he ovulat?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dl. gen. 07, 2008 10:44 am

pitufaaaaaaaaaa!!!

viscaaaaaaaaaaaaaa!!!

tu estaves amb omifin, oi? o em faig un embolic?
has ovulat gràcies a les pastis ploraneres o no? xxo.0.o xxo.0.o

doncs que bé, guapa, me n'alegro! t'hagis o no quedat aquest mes, el cas és que ara el teu cos ja xuta, no???

viscaaaaaaaaa! :koala: :koala: :koala:
pruna
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. març 29, 2007 9:37 am
Ubicació: Gi

EntradaAutor: pruna » dl. gen. 07, 2008 10:49 am

vaaaa pitufaaaaa!!!!!! Anims reinaaa!!!!!! Segur que va tot bé! Jo no se què poden veure, però evidentent sempre es poden equivocar. Entenc els teus dubtes, quan el mes passat em van dir que no havia ovulat vaig pensar, i com ho sap?? Però bueno, tu no perdis l'esperança, i si aquells dies clau vau fer deures... endavant reina!!!! neukiss-) :pandi:
Imatge

Imatge

Imatge
pruna

EntradaAutor: pruna » dl. gen. 07, 2008 10:55 am

sempre cal fer deures!!!!!! La esperança és la última cosa que es perd preciosa!!!! :pandi: neukiss-)
Imatge

Imatge

Imatge
creueta

EntradaAutor: creueta » dl. gen. 07, 2008 11:07 am

ai, el teu marit!!! ja ho entendrà, ja, com va de bé el socpetit, quan siguis una "experta" gràcies als coneixements compartits que corren per aquí!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

i sí, jo també prenc omifin, però ja ovulava (mira't el post de l'omifin...)

i clar que has ovulat, dona, si t'ho diu el gine!!! a mi també m'ho va dir l'últim dia que em va ecografiar: veia que havia ovulat, però no sabia dir si estava embarassada o no, perquè tant al principi no es nota cap canvi visible en l'úter... (i no ho estava! ;-) )

i ni idea de com poden saber si ovules o no, tan grossos són aquests fol·Licles? :-:) :-:) :-:) però el cas és que ho poden saber, i del cert, així que no t'amoïnis, ovular, has ovulat!!! :koala: :koala: :koala:
creueta

EntradaAutor: creueta » dl. gen. 07, 2008 11:27 am

ui, el meu home ja em veu tot sovint escrivint aquí... i no s'hi fica per res... bé, ell no es fica mai en res, això també és veritat!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) és una bona font de coneixements i de compartir experiències per no fotre la vara a altra gent, trobo! ;-)

els fol·licles és d'on s'expulsa l'òvul dins de l'ovari; si te n'han crescut dos, podria ser que n'haguessis expulsat dos... o no...

i clar que es poden equivocar, però si comencem per desconfiar... ;-) jo me'n refiaria! xxo.0.o xxo.0.o

si vas ovular el dia 1 o 2, vol dir que cap al 15 de gener aprox t'hauria de venir la regla, oi? (si tens una segona fase dins de la mitja...)
pruna

EntradaAutor: pruna » dl. gen. 07, 2008 11:32 am

doncs el meu home segueix una a una els vostres positius!!!!!
Ara estavem pendents de la Nadja i l'Aqualata!!!!! jejeje neujor:-)
Imatge

Imatge

Imatge
masana
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:31 am
Ubicació: Malgrat de Mar

EntradaAutor: masana » dl. gen. 07, 2008 11:36 am

Molta sort Pitufina2, ara a fer molts deures!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge Imatge
Imatge
Imatge
16/01/2011 TE+
04/02/2011 Visita amb la llevadora
14/03/2011 1a ecografia 1er Trimestre
15/02/2011 Analitica 1er Trimestre
18/03/2011 Visita amb el ginecoleg
15/04/2011 Visita amb llevadora
10/05/2011 2ona Ecografia 2on Trimestre
22/09/2011 DPP
creueta

EntradaAutor: creueta » dl. gen. 07, 2008 11:52 am

ui, pitufa, encara et falten moltes hores de lectura del socpetit!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

és cooooonya! ;-) totes o gairebé totes som ignorants al principi, i ens comencem a informar quan volem assegurar el tret i aconseguir l'embaràs! t'asseguro que si m'hagués quedat al primer mes no sabria ni quan ovulo, ni què és un fol·licle, ni res de res!! xx:-D

a veure, els fol·licles són: "Normalmente, durante el proceso ovulatorio el ovario comienza a formar folículos que van ir creciendo y madurando hasta alcanzar un tamaño promedio de 18 a 25 mm. Cabe señalar que sólo uno de los folículos alcanza a madurar completamente, logrando que éste se rompa y libere un óvulo para luego ser fertilizado."

llavors, un cop ovules, la segona fase del cicle, la fase lútia (òndima, en català va amb i!), sol durar una mitjana d'entre 12-15 dies, aprox, però hi ha gent que més i hi ha gent que menys...

(quin rotllo que t'he fotut, es nota que avui tinc unes ganes de currar BOGESSSSSSSSSS!) :-D :-D
creueta

EntradaAutor: creueta » dl. gen. 07, 2008 11:57 am

mira què he trobat, potser t'ajuda a veure el procés!
ANNNA
Entrades: 1356
Membre des de: dt. set. 25, 2007 4:50 pm

EntradaAutor: ANNNA » dl. gen. 07, 2008 12:12 pm

Pìtufa!!!! Me n'alegro mooooolt i mooolt que hagis ovulat!!!!

Tot és un procés, i per algo s'ha de començar!!

FELICITATS!!!!! :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
SiSi
Entrades: 1263
Membre des de: dv. gen. 04, 2008 1:31 pm

EntradaAutor: SiSi » dl. gen. 07, 2008 1:55 pm

Ánims pitufa!!! Lo important és que estiguis contenta i lo que facis ho facis amb molt d'amor i tranquilitat... així tot será més fàcil i en el cas que no et quedis en varis mesos almenys és aixó lo que t'emportes. :koala:
pruna

EntradaAutor: pruna » dl. gen. 07, 2008 2:24 pm

si pitufa, mira d'estar animada, tot i que ja se que a vegades és molt fàcil dir-ho des de fora!!!!! ànims reina!!!! neukiss-)
Imatge

Imatge

Imatge
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dl. gen. 07, 2008 7:43 pm

Pitufa2, primer de tot, tranquilitza't!

Es estrany que el gine et digui que has ovulat quan t'ha vist dos fol.licles, en principi els fol.licles es veuen quan encara no s'han rebentat, i per tant no s'ha ovulat. Es el que a mi em veien quan feia els controls per ecos. Són mil.limètrics, però a través de l'augment de la eco es veuen perfectament! A mi me'ls ensenyava cada vegada i eren uns punts immensos negres.

Vols dir que el gine no et va dir que estaves a punt d'ovular i amb els nervis el vas entendre malament? No has de desconfiar del metge, només et servirà per tenir més mals de cap, hi hem de confiar! Jo en desconfiava, vaig anar a demanar una 2a opinió i em va dir el mateix! Ara hi confio plenament i visc més tranquila.

Respecte de saber quan estàs embarassada... se sap amb el retràs de la regla. El mètode més ràpid i eficaç per saber-ho és fer-te un anàlisis de sang el dia que t'hauria de venir, però NO abans!

Mols ànims reina! i avui al ataqueeeeeee
Cabirola
:: tigre
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » dl. gen. 07, 2008 10:12 pm

De folícle n'evolucionen varis en un cicle,... però només UN (normalment) acaba alliberant un minúscul òvul que sortirà de l'ovari i anirà cap a les trompes de fal.lopi, on trobarà els milers d'espermatozous supervivents. Un d'ells penetrarà a l'òvul,... i junts continuara el camí cap a l'úter, on s'implantarà a l'endometri... i baby en camí...

Si no troba espermatozous, o no penetre, o no el que sigui.... no s'implanta res, l'òvul desapareix, l'endometri "veu" que no hi ha res implantat, i es descama (regla) al cap d'uns 14 dies de l'ovulació.

Així és com ho tinc entès jo, i, evidentment no pretenc fer una classe magistral,... però és que depèn d'on treus l'informació,... acabes més liada!!!! SI algú ho vol corregit, endavant!!!

Endavant i sort!!! I no donis per suposat que s'equivoquen, dona!!!! Si contes que vas ovular per cap d'any i vas fer els deures per acomiadar el2007 i donar la benvinguda al 2008,...tot pot ser que NO et vingui la regla a mitjans gener (i que el test d'embaràs et surti positiu)

Espero haver-te ajudat.
Cabirola

EntradaAutor: Cabirola » dl. gen. 07, 2008 11:29 pm

Ostres!! Ara he vist que la Creueta ja ho havia explicat amb gràfics i tot !!! Pero bueno.....
creueta

EntradaAutor: creueta » dt. gen. 08, 2008 9:43 am

ja és bo que hi hagi tantes explicacions, i totes quadrin!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

el que jo no sabia era que els fol·licles només es veien abans de "rebentar" (que gràfic... :-:) :-:) :-:) )

buaaaaaaa! jo per reis volia unes ulleres de vista ecogràficaaaaaaaaaaa!!!

i no me les han portadesssssssss!!! :plora: :plora: :plora:

i tan felices que seríem podent controlar a cada segon el fol·licle i lamarequeelsva... neujor:-) neujor:-) neujor:-)
pruna

EntradaAutor: pruna » dt. gen. 08, 2008 9:52 am

jajajaja, que bona!!!!!! :pandi: xx:-D :pandi: xx:-D
Imatge

Imatge

Imatge
creueta

EntradaAutor: creueta » dt. gen. 08, 2008 10:27 am

pitufa... si vas ovular el dia 1, suposem, encara que et fessis cap test, no sortiria positiu si estiguessis embarassada... l'hormona de l'embaràs no és detectable en orina fins uns dies després de la implantació, en principi, i la implantació sol passar un parell de dies abans de la regla... així que jo de tu em donava temps fins al 15 de gener, i llavors em faria la prova... \o.o/ \o.o/ \o.o/
pruna

EntradaAutor: pruna » dt. gen. 08, 2008 10:27 am

plasta no ets, lo que estàs nerviosa perdudaaa!!!! Ara no et pots fer cap predictor! jeje, ara no, ara tansols et toca fer deures i esperar preciosa. Aquesta és la creu que portem totes..... xxo.0.o

Mira de relaxar-te, veuràs les coses més positivament. neukiss-)
Imatge

Imatge

Imatge
Cabirola

EntradaAutor: Cabirola » dt. gen. 08, 2008 11:29 am

pitufa2 ha escrit:nurieta però clar ara per ara jo ja no dec tenir espermatozous.. potser encara estic ovulant? l'ovulació son tres o quatre dies, no? i els espermatozous poden viure fins a cinc dies? en cada relació?

La ovulació no dura tres o quatre dies,... és tansols un instant. El que passa és que l'òvul sobreviu uns dies, i els espermatozous també sobreviuen uns dies. Per tant si ajuntes això poden passar vàries coses :

1) Polvet avui sense haver ovulat : els espermatozous arriben i no troben res, però com que s'hi estan un parell de dies, igual els dona temps de què hi arribi l'òvul.

2) Polvet avui + ovulació avui : doncs es troben i ja està.

3) Ovulació ahir + polvet avui : com que l'òvul sobreviu uns dies,... els espermatozous d'avui se'l troben passejant per les trompes de fal.lopi. Camí de baixada.

És per això que som fèrtils el dia de l'ovulació, dos dies abans i dos dies després, és a dir, uns cinc dies. Ah! I per arrodonir-ho més (ara igual et lio) : els espermatozou de fer nenes só lents però viuen més,. i els de fer nens són ràpids però més vulnerable. És a dir, en els casos 2) i 3) augmenta la probabilitat d'engengrar nens (pq´són més ràpids i fan abans diana); mentre que en el cas 1) és més probable engendra nenes (perquè són més resistents, i tenen més "temps de vida" per esperar l'òvul, i els "de nens" ja s'han espatxurrat).

Però no hi donis voltes, tu fes marranadetes, i que s'espavilit els espermatozous i l'òvul per trobar-se!!

I NO ET FACIS PREDICTORS ENCARA!!! QUE NO ET POT SORTIR POSITIU DE CAP DE LES MANERES!!!! PACIÈNCIA!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 69 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::