grans que mai! Grrr... no sé si hi té res a veure o simplement són coses de l'embaràs...
Anteriorment el dermatòleg m'havia receptat unes pastilles de vitamina A i les Diane 35 (anticonceptives). Mentres les prenia no em sortien els maleïts grans.
Anteriorment el dermatòleg m'havia receptat unes pastilles de vitamina A i les Diane 35 (anticonceptives). Mentres les prenia no em sortien els maleïts grans.
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Ostres jo tb em vaig prendre les Diane35 per lo menos durant 3 anys!!!!!!!!!!!!!!són molt dolentes???
per sort les vaig canviar a les Meliane durant l'últim any abans de deixar-les definitivament,...a mi tb em sortien molts grans al deixar-les (les Diane) pero ara ho tinc controlat amb una crema per la cara per a pells greixoses (orlane B6) i el seu corresponent gel per netejar-la cada dia abans d'anar a dormir.
per sort les vaig canviar a les Meliane durant l'últim any abans de deixar-les definitivament,...a mi tb em sortien molts grans al deixar-les (les Diane) pero ara ho tinc controlat amb una crema per la cara per a pells greixoses (orlane B6) i el seu corresponent gel per netejar-la cada dia abans d'anar a dormir.
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Ostres cuqueta això de si son molt dolentes no ho se. Vai intentar buscar informació del perquè les havien retirat a Alemanya però no hi vai trobar res. Però a mi em va fer mala espina que allà les retiresin i aqui les seguissim prenent i les vai deixar.
La veritat es que jo ja no soc de pastilletes, prefereixo els remeis naturals i així que a la minima cosa que veig que no m'acava de convencer plego....jejejeje.
Però t'haig de dir que jo era super regular amb la regla i res de dolors premenstruals i des de que me les vai pendre els meus ovaris van per lliure i hi ha mesos que els dolors de warry son horribles..no se si serà casualitat o que però jo no les tinc totes.
La veritat es que jo ja no soc de pastilletes, prefereixo els remeis naturals i així que a la minima cosa que veig que no m'acava de convencer plego....jejejeje.
Però t'haig de dir que jo era super regular amb la regla i res de dolors premenstruals i des de que me les vai pendre els meus ovaris van per lliure i hi ha mesos que els dolors de warry son horribles..no se si serà casualitat o que però jo no les tinc totes.
No crec que siguin molt perjudicials Pepeta, si no le haurien prohibit aqui també.
Però ja et dic que ja no em feien gaire gràcia per els efectes secundaris i quan vai veure al diari que les havien prohibit vaig dir: el que em faltava!
Jo també me las vai pendre per un problema que vai tenir a la pell, i ja em van dir que com a anticonceptives que no m'en refiés gaire.
Però ja et dic que ja no em feien gaire gràcia per els efectes secundaris i quan vai veure al diari que les havien prohibit vaig dir: el que em faltava!
Jo també me las vai pendre per un problema que vai tenir a la pell, i ja em van dir que com a anticonceptives que no m'en refiés gaire.
No crec que siguin molt perjudicials Pepeta, si no le haurien prohibit aqui també.
Esperem que no...
Com a anticonceptives, en el meu cas, també van ser efectives, jejeje.
El que sí em va receptar també el dermatòleg per la pell eren unes pastilles amb vitamina A (preparades a la farmàcia), aquestes sí que eren perjudicials en cas d'embaràs, em va fer signar un paper i tot dient que estava assabentada de que no em podia quedar embarassada mentre les prenia. I quan les deixes has d'esperar 2 mesos perquè el cos ho hagi eliminat del tot.
Com a anticonceptives, en el meu cas, també van ser efectives, jejeje.
El que sí em va receptar també el dermatòleg per la pell eren unes pastilles amb vitamina A (preparades a la farmàcia), aquestes sí que eren perjudicials en cas d'embaràs, em va fer signar un paper i tot dient que estava assabentada de que no em podia quedar embarassada mentre les prenia. I quan les deixes has d'esperar 2 mesos perquè el cos ho hagi eliminat del tot.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 99 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |